Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв джип да ползваме в Африка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Относно гумите, местните в Азия и Африка карат със всякакви галоши
    За возилото, последните ми познати които ходиха предковидно овъртяха Африка със спринтер 4х4.

    ​​​​
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      Те и боси ходат, ама са си у тях.

      Коментар


      • #18
        Другарят "Гошко-лошко" тука споделя, макар и доста разхвърляно, какво е правил: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8%D1%8F/page5
        Също така при дядо Владо едно време един "талибан" - приел исляма датчанин беше дошъл с една "Тойота" 100 или нещо такова за монтаж на лИбеТки и други модификациЙ, именно с цел дълго пътешествие из Африка, може да му се обадите да разкаже.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Точно с Гошко—лошко беше стоковата Тойота (95 а не 90 , както писах напред)
          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...20#post4148520
          Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 08-02-21, 14:55.

        • mikivt
          mikivt коментира
          Редактиране на коментар
          Е, и на двата линка, твоя и на Гагич, все 80-ка се е снимала?!

        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Моя линк води до мнение 256, къде собственика на модифицираната 80—а казва, че стоковата 95—а се е справила без проблеми .

      • #19
        Важното е да има желание

        https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1...B8%D0%BA%D0%B0
        Филмът проследява пътешествието на шестимата чехи Давид Новотни, Ян Мартин Козел, Алеш Юнгбауер, Павел Шимек и Клара Хандрейхова и Дан Прибан от Тунис до нос Добра Надежда в Република Южна Африка. Разстоянието от около 20 000 km се изминава с помощта на два трабанта модел 601 комби за три месеца през 2009 г. Идеята за пътуването се заражда през 2006 г., но поради липса на джипове „Лендроувър“, се осъществява с трабанти.

        Коментар


        • Stbd
          Stbd коментира
          Редактиране на коментар
          Явно никой не им е казал, че с трабанти и по принцип с лека кола не става!

      • #20
        Ако няма да обикаляте по паркове може и с лек автомобил да направите пътешествието.
        А Защо точно бихте желали да прекосите цяла Африка?

        Иначе, аз бих ви предложил малко по различен вариант за пътешествие в Африка. Пътуване до Йоханесбург и наемане на експедиционен автомобил. Така ще си спестите покупката, продажбата, изпращането до Африка и прибирането на автомобила.
        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

        Коментар


        • #21
          Нещо не мога да си редактирам мнението.
          най разпространения и лесен за ремонт джип на север от екватора е ТЛК с 1НZ
          [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

          Коментар


          • #22
            Здравейте,
            от мен само добри пожелания за проекта.
            Ако финансовата обосновка и хоби не предполагат оборудване и дългосрочно използване на високопроходим джип, давам за пример този украински екип https://www.youtube.com/watch?v=UXGLQ-ZJSOU.
            Купиха оборудвана и проверена машина за едно пътешествие и след успешният край я продадоха обратно. Пътя на украинците се надявам да ви даде идеи, а и споделените трудности носят информация.

            Коментар


            • cnc82
              cnc82 коментира
              Редактиране на коментар
              Автомобил мечта ! 😎

          • #23
            Северна Африка-Тойота. На юг-Дифендър.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #24
              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Северна Африка-Тойота. На юг-Дифендър.
              Те, хората искат и да се върнат бре!
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #25
                Да де, щото не знам къде ще я ремонтират Тойотата като се скапе нещо.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Викаш дифендърите не се скапват?
                  И те са като всяка друга кола.

                • rusev
                  rusev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тарга сериозен ли си? Тойотата могат да ремонтират навсякъде. Дифендъра също.

              • #26
                Аз също бих заложил на тойота 70. Супер елементарен автомобил, който се поправя с чук и клещи ако се наложи. Ама не се налага, той просто си върви.
                Двигател 3 литра, или 4,2, всички друго е компромис.
                Минусът им е, че страдат от пиньон и корона, ако се издевателства, но щом е експедиция такова не се предвижда. А ако съвсем стане зор-лебедката би трябвало да оправи нещата.
                Ама това вче е в графа "подготовка"
                Колега, завиждам ви, и ви се кефя. Не се отказвайте, и давайте информация как върви проекта, на много хора ще ни е интересно.
                И снимки!!!
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #27
                  Най обичам да ми слагат думи в устата. Всичко се скапва, но Дифендъра е по ремонтопригоден, а и на юг са много по масови от Тойота.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Хубу де, на юг. А като дойде на север?
                    Относно "къде" ще се ремонтира-ако се наложи да се търси специализирана помощ-и с двата джипа ще е приключение. Майката му е да можеш да се справиш сам, на място, с наличните части и инструмент.
                    Мен лично и в двете коли ме притеснява единствено горивната апаратура. Не съм се занимавал с помпии дюзи, и не знам как бих се справил, ако се скапе нещо от тях.
                    Иначе всичко друго и в двете коли си е просто и елементарно, и лесно за ремонт.

                • #28
                  Според Андрю Ст. Пиер Райт, както и според Пол Марш качеството на горвото в околоекваториална Африка е под въпрос и за по-новите двигатели е голям проблем. Двигателят е препоръчително да е 'всеяден'.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • #29
                    В южната част на Африка пазарният дял на Тойота е е около 30-40 % , след това е Нисан и някъде на опашката LR . Основните коли за отдаване под наем за Сафари и разходки пак са Тойота . В нито една ловна ферма няма Дифендър за разходки , нитосваните им рами така тракат , че животните бягат и туристите и ловците нямат шанс . LR са скъпи и с лоша репутация кутии , мостове и т.н. В Намибия ако някой кара LR гаранция е англе или потомък . В Южна Африка най търсеният Дифендър е произвежданият там с мотора М52 , 2.8 от БМВ . Градските Оффроудъри са основните собственици , колите са с лебедки , лифтове , гуми ....

                    Коментар


                    • #30
                      Първоначално публикуван от push Преглед на мнение
                      Дифендър за разходки , нитосваните им рами така тракат , че животните бягат и туристите и ловците нямат шанс...
                      Коя част на рамата на LR Defender е "нитосвана"?
                      Туристите в Африка изглеждат доста нелепо с "подготвените" си джипове и "експедиционната екипировка". Сигурно го правят за да придобият усещане, че са на експедиция и приключение, а карат по пътища, които са много по-хубави от тези у нас.
                      Прежалено комби или микробус с непретенциозни (стари) двигатели с допълнителни горивни филтри според мен са по-подходящи за 99% от "пътешествията" в Африка. Резервни пружини, амове, горивни филтри и поне две резервни гуми са минимума за резервни части. По време на дъждовните сезони, туристите нямат работа по черните пътища сами, особено през ноща. Преходите се планират в светлата част на денонощието и обикновено са между градове/хотели, къмпинг/лодж.
                      Винаги съм препоръчвал на мераклийте за пътуване из Африка, преди тръгване да направят една седмична обиколка на циганските махали у нас. Това дава много реалистична подготовка.

                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X