Колко голямо е кучето? Защото голямо куче в малко комби се събира трудно. Аз бих търсил миниван , същата дължина като комбито , но с повече пространство , по-лесен за управление заради по-добрата позиция на шофьора , по-добра видимост , по-функционален.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане за евтино комби
Свий
X
-
-
Колко трудно? Моите двете Кане Корсо-та се возят в багажника на витарата(4-врата). Е, по-добре им е да не са и двете там, но не съм тръгнал да превземам Берлин с тях.
-
А бе, няма проблем кучето да се събере в багажник на кое да е нормално комби. В багажника на Гранда дели място с газова бутилка и тулбокс. Важното е да има място да се свие на кравай и отгоре да има въздух, а не тенеке или стъкло
-
-
Здравей,
На тъст ми форда е за продажба - Мондео - комби 1995 Зетек 2.0. без газ, има климатик, но е без фреон, 4х4.
В последните десет години е каран по 3000км/год., седи в гараж. Ръжда няма никъде.
На зимни гуми Барум поларис е, по спомен ДОТ-ът бе към 2014-2015.
Има преглед до Ноември 2020.
В Нагасаки се намира (Дупница).
В багажника може да натовариш теле.
Провиснал му е плата на тавана и е за акумултор. Броните са му понадрани. Пали от раз като заредя акумулатора.
Ще питам ако не се е продал и имате интерес. 1150лв ѝ търсят.
Хубав ден,
Драго.
Черно, мирише и разваля характера!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
Scenic нещо не ме кефи. Зафира като обем ми допада, но съм карал такава под наем само веднъж преди 13-14 години, та нямам представа иначе читави ли са?
Коментар
-
Форд ,стават,но.....след деведесет и някоя след TDDI всичко минава на комънрейл.
Ако не разбираш сам от комънрейла или нямаш доверен човек-сервиз,при елементарно минаване през сервиз за дребен проблем по горивната система,могат да те разплачат с цени 2-3-4к....зависи колко си готов да платиш.Аз си ги правя но... ,за едно пиезо което след смяна трябва стенд за 80 лв.В сервиз без да казвам какъв ми е проблема,се опитаха да ме накичат с 3200 лв. С отстъпка към мен.
Ако се спреш на дизел форд,в никакъв случай не купувай без някой който разбира.От 10 форда на обяви ,8 от тях са с ниско ниво на рейла ,и тук за да палят и се продадът са закрипени с втора трета ръка я дюза я помпа.
Форд дизел друг проблем няма
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Пасат комби до 96 1,8 е изключително проста и здрава кола. Може да се открие и без съществени ръжди. Частите са и стотинки, втора употреба има бол. Взима се за 1000, 1500, прави се ток за още 5-600 и ще служи вярно и безпроблемно колкото трябва. И като стане време да се продава, все ще има 1000 лв остатъчна стойност. Верно, че е пълнолетна и университет е завършила, ма други минуси не се сещам.
- 1 like
Коментар
-
А бе, и радиаторче за парното хвърлят често, като всички вагини от тия години, ма не е някакъв кой знае какъв проблем. И да, и дизелите биват, но там потенциалните проблеми са повече и по скъпи. 2,0 8 клапановият мотор също е здрав, но е пълен инжекцион с последствията от това.
-
Да, радиаторчето го смених превантивно, когато се сваля таблото за клапите на парното.
На B4 някои се оплакват от честа смяна на тампони на Макферсона, аз още в началото сложих някакви усилени, уж като за Шаран, и от тогава няма проблем. Ел.стъклата също не са еталон за здравина. И имат характерен проблем с кормилната рейки при по-последните, където те са алуминиеви.
Абе не са върха на сладоледа, но са що-годе здраво добиче.
-
Мойто ауди(Б4) дето го взех от Вива върви доволно много като за 90 коня, няма ръжди, долу-горе няма и сериозни проблеми.
Колкото е имало-все дребни, но пък дразнещи. Не струват много пари да се оправят, ама дразнят с честата си поява. Двете външни карета, лагери отзад, тампони на макферсъните, тампони на носачите, един кормилен накрайник, сега има някакво тропане и тресене по ходовата част което не мога да установя от къде е (ама повече поради мързел), стартер правих, такива дребни неща, ама си излизат постоянно.
Не се оплаквам де, все пак е кола на 25 години.
А климатика е перфектен, с една профилактика започна да духа ледено, чак се налага да го спирам от време на време.
-
mikivt коментира
Днес, 15:58
... 2,0 8 клапановият мотор също е здрав, но е пълен инжекцион с последствията от това.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Тоя Пасат като сте го запрехвалили, поне споменете какво дърво е вътре. Таблото е с едни уреди и стрелки, имам чувството, че са от детска играчка. Едни диоди мигат, светят, абе на мен не ми вдъхват доверие. Външни дръжки се чупят всеки месец, да новата е 10 лв., но след няколко месеца и тя е аут. Иначе е широчко и удобно за каране, но комбито си е дълго и новобранец на градско ще вижда зор. И не е нечупещ се танк. Радиатора на парното е 15 лв., някой го спомена като проблемен възел. Проверете колко му струва второто гърне. Мой приятел кара такъв като работен, ходих с него да го купуваме преди три години. Постоянно нещо се прави, но аз на тия години не виждам друга кола да е по-различна. Някои чаркалаци минават през мен, та затова знам. Неговия е 1.8 бензин, кара се с каквото масло има, лично съм го виждал да налива хидравлично, наливно, взето за крика на газката. За 40-50 х.км. масло сменя веднъж, освен ако не го е сменил пак наскоро. Кара се с 15W40, някакво. С такъв Пасат 1.9 TDI 90 коня си завлякох навремето 124-ката с платформа до Варна, 300 км. Вървя добре, разхода с 2 тона ремарке беше впечатляващо нисък. За мен за барака за тия пари се търси най-запазеното, като се избягват някои доказали се проблемни модели и модификации. За 20 годишни коли няма тайни в ремонта и обслужването им. За детски болести е смешно да говорим на тази възраст. Никой не каза за Вектра Б, много е оплювана, но като видях едни строители как я карат нон стоп, карат се скелета с по 5-6 човека вътре, кофражи, дървен материал, строителни материали...бус се вика само за вар и баластра, и то от кубик нагоре. Там дизелът е супер зле, поне според мен.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
След като е такъв трошляк,Вашият човек защо се занимава с него? Пасата ми е от 1990 и си е с оргиналните дръжки ,а радиатора за парното го смених преди десетина години-т.е. изкарал е 20 г. преди смяна. И понеже се занимаваме с ремонти,вероятно знаем малко от първа ръка.
За гърнетата ,да при мен са скъпи,но са си на мястото и са от Неръждавейка,а обикновенните са на цени от 50до 100лв.-ба си, трагедията.
-
petkov, както споменах това му е втори такъв, преди това кара една година Ауди 80. За тея пари това се намира. Звъни ми вечерта - утре отиваме за кола. Отварям мобилето сутринта, набелязваме няколко и тръгваме. Който изглежда най-читав взимаме, няма да се пенсионира с него. Гледа пилета, постоянно се товари с каквото се сетиш. 1.5 тона товар на колата с туристическо ремарке. Колкото и запазен да намериш пак ще даде фира. Този за сега е доста по-корав от предния. При него имаше смяна на скорости и няколко пъти отваряне на главата. Писна му и го засили на двора, сега е донор за другия. Иначе има за парадна кола следващия 98 г., 1,9 TDI 110 коня. Ми и той се прави, хем повече го кара жена му.
-
-
Гърне в "ЕМ-комплект" единият от сервизите за гърнета, не знам кой е "оригиналът" - 70 лв. със смяната. Не го дочаках новото да стане за смяна. Всъщност установих, че е паднало, когато отидох на технически прегледи се оказа, че няма къде да мушнат сондата за газовете. Синът ми го караше "Пасатора", аз го взех само да го мина на преглед и бях забравил как звучи.
Сложиха ми гърнето за 1 час, върнах се на пункта и минах ГТП.
Беше просълзил нещо радиаторът, дядо Владо го прищипа с клещи където сълзи, а аз му купих нов - пак 70 лв. от някакъв сайт. Така и не го монтирах, а го дадох на новия собственик в кашон.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеГърне в "ЕМ-комплект" единият от сервизите за гърнета, не знам кой е "оригиналът" - 70 лв. със смяната. Не го дочаках новото да стане за смяна. Всъщност установих, че е паднало, когато отидох на технически прегледи се оказа, че няма къде да мушнат сондата за газовете. Синът ми го караше "Пасатора", аз го взех само да го мина на преглед и бях забравил как звучи.
Сложиха ми гърнето за 1 час, върнах се на пункта и минах ГТП.
Беше просълзил нещо радиаторът, дядо Владо го прищипа с клещи където сълзи, а аз му купих нов - пак 70 лв. от някакъв сайт. Така и не го монтирах, а го дадох на новия собственик в кашон.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеТова преди него е тегаво. Е, не е милиони. Но и като нямаш менте комплект наблизо стават по-трудно нещата. .Само им се променя миризмата от аспуФа.
А за споменатата от тебе "Вектра Б" имам само три думи, многократно повтаряни тук във форумЪт:
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение"Никога вече Опел !!!!"В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Като чета да се сравнява вектра б с пасат б3/4 се чудя в бгмама ли съм попаднал.За тези години едва ли може да се вземе по голям боклук - гниещо купе, саморазпадаща се ел инсталация, кекаво задно окачване, масовите мотори, с които върви са или безнадеждни бензинови масларници/ гарнитурници или изцяло безнадеждни дизели.Единственият шанс е да се намери с някой от старите бензинови двигатели преди да е достигнала състояние на полуразпад, примерно 1.6 моно + газ.Но една астра комби с този двигател пак би била много по-добро решение в този бюджет.
За мен разумният избор освен пасата e ауди 80 комби 1.9тди, както и ауди 100 1,9 или 2.5тди, във второто може да се събере и средна хубост теле в багажника.Друго което бих взел е Волво комби, но не знам дали може да се намери в този бюджет.
Коментар
-
Относно Вектра Б:
1. Гниещото купе за 8 години германка как ли не тръгна грам ръжда по веждите ? Антикорозионно е много по добре от Астра 1 / Кадет G
2. Саморазпадащата се инсталация като я взех на 180000 км беше бандажирана и така си я карах 8 години. Не ме е оставяла никъде и съм имал никакви проблеми с мотора сравнено с Кадет 1.4MI дето сменях компютър 2 пъти.
3. Кекавото задно окачване след слагане на пружини от Зафира заспа и съм го товарил с до 1 тон.
4. Мотора XE18XE1 не гореше масло - доливах 300-400 мл/10000 км това с най долното GM 10W40. Не е отварян за 8 години само 2 смени на ангренаж. И тези всички години се караше само на газ
Когато купувах Вектрата по спомен Пасат от същите години 1999 струваше х3 на Вектрата
Мисля си изкара предназначението.
-
Само че когато колегата купи такава вектра, тя ще си е изкарала предназначението в Германия, ще си е изкарала предназначението при някой като теб в България, и при него може и да изкара, може и на първия ремонт да излезе, че е по изгодно да я бракува.Това с един тон в багажника на вектра Б много искам да го видя.Антикорозионно не знам дали има нещо по-зле от Астра Ф и Кадет, може би Лада, Мазда и Хонда.
-
Имам за ежедневна кола Вектра В-1.8, 98 г. Еко тек
Поизгнила е вярно, но за 30 000 км и 2 години почти нямам ремонти по нея (четки алтернатор и термостат). По моя грешка сипах 5w40 и за 10к е изгорила има няма 300 гр.
На 500 хил. реални е. Като я взех сложих газов инжекцион-7 извънрадско, 12-13 градско в София, с лекота държи 140-150 по магистралата. За съжаление си гние отдолу и не съм виждал от тия години без кит и ръжда.
-
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеКато чета да се сравнява вектра б с пасат б3/4 се чудя в бгмама ли съм попаднал.За тези години едва ли може да се вземе по голям боклук - гниещо купе, саморазпадаща се ел инсталация, кекаво задно окачване, масовите мотори, с които върви са или безнадеждни бензинови масларници/ гарнитурници или изцяло безнадеждни дизели.Единственият шанс е да се намери с някой от старите бензинови двигатели преди да е достигнала състояние на полуразпад, примерно 1.6 моно + газ.Но една астра комби с този двигател пак би била много по-добро решение в този бюджет.
За мен разумният избор освен пасата e ауди 80 комби 1.9тди, както и ауди 100 1,9 или 2.5тди, във второто може да се събере и средна хубост теле в багажника.Друго което бих взел е Волво комби, но не знам дали може да се намери в този бюджет.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
То пазара е оценил кое, какво, как и колко... Магарето се сменя, щото е на болтове. Даже при 80 B4, и мотора не се държи на него. Отделно, че като си стои кората под мотора, не знам кога ще изгние. И такова Ауди имах няколко години, сега го кара сестра ми. На 26 години е, по магарето има тук-там повърхностна ръжда...ще трябва още доста да се чака да изгние. И е внос от Германия.
Аудито е по-качествено направено от Пасата, но и то си има дребни проблемчета.
Иначе сега хвърлих око какво се продава до тия пари в София, и според мен избора е доста голям. Моят съвет към Чавдар е, все пак като набележи модел, първо да пише тук, защото за всеки модел си има кусури, а някои са си направо проблемни.
-
Същото ауди 80 дето на един милион километра му е изгнило магарето е заровило поне десетина японки и двайсетина Опел Вежда в родната си Австрия,Германия или Швейцария.Чак да гние зверски не съм забелязал, ако искаш мога да ти снимам една Б4ка от първите, понеже 1,9тди вирее само от Б4 нататък, при тях не съм забелязал и да държи мотора.От опел съм виждал и изгнил картер на заден мост.Японките от тези години поне блестят с двигател и добра механика, екотека блести с разход на масло достатъчен, че бездистибуторна запалителна система да не може да възпламени двутактовата смес в цилиндъра.Като цяло харесвам опел, особено старите сенатор, рекорд, кадет, аскона, астра ф, астра г, вектра а, но вектра б си е издънка отвсякъде, особено пък за товарно комби.
-
-
cecoa1 За момента съм загледал по-компактни комбита като Форд Фокус 1.6 бензин и Астра G също бензин 100 к.с. , май е с 1.6
1 спретнато изглеждаща бензинова Октавия отпадна поради липса на климатик.
От дизели като резервен вариант - Октавия 90 к.с. и Пасат 1999 - 110 к.с.
Концентрирам се върху обяви на частни лица, "нов внос" ги прескачам. Което немалко свива броя на офертите.
Колкото и да е валидна приказката че при кола на старо цвят не се избира, засега черните ги филтрирам. Имам си една черна кола и втора не искам.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеcecoa1 За момента съм загледал по-компактни комбита като Форд Фокус 1.6 бензин и Астра G също бензин 100 к.с. , май е с 1.6
1 спретнато изглеждаща бензинова Октавия отпадна поради липса на климатик.
От дизели като резервен вариант - Октавия 90 к.с. и Пасат 1999 - 110 к.с.
Концентрирам се върху обяви на частни лица, "нов внос" ги прескачам. Което немалко свива броя на офертите.
Колкото и да е валидна приказката че при кола на старо цвят не се избира, засега черните ги филтрирам. Имам си една черна кола и втора не искам.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
А можеш да си вземеш и Пасат Б4, кеф ти с 2.0 АБФ 150 к.с. кеф ти с 1.9тди 90/110к.с. кеф ти и с VR6 къмто 180 к.с.
По предницата му единственото алуминиево са втулките на тампоните, за които колегата те е предупредил, струват броени левечета, смяната е елементарна и карат с години.
Пасат или а4 Б5 за 1000-2000 лева си е бомба със закъснител.
-
Преди няколко години имах точно такъв пасат 110 к.с. Смених окачването с Monroe -бая пари се изръсих, но за 55 хил. не мръдна и не почукна нищо по него, така го и продадох. Разход извънградско никога повече от 5-5.5 нафта, при това с пълна кола и климатик-многократно засичано. Обаче имах сериозни проблеми с датчици на климатроника, комфорт модул, ключалки, но си е до кола явно. P.S. в нафтата наливах постоянно двутактово масло и работеше доста мазно, иначе над 120 си беше меко казано шумен
-
Подсети ме за компресора на климатика на всичкото ВАГ от тия години, рано лили късно умира. По моргите съответно го знаят и искат ненормални цени, започва се от 200 нагоре, ако изобщо го намериш. На моя човек за пореден път умря тази пролет, гледам има вече нови и рециклирани на около 700 лв. Но на кола за 2000 си е цифра все пак.
-
-
Астрата не е 100 коня а точно 101 и влиза в големия данък.
мотора 1.6 16 в е най скапания маслояд от поколението екошпеци
По добре 1.4 с 90 к.с. Или 1.8 със 118Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
- 1 like
Коментар
-
Четеш между редовете, а те са само два.100/101 коня мотора го има, той е 74 киловата и се вписваш в "малкия" данък, но има и мотор 76 киловата, който си е живи 102 к.с. там вече данъкът се вдига.1.4 пак е двувалов екоспек с всичките му хубавини, все неща дето не ги искаш в дърто евтино конбе.Иначе поздравления за избора и Астра Ф и Астра Г комби са добър избор за тези нужди.
При Astra F има един тънък момент с корозията, в последните години на производството оправят проблема с ръждите, та ако попаднеш на такава между 95та и 98ма не се колебай.Имат и прекрасен избор на двигатели 1.6 моно 75кс 1,8 моно 90кс 2.0 8v 115кс и 2.0 16v 150кс.Всички без последния имат една голяма екстра - при евентуално скъсване на ангренажен ремък, всички проблеми с решават само с нов ангренажен ремък 10-15 до 20 левчета за хубава марка.Последно редактирано от Kirilpm; 12-07-20, 10:07.
-
Поне за момента наличните оферти в София са основно за 1.6 101 1999 - 2001 и някой и друг 1.4. Последният не ми звучи много смислено, че разходът му май е горе-долу като на 1.8. Ще взема да погледна и 1.8 116
-
Ако намираш астри предимно с този мотор или изчакай, или ги пропусни.
Надявам се не е в разрез с правилата, а и нямам нищо общо с обявата
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=g5ei6v
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар