Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква кола за щерка без опит?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Все пак при вас всяка 2ра кола в България минава за безсмислено огромна.
    Не на всяка пряка има 2-3 пикапа на 37ци.

    Иначе наистина положението е " да не дава Господ". например снощи на околовръстното на Овча купел некъв изрод с кайен е помлял една кола челно. Отсреща и с S500, пак е силно съмнително кой е щял да оцелее.

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Стъпалце им сложи и метална лайсна да не се хлъзга,кажи и идвам с дрелката,25 минути беше на моята

    • NIKSD
      NIKSD коментира
      Редактиране на коментар
      Брат, вчера дойде жена му на Камо /ония дето има 2-3 победи на Баха 1000/ да ни вземе от Сан Франциско. Праговете на возилото му ми бяха до ташаците /аз съм 180 даже и при облачно време и дъжд/. И 7.1 дизел. Направо се замислих за едно такова...

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      И аз ма видях цена от 35-40 бона и ми паднаха ташаците до нормално ниво

  • #32
    Сина ми като навърши 18 години му предложихме Тойота Корола 2,0Д 126 к.с. 2007 год на жена ми или Маазда 2,3 2004 бензи/газ 166 к.с.. Избра маздата. Ръждясала и на около 300 000 км. карана от мен 6 години. Вече 3 години я кара. Има 2 леки удара. Втория не го е вазстановил, защото не може да намери десен фар с ксенон втора употреба.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • NIKSD
      NIKSD коментира
      Редактиране на коментар
      Аз и за това викам кола с евтини ламарини /и фарове и гъзарийки/ и еврини гуми с джанти. Това с гумите и джантите се пренебрегва, ама моята се търкаляше /още я имаме ама не се кара много/ със задни 275/40/18. И като я тресне някъде тая задна гума и си мисля “фък, отидоха $500!” Не че предните са по малко де. Ама не мога да обясня на жена си да бяга дупки, тук няма много и не е свикнала със слалома при каране. Сега вече със Секвоята може да си я треска в каквито дупки иска, ония ден смених окачването по цяката предница, тръшкаааай. Че и моргата е пълна с такива части по 5 за лев.

  • #33
    Mоята дъщеря взе книжка края на юли.Имаше избор между Мондеото и Мини купъра или да продадем едната и да и вземем нещо ново и евтино за стотина евро на месец(Рено,Нисан..)След няколко месеца каране и на двете избра Форда(Мондео 2.0 бензин,146 коня,2002г.Вече е на нейно име.Мие го редовно,изхвърли пепелника,купи си розови стъргалка за лед и паркшайн.Сега си е харесала калъф за волана с "диаманти" и мултимедия.Лапешка работа.Да са ни живи и здрави!
    Дизелов Jeep, не е Jeep.

    Коментар


    • #34
      Здравейте, сестра ми взе книжка на 20 (не искаше преди това) подарих и старата ми Мазда 323 ц. След месец в дъжд на пешеходна пътека пред нея спират внезапно, тя натиска спирачка колата се хлъзга на боята на пешеходната и спира в предната. Някъде с 25-30 км/ч е карала. Маздичката фарове, радиатор, преден капак, броня. Баща ми ги прави в последствие... слава Богу нямаше пострадали. Сестра ми се уплаши и до ден днешен избягва да кара. Сега е на 25. Незнам какво щеше да стане, ако беше с по-голяма кола/джип.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Кажи и старата поговорка - шофьор без катастрофа не е шофьор.Аз ако карам по нейната логика и спра да карам за едната броня и фар и решетка.......трябва да ма’ам с летните кънки само.

        Жива и здрава да е,като смачка оше една броня и ще и мине

    • #35
      Обикаляхме по автокъщите и просто разглеждахме всичко, което отговаряше на бюджета+500 лв. горница. Бяхме се пораздалечили и гледам маха над колите, ама ще си откачи ръцете! До едно Пежо 206! И тя сияе, а Пежака муцка- врътнахме едно кръгче и го капарирахме! Този мъник ни влезе и на двамата под кожата! Даже съм замислил да го пазим за йънг таймер, дай боже и за олд!
      Марин Райковски

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Най-правилния подход.

    • #36
      Като почнете едни такива теми...Вас баща ви с танк ви е карал до село, пък там дядо с БТР-а поема из селото. Като ти е писано и в А8 и S клас ще си заминеш, и то от една никаква ситуация. Наскоро по пътя, където минавам всеки ден, стана катастрофа с ГАЗ Виетнамка. Шофьора си замина човека, камиона се завъртял, вратата се отворила и той изпаднал. Камиона го затиска. Лек завой на първокласен път. Малшанс.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Точно.
        А и въпросът е сложен, кой от кого ще пазим, новобранец от околните, или околните от него. Отделно, че в черупка с 800кг и литър мотор, мисленето е различно, спрямо в пълноразмерна кола с над 120-130 коня, вдигаща към 200км/ч. Още по-отделно, си е и до човек, от една страна разлика в поведението между момичета и момчета като цяло, от друга и личния характер на човека(щото има изключения от общото и при двата пола).

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Единия ми дядо караше Пежо 404,другия Опел Капитен,Бащата имаше един Фиат,аз съм се учил на Голфче единичка......а де

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Босе ти си живял в различен свят през соца. Аз нямах тая чест, макар и да хванах само 6-7 години от него.

    • #37
      Доста интересни мнения, благодаря! Днес разгледах обявите за Пежо 206 и 207, симпатични са. Но са с най-различни мотори, от които нищо не разбирам. Кои са най-безпроблемни, до 100 к.с.?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        1,4HDI и ще е икономичен.

      • marinrr
        marinrr коментира
        Редактиране на коментар
        2.0 дизел 90 коня- класика! Всъщност не знам дали го има при 207

      • Жеков
        Жеков коментира
        Редактиране на коментар
        Единственото добро на 206 е мотора 1.4 ХДИ , другото е като трабант , да добавя , че и задния мост е консуматив .

    • #38
      206 съм карал служебни в две фирми. Първото беше в Софийска вода, като се качих беше на 1600 км., издадох го на 35, само софийско градско. Уникален разход - 5,3 до 5,5, каране като служебна, двама човека + 200 кила багаж. Няма втори на светофар. Мотора 1,4 HDI. Много леко влизане на скоростите, удобна кола. Второто беше в друга фирма, 1.9 чист дизел. Пълен мъртвец, гори с кило нагоре на HDI-то и то извънградско. Тегави скорости, явно кутията е друга, беше от първите 206-ци. Голям минус на тази кола е ниската предница, постоянно закача лайсната под бронята, праговете и те са нисички. Вижда зор при изкачване на хлъзгави баири. Няколко години карах Поло 96-та година, 1,4 бензин. Доста проходимо, с летни гуми ходи където големи коли със зимни не стигат. Също доста удобно. Предполагам наследника му няма да е по-лош. Друг опита с малка кола - Фабия 2008 г., 1,4 ТДИ. Супер стабилен автомобил, карах го от нов до 25 х.км. Много върви за този мотор. Личният ми рекорд за преминаване на Шипка е с него. Добра кола според мен. Сега имаме един служебен C2, но нещо много зделан ми е.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #39
        Аз бях купил на жена ми Рено Клио, за да се учи. Всичко му беше по 20 лева - данък, части. Ако трябва да взема малка кола, пак бих се доверил.

        Коментар


        • #40
          От тия съм карал само Айго. Свръхикономична (в смисъл-наистина ако я караш със 100-110 харчи 4+ на магистрала и 5 градско), но на практика това е двуместен автомобил.
          Ускорява чудесно. Недостатъци-много е ниска. В тукашния пейзаж трябва много да се внимава.
          Газ не знам дали може да и се слага.
          Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

          Коментар


          • #41

            cecoa1 коментира
            Днес, 11:21
            Точно.
            А и въпросът е сложен, кой от кого ще пазим, новобранец от околните, или околните от него. Отделно, че в черупка с 800кг и литър мотор, мисленето е различно, спрямо в пълноразмерна кола с над 120-130 коня, вдигаща към 200км/ч. Още по-отделно, си е и до човек, от една страна разлика в поведението между момичета и момчета като цяло, от друга и личния характер на човека(щото има изключения от общото и при двата пола).
            Нищо точно няма, защото едно време нямаше Кайени и Туарези с дрогирани 20 и не само 20-годишни олигофрени зад волана. Не вярвам да сте забравили толкова бързо Милен Цветков.

            П.П. Мога дълго да разправям как се изпреварва БМВ 520 с Трабант 601 в гъста лондонска мъгла, в която не можеш да си видиш върха на носа, камо ли пътя.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              И като как е от значение, дали си новобранец, или не, или дали си в Пежо 206, или в Субару(Форъстър май беше това на Милен Цветков), когато те удари по-голямо возило, без да имаш вина?!
              Това си е въпрос на късмет, няма какво да се направи и може да се случи на всеки. Но от грешките на новобранец, може да има доста разлика в последствията, ако са с малка градска кола или с голяма и мощна. Отделно, усещането за скорост е различно в различни класове, ускорението е различно, усещането за защитеност, стабилност... Не че не можеш да се пребиеш с всяка кола, но с малката инстинкта за самосъхранение ще работи по друг начин.
              Още по-друго тема е, когато сам си купил возилото, и сам ще му плащаш поддръжка, ремонти и гориво... Акъла е най-важен за безопасността.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Когато панса при катастрофа ти е скапан поне вдигаш шанса за оцеляване с голяма кола.

          • #42
            Е той Милен Цветков да не беше с малолитражка. Нали Субару там, а у, страшна машина. На удар отзад като ти се разклати главата рязко няма спасение.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              На млади години гаджето имаше Вартбург 1000. Ходеше по покрива и капаците без дори ламарините да изпукат, а вратите ги затваряше с шут. Тия коли май са ги правили от материал за каски от ВСВ.

            • kameno karp
              kameno karp коментира
              Редактиране на коментар
              Ами тя ако ламарината е дебела и не се гъне, съответно не поглъща енергията, то всичката тая енергия ще я поеме водача.Та не се впечатлявайте от неогъваеми коли!

            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Удара отзад си е "класика" и за съжаление седалките и заттилниците на повечето автомобили не са добре сметнати за този удар.. Не трябва да са на повече от 1-2 см от главата и най добре да са неразделна част от седалката.
              Пс. Преди няколко месеца излетях от пътя с Голфа . Високата скорост, калпави гумите ,на здрачаване , мокър участък в завой и ........след полет заднешком се паркирах в основата на стабилно дърво. Огъването беше жестоко -половината от багажника беше помлян (Голфа тотална щета и отиде за скраб),но мисълта ми беше за седалката, която се скъса и пропадна назад. Спаси ме факта ,че очквах удара и се вкопчих във волана.Няколко дена не можех да сгъна ръцете от болки в лакетните връзки .

          • #43
            Колега, първата кола на нов шофьор е прежалена. Така че избирай да е по здрава и евтина, е разбира се накрая шофьорката трябва да каже какво и харесва, но ти ще я насочиш да речем да избира от подбрани от теб модели.

            Коментар


            • #44
              Разбиранията от времето на Вартбурга за сигурност много са се променили, автоматични колани, еърбези, зони за деформация и др. Новите коли даже сами спират в някои ситуации, предупреждават те и ти дърпат волана ако в мъртвата точка има кола и други. И все пак няма защита от дрогиран олигофрен с 2,5 тона кола да те удари с 80 - 100 км до като си на място.

              Коментар


              • #45

                cecoa1 коментира
                Днес, 13:24
                .... Не че не можеш да се пребиеш с всяка кола, но с малката инстинкта за самосъхранение ще работи по друг начин....
                Явно, повечето от софийските водачи на микроавтомобили не са били на тоя урок . Техният инстинкт за самосъхранение изобщо не работи
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това, ако все пак имат нещо между ушите.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

              Зареждам...
              X