Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки 3.0 crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Колата е LIMITED изпълнение,но с Бостън музика и навигация,има памет на седалките,сензор дъжд и друго не се сещам,то едва сега започвам да я разучавам.
    Разбрах,че без диск за навито не може да се свери часовника май,върви един час назад.
    Музиката няма много настройки или аз не съм ги намерил още.
    Борда май дава само среден разход,но аз успях да включа само моментен.
    Притропва нещо отпред или тампони стабилизираща щанга или шарнири-ще видим на подемника,но чак другата седмица че майстора ми затрупан.
    То и сега май няма да я карам преди обслужването ,а е и с летни гуми.А,като минеш малко над 100км/ч има леко тресене на тяга и не само ,мисля да е от гуми(така поне се надявам де),че те са и с ДОТ 2011,макар и с голям протектор.
    Иначе колата е на 158 000 реални-проверявана е по сайтове и има и документ за преглед от 2019 г,май месец и е била на 143 000км.
    Иначе си хапва,да не и е уроки-он Варна до Русе каране около 100км/ч по стрелка като гледам не по малко от 9/100.Е,резнах я няколко пъти на магистралата,със сина се пуснахме така докъм 160км/ч на летящ старт.
    Автомата си включва плавно,мотора като загрее пада на около 600 оборота.Сутринта като отидохме беше студена колата и си пална добре.Парното е трепач,то и на Кросъра е също много силно.
    Как да пробвам климатика дали работи?На френските знам,ама тука?
    За сега толкова.
    ML W 164cdi

    Коментар


    • #17
      Честито,харесахте се. Пожелавам няколко стотинхиляди евтини километри.

      Коментар


      • #18
        Забравих-доста люлее задницата като минеш през неравности-дали е за амортисьори?
        ML W 164cdi

        Коментар


        • #19
          Колега сесоа1,може ли да ми дадеш линк ,че нещо не го намирам,да попрегледам туй онуй.
          ML W 164cdi

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            То аз не го знам, не ми е трябвал. Но няколко пъти дава такъв линк съфорумника Bogoljub Gagic (https://offroad-bulgaria.com/member/...bogoljub-gagic). Той кара две возила на марката, и се е ровил доста из нета за информация. Дано се включи да даде едно рамо, а ако не види темата, можеш да си го питаш(оставил съм линк към профила му).

          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            https://fcacommunity.force.com/RAM/s/equipment-listing
            То требе да се чете съответният раздел "Jeep" от форума. Темата с линка е залепена най-отгоре в него.

        • #20
          Днес дръпнах щеката за маслото и оппааа,2-3см над маха!
          Явно ДПФ прави магарии,ще му режа главата.
          Те го ВИНа
          1J8HCE8MX7Y511315
          не излиза да има ДПФ,пък от де ще е толкова много маслото?
          Последно редактирано от Даниел Цветков; 15-01-21, 15:33.
          ML W 164cdi

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Масло на нормално ниво + нафта = повишено ниво

        • #21
          Да то ясно,че е нафта,ама защо е там?
          Има ли ДПФ колата?Аз не мога да разбера.
          Натикал съм я в гаража докато и дойде време ,другата седмица за обслужване.
          Ама вчера от Варна до Русе да не е направила някоя беля,че не малко път с това разреденото масло.
          ML W 164cdi

          Коментар


          • #22
            ДПФа, ми се струва, че се появява след 2007, тоест твоето не би трябвало да има, но пък е на границата. А всъщност маслото се е вдигнало над максимума, или прости си установил, че е над макс?
            Иначе и на твоя и на моя излиза, че имат Remote Keyless Entry - това как работи?

            Относно люлеенето на задницата, все пак не забравай, че е с цял мост отзад! Но и без това е хубаво да си прегледаш окачването, като цяло...
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • Даниел Цветков
              Даниел Цветков коментира
              Редактиране на коментар
              Маслото го гледах преди да запяла сутринта и беше над макса.
              После след като я карах и беше стояла около половин час пък беше малко на минимума-странна работа,но сутрешното мерене според мен е най меродавно,явно много бавно да се стича маслото след гасене на мотора.

            • bushiDO
              bushiDO коментира
              Редактиране на коментар
              Твоята май стана "имаше ли юнак Гюро глава..."! Премери маслото 2 сутрини и елиминирай променливите. При мен също се стича бавно - когато го взех от обслужването и го премерих, бях готов да с е връщам при майсторчето, но на сутринта си беше на макс.

          • #23
            За ДПФа и аз така знам-след 2007,ама от що се дигнало нивото на маслото освен от нафта?
            Още не съм я разучил,ама вярно пише че има кейлес-утре може пак да си поиграя с нея.
            Намерих днес крика и ключа за джантите,но в другия джоб какво има по принцип,че при мен липсва?
            Много ми пречеше на видимостта назад средния подглавник и го свалих понеже той не ляга напред като крайните.
            Часовника само с диск ли се сверява?
            За люлеенето гледах днес задните амортисьори,е па сухи са.
            По горе съм дал ВИНа,ако може някой да провери дали има ФАП,че на мен не ми излиза нещо или не гледам както трябва.
            ML W 164cdi

            Коментар


            • #24
              Сега ще оцениш японския Ситроен. Имам Х-Трейл и карах 1 седмица 800км. Гранд Чероки 3,0 crd., още след първите 100км. си оцених Х-Трейла. По надеждност, качество, разход, пътно поведение - нямат база за сравнение. Гранда бие по няколко параметъра - пълноценен джип и съответно много по-проходим, малко повече мощност, добра скоростна кутия(сравнена с 4 степенната на Х-Трейла ми). Ако няма да го караш извън пътя има много по-добри решения, но вече е късно.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • #25
                Възможно е,но Кросъра още не е продаден,даже тия дни него ще карам.
                Снощи набързо излизах в снега с него за едни суджуци и честно ми се караше Черокито,е то още не съм му се нарадвал все пак.
                Днас го регистрирах и си ми е кеф да го карам.
                Прави ми впечатление,че като е студена не върви автоматика,то и аз не съм го настъпвал де,а може и да бъркам-новобранец съм.
                Признавам си Кросъра се кара като лека кола,при Черокито е друго, а и разхода е сериозен.
                ML W 164cdi

                Коментар


                • #26
                  Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                  За ДПФа и аз така знам-след 2007,ама от що се дигнало нивото на маслото освен от нафта?
                  Още не съм я разучил,ама вярно пише че има кейлес-утре може пак да си поиграя с нея.
                  Намерих днес крика и ключа за джантите,но в другия джоб какво има по принцип,че при мен липсва?
                  Много ми пречеше на видимостта назад средния подглавник и го свалих понеже той не ляга напред като крайните.
                  Часовника само с диск ли се сверява?
                  За люлеенето гледах днес задните амортисьори,е па сухи са.
                  По горе съм дал ВИНа,ако може някой да провери дали има ФАП,че на мен не ми излиза нещо или не гледам както трябва.
                  колега, ти маслото мериш неконсистентно, амортисьорите ги диагностицираш по това дали имат омасляване...като те чета, по-добре отиди при някой по-рабиращ!
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • Даниел Цветков
                    Даниел Цветков коментира
                    Редактиране на коментар
                    Колега ква е тая дума"неконсистентно"?
                    Аз по принцип маслото го меря на студен мотор и да е на възможно най равно място колата.
                    А за амортисьорите дадох предположение.

                  • bushiDO
                    bushiDO коментира
                    Редактиране на коментар
                    Неконсистенто също непостоянно! Премерил си го сутринта и би тревога, ама така ли си е било (не толкова фатално, вдигнало ли се е (вече малко по-притеснително) и т.нт...

                • #27
                  Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                  Сега ще оцениш японския Ситроен. Имам Х-Трейл и карах 1 седмица 800км. Гранд Чероки 3,0 crd., още след първите 100км. си оцених Х-Трейла. По надеждност, качество, разход, пътно поведение - нямат база за сравнение. Гранда бие по няколко параметъра - пълноценен джип и съответно много по-проходим, малко повече мощност, добра скоростна кутия(сравнена с 4 степенната на Х-Трейла ми). Ако няма да го караш извън пътя има много по-добри решения, но вече е късно.
                  ше ни просветлиш ли нас, заблудените, как за 100 км. оцени надежността и качеството на Гранда?!?
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • Иван Жоров
                    Иван Жоров коментира
                    Редактиране на коментар
                    По-добре да не ти отговарям... На кратко:
                    Конкретния вярно, че беше занемарен, но качеството си личи - сравним е с корейските. А за надежността - да няма как за 1 седмица да я оценя, май не успях да счупя нищо, но и почти нищо не работеше адекватно от малкото работещи "екстри", имаше си и ред други проблеми. Много разочарован останах от тази кола... ниско качество на материалите, нищо не на мястото си, нищо не работи както трябва. Скоростите много ми харесаха! Не ме разбирай погрешно - всяка кола си има недостатъци, за Нисана ми който много харесвам също мога да напиша много неща които не ми харесват, но в това чудо освен скоростите нищо не ми хареса. Вярно, че пълноценен джип който е и комфортен, но не случайно е сравнително евтин за джип с екстри.

                  • bushiDO
                    bushiDO коментира
                    Редактиране на коментар
                    Начи поне за едно нещо си прав! По-добре да не беше отговарял! Щото и аз съм карал Х-трайл, ма само 80 километра и жигльоро му тропаше у калнико, и надеждност не ми вдъхна никаква - не приличаше въобще на корейска кола, или па на японска, абе се едно, че жълтурковчета я беха правили...

                • #28
                  Мислиш,че утре ще е нормално нивото ли?
                  ML W 164cdi

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има предвид, че сега си я купил колата, мерил си го при различни условия, и правиш извод, че може да вкарва нафта. А може просто предния собственик да е налял над макс при последната смяна(или който там го е сменял).. Затова не бързай да правиш изводи.

                • #29
                  Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                  Днес дръпнах щеката за маслото и оппааа,2-3см над маха!
                  Явно ДПФ прави магарии,ще му режа главата. ...не излиза да има ДПФ,пък от де ще е толкова много маслото?
                  Причина №2 - пикаещи дюзи.

                  Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                  За ДПФа и аз така знам-след 2007,ама от що се дигнало нивото на маслото освен от нафта? ...
                  Антифриз ... ама там ще го познаеш по цвета.

                  Коментар


                  • bushiDO
                    bushiDO коментира
                    Редактиране на коментар
                    А дали не е по-добре, първо да се установи нивото вдига ли се, или нали такова...

                  • royce
                    royce коментира
                    Редактиране на коментар
                    bushiDO - то със сигурност се почва от смяна на маслото и следене на нивото на новото.
                    Просто написах друга причина за повишаване на нивото

                  • bushiDO
                    bushiDO коментира
                    Редактиране на коментар
                    Въпреки, че е коментар към твоето мнение, което е напълно адекватно, то е по-скоро насочено към автора на темата!

                • #30
                  Маслото е абсолютно черно и от там предполагам да не е мешано с антифриз,тогава щеше да се пресече и да има друг цвят.
                  Антифриза си е на ниво. и да,първо ще сменим маслото с нормално количество и тогава вече ще се следи нивото му.
                  Относно пикаещи дюзи-мотора си работи много равномерно,майстора който има МЛ със същия мотор и ги познава каза ,че даже работел мотора много по тихо от колкото при МЛите.
                  Паля го студен и е на 1000 оборота и като затопли падат на около 600 както е нормално.
                  Колата е имала само един собственик в Италия-80ти набор до продажбата,каквото и да означава това.
                  Ако се стигне до махане на ДПФа ,дали струва някой лев самия филтър,защото скоро разбрах,че вече ги и изкупували.
                  ML W 164cdi

                  Коментар


                  • royce
                    royce коментира
                    Редактиране на коментар
                    За дюзите диагностиката е ориентир, но реалното състояние си излиза след сваляне и тест на стенд. Ако колата е на тия километри, къде казваш горе, и не е карана с българска нафта скоро ядове не чакай.
                    Относно шума на мотора - и аз съм със същото впечатление, ме при МЛW164 е малко по-шумен.
                    Относно изкупуването на ДПФ-ите то това от доста време го правят, изкупуват само вътрешността (филтъра). Кожуха ти трябва, защото вътре се наваряват пластинки.
                    Точно с тая процедура обаче изчакай, че искат да въвеждат някакви ръгани еко-стикери на автомобилите.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X