Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за евтино комби

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
    Астрата не е 100 коня а точно 101 и влиза в големия данък.

    мотора 1.6 16 в е най скапания маслояд от поколението екошпеци

    По добре 1.4 с 90 к.с. Или 1.8 със 118
    Беше то с данъка до и над 100 к.с. Сега важат киловати и екокатегория.
    Иначе има и оферти за астри с 1.4
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      Ако стигнеш до TDI 90/110, имай предвид, че по-мощния е винаги с турбо с променлива геометрия, а и по-слабия понякога също. Това е добре за вървенето, но трябва да им се подава повечко газ редовно, защото иначе геометрията запича и се задръства със сажди, което после води до пренадуване на турбото. Много хора каращи градско им се случва, и после на извънградско, когато се натовари мотора повечко за по-дълго време, колата "забива нос". На практика когато компютъра отчете налягане над определените стойности, и това налягане се задържи над шест секунди(по памет, ама там някъде беше), се подава команда за значително намаляване на подаваното гориво, за да се предотврати счупване на турбото или други повреди. Много е кофти, особено като те изненада баш когато не трябва. Същата функция я има и при 90 коня с обикновенно турбо с уейстгейт, но просто там това се случва по-рядко и не е свързано с начина на каране(обикновенно е по управлението на гейта, и се решава лесно).
      Когато се влезе в такъв режим, на някои им е достатъчно да върнеш газта и после почват пак да си вървят докато пак пренадуе, но други искат да изгасиш мотора и пак да го запалиш(и пак бачкат уж добре, докато отново не пренадуе).
      На повечето такива мотори от годините, които гледаш, маховика е демпферен, но има и изключения за някои от 90-коньовите. При всички може да се замени с плътен маховик от предното поколение(и евтин съединител), но някои се оплакват от повишени вибрации, доколкото помня по-кофти е при надлъжните мотори.
      Тези мотори, предимно 110, но и някои 90 имат характерен "проблем" с топлия старт. Просто софтуерно им е заложено да пускат различно стартово количество гориво в диапазона на стартовите обороти, спрямо температурата на мотора. При студен няма проблем, още при ниски обороти дава достатъчна циклова порция за да запали, но при топъл, пуска нафтата колкото е нужно, при малко по-високи обороти(каквито се предполага да бъдат с изправен стартер и акумулатор). И при леко тръгнал стартер, слаб акумулатор и подобни...чакаш да поизстине, или буташ... Оправя се и софтуерно. Просто да ги знаеш тия подробности ако стигнеш до гледане на такива возила.

      Окачването на Пасата с многото носачи, не е чак толкова кекаво колкото е оплюто, а и вече не е скъпо, пък и няма зор да се сменява цялото. Има и Ауди А4 в бюджета ти, даже с куатро, което е със същото окачване отпред. Аудито е малко по-добре предпазено от ръжда, но...на тия години каквото се падне. Октавия е Голф 4, те също имат комбита, а има и Бора. Виж и Поло/Ибиза/Фабия, ако не са прекалено малки. Там по-лесно се намира атмосферния вариант на TDI, който е доста слаб, но пък много евтин за поддръжка, с огромен ресурс, и доста безпроблемен. За градско става, за извън...не е баш.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Абсолютно вярно.Впрочем старите турбини с гейт изключително рядко създават проблеми и повечето пъти проблема опира до закъсан от старост вакумен маркуч или неизправен соленоид.Първото се оправя с маркуч на метър, второто със сръчни ръце, елементарно почистване и 50ст за водна шкурка.Адски добра идея е да се затапи ЕГР клапана, или поне да се почиства редовно, понеже в комбинация с картерната вентилация трупа страшни красоти във смукателния колектор и портовете на главата.

    • #48
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Виж и Поло/Ибиза/Фабия, ако не са прекалено малки. Там по-лесно се намира атмосферния вариант на TDI, който е доста слаб, но пък много евтин за поддръжка, с огромен ресурс, и доста безпроблемен. За градско става, за извън...не е баш.
      МММ,Фабия СДИ-двама познати таксиджии,баща и син,я изкараха от магазина и за раз бройки навъртяха 400000 км.Може и още да са я карали след това,но се бяхме изселили към Кипър и нямам представа какво се е случило по-нататък.
      "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
      Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

      Коментар


      • #49
        Пежо 307 sw 2000 hdi 90 kc
        Мнения ?

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          брата си взе такова, имаше малко перипетии покрай смяната на ангренажа, ама после си дойде в свяст.
          Когато я карам понякога се кефя.
          Е, има заклети фенове на тази или онази марка, и те ще оплюят пежото, но за мен си е съвсем нормална кола. Като всяка-има си и минуси, ама си има и плюсове, въпрос на това какво очакваш от колата.
          За мен е добър избор, ако бракувам аудито-може би следващата ще е такава.
          Обаче с 2 литра, 90 коня. Така поне съм чувал, това бил най-сполучливия двигател. Дизел. Макар аз да съм фен на бензинките.

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          90 коня е без демпферен маховик, доколкото знам. 307 е доста сполучлива кола.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Без демпфер е, срещат се модели с демпфер, но много рядко.Мотора е сполучлив, да не се бърка с 1,6HDI.
          Като купе е много добре, по принцип негниещо, но има изключения, най-хубавото е, че ги няма торсионите.Ако всичко по горивната система и управлението на турбината е в ред върви прилично.

      • #50
        Стига с тез дизели!

        Човека каза че иска бензин

        Пежо/Ситроен и бензин е несъвместимо.

        Аз лично не бих взел каквото и да е Ауди щото са премиум марка с премиум цени

        Един приятел имаше от първите А6 1995 със 2.5 ТДИ 4х4 ми няма такъв бирник и то не откъм мотор а окачване, купе и подобни.

        Иначе много проходима и навървяваща кола беше де.

        Бих гледал Опел, Форд, Шкода ....

        От по евтините непремиум марки
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Веселка(участник тук) кара Ситроен Ц5, комби, с два литра бензин-136 коня. На бензин, страх я е от газ.
          Карал съм и аз тази кола, върви си достатъчно добре, двигателя не е създавал грижи за няколко години в нея, абе читава кола си е.
          Така, че има и такова, ама има и онакова.
          Обаче Ц5 е параход и половина, не е подходящ за темата.

      • #51
        Аз пак да кажа 406 комби.
        Това е засега единствения модел, с който бих заменил Ксантията.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Всичко хубаво, ама това е линеен кораб. Дали не е и по-дълго от Джипа.
          П.П. Яяяяя, бензин 3.0, V6 ...
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-07-20, 20:20.

        • mikivt
          mikivt коментира
          Редактиране на коментар
          Минал съм над 100 хиляди на 2,0 бензин. Добър автомобил, вървеше и се държеше съвсем прилично. Не се усеща голямо. Като забележка си спомням, че изкриви няколко чифта предни диска. А, и е неприятно ниско. Иначе, на над 200 хиляди като го продадох, беше още с оригиналната си ходова част до последния тампон.

      • #52
        Линеен кораб бих нарекъл примерно Мондео комби. Не съм гледал размерите, но Пежото едва ли е повече от 4,50. Ксантията ми хеч беше 4, 40.
        4, 70 e...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #53
          Качи детето в един Мерцедес Ц класичка и няма да има пари за други глупости,има ги бензинки както и добрия 250 дизел.Ако не ти хареса / плащаш го Мерцедес пък то едно такова схлупено / може и Е класичка,намират се под 2 бона,вече състоянието според късмета.

          чакай да си допълня - няма нищо по-скъпо от евтиния Мерцедес,ше научи къде е Борката обаче,ще е сравнително удобна и пазеща за годините и размера си.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 13-07-20, 20:36.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Раснахме заедно,член на форума,доста джипки е оправил и разбира Мерцедесите.

          • maystor
            maystor коментира
            Редактиране на коментар
            Давай го тоя Борка на контакт, Търтея знае защо.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Давам и телефони на лични ако трябват.
            Кажи му,че Яро те праща или пък направо истината му кажи

            На линия съм
            Даже от днес официално с регистрация в Даймлер та малко по добре се случват нещата
            Autogosch.com

        • #54
          Мазда Премаси без много ръжди. Все ще изкара 4-5 години освен ако вече не е в период на полуразпад. Имат 1,8 101к.с. бензинов двигател. Малък миниван е, не е точно комби. Подобни са също и Митсубиши Спейс Рънър и Спейс Вагон, но за да не са много стари трябва по-висок бюджет. За друга японка под 2000лв. не се сещам, те започват от 2500лв..

          П.П. Поразгледах обявите - и Премаси няма под 2000лв., само дизели, но ще са издухани на такава цена. Няма японки в този бюджет.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #55
            Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
            Мазда Премаси без много ръжди. ....
            То някоя пара и над бюджета не е проблем, но това чудо направо си няма багажник ...

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:premacy.jpg Прегледи:0 Размер:82.2 КБ ID:6623855

            Да му викат миниван е подвеждащо.


            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            ...
            Бих гледал Опел, Форд, Шкода ....

            ...
            Да де, ама в София и близки околности от тези на бензин е кът.

            Астри - дал Господ, обаче масово са с 1.6 , срещу който всички ме агитират. Има по някой 1.4, но дали няма да е слаб за това купе и да издъхва по баирите? Фокусите също се броят на пръстите на едната ръка. Октавия на бензин също почти няма.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • rosen_offroad
              rosen_offroad коментира
              Редактиране на коментар
              Разгледай Зафира 1.8 има доста в София маааалко над 2000 лева.

              Сравнено с Маздата багажника е огромен, има 7 места дето седалките влизат в пода и втория ред седалки се плъзга напред и място за кучо бол.

              Другия вариант Астра комби ще е по неудобен за кучо щото е с нисък таван.
              Има много 1.8 малко над 2000 лева.

              Мазда Премаци бие по ръжди дори и Опел Кадет
              Виждал съм (тогава) 5 годишни австрийки с ламарини през които се чете вестник.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Аз бих погледнал тази - ...
              Нищо, че иначе карам основно продукти на VAG (това е щото имам майстор за тях).
              Ето за мотора, няма демпфер, проста и здрава турбина, солидна конструкция, и безпроблемна горивна система Бош. Спорен мен е читава комбинация(братовчеда имаше такова, и никакви ядове).- https://youtu.be/RQQtk-VT8mc (канала е читав, има информация за много мотори, сравнително коректна и читаво представена).
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 14-07-20, 07:28.

          • #56
            Тъй! Да тегля чертата на темата.

            Евтино комби в диапазона 1К-2К е мисия доста трудна, но не съвсем невъзможна. За да стане по-възможна обаче, ще е добре търсенето да се насочи към и над горната граница.
            Както беше споменато, търсенето беше съсредоточено основно върху бензинови коли, от частно лице в района на София, което доста сви избора.

            В София и наоколо основната част от офертите бяха за Астра 1.6 - двигател, срещу който се чува хор от гласове. За съжаление, офертите за 1.8 бяха много малко. В същност май само 1-2.
            Друго изделие на Опел - Зафира също беше включено в търсенето, но предлагането беше малко по същите причини както при Астра - търсеше се двигател 1.8.
            Сравнително малобройни бяха и офертите за VW голф 4 и Форд Фокус 1.6.
            В един момент от немай къде взех да се оглеждам и за дизелови двигатели - Октавия 1.9 и Пежо 307 HDI. Шкодите обаче по-скоро започваха по-близо и над 3К. Обявите за 307 също не бяха много, макар че над 2К се намираше някоя и друга.
            Отделно, че не една и две от обявите се оказаха неактуални.
            В крайна сметка резултатът от пускането на темата е 4 огледа - 1 Астра 1.8, която ставаше, но беше изпусната; 1 Фокус, който на живо се оказа зле поддържан и в доста неприятен външен вид; 1 Зафира в приличен външен вид, но със светещ чек, як теч на антифриз и климатик, който "трябва само да се напълни".

            Четвъртият опит беше това

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ford.jpg
Прегледи:482
Размер:111.8 КБ
ID:6625390


            1.6 бензин, без газова. На 192К по километраж, който е доста вероятно да е реален, т.к. колата не е минавала през автоджамбази. С известно количество външни забележки и тръгнала ръжда на един от праговете.
            Със сигурност в близко време ще се сменя съединител. Малко електричарски проблеми по екстрите, май типични за модела. Гумите бяха древни по моите разбирания. Другото ще си покаже.

            И даже влезе в първоначално зададения лимит.


            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #57
              Добра е колицата. Със здраве и безаварийно да се ползва!
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #58
                Ами честито и безаварийно!
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #59
                  Трябваше да видите и БМВ 318 ТДС Туринг Е36, 1665 кубика дизел, прилично на габарити, разход 5/100 нафта. Не е спортна кола само 90 коня е, но добре си върви и не гори. Дизел от старо поколение с ротационна помпа е без електроника и проблеми, даже дебитомер нямат. Единствено понякога протича едно уплътнение на гнпто и разтяга ангренажната верига след мнооооого километри. Няма ядовете с прегряването и главите на 2.5 тдс. Имал съм ги и двете коли знам много добре за проблемите им. За учебна също става приятна е за каране, научи ли се на задното в тежки условия ще кара всичко навсякъде. Има ги за 1000-2000лв
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • #60
                    Да използвам темата на колегата.
                    Търси се голямо комби за работна кола, за предпочитане с газ или дизел. Без значение от марката, стига да е в добро състояние и без ръжди. Не живея в България, а и не ми се занимава да търся и тук при мен. Бюджет до 5х лв. Ако някой има нещо читаво за продаване да пише на лично, или 0878424445 Васил.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X