До: Toyota Hilux или Nisan Navara
В Турция сглобяват 16 или 18 вида марки автомобили. Може и да ви е смешно но има и Турско Субару и Тойота. Тук не се продават защото "шапката" не им зачита гаранцията за евро зоната. Отговора е в ниското качество. Рено сглобяват "клио" и "канго" има Фиатове, фордове и какви ли не още по-ниско бюджетни колички. В самата Турция има доста наляти пари и при тях стои въпроса както при Китайците. Не важно кой го сглобява, а кой го контролира. Кайена до колкото знам и той не се сглобява у Фашистко, но това не му пречи да струва две кофи пари.
Тъй че дайте да не залитаме в тая насока че само се объркват хората.
На новите по серийния номер им пише къде са сглобявани осбено на японските. Ясно е че вече няма кой да мъкне коли от там насам
Наварата на мен не ми харесва защото наистина е по пластмасова и това че е 170 коня е просто по голяма възможност да я обърнеш по таван на някой завой. Ненужно огромна е за нашите условия и е бъкана със скъпи части и щуротии. Общо взето голяма ламарина оборудвана като лека кола. Тойотата е определено дърварска и спартанска. Не съм се докосвал отблизо до новия Хайлукс, но като ровя гледам че доста успешно можеш да го приведеш в бойна готовност.
Тъй че ако ще е камионче, да е хайлукс....
В Турция сглобяват 16 или 18 вида марки автомобили. Може и да ви е смешно но има и Турско Субару и Тойота. Тук не се продават защото "шапката" не им зачита гаранцията за евро зоната. Отговора е в ниското качество. Рено сглобяват "клио" и "канго" има Фиатове, фордове и какви ли не още по-ниско бюджетни колички. В самата Турция има доста наляти пари и при тях стои въпроса както при Китайците. Не важно кой го сглобява, а кой го контролира. Кайена до колкото знам и той не се сглобява у Фашистко, но това не му пречи да струва две кофи пари.
Тъй че дайте да не залитаме в тая насока че само се объркват хората.
На новите по серийния номер им пише къде са сглобявани осбено на японските. Ясно е че вече няма кой да мъкне коли от там насам

Наварата на мен не ми харесва защото наистина е по пластмасова и това че е 170 коня е просто по голяма възможност да я обърнеш по таван на някой завой. Ненужно огромна е за нашите условия и е бъкана със скъпи части и щуротии. Общо взето голяма ламарина оборудвана като лека кола. Тойотата е определено дърварска и спартанска. Не съм се докосвал отблизо до новия Хайлукс, но като ровя гледам че доста успешно можеш да го приведеш в бойна готовност.
Тъй че ако ще е камионче, да е хайлукс....
Коментар