Здравейте колеги! От близо половин година само чета из форума, инженер не станах и пак разбирам колкото в началото, т. е. нищо. Единият ден си лягам с Нисан в главата, на другия с Митсубиши... и накрая ще хвана какво да е за ушите, и каквото стане. Все пак имам трезв разум и се въздържам от действия, все още.
Имам следната дилема:
Билколечител съм и от миналата година реших да сея билки из балкана, за целта си купих няколко декара ниви, на път са още малко. До едните има асвалт и до там мога и с дачийката, имам едно Лоджи, но другите са малко в едно дере и черен път, който е излишно да споменавам, като завали и става кал до шия. Отделно, често ще ходя из пътеките, за да събирам билки, предпочитам сам със семейството. Направих си един експеримент с колата, до къде мога да стигна с нея. Резултатът - до никъде. Ако е сухо, добре, но дори при сухо време под шумата има големи участъци с над 10-15 сантиметра кал. Не става да оставям колата на едно място и километри после да вървя, губя време. Дачийката се справя донякъде, но при по-голям участък с два-три пръста кал и е до там, изпробвано. Дори наскоро бяхме пак горе и по мократа трева и беше много зор.
Няма да карам някакъв сериозен оффроуд, но все пак е добре да съм по-подготвен, отколкото изненадан. От уравнението отпадат Rav4, CR-V, Santa Fe, Xtrail, Qashqai, BMW и ML на Mercedes също. За G класата нищо не съм чел и не е на дневен ред. За Rover чета, че били много трошливи, особено ако излезеш от пътя. Чета добри отзиви за Kia Sorento до фейслифта. Плюс това е и по-висока от първите 5 и има някакви блокажи, ако не бъркам.
При мен има следната дилема: да имаме още един или два автомобила, защото жената иска да и взема нещо, но поставя условия - автоматик, за да не мисли на коя скорост е, а да си гледа пътя и да внимава. Само че няма да се качи на нещо което става за моята цел и е от балканската война. Целта е да е нещо до 2008. Бюджетът е пак относителен, пак заради същото, но все пак нещо от рода до 12-14к +- 1-2к. Няма да изминава много километри на година, максимум до 10 000, като ще я ползваме и когато ходим някъде семейството. Имам служебна за работа и искам да отделя работната от личната. Все пак обслужването ще бъде пъти по-скъпо от това на Дачията. Мислих за Дъстър, но отпада заради ръчната СК. Четох за Паджеро, че има проблем с някои възли и е по-добре до 2005 нещо, но със стария ДВГ 2,8 дизел или бензин, не знам дали има. На външен вид ми харесва Паджеро Спорт, височко и с малко доработка ще стане. Тераното също ми харесва, особено последната модификация, но там чета, че ръ дясва много бързо. Гледал съм също Фордовете Монтеро и Рейнджър, като пикапа ми допада и за бюджета мога да взема добра година. Само не знам как е там с автоматите, поддръжка и т. н. За Ланд Круизър се двуомя заради скъпата поддръжка, иначе бих взел такова нещо, но за тези пари няма да намеря читаво. Hilux същата работа, харесва ми, но цифра.
Харесвам Pathfinder, Navara, но не чета добри неща за двата модела. Murano-то предполагам не става за тази цел, а и също като предните проблеми с АСК-то и ДВГ-то, бензина.
Препоръчаха ми Galloper, но жената едва ли ще се качи в него. Тогава трябва да мина на вариант с кола за нея и за мен, което също го мисля, но там бюджета става... и не искам да мисля, а икономическата обстановка не е добра и не искам да харча голяма сума. Все пак ако се стигне до там вариантите са Фронтера, Трапера на Исузу и Галопера на Хюндай или някое Митсубиши Паджеро от 95-та бензинка. Жената тогава няма да мрънка в какво се качва, ще е за работа. Предполагам, че изборът ми е правилен при план Б.
Доста четох за, във форума срещнах, че ги наричате Дувари, и има много доволни. Плюс това пътя е утъпкан и болежките се знаят, заменяеми части и т. н. Но без препоръка и съвет не бих купил. Всъщност бих, четох за доста доволни, но все пак нека да пресея всички препоръки.
А да, Исузу също, но пикапа идва над бюджета, ако е някоя читава бройка.
Jeep от по-старите особено Grand Cherokee-то чета, че е доста добро и здраво. Чероки то и Вранглера също, там обаче ДВГ-тата са големи и разхода е много голям, ама то кефа цена няма.
Иначе марката Додж ми е била на сърце, но там нямам представа. Ако някой има наблюдения и личен опит с Nitro-то. Предната му броня е малко ниска, но като се доработи и се махне или замени с нещо друго. Не знам обаче и не съм срещал, как са извън пътя в гората. Другите вече са с много големи двигатели и са доста над бюджета иначе бих се замислил за един Ram. Само че това чудовище в гората не знам, как ще се справя.
От много четене и гледане ме заболя главата, и съм до никъде, а трябва до седмица-две да имам вече нещо, че ще започваме да сеем билки март-април и трябва да съм подготвен предварително, а не всичко в последния момент.
Живея в Полски Тръмбеш, но работя в Русе и София, и мога да обикалям из Велико Търново, Русе и София за огледи. Абе ако трябва ще ходя където се наложи, за да се сдобия с нещо стойностно.
Не знам дали е добра идея, но я споделям. Купувам нещо от Италия, защото няма да има ръжда, чупя колкото мога от цената надолу и после наливам, за да стане както трябва, защото не се знае на колко км ще е, а италианците са известни с мундарлъка си.
Така че колеги, моля ви помагайте със съвети, предложения, може и подаръци 😁, ще почерпя на някоя чужда сватба😙. Ако някой от вас си продава колата да пише и предлага, ще огледам всяко предложение, но от сега казвам, че ще ги карам в официалните представителства, за да ги закачат на компа и поне ДВГ и АСК дали са наред и на колко реално километра е, от едно хакерче разбрах, че имало начин да се разбере реалните километри, винаги оставала информация. А искам да знам реалните километри, за да знам какво ме чака и какво следва.
От мен за сега толкова. Ае 🥃!
Имам следната дилема:
Билколечител съм и от миналата година реших да сея билки из балкана, за целта си купих няколко декара ниви, на път са още малко. До едните има асвалт и до там мога и с дачийката, имам едно Лоджи, но другите са малко в едно дере и черен път, който е излишно да споменавам, като завали и става кал до шия. Отделно, често ще ходя из пътеките, за да събирам билки, предпочитам сам със семейството. Направих си един експеримент с колата, до къде мога да стигна с нея. Резултатът - до никъде. Ако е сухо, добре, но дори при сухо време под шумата има големи участъци с над 10-15 сантиметра кал. Не става да оставям колата на едно място и километри после да вървя, губя време. Дачийката се справя донякъде, но при по-голям участък с два-три пръста кал и е до там, изпробвано. Дори наскоро бяхме пак горе и по мократа трева и беше много зор.
Няма да карам някакъв сериозен оффроуд, но все пак е добре да съм по-подготвен, отколкото изненадан. От уравнението отпадат Rav4, CR-V, Santa Fe, Xtrail, Qashqai, BMW и ML на Mercedes също. За G класата нищо не съм чел и не е на дневен ред. За Rover чета, че били много трошливи, особено ако излезеш от пътя. Чета добри отзиви за Kia Sorento до фейслифта. Плюс това е и по-висока от първите 5 и има някакви блокажи, ако не бъркам.
При мен има следната дилема: да имаме още един или два автомобила, защото жената иска да и взема нещо, но поставя условия - автоматик, за да не мисли на коя скорост е, а да си гледа пътя и да внимава. Само че няма да се качи на нещо което става за моята цел и е от балканската война. Целта е да е нещо до 2008. Бюджетът е пак относителен, пак заради същото, но все пак нещо от рода до 12-14к +- 1-2к. Няма да изминава много километри на година, максимум до 10 000, като ще я ползваме и когато ходим някъде семейството. Имам служебна за работа и искам да отделя работната от личната. Все пак обслужването ще бъде пъти по-скъпо от това на Дачията. Мислих за Дъстър, но отпада заради ръчната СК. Четох за Паджеро, че има проблем с някои възли и е по-добре до 2005 нещо, но със стария ДВГ 2,8 дизел или бензин, не знам дали има. На външен вид ми харесва Паджеро Спорт, височко и с малко доработка ще стане. Тераното също ми харесва, особено последната модификация, но там чета, че ръ дясва много бързо. Гледал съм също Фордовете Монтеро и Рейнджър, като пикапа ми допада и за бюджета мога да взема добра година. Само не знам как е там с автоматите, поддръжка и т. н. За Ланд Круизър се двуомя заради скъпата поддръжка, иначе бих взел такова нещо, но за тези пари няма да намеря читаво. Hilux същата работа, харесва ми, но цифра.
Харесвам Pathfinder, Navara, но не чета добри неща за двата модела. Murano-то предполагам не става за тази цел, а и също като предните проблеми с АСК-то и ДВГ-то, бензина.
Препоръчаха ми Galloper, но жената едва ли ще се качи в него. Тогава трябва да мина на вариант с кола за нея и за мен, което също го мисля, но там бюджета става... и не искам да мисля, а икономическата обстановка не е добра и не искам да харча голяма сума. Все пак ако се стигне до там вариантите са Фронтера, Трапера на Исузу и Галопера на Хюндай или някое Митсубиши Паджеро от 95-та бензинка. Жената тогава няма да мрънка в какво се качва, ще е за работа. Предполагам, че изборът ми е правилен при план Б.
Доста четох за, във форума срещнах, че ги наричате Дувари, и има много доволни. Плюс това пътя е утъпкан и болежките се знаят, заменяеми части и т. н. Но без препоръка и съвет не бих купил. Всъщност бих, четох за доста доволни, но все пак нека да пресея всички препоръки.
А да, Исузу също, но пикапа идва над бюджета, ако е някоя читава бройка.
Jeep от по-старите особено Grand Cherokee-то чета, че е доста добро и здраво. Чероки то и Вранглера също, там обаче ДВГ-тата са големи и разхода е много голям, ама то кефа цена няма.
Иначе марката Додж ми е била на сърце, но там нямам представа. Ако някой има наблюдения и личен опит с Nitro-то. Предната му броня е малко ниска, но като се доработи и се махне или замени с нещо друго. Не знам обаче и не съм срещал, как са извън пътя в гората. Другите вече са с много големи двигатели и са доста над бюджета иначе бих се замислил за един Ram. Само че това чудовище в гората не знам, как ще се справя.
От много четене и гледане ме заболя главата, и съм до никъде, а трябва до седмица-две да имам вече нещо, че ще започваме да сеем билки март-април и трябва да съм подготвен предварително, а не всичко в последния момент.
Живея в Полски Тръмбеш, но работя в Русе и София, и мога да обикалям из Велико Търново, Русе и София за огледи. Абе ако трябва ще ходя където се наложи, за да се сдобия с нещо стойностно.
Не знам дали е добра идея, но я споделям. Купувам нещо от Италия, защото няма да има ръжда, чупя колкото мога от цената надолу и после наливам, за да стане както трябва, защото не се знае на колко км ще е, а италианците са известни с мундарлъка си.
Така че колеги, моля ви помагайте със съвети, предложения, може и подаръци 😁, ще почерпя на някоя чужда сватба😙. Ако някой от вас си продава колата да пише и предлага, ще огледам всяко предложение, но от сега казвам, че ще ги карам в официалните представителства, за да ги закачат на компа и поне ДВГ и АСК дали са наред и на колко реално километра е, от едно хакерче разбрах, че имало начин да се разбере реалните километри, винаги оставала информация. А искам да знам реалните километри, за да знам какво ме чака и какво следва.
От мен за сега толкова. Ае 🥃!
Коментар