Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки 3.0 crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Чероки 3.0 crd

    Здравейте и за много години!
    Харесал съм си Гранд Чероки с мерцедесовия дизел 3 литра,модела след 2006 година,но имам някой питанки.
    Четох за проблеми и какво да се гледа при закупуването,но гледам има изпълнения с едно "S" на задния капак и централната конзола е сребриста.
    Интересно ми е тази модификация каква се води и има ли нещо по различно при нея.Също ме интересува струва ли си да се държи на заводската Бостън аудио система,има ли чак такава разлика от стандартната иш дали всички с навигация имат камера за заден ход,навигацията знам ,че не работи в Бг,но това не ми е приоритет.
    В момента карам Ситроен Ц Кросър 2008г с 2.2 хди мотора от което съм доволен ,но е с ръчна скоростна кутия.Имах възможност да покарам автоматик и реших да си взема автомат заради удобството и не само.
    Фен съм на дизеловите мотори и на ПСА груп автомобилите,но нямат нищо подходящо за мен 4х4.
    Благодаря за отговорите.
    Успешна година на всички!

  • #2
    Честита Нова Година.
    Сребристата централна конзола е само на ниското ниво на оборудване,въпреки че е красива.
    Бостън озвучаването е според предпочитанията, аз държах на него.
    Камерата е опция, моят е Овърланд с "навигация" и няма. Но от 2007г. радиото има вход за камера и предполагам може да се добави. Ще опитам да сложа.
    За S-а незнам.

    Коментар


    • #3
      "S"-а е май спорт изпълнение каквото и да означава.
      Да сребристата конзола не е "овърландска",но по ми харесва от махагона.
      Бостъна ясно,че е нещо по добро ,но дали си заслужава заради липсата му да се пренебрегне добър екземпляр.
      На Кросъра нямах камера за заден ход защото е без нави,но си сложих едно китайче огледало с камерка и ми върши доста добра работа,е нощем нищо не скив макар и камерата да има някакви диоди за осветление уж.
      Твоята като е с навигация ,но нямаш камера за заден ход какви са и предимствата пред обикновеното радио при положение,че карта за Бг няма?

      Коментар


      • #4
        А какъв разход ти дава градско и навън?

        Коментар


        • #5
          Колеги,а как стои въпроса с резервните части,че тука по разни сервизи ме плашат -нямало части,доставки от щатите,едни страшни цени?

          Коментар


          • #6
            Отговарям по ред.
            Сребристата конзола и на мен ми харесва повече, даже таблото с уредите на Ларедо-то е по-хубаво.
            Хубава кола си заслужава и без музика.
            Предимствата на навигационното радио без карта за Източна Европа незнам какви са, защото не съм запознат с възможностите на другото радио. Една част от тях са че голямото работи с 6бр. CD четящи форматMP3,и когато са правилно записани озвучаването е отлично за моите сетива. Навигацията работи много добре там, където има карта. Последствие разбрах че от 2007г. може да се добави камера. Изглежда по-добре и часовника се самосверява😂.
            Разхода който виждам най-често е между 10 и 11л/100км. като по колонка е колкото показва екрана. Градско почти не карам, или е във времето преди и след задръстванията в София.
            Гр. Бон-гр. София 10/100,почивка в Гърция - под 9/100 😏. Разхода го нулирам през няколко резервоара.
            Каквито части са ми потрябвали до сега, съм намерил в България.
            Цените им са нормални като за кола струвала нова малко под 50 000 Евро,такава информация намерих за Овърланд.
            Ако намерите добра и хубаво подържана кола на под 250 000 км. спорд мен ще сте доволен. Аз избрах да не е от Италия, въпреки че другата ми кола е "италианка" с VM 425 OHV мотор, който е пословичен, а вече е на почти 400 000 км.
            Успех.

            Коментар


            • #7
              Моя съвет е да си търсиш след 2008 г фейслифт. Лимитед или Овърленд. Има огромна разлика в качеството на звука при различните варианти озвучавания. След тази година таблото е съвсем различно. Кожата му не се подвива и отлепва. Уредите светят в неоново бяло. Бутоните са много по удобно разположени. Топката на скоростния лост е друга.Навигацията е друга с 30 гб хард, камерата е сериино. Тапицерията и подлакътниците на корите на вратите са много по меки и комфортни. Визиятя отпред е по добра, има екземпляри с фабричен ксенон и подгрев и на задните седалки. Все неща, който поне според мен изглеждат по- стилно и практично, а явно и според производителя, щом след четири години на производство, решава да пипне нещо по модела преди да го смъкне от поточната линия.
              Разхода е между 9 и 13/100 според карането и трафика. Части има и не са на космически цени.
              Последно редактирано от atanas_93; 09-01-21, 10:17.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • #8
                Е то,ако ще е поне Лимитид ще е нивото,дай боже и Овърленд!
                Но екземпляри след 2007г даже много рядко излизат и са на ехеййй цени.
                Джипката нямам намерение да я ползвам офроуд,асфалтов каубой съм.
                Е,сега за риби тук-таме,пикник може,но не и да я измъчвам по бездорожието.
                А сравнен с МЛ същата година(2006-2008,кое е за предпочитане?
                Моята идея да сменям Кросъра е единствено заради автоматика,иначе моята джипка всичко съм и пипнал и е топ,но е ръчка-ама пусти мерак.
                Предполагам мотора има същите болежки като при МЛ-протичане на масло от топлообменника,вихрови клапи,актуатор турбо?
                Последно редактирано от Даниел Цветков; 09-01-21, 10:32.

                Коментар


                • #9
                  От гледна точка на пътуване по асвалт Мерцедес-а е по-приятен и за каране, и за возене.
                  Ако ще ползвате "новата" си кола основно на асвалт има много варианти за "интелигентно 4Х4" с копче и всякакви варианти на автоматична кутия,но предимно без бавни педавки. Там избира е огромен.
                  Това го казвам като потребител който въпреки всичко в момента кара фултайм и не Мерцедес предимно, но не само на асвалт.
                  Не сте споменали и сума предвидена за кола, защото около цената на хубаво Гранд Чероки след 07г. има обяви за Ц-Кросър дизел с автоматична кутия(незнам какъв тип е).
                  А и като потребител на Ситроен, Гранда може да Ви изненада с твърда возия,неудобни предни седалки и усещането че отпред е тясно.
                  Но пак повтарям Гранда е чудесна кола, стига да се "намерите и харесате".
                  Аз бах в подобно на Вашето положение преди около 3 години, когато реших да се сдибия с автомобил 4х4 за смесено ползване, но основно асвалт, а извън пътя там където всичко си остава по колата, и не се дере. Има много такива маршрути за разходки. Карах пробно много различни марки, модели и системи на задвижване. Разтегнах годините от 2000 до нова кола. Звучи странно но съпоставях ТЛК J120 и Honda CRV-нова.
                  И се харесахме с 3.0 CRD 😂.

                  Коментар


                  • #10
                    При Кросъра автомата е с 2 съединителя,сухи-и пак имаш за смяна даже по скъпо от на ръчката(на моята сменях съединител с маховик,и при автомата има маховик е у по скъп от самия съединител).
                    Иначе Кросъра не е с най меката возия,особено след като седнах от Ц5 на хидравлика.
                    Гледах МЛите и там ме наплашиха с САМ модулите им и платки на кутията.
                    А и МЛи под път и над път.
                    Бюджета ми е около 11-12 000.

                    Коментар


                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тоя ML го има и на въздушно окачване, срещат се рядко и с оффроадпакет - бавни, блокажи на централен и заден диф, разни защити и допълнителни функции на автомата и въздушното окачване(ако е с такова).

                  • #11
                    Да,повечето са на въздушно,но те си личат по таблото дали има копче за ерматика.
                    А тия дето са офроуд изпълнение имат допълнителни врътки-такъв не ми трябва,те са по спънати и горят повечко.
                    Майстора ми кара МЛ и ме светна някой неща.
                    Повече клоня към Гранда,по ми допада визията му,а и МЛа с тия лостове горе на волана дето са само отляво всичко,някак си не ми харесва,Само скоростите са отдясно.
                    Харесах си един Овърланд,ама момчето било в Ингилизия,пък я продава...нещо с пълномощно дали не става,да упълномощи някой свой роднина да я продава.

                    Имат ли ДПФ моделите от 2006-7 година?
                    Последно редактирано от Даниел Цветков; 10-01-21, 15:02.

                    Коментар


                    • #12
                      Моят има DPF, дали всички са с него незнам.
                      Англичанина трябва да помисли как да си продаде колата, не Вие.
                      ​​​​​​

                      Коментар


                      • #13
                        https://www.auto.bg/obiavi/avtomobil...2000&year=2006
                        Тая модификация ЛАВАРДО не съм я чувал,я споделете за нея колеги
                        Джамбазите вече се излагат с неграмотността си.

                        Коментар


                        • royce
                          royce коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не само това. Ами и това Shadow Line и то ...

                      • #14
                        Айде и аз да се накича с индианец

                        Коментар


                        • cecoa1
                          cecoa1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Айде честит, и със здраве да го ползваш.
                          Гагич даваше на няколко места линк към сайт, където по VIN излиза доста информация за комплектация, екстри и оборудване. Потърси, може да ти е интересно да ги разучиш.

                      • #15
                        Честито ! Дълго и безаварийно послушание от негова страна !
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X