Досега не съм видял джип, без нитови съединения по рамата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв джип да ползваме в Африка
Свий
X
-
На предният капак има няколко нита на "чинията" за монтиране на резервната гума и закрепянето на усилващата "рамка" от вътрешната страна. Подобни са и на LR 90/110 :
В купето също има шепа нитове 3/16", но по шасито не съм виждал.There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
Mitsubishi L 300 или 400 ? Само като идея и предложение, понеже имат просвет, имат място за багаж, за допълнителен багажник отгоре. Успех в пътуването , дано се осъществи и да е безаварийно.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...0-6d851c458b16
Коментар
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеДосега не съм видял джип, без нитови съединения по рамата.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 1 like
Коментар
-
И аз туй викам.
Не, че съм виждал рами на кой знае колко марки, ама колкото съм виждал-все са си на заварки, помен от нит няма.
А нитовете са си добра технол;огия, ако и да е доста стара. Просто има места където заварката държи като умрал свещ, а нита си е почти вечен.
Обаче все по-малко стават нещата които да искат непременно нитове.
-
Нитове по рамите няма. Нито на старите, нито по новите. Че и чак тракащи. Дифендъра е най ремонто пригоден в кофти условия и без условия. Май някой като не дочул, че удурдисал. Много добра идея за избор на експедиционен джип е да се гледа с какво возят туристите на сафари. Никога нямаше да се сетя.За горивото пак отиваме на стара Тойота или Дифендър.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Мога например да сменя съединител на поляната. Ще ми трябва кол, парче въже и щанга.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Той е ремонтопригоден, но и ремонтовзискателен. И на 60 мога да сменя съединителя на поляната, но едва ли ще се наложи.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 1 like
Коментар
-
Vladimir Samurkov , спряхте ли са на нещо колега?[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
А като казвате че дифендър става и има части за него, защо не дискавъри 200/300 тди. Спрямо другите ще е без пари и много агрегати може да с обсллужат преди това.
Не съм имал дифендър та не му знам предимствата пред дискавъри, но двигател скорости мостове и тн са кажи речи еднакви.Land Rover Discovery
Където е текло пак ще тече ...
Коментар
-
Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнениеА като казвате че дифендър става и има части за него, защо не дискавъри 200/300 тди. Спрямо другите ще е без пари и много агрегати може да с обсллужат преди това.
Не съм имал дифендър та не му знам предимствата пред дискавъри, но двигател скорости мостове и тн са кажи речи еднакви.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Аз фърляйки по едно профанско оче на темата се позачудих, колко км се очаква да се навъртят за една такава експедиция? Аз все си мисля, че която и да е кола, подготвена адекватно трябва да се справи с 20ина хиляди километра без сменяване на съединители, основни ремонти и т. нт?!?В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар