Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за джип за лек до среден офроуд.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от delyandamyanov Преглед на мнение
    Здравейте колеги! ....
    ​​​​​​​От мен за сега толкова. Ае 🥃!
    ....няма такова понятие "от лек до среден оффроад".......колкото по навътре влизаш в гората ,толкова повече пеша ще ходиш да викаш трактора да те дърпа.....За това колкото по надълбоко влизаш, толкова по тежък става терена....
    Преди 12 години имах едно Паджеро ,което го вкарах от Дубай......
    След време един клиент много я искаше ,и аз му я дадох ....та този човек се занимава с нещо подобно като вас.....залага фотокапани и снима дивите животни....
    Обаче сега явно ,след като толкова време я е карал, вече е претръпнал и искаше да му я направим за оффроад,и той като теб от лек до среден ,само че така не става, защото ти за лек офроад можe и ЦРВ да ползваш или Дъстер,,,,,но тук говорим за сигурност - един вид,да знаеш ,че като влезеш там, ще излезеш със сигурност.....За това му направихме бюджетен вариант с 5 см повдигане....

    Та искам да кажа, че това му е достатъчно за тази цел ,с наличната техника......ако искаш за по тежък оффроад, ти трябва нещо с носеща рама поне.....и съответно всичките му ъпгрейти там.....
    Последно редактирано от DJ Tymbi; 27-02-21, 22:20.

    Коментар


    • #17
      Замислялили сте се какво джипове ще се карат след 10-15 год ,когато сегашните “истински “джипове ще са вече на скраб.
      Кои ще стават от сегашните по нови модели,когато ще станат на 20+ години и ще са с по нормални цени-примерно до 10к?

      Коментар


      • #18
        След 10-15 години е много вероятно джипове да не са необходими, поради простата причина, че излизането извън пътя ще е доста забранено.

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Е нали е написал "САМО за цивилни нужди".

          Преди почти година смених чисто новите си АТ-та с НТ-та с по-малко платове защото напоследък си ползвам джипката изключително за ежедневна софийска употреба и разликата във возията ми е важна, освен, че съм си я направил мека, което някой път идва в повече при резки обратни или по-къси завои.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Доколкото знам земеделието и в частност събирането и сеенето на билки е позволено за цивилнитe?

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам кво сее Кольо, но аз под цивилни нужди разбирам ежедневен гъзовоз.

      • #19
        Наскоро колегата си заприходи Isuzu D-Maxx 3.0TD automatic 4WD .Беше ми много интересно ,как ще гази калта до язовира и дали ще мога да го дърпам с Паджерото този голям камион. Е ... не се наложи! Екстрийма на Силвърстоун едно ,че го отвори от към визия и второ го довежда ежедневно до крайна точка. Ценовия клас също се вписва в твоите граници ,а и за твоите нужди пикап е за предпочитане. /това според мен де/
        Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
        Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
        Nissan Terano 2.4i дълго с газ
        0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Ако ще е пикап аз бих взел нещо от рода на Л200, но всеки сам си знае какво му се кара.

        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Освен дето 3 литра на Исузо го дават мнооооооого насран мотор

      • #20
        Първоначално публикуван от PavelTakov82 Преглед на мнение
        Замислялили сте се какво джипове ще се карат след 10-15 год ,когато сегашните “истински “джипове ще са вече на скраб.
        Кои ще стават от сегашните по нови модели,когато ще станат на 20+ години и ще са с по нормални цени-примерно до 10к?
        Ще се карат Джимнита, TLK, паркетници (ще се ремонтират по-често) и каквото е останало от старите кучета.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • PavelTakov82
          PavelTakov82 коментира
          Редактиране на коментар
          А какво ще правят офроуд маняците ,които не признават за джип нищо без поне два блокажа,гуми минимум 33” и 150 кг накачулени желязо по него.
          Аз като чета във форума и направо не ги виждам😉

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Ще си правим тръбарки от разни чаркалаци. Не ни мисли...

      • #21
        PavelTakov82 коментира
        Вчера, 23:51
        А какво ще правят офроуд маняците ,които не признават за джип нищо без поне два блокажа,гуми минимум 33” и 150 кг накачулени желязо по него.
        Аз като чета във форума и направо не ги виждам😉
        Каквото някои "оффроуд манЯци" правят и сега - "джипа" на платформа, разтоварват при излизането от пътя и се качват. Като с нерегистрираните АТВ-та.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • PavelTakov82
          PavelTakov82 коментира
          Редактиране на коментар
          Е това вече са си 100% .
          Но мисля,че няма да са толкова много.
          Финансите стават други,ако се махне цивилното ползване

      • #22
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Каквото някои "оффроуд манЯци" правят и сега - "джипа" на платформа, разтоварват при излизането от пътя и се качват. Като с нерегистрираните АТВ-та.
        Аз точно поради тази причина далновидно си изкарах Б+Е
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #23
          Първоначално публикуван от delyandamyanov Преглед на мнение
          ...Не знам дали е добра идея, но я споделям. Купувам нещо от Италия, защото няма да има ръжда, чупя колкото мога от цената надолу и после наливам, за да стане както трябва, защото не се знае на колко км ще е, а италианците са известни с мундарлъка си...
          Кола от Италия не ти трябва!
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          За "Jeep" недей да питаш тука, щото ще прочетеш само псувни и ругатни от хора, които са виждали "Jeep" на паркинга в мола или в най-добрия случай за кратко са притежавали дизелов такъв...
          WJ-2002.г-4.7-V8 - беше ми личен автомобил и съм меко казано разочарован!
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 01-03-21, 15:42.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            "WJ-2002.г-4.7-V8 - беше ми личен автомобил и съм меко казано разочарован! "

            Веднага да се поправиш и да бъдеш очарован!

          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Няма начин!

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Във форума за бензинов джиип, особено за чероки само хвалебствия трябва да се пишат.Видиш ли туй чудо хвърчало с 200 по магистралата, оттам можеш да го вкараш директно в черното, а навръщане да се гониш с голфаджиите и да ги оставяш с пръст в уста


            Това по данни от гагич нали....

        • #24
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210309_160741.jpg
Прегледи:1069
Размер:724.7 КБ
ID:6718102 И така колеги има малко развитие въпроса по избора на чудото за балкана. Бяхме двамата с жената на огледи. Видяхме една Навара и тя каза - много голяма, няма да мога да я паркирам. Гледахме Паджеро 3 врати и то голямо, но каза - трябва да свикна. Иначе в момента когато видях Мазда ВТ50 и... това е машината. Швецарка, в прилично състояние, но за мен нереални километри. Прилагам една снимка и вие да се полюбувате. Като се вдигне още малко и като се обуе, както трябва и ще стане. Даже вече в главата ми е план, как ще направя хибрит между багажник и разгъваема площадка за разпъването на палатка, видях от колега във форума с Дувар. По първоначален замисъл това ще е към 20 квадрата площадка. Май имаше някакви комплекти за тази цел, но нека да взема колата, за сега е само план.
          После гледахме Паджеро 2010 с 5 врати и жената каза - ей това е. Нищо не казах. Гледахме и Сузуки Гранд Витара и каза - да, ще я карам лесно.
          Така. Въпрос.
          Мазда ВТ50
          Киа Соренто 3.3 или 3.5i
          Митсубиши Паджеро фейслифта след 2006 3.2 DiD
          Митсубиши Паджеро Спорт, някоя година бензин или дизел, без значение все са корави
          Митсубиши Паджеро 3 врати 2000-2006 3.2DID
          Сузуки Гранд Витара 2006 1.9 дизел
          Субару Форестър 2004-2008 бензин 2.0Т или Р модела.
          Последно редактирано от delyandamyanov; 09-03-21, 20:00.

          Коментар


          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Maздата не се ли предлагаше само с някакъв куц фордовски дизел?

            То това само името е Мазда и се прави в заводи на Форд къде ли не само не е минало край Япония

            И имаше проблеми с ръждата особено от Швейцария ако е.

          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Тоя пикап аз не бих го карал за ежедневна кола - в София. Проблема с пикапите, че повечето ги продават след като са ги убили от каране по кариери и строителни обекти, та макар и в Швейцария.
            Като цяло обаче са доста по-опростени и здрави, само не знам как е фордовия мотор.

          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Тойота нещо не харесахте ли?

        • #25
          rosen_offroad огледа я, колкото можах. Беше обработена отдолу, но си имаше места където не беше и да, имаше се ръждица, не нещо фрапиращо, но си имаше. Това след някоя година и... Шасито беше добре, поне на първо четене. Така или иначе ще се прегледа основно в сервиз.
          От колеги знам, може и да бъркам, че май този двигател го слагат на доста коли, включително Навара, Л200 и още някои, само софтуера и хардуера е различен. Не претендирам обаче, че е точно така.
          Колега noname12, няма да се кара ежедневно и даже не в София, а дълбоката провинция, нещо от рода на 10 000 км годишно. Нямаше Тойоти, освен РАВ4, но тя отпадна от уравнението още в началото. Тепърва започваме да обикаляме и гледаме. Вземам жената с мен, за да хареса салона, останалото е моя работа.
          Нещо ме порязахте за Маздата и останаха Сорентото и Паджерото. Все пак не съм се отказал от нея.

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Росене, баш в уикипядията си е написано съвсем правилно и на чист английски език, че двигателят на тия си е Мазда, още от когато тоя пикап се е предлагал само като Мазда. Иначе го изброяват при моторите на Форд с означение Puma, но си дават забележка, че е на Мазда.
            "2.5 (Mazda WLC) Edit
            Introduced for the Thailand-built 2007 Ford Ranger (J97U) is a 2.5 L diesel engine. This truck is a clone of the Mazda B-Series and thus the engine is a Mazda engine"

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Двигател на Мазда пък като кликнеш те праща при Форд Дураторк

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Не знам къде кликаш, ама мотора си е Мазда.
            Тук е мотора - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#WL

            Там където вероятно те праща от Дураторк, под табличката на мотори с означение ZSD("Puma"), пише дословно следното:
            "Note: the 2.5 and 3.0L "W" engines in above table are NOT Puma engines. They are Mazda designed commercial Diesel engines with no commonality to Puma. The "W" engine family is used in the Asia Pacific Ranger and Everest models currently running out."

        • #26
          И как пък не можеш избра между Паджеро и Соренто
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • #27
            Първоначално публикуван от delyandamyanov Преглед на мнение
            rosen_offroad огледа я, колкото можах. Беше обработена отдолу, но си имаше места където не беше и да, имаше се ръждица, не нещо фрапиращо, но си имаше. Това след някоя година и... Шасито беше добре, поне на първо четене. Така или иначе ще се прегледа основно в сервиз.
            От колеги знам, може и да бъркам, че май този двигател го слагат на доста коли, включително Навара, Л200 и още някои, само софтуера и хардуера е различен. Не претендирам обаче, че е точно така.
            Колега noname12, няма да се кара ежедневно и даже не в София, а дълбоката провинция, нещо от рода на 10 000 км годишно. Нямаше Тойоти, освен РАВ4, но тя отпадна от уравнението още в началото. Тепърва започваме да обикаляме и гледаме. Вземам жената с мен, за да хареса салона, останалото е моя работа.
            Нещо ме порязахте за Маздата и останаха Сорентото и Паджерото. Все пак не съм се отказал от нея.
            Никога не се вързвай на "Обработено шаси" от джамбазин !!! Шаси се "обработва" най-лесно с 2-3 флакона шагре на спрей.

            Само прочети тук във форума как наистина се обработва правилно шаси, прочети колко труд и материали са необходими, колко ръждив прах се гълта и си направи сметката дали джамбазина е платил за такова нещо.

            Шасито трябва да го видиш в натурален вид. Колата задължително на канал или подемник и гледаш, особено в задната част. Най-добре е да няма никъде ръжда. Може да направиш компромис с повърхностна на точки. Пръскано ли е с шагре - след първата зима ще видиш тъжната истина.

            Питай патило! Въоръжи се с търпение, пълно е с боклуци. Хубавите бройки ги купуват бързо.


            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #28
              Тази Мазда е трошлива, гърмят раздатки и диференциали,при мен са идвали и с двете накуп,а ремонта им е плачевен.....освен това имат проблеми и с моторите( то кой ги няма) но на тези Мазди им идва малко вповече.....
              Според мен колите ,които сте избрали са различни класове....според мен трябва да решите следните две неща:
              1.Ако ще е джип, да е ДЖИП, а не повдигнато комби като субаруто,до някъде и Витарата.....
              2.Да не се водите по акъла на жена - стигне ли се до там, считайте че ще съжалявате за избора си....
              Кията не е лоша, но повечето са с калпави раздатки.....
              Митсубишито - да не е Спорт дизел, защото този мотор е слаб,както като техн. характеристики, така и като "желязо" - разбирай , прегряват, гърмят глави, прецакват се помпи и т.н....освен това няма супер селект разд. кутия.....
              Паджеро 3 до 2006 год. -същата работа, там основния проблем е ГНП=то, гърми яко и ремонта й струва много.....освен това страдат от ръждата, много ръждиви са,не са обработени добре ,а това създава проблеми и главоболия на собствениците им......като слабост мога да посоча следните звена:гърловината на резервоара изгнива и често има дупки по нея, тъй като се намира над задна дясна гума и я "пази" само една пластмаса която не е прилепнала плътно до калника и там винаги има пръст, която винаги е мокра и от там дупки по тръбата.....влиза вода в резервоара и от там ,в ГНП-то ,от там ГНП-то се прецаква.....в обратен ред за ремонта на този проблем -освне ГНП-то, трябва да оправите гърловината, сваляте резервоара и го миете, и слагате еидн голям магнит за да обира поне струшките от черните метали, появили се я от ГНП-то, я от помпите на бензиностанциите....
              Тъй като е много рждлива, се налага обработка на шасито отдолу - свалят се всички пластмасови кори и подкалници, това разбира се няма да мине без скъсани болтчета,които след това се налага да ги греете с оксижена и да вадите парченцата.....след това ще се изненадате колко кал има в задните части на предните калници,там до предните врати....След като ги изринете и напълните 2 колички строителни, почвате към задните подкалници ,но там е бял кахър.....с;ед това с оксижена се греят болтовете на степенките за да се свалят и разглобят пластмасите, там също има кал и то много.....след тоа се сваля -кардана, задното парно,броните и скоростите с разд. кутия......това отиде 2 дни.....след което се пристъпва към чистене на ръждата с бормашина и флекс......след няма да изброявам какво се прави, но общо взето една седмица яко бачкане не ви мърда.....
              Паджерото има и други проблеми ,макар и по рядко срещани - АБС помпата не рядко грми, я сфера, я четки и колектор на ел. мотора, я изгнили кмлемореди и т.н.....лечението е ремонт и пренавиване на ротора и колектора нов ,а за сферата- нова.......Ще имате вечни проблеми с спир. дискове и апарати, клеасват я водачите в супортите, я цилиндърчетата и по този начин кривите спир. дискове.....лечението е кардинално - песъкоструй и горещо поцинковане....
              Паджеро 4 част от генералните проблеми ги решава , тъй като там няма ГНП -Зексел , а е комън рейл на Дензо.....но това не значи че е вечно......но пак си гние и голяма част от проблемите с ръждата си ги има и там.....
              Мицубиши Л200 може би е най добрия избор от всички след 2007 година или Тойота Хайлукс пак 2007 ......там те са на носеща рама, подходящи са за повдигане, моторите им са непритенциозни ,по добра защита срещу корозия .....единствения - е чче са големи , но женами свикна бържо и имаше само две щети -едната е че бутна рейса 94, а другата е че нацели вратата на гаража само един път.... Иначе всичко е ок.....

              Коментар


              • #29
                Да му предложа Черокито,докато е топло обслужено
                ML W 164cdi

                Коментар


                • #30
                  Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                  Да му предложа Черокито,докато е топло обслужено
                  Много бързо му се нарадва
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • Даниел Цветков
                    Даниел Цветков коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не съм му се нарадвал-просто не е моята кола.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X