Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипка ставаща за умерен офроуд и магистрала.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    New hope коментира
    Днес, 22:33
    Ласа зимни 205/70/15 , 250мм клиренс. Да те питам, Хемито отговаря ли на критерия за евтини и налични части ?
    Вече отговаря. Преди 10-на години - не, но сега вече се напълни с изгърмели WH-дизелори по моргите, а за двигател все още нищо не ми е потрябвало.
    Какъв е тоя клиренс на "Субару" ?
    Ама хайде, щом няма да трябва да купувам гуми, навит съм. Ся, ти си някакъв професионалист, състезател и т.н., но както и да е, нека да стана за смях. Ще има оправдание и за феновете, че не "Jееp", а аз съм причината Авторът на темата да се оповести - ще присъства ли, къде и кога?
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • New hope
      New hope коментира
      Редактиране на коментар
      Клиренс като клиренс на Субару 2002 година. Ако те е срам със Субару може и с Такомата да се пробваш.

    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Щом и демонстрация ще правите трогнат съм, предлагам Германски манастир посока Лозен, като поисъхне
      Който остане здрав ще го опнем Лозен - Вакарел по магистралата.

  • #32
    само да вметна, докато ми станат пуканките готови: изискването за фултайм не е много сигурно дали остава, това дето го е впечатлило като джип и го е мислил за фултайм, се оказа Y61
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Нищо не е мислил за фултайм, а го е впечатлил Нисана в отрицателен аспект. Т.е. точно заради това се търси фултайм.

  • #33
    vas33 коментира
    Вчера, 23:58
    Щом и демонстрация ще правите трогнат съм, предлагам Германски манастир посока Лозен, като поисъхне
    Който остане здрав ще го опнем Лозен - Вакарел по магистралата.
    Кога за последно си минавал оттам? Пътят бил за дърварски камиони, казват.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Преди месец минах с патрол при 10 сантиметра сняг ( патрола е с гуми 32" та проходимост нулева). Като е сухо ще отговаря на условието за умерен офроуд. Това за пътеката дето ходят туристите над поделението Герман започва.

  • #34
    патрола е с гуми 32" та проходимост нулева
    ​​​​​​ КазАх ти аз че си за г 4х4² ти спориш
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      По-добре триоска, че това е тясно вътре. Но е извън бюджета и надали ще пасне някога в него.

  • #35
    Като организирате шоуто, не забравяйте да поканите нас кибиците да идваме да викаме "А така!"
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Трябва и Христо да се навие - щото 1) няма да има свой сервиз наблизо и 2) Субаруто може да не успее да стигне от Димитровград до тук

  • #36
    Ега па да не е тесна


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FB_IMG_1617209616201.jpg
Прегледи:1172
Размер:37.2 КБ
ID:6727058
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Се толко си е тесна,хич не са я разширили.Ама на дакел добре са я спреъналли,длъжка е!

  • #37
    Темата залитна леко пак....
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      Спокойно може да продължим се жените. Аз я търся тънка, стройна, обаче да може да носи по две торби цимент едновременно и това поне 8 часа без прекъсване.

    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Ако до втора страница питащия не си е изяснил нещата обикновено така става. Още в началото има добри съвети,ако иска може да се вслуша.

  • #38
    Колеги дайте да чета нещо за WK дизела. Нещо няма информация много във форума. Че крузаците читави мнго пара.
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Ако разбираш руски гледай и тоя:

    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Много добро видео руснака, не мога да хвана всичко но човека застъпи доста важни аспекти дето ме интересуват и трябва да им обърна внимание. Именно предното окачване с алуминиеви носачи и огромният заден мост, в тази ситуация возията звучи компромисна ( де да му бяха сложили независимо и отзад) . Ще трябва да покарам доста за да преценя дали ме уствойва.

    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Каткто и large горе и аз заглеждах подобен кош, но 4.7 бензин и се спрях на 95-ка 3.4 бензин. Разбира се с газ
      За бензинова 120-ка обаче ... не ми стигна засилката ...

  • #39
    Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
    Колеги дайте да чета нещо за WK дизела. Нещо няма информация много във форума. Че крузаците читави мнго пара.
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    ... но сега вече се напълни с изгърмели WH-дизелори по моргите, а за двигател все още нищо не ми е потрябвало.
    ...
    Първоначално публикуван от подписа на Krelion
    Дизелов Jeep не е Jeep
    Щом залиташ натам, направо забравяй за "Jeep" и гледай други марки
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Какво му е на мерцедесовия дизел, до тук каквото четох и гледах нищо фрапиращо. Немски дизел поддържан правилно е чук без дръжка.
      Без да ангажирам никой с моето мнение предпочитам дизел от BMW / Merc пред разни "легендарни" японски.
      Та в тоя ред на мисли дизеловия джип за мен си е напълно ок ( още не съм станал фенбой на големите бензини, и е късно тепърва да се преориентирам )

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Е, може би трябва да гледаш и другото видео на същия руснак по-горе: "Mercedes-Benz w164. Карл, мы всё просрали! " https://www.youtube.com/watch?v=L6Oa...91%D0%9E%D0%A0

  • #40
    Тъй като гледам май едно Чероки, като моето ще ти свърши идеална работа 3.0CRD 2013+. Много комфортна и приятна за каране. Не става за градски автомобил но всичко свързано с дълги преходи, лек офроуд, разходки сред природата и мъкнене на багаж е супер. Разхода е като на малък лек автомобил - 9,5 смесен долу горе на бензиновия ми Аурис е такъв а буквално мога да го паркирам в багажника на Черокито. Поддръжката не е нищо особено но не е и за скръндзи. Става и за по-енергично каране ако развържеш малко кесията можеш и нещо по екстрено да вземеш, големи глезотии има буквално без пари в сравнение с европейските марки.

    Коментар


    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Какво не му става на черока за града. Аз в центъра ходя веднъж на високосна та не че ме бърка особено де.

    • oggie
      oggie коментира
      Редактиране на коментар
      Нищо му няма, просто малко трудно му се намира място а паркиране по тесните централни улички. Ама има цял куп асистенти - камера ,парктроник, накланящи се огледала, освен това е един такъв ръбав та може до милиметър да се навре.

  • #41
    Ходих до храма кладенец в село Гърло, последния път до обекта беше направен с трактор само колкото да може да минат хората. С патрола минах без да го усети. Другите паркети бяха спрели на равното. Междуселски пъшища карах 200 километра, ядва се, ама пуста магистрала е мъка . За момента оставам в чуденка че май са ми по - завишени офоруд изискванията.
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • #42
      Чакай да си пробутам моето Ленд Крузер 100 ще ти свърши чудна работа, според мен. Влизаш в бюджета, не ръждясва много, дизелът може да държи 120 с 2200 оборота завинаги, 140 с 2600, но разходът се качва осезаемо, ускорява си до 160. Моторът не се чува вътре. Не е D4D, така че проблеми с дюзите няма. Харчи 12-16, бензинът е 16-20.
      Влизат 33ки без да пипаш нищо, фул тайм с блокаж на междинния и ако е преди фейслифта - опционално на задния. С 32ки моят заден диф е на 24.5см над земята.
      Вози изключително комфортно.
      Практически няма части, който да не се продават все още нови оригинални - до момента съм попаднал на няколко пластмасови скоби и няколко държача за тръби и/или кабели. Не знам скъпи ли са или евтини спрямо другите, друга кола не съм поддържал 🤷‍♂️
      Слабо място - евентуално корона/пиньон на диференциал, ако му се назлобиш повече, също е и тежък - 2700кг дизел, 2500кг бензин, което се усеща на странични калища.

      Коментар


      • vas33
        vas33 коментира
        Редактиране на коментар
        Ооо да . Четох ти темата. Имам две неща да кажа, колата е случила на собственик и май ми е извън бюджета .
        Ако изпадне кола претърпяла тези интервенции в моя бюджет е подарък, но е по - вероятно да уцеля джакпота вместо това.

      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        Читавите не-фейсови почват от около 20 (:

    • #43
      Привет и от мен, при горе долу същите изисквания преди 2 години купих Дискавъри 3, като разглежданите алтернативи бяха в посока Land Cruiser 120. Впечатленията след 2 години: Ползва се като семейна кола по почивки (събира много багаж) и като ловен джип (кучета и колеги въргаляли се по земята не качвам . Комбинирания разход през ловния сезон (режим 200км. асфалт + 30-40 км. черни горски пътища) е от порядъка на 12/100. Извън ловния сезон разхода е стабилно около 10,5/100. И на магистрала и в гората возията е страхотна благодарение на въздушното окачване. Плюсовете и минусите на автомобила ги има описани в много теми, при желание човек може да ги прочете. След комбинацията BMW E60 и 2 ловни джипа (Галопер и след него Терано), в момента Дискавърито покрива всичките ми нужди, които предходните 3 автомобила са изпълнявали. Двигателя е 2,7 td. Скорост от 130-140 km/h я поддържа без проблем, като макс. скорост мисля че съм вдигал до към 180-185.
      Success is like being pregnant! - Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you were fu..ed ....

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X