Колеги, продавам Киа Соренто - 02,2003г, 2500куб.см., 140 к.с., автоматик. Автомобила е много добро техническо състояние на 346000км., всичко работи (дори и бавните), внос от Германия преди 5 год. Подходящ е за по-непретенциозни колеги поради външни забележки (има ръжда на задните врати- вижда се като се отворят). Продавам го защото си закупих нов автомобил и този е излишен за поддръжка. Цена 4500лв. Тел. за връзка 0888877750- Иванов. Място- Пловдив, Тракия.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет за джип за лек до среден офроуд.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеДа му предложа Черокито,докато е топло обслужено
Сещам се за един виц. Питали един на колко години е, а той - от както се помня съм все женен.
Чел съм, че марката Jeep, от по-старите модели, извън пътя стъпват много здраво. Само обслужването им било по хамерикански. Предполагам го няма вече проблема с липса на части, както беше преди.
Коментар
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнениеТази Мазда е трошлива, гърмят раздатки и диференциали,при мен са идвали и с двете накуп,а ремонта им е плачевен.....освен това имат проблеми и с моторите( то кой ги няма) но на тези Мазди им идва малко вповече.....
Според мен колите ,които сте избрали са различни класове....според мен трябва да решите следните две неща:
1.Ако ще е джип, да е ДЖИП, а не повдигнато комби като субаруто,до някъде и Витарата.....
2.Да не се водите по акъла на жена - стигне ли се до там, считайте че ще съжалявате за избора си....
Кията не е лоша, но повечето са с калпави раздатки.....
Митсубишито - да не е Спорт дизел, защото този мотор е слаб,както като техн. характеристики, така и като "желязо" - разбирай , прегряват, гърмят глави, прецакват се помпи и т.н....освен това няма супер селект разд. кутия.....
Паджеро 3 до 2006 год. -същата работа, там основния проблем е ГНП=то, гърми яко и ремонта й струва много.....освен това страдат от ръждата, много ръждиви са,не са обработени добре ,а това създава проблеми и главоболия на собствениците им......като слабост мога да посоча следните звена:гърловината на резервоара изгнива и често има дупки по нея, тъй като се намира над задна дясна гума и я "пази" само една пластмаса която не е прилепнала плътно до калника и там винаги има пръст, която винаги е мокра и от там дупки по тръбата.....влиза вода в резервоара и от там ,в ГНП-то ,от там ГНП-то се прецаква.....в обратен ред за ремонта на този проблем -освне ГНП-то, трябва да оправите гърловината, сваляте резервоара и го миете, и слагате еидн голям магнит за да обира поне струшките от черните метали, появили се я от ГНП-то, я от помпите на бензиностанциите....
Тъй като е много рждлива, се налага обработка на шасито отдолу - свалят се всички пластмасови кори и подкалници, това разбира се няма да мине без скъсани болтчета,които след това се налага да ги греете с оксижена и да вадите парченцата.....след това ще се изненадате колко кал има в задните части на предните калници,там до предните врати....След като ги изринете и напълните 2 колички строителни, почвате към задните подкалници ,но там е бял кахър.....с;ед това с оксижена се греят болтовете на степенките за да се свалят и разглобят пластмасите, там също има кал и то много.....след тоа се сваля -кардана, задното парно,броните и скоростите с разд. кутия......това отиде 2 дни.....след което се пристъпва към чистене на ръждата с бормашина и флекс......след няма да изброявам какво се прави, но общо взето една седмица яко бачкане не ви мърда.....
Паджерото има и други проблеми ,макар и по рядко срещани - АБС помпата не рядко грми, я сфера, я четки и колектор на ел. мотора, я изгнили кмлемореди и т.н.....лечението е ремонт и пренавиване на ротора и колектора нов ,а за сферата- нова.......Ще имате вечни проблеми с спир. дискове и апарати, клеасват я водачите в супортите, я цилиндърчетата и по този начин кривите спир. дискове.....лечението е кардинално - песъкоструй и горещо поцинковане....
Паджеро 4 част от генералните проблеми ги решава , тъй като там няма ГНП -Зексел , а е комън рейл на Дензо.....но това не значи че е вечно......но пак си гние и голяма част от проблемите с ръждата си ги има и там.....
Мицубиши Л200 може би е най добрия избор от всички след 2007 година или Тойота Хайлукс пак 2007 ......там те са на носеща рама, подходящи са за повдигане, моторите им са непритенциозни ,по добра защита срещу корозия .....единствения - е чче са големи , но женами свикна бържо и имаше само две щети -едната е че бутна рейса 94, а другата е че нацели вратата на гаража само един път....Иначе всичко е ок.....
Л200 същата работа.
Иначе гледах ЛК от по-старите с късата база и мога да се класира някъде.
Жената няма проблем да кара и камион, ще свикне, проблема е когато ми дойде сметката за щетите докато свикне.
В момента се оглеждам за някоя Киа след 2006 до фейслифта, но има малко бензини. Вариант е също предната, но пак бензин, големия мотор, този 2,4 не съм сигурен, че ще има достатъчно тяга.
Коментар
-
Колеги, възниква въпрос. Намирам Киа Соренто с постоянно зацепено 4*4 т. e. Auto и 4L и такива които се превключва на 2Н, 4Н и 4L. Кое е по-добрия вариант? От това което съм чел е втория вариант, но там имаше нещо със скоростните кутии, при автоматите и при ръчните, не мога да се сетя какво беше. Нещо относно превключване то май беше. На ръчна като си в движение не можеш да включиш 4*4. Само че от гледаните Сорентота всички с ръчка бяха с първия вариант, а автоматите ги гледам са с втория вариант.
Коментар
-
Можеш да включиш 4х4 и в движение на кутията с три положения. За включване на бавни обаче, и при двата варианта трябва да се спре на място - автомат на N, а при ръчна кутия натиснат съединител.
Разликата е, че при едните предния мост включва автоматично и много бързо, което е добре за движение по пътища с различно покритие, например зимата. Т.е. това е нещо като постоянно 4х4. Докато другото, включва твърдо и постоянно предния мост, и така не трябва да се кара на пътища с добро сцепление, защото няма диференциал между предния и задния мост - съответно колата не завива добре, и си натоварва доста значително части по трансмисията. Т.е. такова движение е хем излишно, хем вредно за колата. Шофьора трябва да е по-наясно кога да включва 4х4 и кога не.
И двете системи ги има и с ръчна, и с автоматична кутия, зависи как е била поръчана колата. Но понеже автоматичната кутия и автоматичното включване на предния мост са били опции срещу доплащане, често хората склонни да плащат повече, са ги поръчвали заедно. Както и обратното - при ръчните кутии, системата с автоматично включване на 4х4(раздатка TOD-Torque on demand), не е много разпространена. Поради тези неща, много хора се заблуждават, че едното е само с автомат, а другото с ръчна кутия, но това не така.
-
-
Ако се абстрахираме от цената на евентуалните ремонти, за мен по-добрата комбинация е автоматик с ТОД, като му се добави и един такъв https://dip-tech.de/en/products/lock-switch/Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар