Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Padjero 1 vs Нива 10 годишна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Преди малко питах един работник, който кара и Нива и Паджеро по работа, каза че предпочита Паджерото, возило по-комфортно.
    В крайна сметка реших да огледам паджерото щателно отдолу и ще взема решение.
    Радвам се, че в този форум има толкова добронамерени хора за разлика от други форуми където съм влизал да питам нещо.
    TigerHunter няма майтап, под 10г. ниви така са обявени, конкретно гледах обява за 7 г. нива – 5500 лева.
    Nbajani - Гранд Витара питам за паркетния джип около 2006-2009, карах такъв на асфалт и много ми хареса, не знам обаче как ще се държи в нивята. (Миналата година имах такава тема за джип до 15 хил. лева).
    Коронадо май ще се откажа след линка споделен от Nbajani
    Съгласен съм с nbajani За 90% от ползвателите всяко едно сувче ще им върши работа. И BENZBOSS 90% от СУВовете не могат това което 90% от карщите ги няма да направят без значение какво карат. Аз вероятно съм от тези ползватели, но някак си не се виждам с ланд круйзър по черните пътища, от друга страна понякога за да се стигне до черен път има 200-300 км каране по асфалт и после още толкова на обратно.
    От паркетните джипове съм гледал само Гранд Витара и Хонда crv. С Хондата не бих рискувал по черно, картера виси отдолу, докато на гран витарата всичко е прибрано над гредите.
    Засега съм решил да пробвам с Паджеро 1, ще я пробвам и на дълг път, пък ако не ми допадне предполагам винаги мога да я продам с хиляда лева загуба.
    New hope Никога не съм карал Самурай, изглежда като някаква стара екзотика.

    Коментар


    • #32
      За Нива под 10 години, нека е нормална тая цена, но за 20-годишна, според мен, не е. Аз това имах предвид.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от trk2 Преглед на мнение
        Преди малко питах един работник, който кара и Нива и Паджеро по работа, каза че предпочита Паджерото, возило по-комфортно.
        Nbajani - Гранд Витара питам за паркетния джип около 2006-2009, карах такъв на асфалт и много ми хареса, не знам обаче как ще се държи в нивята.
        Засега съм решил да пробвам с Паджеро 1, ще я пробвам и на дълг път, пък ако не ми допадне предполагам винаги мога да я продам с хиляда лева загуба.
        [FONT=Calibri]New hop
        Витарата минава навсякъде откъдето ще минат и истинските джипове със стоково окачване и "обикновени" гуми. Масови коли са и като така - с достъпни части и ремонт. Паджеро 1 (дизел) решително не е шосейна (магистрална) джипка.

        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          ... носачи ...

        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам с кои "истински джипове" я сравняваш, но аз съм виждал Витара с двама души да закъса на заснежен път над с.Ярлово, по пътя за Лисец. Дедо караше зад нея със стар Москвич 412, накрая му писна на уя и я заобиколи през нивата над пътя.

        • nissan_1978
          nissan_1978 коментира
          Редактиране на коментар
          Имал съм витара 1.6 80кс и истински джипове : чероки 4.0,4 рънър 1987 2.4 бензин, тропер 2.6 бензин, паджеро II 3.0v6, паджеро 2.8тди, терано 2.7 тд, 2.7 тди, 3.0 тди и всичките ги тествам на едно и също място и витарата минава ама много мъчно в байрите на 1ва бавна в прекъсвач иначе мре, а с терано тройката на 2ра бърза с леко газ...

      • #34
        Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
        Паджеро 1 (дизел) решително не е шосейна (магистрална) джипка.
        Що да не е,по кво се различава от Терано,от Фронтера,от Паджеро спорт,от некои Тойоти ,от китайците и всички корейци и т.н.?Извинявам се,че се мешам у темата.

        Коментар


        • Паджеровод
          Паджеровод коментира
          Редактиране на коментар
          С 3000 об/мин е 110км/ч на пета. Може би затова. Точно тогава и "аеродинамиката" го предава - бучи, свири по ръбовете..

        • gimax
          gimax коментира
          Редактиране на коментар
          Аеродинамиката е ясна,те всички са като тухли четворки.Нивята па хич не ща да я коментирам,тя си вие от друго и най последно от аеродинамика.

      • #35
        Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
        Що да не е,по кво се различава
        Различава се по това , че за бензинова Гранд Витара постоянна скорост 120-30 км-ч. не е никакъв проблем - във всякакви измерения.

        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • #36
          Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
          Различава се по това , че за бензинова Гранд Витара постоянна скорост 120-30 км-ч. не е никакъв проблем - във всякакви измерения.
          Ако не е некой убит кон,нема никакви грижи,ама трудно се намира такъв,за съжаление.

          п.п. Май не харесваш дизелите
          Последно редактирано от gimax; 26-06-20, 15:08.

          Коментар


          • #37
            200 мили асфалт,час и половина път по който се срещат бъгита,абсолютно наточени Вранглери / връщащи се от нещо сериозно явно / и понаточени Тойотки и Вранглерчета,някой и друг пикап.

            Прежалваш боята,втори зъб,връзваш децата и с повечко газ минава.Е влачи си стойката за мотора на задника ако попрекалил ма става,90% това го може всяко СУВче и на 90% от хората това им е достатъчно.

            Пътя и комбито под него,аз бях сравнително лек,брата беше с 3 моторчета в багажника и един на теглича плюс поне 200 кила багаж.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6E9D2952-C7A0-4369-93B8-460FB89AF1D1.jpeg
Прегледи:440
Размер:1.07 МБ
ID:6617872

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3EABF76B-F49B-4F56-8E80-9FFCA2FFFFFB.jpeg
Прегледи:447
Размер:861.0 КБ
ID:6617871

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2C52B86C-FF92-46EA-9D13-2C2E81B1BE18.jpeg Прегледи:0 Размер:858.8 КБ ID:6617869
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #38
              Търси го да е дълго,обемно и сравнително комфортно,че да стигнеш до дупките,а не да те откаже след половин резервоар,после си на 90% - ще мине с газ,а ако е много зор го търси с идея за донаджипване и гумички.

              За мен Нива не е оферта по ред причини,да ги изброявам ли?
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #39
                Паджеро-то изглежда добре отдолу, не е изгнило. Обаче на пълен завой нещо прищраква. Предните торсиони са зацепени с няколко зъба по- нагоре, колкото да отговаря на задни пружини от дългата база. Чудя се дали това не води до това щракане при пълен завой.

                Коментар


                • #40
                  Първоначално публикуван от trk2 Преглед на мнение
                  Паджеро-то изглежда добре отдолу, не е изгнило. Обаче на пълен завой нещо прищраква. Предните торсиони са зацепени с няколко зъба по- нагоре, колкото да отговаря на задни пружини от дългата база. Чудя се дали това не води до това щракане при пълен завой.
                  Важно е не само как изглежда отдолу а дали номера на рамата (обикновено зад задна дясна гума) се вижда добре и не поражда съмнения за някакви магии около него, защото иначе може да изпаднеш в безтегловност - хем без пари, хем без автомобил, понеже няма да има минаване през КАТ.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #41
                    Първоначално публикуван от trk2 Преглед на мнение
                    Паджеро-то изглежда добре отдолу, не е изгнило. Обаче на пълен завой нещо прищраква. Предните торсиони са зацепени с няколко зъба по- нагоре, колкото да отговаря на задни пружини от дългата база. Чудя се дали това не води до това щракане при пълен завой.
                    Това е първата причина. Втората е, че предните хъбове не са отцепени от полуоските вероятно

                    Коментар


                    • Паджеровод
                      Паджеровод коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да де, ама тракат защото е увеличен прекалено ъгълът с презацепването на торсионите. А ако са изключени от хъбовете няма да се чуват защото не се движат

                    • TigerHunter
                      TigerHunter коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не се ли одървя много предницата с това упражнение? На Ферозата, малко да прекалиш и става като табуретка. Тя и без това си вози дървено...

                    • Паджеровод
                      Паджеровод коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тя се одървя, но и блъска по горните ограничители и съсипва каретата.

                  • #42
                    Първоначално публикуван от trk2 Преглед на мнение
                    Нуждая се от проходима кола за черните пътища, да обикалям нивите край града след работа.
                    Името „Нива“ си подсказва, че това е колата, ама дали? Гледам че 10 годишните са обявени около 5,5 хил. лева.
                    Един приятел ми предлага Padjero 1, 1991 година 95 коня, изглежда без ръжда запазена с хиляда лева по- евтина.
                    Нямам опит, единствено съм карал нива, чисто нова по асфалт, вие като вълк и няма климатик, но предполагам се свиква
                    Чудя се, дали пък не си струва да взема някаква паркетна кола и с един куршум два заека например Аутбак, Форестър, Гранд витара, но не знам как би им се отразило карането по черно и дали не са ниски за коловозите.
                    Сега съм с корола и цялата е изпонадрана от клони окачването хлопа, и изобщо не става за черен път, ниска само с предно без блокаж и увиснал картер...
                    Колега,защо не погледнеш за Kia Sportage 99/2002 бензин/газ...има си шаси,бързи ,бавни и е много корава джипка...
                    Близо 5 години я карах без абсолютно никакви драми и накрая я продадох не защото и имаше нещо,а защото ми писна да нямам място за багаж.
                    ...и по интересното беше че като пуснах обявата,и за една седмица я отнесоха...
                    И после почнаха Неволите за мене....обикаляне по авто къщи и обяви...и така един месец...всичко беше само дизели (аз исках газ/бензин).
                    Джамбазите на Дупница ми казаха направо-че за 6000лв. бензинов джип няма да намеря,само дизели...
                    ...и накрая видях ШОН...Shuanghuan Ceo 2.4i (или BMW X5; Toyota Land Cruiser 120; Mitsubishi 2,4i
                    За сега не е мръднал...яко драпа в кал и т.н.
                    тук може да прочетеш....
                    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...itsubishi-2-4i
                    Прикачени файлове
                    Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                    Краси
                    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                    Коментар


                    • nissan_1978
                      nissan_1978 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Колко се съдиха на времето с BMW заради този автомобил... Незнам ама където съм потърсил информация за това го изкарват пълен буклук

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X