Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипка ставаща за умерен офроуд и магистрала.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Да подметна, крузак 100 с 4.2 става ли за целта ? Някой ползва ли го това возило по посочения начин или съм далече от истината ?
    ПС. Гледам сега сухите технически данни и май ще е муден тоя мамут.
    Последно редактирано от vas33; 29-03-21, 21:13.
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      ..............

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      120 е комфортната скорост с по-големи гуми. От там ускорява лесно до 140. 140 ги държи, но ми идва малко некомфортно, отива на 15/100 и ускорява бавно до 160.
      Има един агент по българските форуми със снимки и клипчета как го държи на заварка с превъртял километраж до края и си кара така от години.
      Иначе ходих с моя до Франция и обратно с още 4 човека и е изключително удобен за дълъг път, а мястото вътре е повече от достатъчно за комфорт за. 5 човека

    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Прадото изглежда добре, като скорост, (сега се сещам че се бягахме с едно с бмв-то и то държеше до 170).
      Освен това и тихо в купето. Остава и ръчните скорости да са така като автомата.

  • #17
    100 ,ako искаш и да бяга по магистралата , има с V8 бензин ,мноо приятен .
    А тоя FJ ,който видях , беше още по-добре от фултайм -беше като Супер селект :кеф ти задно , кеф ти фултайм . ДВГ при тях си е един 4.0 и си е ОК (не е с директно впръскване)
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      И да припомним поучителната тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B3%D0%B0%D0%B7

    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Не можах да прочета цялата тема , щото ми доскуча , но тя завършва с един пост , дето сякаш аз съм писал :
      "Аз все още не съм с Тойота,но имам Паджеро 4-3,8 бензин,което го карам на газ от около 60 х. км. и не виждам защо сте негативно настроени към ГИ.На бензин ми излиза 50 лв./100 км, а на газ ми е 26 лв/100 км.Колата върви като на бензин,няма светещи чекове,няма прекъсване ,няма гаснене по сфетофарите,въобще не се разбира,че съм на газ.Та в тоя ред на мисли Аз съм за газифициране на колата."
      А пък и баш на Йота , с немалък ДВГ , от 3г също съм с ГИ и съм доволен .
      От скоро разкарах всички Комън рейли от гаража ми , зарекъл съм се да не барам бензин с директно впръскване иии то не ми останаха мн вариянти , това пък си е мое заболяване .

    • vas33
      vas33 коментира
      Редактиране на коментар
      Хубаво тая тема с газифицирането ама аз съм казал че газ не искам, не мога да се пречупя да сложа газова бутилка на една седалка разстояние то детето си.

  • #18
    Тая тема и аз я четох преди да си взема 120ката на газ, и стигнах до извода че повека е ударил на камък.
    Може да я прочета пак, но ето моите впечатления от газифизиран 1GR-FE мотор, точно като на FJ-я.

    Бутилката ми е 72л, на колонката ме таксуват за ~60. При това, с голямо чакане да ги набута 60л. Позволявам си само ако няма никой да чака след мен
    С тези 60тина литра, минавам разстоянието Варна-Казанлък (~320км) наведнъж и ми остават за няколко дневно обикаляне по родата, но с по-къси отсечки.
    Обикновено газта свършва на 380-420км, по километраж. Гумите ми са BFG КО2 265/65/17 (както казва лепенката на вратата)
    Явно в зависимост от колко точно са студените стартове и късите отсечки по села и из града.
    Веднъж ходих до София, но не обърнах внимание колко точно км минах, без спиране, но си беше отново около 400и малко.

    Съвсем пресен опит, от уикенда - 30лв газ, 32литра.
    Разстоянието Варна (Аптеката с газоколонка) - до Свети влас (централния плаж) и обратно - 209км.
    Газта свърши, точно като подгрях на бензин на другия ден. Мина на газ, като я изкарах от гаража, но като дадох газ по баира- улицата има наклон - изпищя.
    Стила ми на каране е пенсионерски (спазвам ограниченията, колкото и изнервящо да е за околните) и използвам ужасно много круиз контрола. Колата е автоматик.
    Влизам в село - намалям на 50 - Set. Излизам - ускорявам плавно - 90 - set.
    Знам къде е разклона с 60км/ч- Cancel - и ограничавам го 4та, после 3та.
    Като мина разклона - Reset и колата се катапултира до 90.
    Та и круиза не е много иконимичен, но извънградско го карам в диапазона 14-15-16л/100. В зависимост от натоварването.

    В града - с 10лв газ съм минавал и 40км и 60км. Рекорда беше 70км, пандемно/локдаунно - ходих за чували смески за зайци по маршрута - Аптеката - Галата - Аспарухово, и после до Свободния университет на Златни пясъци.

    Та, карам си я колата на газ, проблема с превключването на бензин (при ниско ниво на газта) го решиха софруеърно - обръща при доста ниско остатъчно налягане.
    В резултат- свърши ли газта, значи наистина е изцедена. Не мога да я излъжа да попърпори на газ за повече от няколко минути и то само веднъж.

    Имах проблем първата зима, който го забелязах и тази, но точно в този форум открих и решението. Понеже карам колата доста рядко, бях забелязал че при минаване на газ, почва да се тресе, ама до степен почти да загасне.
    Карах я на майстор, ама Цъ. При него си се държи културно. Проблема отшумя и се появи тази зима, но в по-малка сила.

    Изчезна, като заредих. Явно лятната газ, през зимата предизвиква проблеми с храносмилането . Слез зареждане в сезона, съвсем леко потреперва при смяна на горивата. Мисля че дори 6те дюзи постепенно се активират за плавно преминаване. Чува се само как се включва шевната машна

    Имам мазане на клапаните, ама е с вакуумно засмукване и майстора каза че е есамо против уроки. Имало с помпичка, с компютър, амa n-стотин лева. (300-400)
    От 1л шише съм изпил 200мл сигурно.

    Максимална скорост съм развивал 160км/ч при изпреварване на ТИР, но имах авария.

    Като влязах във въздушната струя на тира и въздушната струя влезе между капака на колата и мухобойката отпред.
    В резултат, цялото нещо влезе в резонанс и се пръсна на папрчета по магистралата.
    Събрах си крепежите, с нажеждата да си купя ново и да го зашипя на повече места, с допълнителните закачалки.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190901_152920.jpg
Прегледи:1021
Размер:51.2 КБ
ID:6726424
    Преди изглеждаше така (тук е със старите галоши)
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190901_152921.jpg
Прегледи:978
Размер:35.7 КБ
ID:6726425

    Та, 160км/ч при изправен автомобил, на магистрала, с активно окачване на "Sport", не виждам проблем. Стига да не искаш от там нагоре да изпреварваш.
    След това съм карал 120-140, с изпреварвания до 150- пак не съм се притеснявал, но по магистралата, основната опасност не е от насрещен трафик а дали и кога ще те забележат околните като маневрираш.

    Коментар


    • #19

      #17.1

      Bogoljub Gagic коментира
      Днес, 11:19



      И да припомним поучителната тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B3%D0%B0%D0%B7

      А ти защо тогава сложи газ на Либито? Или всичко важи само за Тойотите
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Само за "Тойотите", виж Джамбазов какво е писàл.

    • #20
      Туй 99.9Average , е предполагам , щото само толкова пиксели са предвидили за тва инфо , пък и да не стряскат пилота На едното ми возило закачам през ОБД буксата телефона си и не ща вече да му гледам моментния разход (в пъти нагоре от туй 99.9 )
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • large
        large коментира
        Редактиране на коментар
        И аз така.
        Свързвам се с Torque Pro. Като потеглям на бавни скорости, малко по-юнашки и скача до 800 или нещо подобно.
        С автоматичен мащаб, всичко след това е неразчетимо. Ако пък го настроя в диапазона 10-20, не виждам графиката извън.
        Най- добре няколко графики, една под друга. Ама жената само ми гълчи че не гледам пътя

        120ката има черна кутия с "история", за оследния час-два.

        https://www.youtube.com/watch?v=Akf7sM-R-eU

        Надморска височина, атмосферно налягане, разход, оставащи км... само не знам защо и околната температура не записва
        За моментен разход има индикатор като еквалайзер на стерео уредба, ама май е безразмерен. За да не вгорчава живота на машиниста.

        като се сменя или откача акумулатора и бръмчи на място - и тук си стои 99.9л/100

      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        99,9 average показва само като се натисне "reset" бутона. После почва да слиза надолу показанието.

    • #21
      Според мен и дизелова 120 става, просто трябва да се профилактират известните проблеми по мотора. Не е състезателна, но ще е достатъчна за описаното, и разхода ще е доста добър. Гледах преди време, имаше по обяви в Германия такива точно Тойоти на доста внушителни пробези.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        D-4D или D4-D все си значело Dай-4-Dюзи !

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Дюзи, ама 10лв на сто по-малко, избиват и цената на дюзите.

    • #22
      Една друга тема да припомним Заключена обаче, та цитирането малко проблемно:

      От: Toyota LC 200 или GL

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

      М'дааа. Сутрин палиш маторя и чакаш така едно 15 минути да загрее, преди да потеглиш. Караш внимателно! Няма ряз, няма мряз! 90-100 км/ч, не повече! Галиш педала! Като пристигнеш по местоназначение - никакво гАсене! Едно така 10-15 минути празен ход си требе, да се охлади турбото и да поизстине двигателят. Туй да караш "ЛендкруЙзър" не е за некомпетентни селяндури работа! Иска се и акъл!
      Първоначално публикуван от Andro160
      За кратко става - колкото да покажеш, че имаш мощен джип. Иначе, не търпят постоянно и максимално натоварване продължително време - получава се локално прегряване, което датчиците не го хващат и в резултат има стопени бутала, глави и др. такива кофти работи.
      До към 120-130 не би трябвало да се случват такива гадости.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Де, обясни на човека за Черокитата.

    • #23
      😂‏‏‎ ‎

      Коментар


      • #24
        Може и да го има това до някаква степен с ребренето по магистрала на японските печки, но тук е поднесено яко преувеличено.
        В тоя ред на мисли на WK какво се чупи за много пари, и кой агрегат е здрав. Тоя мерцедесов CRD не е от най - здравите като чета, но според мен ако е изряден няма да има драма. 4.7 бенз какво му се троши, масларка ли е иска ли масло за 30 лева литъра и подобно ? Tоя осмак не е ли шумен на магистрала, такава кола не съм имал.
        Land Rover Discovery
        Където е текло пак ще тече ...

        Коментар


        • #25
          cecoa1
          #22.1
          cecoa1 коментира
          Днес, 19:06
          Де, обясни на човека за Черокитата.
          Какво да му обяснявам за тези хамерикански дараци, дето само гОрАт и не вРъват ? Или, че на KJ им падат предните шарнири (както и на "Ленд КруЙзърите", но-о-о-о-о това е тайна-майна, тЕрикат мъж не писка) ?
          Автомобилът ИЗЦЯЛО покриващ изискванията на автора на темата се казва "Grand Cherokee", но не в този форумЪт може да научи нещо за него освен псувни и ругатни от участници, които са много запознати - виждали са "Grand Cherokee" на паркинга в мола някоЙ от тях даже са имАли таквоз с VM-motori двигател 3,1 дизел и са "бегàли с 200" от него.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • New hope
            New hope коментира
            Редактиране на коментар
            Повечето американски дараци са " Преобразувател на горивото в звук" и до там ....

          • New hope
            New hope коментира
            Редактиране на коментар
            Никога съм нямал и не искам да имам , но през ден ми се налага да ги ремонтирам и почти всеки уикенд да ги евакуираме от гората!

        • #26
          New hope коментира
          Днес, 20:05
          Повечето американски дараци са " Преобразувател на горивото в звук" и до там ....
          Колко и какви такива си имал? Ама без лъжи!

          Щото ще перифразирам "изгонения" (просто му писна от дървени глави) от тук Quadra: "Веднъж качил се в американски автомобил, след време с ужас осъзнаваш, че за теб всичко прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично или не се побира в гаража".

          Повтарям, пък дано авторът на темата чете: това не е мястото, където може нещо да научи (освен празни приказки, глупости и заблуди) за "Jeep".
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • New hope
            New hope коментира
            Редактиране на коментар
            Стига с тоя изгонения , че има още дето му сърбат попарата!

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            "Повтарям, пък дано авторът на темата чете: това не е мястото, където може нещо да научи (освен празни приказки, глупости и заблуди) за "Jeep". "

            Авторът може да си пуска съвсем спокойно покрай ушите акълите на гагич за дизела, че с това 15 минутно подгряване ще ни се смеят и бгмама.И да не забравяме 15 минутното охлаждане.Мнооого може да се научи в тоя форум, много.

        • #27
          New hope коментира
          Днес, 20:38
          Стига с тоя изгонения , че има още дето му сърбат попарата!
          Не е само той. Кинекс също не пише. Почти никой не остана в раздел "Jeep" точно поради специалисторите, които никога не са имали, ама били ремонтирали. Други пък били чували как на една жена ѝ били казали... Какво си ремонтирал? Някой дизелор, предполагам? И какво евакуираш от гората? Нали не стават за нищо? Как така успяват да стигнат до гората, без да изпразнят джобовете на клетите си собственици ?
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • New hope
            New hope коментира
            Редактиране на коментар
            Абе и аз се чудя как стигат ... Меджик!

          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Не съм и очаквал друго. Конкретен отговор - няма. Авторът да си прави изводите доколко са полезни отговорите в тази тема.

        • #28
          Ела да покараме и да покажем на автора .
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #29
            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
            Ела да покараме и да покажем на автора .
            Според изискванията на автора, можем да покараме Щото нали говорим в неговата тема. Примерно:

            Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
            Търси се следната техника.


            Магистрална експлоатация, изисквания.
            Да поддържа 140 при някакъв комфорт за возещия се.
            Да може от тези 140 да ускори до 160 за обозримо време .
            Без да чуваш рев на мотор виене на вятъра и подобни.
            Скоростите да са адекватни, не на 80 километра да си на пета с 3000 оборота.
            Да има нормален багажник не място за една чанта, не е нужно да е огромен.
            Ти "Хемито" ми със "Самурай" ли ще гониш?

            Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
            Умерен офроуд:
            Да може да се докара до някакъв приличен клиренс без много преправяне. от 23см нагоре, колко повече толкова по - добре.
            Да има блокаж на меджинния диф ( надежден не виско муфа).
            Да има фултайм 4x4.
            Да е със що годе здраво окачване и трансмисия.
            Кара се по черни пътища без дърварски коловози и тн,
            Тука с каква кола ще бъдеш? Редно да е същата, като по-горе.

            Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
            Бонус изисквания:
            Да не ръждясва лесно .
            Частите да са на нормални цени и да се намират.
            В тоя ред на мисли да се намират лесно части втора ръка на добри цени .
            Да е след 2000 година и колкото по - ново по - добре.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • New hope
              New hope коментира
              Редактиране на коментар
              Имам едно старо Субару , става ли ?

            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Преправяно ли е? С какви гуми е? Щото аз съм с кЕтайски шосейни. Да купувам ли АТ ?

            • New hope
              New hope коментира
              Редактиране на коментар
              Ласа зимни 205/70/15 , 250мм клиренс. Да те питам, Хемито отговаря ли на критерия за евтини и налични части ?

          • #30
            Що се дърлите ? Марките са ясни -Тойота , Нисан, Джийп, Митсубиши и Ленд Роувър.Моделите предполагам също са ясни...Г-классе се декласира поради бюджета.Всички отговарят на условията, въпрос на предпочитание.
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              "Нисан" ? Какъв "Нисан" ? От форумните - с присаден двигател от GT-R или от BMW ?

            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              Нормален Y62

            • vas33
              vas33 коментира
              Редактиране на коментар
              Патрола с неговия е муден, 140 не може да поддържа дълго категорично. Може да метна едно бмв вътре даже в бюджета влиза. Става доста бърз камион на задно без комфорт.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X