Здравейте, омръзна ми да поддържам джипка и лека кола при условие че последната година правя под 10к км общо.
Търси се следната техника.
Магистрална експлоатация, изисквания.
Да поддържа 140 при някакъв комфорт за возещия се.
Да може от тези 140 да ускори до 160 за обозримо време .
Без да чуваш рев на мотор виене на вятъра и подобни.
Скоростите да са адекватни, не на 80 километра да си на пета с 3000 оборота.
Да има нормален багажник не място за една чанта, не е нужно да е огромен.
Умерен офроуд:
Да може да се докара до някакъв приличен клиренс без много преправяне. от 23см нагоре, колко повече толкова по - добре.
Да има блокаж на меджинния диф ( надежден не виско муфа).
Да има фултайм 4x4.
Да е със що годе здраво окачване и трансмисия.
Кара се по черни пътища без дърварски коловози и тн,
Бонус изисквания:
Да не ръждясва лесно .
Частите да са на нормални цени и да се намират.
В тоя ред на мисли да се намират лесно части втора ръка на добри цени .
Да е след 2000 година и колкото по - ново по - добре.
Бензин или дизел автомат или ръчка, няма значение,
с газ не ми се занимава та бензиновоя мотор да не гори над 15.
Бюджет да кажем 25к.
Малко пояснения, имал съм дискавъри еденица, галопер, паджеро 2 и нисан патрол.
Недостатък на всичките е че на магистрала мъката е голяма.
Искам нещо с което да може да мина 300 километра, и да не съм пребит като куче след това.
Леката ми кола е БМВ 5 серия, ясно че тоя комфорт на дълъг път трудно ще го докараме но да се доближим някак.
И да има някакви сносни офроуд възможности ( грубо казано паджеро 2 с 31" гуми ат ).
Търси се следната техника.
Магистрална експлоатация, изисквания.
Да поддържа 140 при някакъв комфорт за возещия се.
Да може от тези 140 да ускори до 160 за обозримо време .
Без да чуваш рев на мотор виене на вятъра и подобни.
Скоростите да са адекватни, не на 80 километра да си на пета с 3000 оборота.
Да има нормален багажник не място за една чанта, не е нужно да е огромен.
Умерен офроуд:
Да може да се докара до някакъв приличен клиренс без много преправяне. от 23см нагоре, колко повече толкова по - добре.
Да има блокаж на меджинния диф ( надежден не виско муфа).
Да има фултайм 4x4.
Да е със що годе здраво окачване и трансмисия.
Кара се по черни пътища без дърварски коловози и тн,
Бонус изисквания:
Да не ръждясва лесно .
Частите да са на нормални цени и да се намират.
В тоя ред на мисли да се намират лесно части втора ръка на добри цени .
Да е след 2000 година и колкото по - ново по - добре.
Бензин или дизел автомат или ръчка, няма значение,
с газ не ми се занимава та бензиновоя мотор да не гори над 15.
Бюджет да кажем 25к.
Малко пояснения, имал съм дискавъри еденица, галопер, паджеро 2 и нисан патрол.
Недостатък на всичките е че на магистрала мъката е голяма.
Искам нещо с което да може да мина 300 километра, и да не съм пребит като куче след това.
Леката ми кола е БМВ 5 серия, ясно че тоя комфорт на дълъг път трудно ще го докараме но да се доближим някак.
И да има някакви сносни офроуд възможности ( грубо казано паджеро 2 с 31" гуми ат ).
Коментар