Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема за наследник на Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За до десет бона си взимаш чудесна дизелова Гранд Витара след '05, кеф ти къса, кеф ти дълга.
    Печките са с двигател 1.9 на Рено, под 100 коня, но по-динамични от дизелово П2.
    Късата и дългата с различни трансмисии, та можеш да си ги подбереш според нуждите.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      За до десет бона си взимаш чудесна дизелова Гранд Витара след '05, кеф ти къса, кеф ти дълга.
      Печките са с двигател 1.9 на Рено, под 100 коня, но по-динамични от дизелово П2.
      Късата и дългата с различни трансмисии, та можеш да си ги подбереш според нуждите.
      Гледах го това. Изглежда чудесен и много функционален автомобил, но е по-скоро повдигнато комби - то е високо колкото Голф 2-ка.
      Освен това не съм сигурен, че се вписва в идеята за "просто и надеждно, без много излишни екстри". Особено с този DPF.
      Последно редактирано от plamen.i; 25-07-21, 22:16.

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Паркетник е, каквото и да и правиш. Няма нищо общо с Паджеро 2.

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Така е, но колегата не търси Паджеро 2, а негов наследник който трябва да отговаря на определени условия, описани в първият пост.

        ... иначе, Y61 с М57В30 или барната 80-ка, щото сè за тва се пише, че е най-най.
        Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 26-07-21, 13:27.

      • rosen_offroad
        rosen_offroad коментира
        Редактиране на коментар
        Да не забравяме че дългата база е с бавни скорости.

        Паркетник е но е най жип от паркетите.

        Аз лично с дизела на Рено не го долюбвам а и са само ръчка.

    • #18
      Пажеро 3 не гние , колкото П2 . Поне по моите надблюдения . Да , 3.2Д мотора му е капризен , но за наследник на твоето Пахеро , бих ти препоръчал П3 с двигател 2,5Д . Досущ , като твоя е , но с 20тина кончета повече . Бих взел ръчка , щото конете не са му много . И Супер Селект ще е голямата разлика със сегашната ти .
      Успех!
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #19
        Ей тука един Дъстър барабар с Паджеровците:



        Просто съм изумен как се справи.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • noname12
          noname12 коментира
          Редактиране на коментар
          Дъстъра има някакви качества извън пътя, но колко ще издържи е друг въпрос!

        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Така е, не можеш да сравняваш масивно желязо с тънка щанцована ламарина. Въпросът е колко честа и колко сериозна е употребата по черно. Всеки си преценява сам.

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Много е лек дъстъра за това се справя добре.

      • #20
        Доста бързо отписахте П3. За 3000км състезателни /Рали/ смело мога да кажа, че това е ебати здравата машина. Окачване, купе, рама, мостове....
        За 10к може да се вземе много запазен и хубав екземпляр. 3.2 Дид мотора издържа много. Ама много. Има проблем с помпата, но и това вече има решение. Не е мистично, както всичко обясняват.

        П3 със заден блокаж си е благинка, която малко могат да я предложат. Да не говорим, че Паджерото е с много добро пътно поведение.

        Коментар


        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          Какво е решението при проблем с ГНП на 3.2 ? Колко излиза в пари? И най-важното - дълготрайно ли е решението?

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Слагат от 2.8 помпа на 3.2-ката...

        • Вико
          Вико коментира
          Редактиране на коментар
          Ремонт на ГНП с подмяна на износените части. В пари излиза около 900-1000 лв.
          Това с 2.8 е пробвано и е зле. Нищо общо с 3.2

      • #21
        Малко развитие на нещата. Пробвах две 90-ки... ами харесват ми... много ми харесват. Стъпват добре, вървят добре, по-удобни са от П2, като че ли са една идея по-големи. На едната като че ли на първа лоста влизаше по-плитко. Не знам как да го обясня - нямаше го характерното тактилно усещане като при другите предавки. Даже си помислих, че лоста не влиза. Иначе си включи съвсем нормално - без звуци, стържене и т.н. Като че ли 125 коня дърпаше по-рязко в ниските, а 163 ускоряваше някак по-плавно. На какво може да се дължи това? На турбо с променлива геометрия при втората или някакъв по-силно изразен лаг при първата? Може и да е чисто субективно усещане, защото не ги карах непосредствено една след друга.

        Коментар


        • plamen.i
          plamen.i коментира
          Редактиране на коментар
          Свързах се и с местния тойотаджия, който ми показа неговите. Според него нямали проблем с ръждите. Каза, че едната е постоянно в гората вече 15 години, а почти нямаше ръжда. Не се занимавал да я мие често. Не беше J90 а някакъв пикап - май Hilux.

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Като отидеш при някой ултрас с Гта или с Лендровери, и той ше ти пее подобни песни. Уазкаджиите също.

          Гледай, карай, и виж кое ти харесва и в кое се чувстваш добре и удобно, както и да отговаря на изискванията ти.
          Трябва обикаляне и проби.

        • large
          large коментира
          Редактиране на коментар
          С ръждата, дори при новите, явно е до късмет.
          https://offroad-bulgaria.com/forum/о...20#post6723920

          Ако гледай колата, дето вземаш да не е много нацапана с цел да се скрият старите ръжди

      • #22
        В гората не гният тенекиите . Най-зле им се отразяват лугите по пътищата и градовете -както из северните държави (Австрия, Германия....), така и нашите магистрали и Фъндъци .
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #23
          ВрЪл Тойотаджия съм , но ако покараш П3 с 2.5Д 115коня , ще ти се стори не по-бавно от ТЛК с 1KZT със 126коня . За D4D у 90 и 120 , мнението ми е радикално и ще си го пазя
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • didooo
            didooo коментира
            Редактиране на коментар
            На П3 имат и нелош бензинов 3.0 V6 -бива го , няма мн разлики с тоя в П3.

          • bullet_pk
            bullet_pk коментира
            Редактиране на коментар
            Аз П3 3.0 не съм виждал да се продава по нашите ширини. Виж, Паджеро Спорт е масово с такъв. Но те са само ДБ.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Sport е масово с 2.5, за съжаление. Или поне преди 3-4 години беше изключение да се намери нещо друго. Ако помня добре, на 3.5 бях попадал, ама с десен волан.

            Впрочем от трилитровия бензин никак не останах впечатлен, от половиния час каране някога. В ниските никакъв го няма.

        • #24
          Има ли основателна причина да се избягва покупката на ТЛК 90 преди фейслифта? Особено първите години до 1998?

          Коментар


          • #25
            Аз мисля че те дори бяха за предпочитане.
            Според
            https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota...ion_(J90:_1996)

            1KD-FTV 3.0 turbo diesel е D-4D , с печално извесните дюзи, които изкарват някъде от 20-200 000км, в зависимост от горивото. Същия двигател е и в 120ката.

            Относно другите проблеми - едо един пресен
            https://www.facebook.com/groups/1783...comment_follow

            Проблем с носача, само че явно не е шарнира, а крепежни болтове...

            Абе, дърти кошници, ако ги зориш, не ги проверяваш на време, по -редовно и обстойно... може да имаш проблеми.

            Ако ги обгрижваш, ако и тези преди теб, са ги гледали.. ще служи вярно.

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Дюзите при 90ките изкарват повече. Послепри 120ките са ги осрали повече.

          • #26
            Първоначално публикуван от large Преглед на мнение
            Аз мисля че те дори бяха за предпочитане.
            Според
            https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota...ion_(J90:_1996)

            1KD-FTV 3.0 turbo diesel е D-4D , с печално извесните дюзи, които изкарват някъде от 20-200 000км, в зависимост от горивото. Същия двигател е и в 120ката.

            Относно другите проблеми - едо един пресен
            https://www.facebook.com/groups/1783...comment_follow

            Проблем с носача, само че явно не е шарнира, а крепежни болтове...

            Абе, дърти кошници, ако ги зориш, не ги проверяваш на време, по -редовно и обстойно... може да имаш проблеми.

            Ако ги обгрижваш, ако и тези преди теб, са ги гледали.. ще служи вярно.
            Пропуснах да спомена, че разглеждам само KZ двигатели. KD не ми изглеждат достатъчно прости и надеждни. Доколкото успях да разбера, проблемът с прегряването и пукането на глави бил адресиран след фейслифта.
            Също ми направи впечатление и това: https://www.productsafety.gov.au/rec...source=recalls

            Коментар


            • #27
              Читава продаваща се 90ка не съм виждал много отдавна. А масово продават гнили дараци на цената на теглото им в злато. То 120ки без ръжди трудно се намират вече.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • plamen.i
                plamen.i коментира
                Редактиране на коментар
                Че то остана ли нещо от истинските, което да не е изгнило?

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Pajero sport, Terrano и Terracsn се намират все още.

              • plamen.i
                plamen.i коментира
                Редактиране на коментар
                Хм... единственото от тях, което не е парт тайм, е умопомрачително грозно. Няма ли някое Паджеро Спорт със СуперСелект?

            • #28
              Не знам какво толкова си се вторачил в тоя фул тайм. Че е благина, благина е, ама не е нещото, дето би ме отказало от определено возило. От 15 години все парт тайм карам. И ако не беше порасъл лонгура и не бяха станали модерни екогейщините, изобщо нямаше да мисля за смяна.

              Като толкова ти е мерак, прехвърляш раздатката от старото на новото ти и си готов.

              ПП: Сега видях че старото ти също не е фул тайм. Но пак това е единт от начините - да си намериш от някъде раздатка и да правиш франкеншайн.

              Ако 90-ка не съм виждал читава отдавна, паджеро 2 читаво не съм виждал още по-отдавна.

              То даже терано дебнах половин година да е без ръжди, и то при положение че единствено за ръждите ми пукаше, щото останалото в каквото и състояние е, подлежи на ремонт, който в голямата си част си правя сам. Ръжди не мога да правя, защото не искам да правя, защото ми е отвратително. Не че не може. Просто има неща, към които имам органическа нетърпимост.
              Последно редактирано от sparkybg; 29-07-21, 22:27.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #29
                Старото си е парт тайм, така че няма смисъл да прехвърлям раздатката. И не е като да не ми е вършило работа. Случвало се е и да го карам на асфалт с включен преден мост зимата, като превключвам на задно преди завоите, така че винаги ще се намери начин при нужда. Но няма какво да си кривя душата - липсата на фул тайм задвижване е едно от малкото неща, които бих променил в старата джипка (другото е рамата с неизгнила). Просто джипка с АТ гуми на задно си е специфична за управление на асфалт с променливо сцепление зимата, а ми се ще да мога да я дам на жената да я кара, без да мисля дали няма да се пребие някъде. Не съм се фиксирал във фул тайм - както виждаш Терано и Фронтера са в списъка, просто при равни други условия би натежало при избора.

                Колкото до екогейщините - за щастие почти не ми се налага да влизам в града, особено в центъра.
                Последно редактирано от plamen.i; 29-07-21, 23:01.

                Коментар


                • #30
                  Първоначално публикуван от plamen.i Преглед на мнение
                  ..Случвало се е и да го карам на асфалт с включен преден мост зимата, като превключвам на задно преди завоите,
                  Това пък от кой зор? То когато ти дотрябва двойно зимата е при скорости, при които недозавиването практически не е фактор.

                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • plamen.i
                    plamen.i коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако ми се стори прекалено голям завоя или пък на кръстовище. В интерес на истината и в града съм карал на двойно - когато е зле почистено. Джипът се усеща значително по-стабилен.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да де, той се усеща, ама няма сми да го изключваш при завой, ако е хлъзгаво. Достатъчно е една гума да е на хлъзгаво и напрежение върху раздатката няма. Пък и тя не е правена от говнолин, в крайна сметка. Мре от системно некадърие и талибанщина.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X