Здравейте,
Много благодаря за толкова чудесни коментари, идеи, анализ. Безценно е да има много ангажирани и сериозни хора.
Все още не съм избрал. То и се разсеях напоследък с други неща - един тежичък КОВИД, бая работа, карантини, болници.
Но ще продължа подготовката. Дотук набелязах няколко неща -
- Да проверя как стоят нещата с нова Тойота 73 или подобна, произведена в Африка.
- Да вземем да изровим нещо по-старо и евтино - пак Тойота или ЛР, да го рециклираме до дъно и да не се занимаваме с глупости.
- Да не се хвърляме на романтичен дизайн и атрактивност, а на проста серийнаZele!40ve43ta практичност. Най-много пауър броня и лебетка. Но и това за какво, ако няма да прекосяваме Мара в дъждовния сезон
- Като понаближи ще взема да се хвана чирак при някого, да ме обучи на полезни дейности по ремонт и поддръжка на двигател, окачване, сглабяне, разглабяне. Така ще сме по-самостоятелни.
Продължаваме да приемаме мнения и идеи. Успех и безаварийни приключения на всички
Много благодаря за толкова чудесни коментари, идеи, анализ. Безценно е да има много ангажирани и сериозни хора.
Все още не съм избрал. То и се разсеях напоследък с други неща - един тежичък КОВИД, бая работа, карантини, болници.
Но ще продължа подготовката. Дотук набелязах няколко неща -
- Да проверя как стоят нещата с нова Тойота 73 или подобна, произведена в Африка.
- Да вземем да изровим нещо по-старо и евтино - пак Тойота или ЛР, да го рециклираме до дъно и да не се занимаваме с глупости.
- Да не се хвърляме на романтичен дизайн и атрактивност, а на проста серийнаZele!40ve43ta практичност. Най-много пауър броня и лебетка. Но и това за какво, ако няма да прекосяваме Мара в дъждовния сезон
- Като понаближи ще взема да се хвана чирак при някого, да ме обучи на полезни дейности по ремонт и поддръжка на двигател, окачване, сглабяне, разглабяне. Така ще сме по-самостоятелни.
Продължаваме да приемаме мнения и идеи. Успех и безаварийни приключения на всички
Коментар