Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв джип да ползваме в Африка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Досега не съм видял джип, без нитови съединения по рамата.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Tramp
      Tramp коментира
      Редактиране на коментар
      На LR Defender до колкото знам, рамата е заварена конструкция, но знаещите ще кажат.
      Аз имам "таткото" на Defender- LR Series III и не съм видял кьорав нит по рамата, но и не съм търсил нитове- виждат се само заварки. Може и да има...

  • #32
    На серията има нитове по предния капак ако не бъркам
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #33
      На предният капак има няколко нита на "чинията" за монтиране на резервната гума и закрепянето на усилващата "рамка" от вътрешната страна. Подобни са и на LR 90/110 :



      В купето също има шепа нитове 3/16", но по шасито не съм виждал.
      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
      No wahalla.

      Коментар


      • #34
        Хубаво, но в нитовете няма абсолютно нищо лошо. Не знам колегата къде е видял "тракащи" нитове, еле пък по шаси.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #35
          Mitsubishi L 300 или 400 ? Само като идея и предложение, понеже имат просвет, имат място за багаж, за допълнителен багажник отгоре. Успех в пътуването , дано се осъществи и да е безаварийно.
          https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...0-6d851c458b16

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Досега не съм видял джип, без нитови съединения по рамата.
            Ко речи, ко?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              И аз туй викам.
              Не, че съм виждал рами на кой знае колко марки, ама колкото съм виждал-все са си на заварки, помен от нит няма.
              А нитовете са си добра технол;огия, ако и да е доста стара. Просто има места където заварката държи като умрал свещ, а нита си е почти вечен.
              Обаче все по-малко стават нещата които да искат непременно нитове.

          • #37
            Спомних си, преди няколко години gferen беше пуснал обява, че негов познат продава Тойота, подготвена за експедиция в Африка. Но може и да греша.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #38
              Нитове по рамите няма. Нито на старите, нито по новите. Че и чак тракащи. Дифендъра е най ремонто пригоден в кофти условия и без условия. Май някой като не дочул, че удурдисал. Много добра идея за избор на експедиционен джип е да се гледа с какво возят туристите на сафари. Никога нямаше да се сетя. За горивото пак отиваме на стара Тойота или Дифендър.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Къдрав, я кажи с какво е по-пригоден дифенъра от ТЛК 70?
                Не се заяждам, питам, интересно ми е. И двата джипа са долу-горе еднакви като концепция, еднакви като ниво на технологиите, какво пък толкова да е по-различното за ремонт насред пустощта?

            • #39
              Мога например да сменя съединител на поляната. Ще ми трябва кол, парче въже и щанга.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                И аз мога. Не само на дифендър, на почти всяка машина. Не е кой знае каква философия. Даже на джип става по-лесно от на лека кола с предно.
                Правил съм го на Нова Черна на Франко. Тогава Чаро ми даде награда две години без такса заради ентусиазма.

            • #40
              Той е ремонтопригоден, но и ремонтовзискателен. И на 60 мога да сменя съединителя на поляната, но едва ли ще се наложи.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • New hope
                New hope коментира
                Редактиране на коментар
                Забравих , нужни са ключ 10 ,12, 14, 17,19 .

              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                А виж ако ползваха 13 щяха да са по малко ключовете )))

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Нямаше да са.
                Трябава още едно 13 за контра
                А така болт и гайка са си с различни ключове.

                Не, че е голям келепира, ама...

            • #41
              Vladimir Samurkov , спряхте ли са на нещо колега?
              [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

              Коментар


              • #42
                А като казвате че дифендър става и има части за него, защо не дискавъри 200/300 тди. Спрямо другите ще е без пари и много агрегати може да с обсллужат преди това.
                Не съм имал дифендър та не му знам предимствата пред дискавъри, но двигател скорости мостове и тн са кажи речи еднакви.
                Land Rover Discovery
                Където е текло пак ще тече ...

                Коментар


                • #43
                  Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
                  А като казвате че дифендър става и има части за него, защо не дискавъри 200/300 тди. Спрямо другите ще е без пари и много агрегати може да с обсллужат преди това.
                  Не съм имал дифендър та не му знам предимствата пред дискавъри, но двигател скорости мостове и тн са кажи речи еднакви.
                  Общото между двете е като между Ямбол и Стамбул.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #44
                    Аз фърляйки по едно профанско оче на темата се позачудих, колко км се очаква да се навъртят за една такава експедиция? Аз все си мисля, че която и да е кола, подготвена адекватно трябва да се справи с 20ина хиляди километра без сменяване на съединители, основни ремонти и т. нт?!?
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • #45
                      20к км в Африка са доста ниска летва. Дори бих казал, че не си заслужава хамалогията с импорта и ексторта до този континент!
                      [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X