Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудност при избора на джип.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

    Личните ми впечатления от Фронтерите са, че адски ненадеждни и че се ползват основно за донори на части за присадки. Може да съм субективен, но пък пазарът няма как да се излъже. Заедно с Нивата това е най-евтиния джип в Мобиле и има защо. Но като гледам фронтераджиите са като ниваджиите...
    Много ще ми е дълго за обяснявяне защо Сузуки не прави нищо повече от Витара
    И Исуцо не прай цикалки
    Ма моеж и у песъка да го разбреш на кофички
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение

      Просто от любопитство да питам ... какво точно караш?
      УАЗ 469 и 451 основно, иначе съм работил с почти всички изброени джипове като почнем от Нива до Г на Мерц.

      Коментар


      • #18
        Без да се засяга никой, аз смятам че след като колегата пита за три конкретни модела, би следвало притежаващите един от тези модели да споделят мнения. И аз съм карал няколко джипки, но съм поддържал две и за тях мога да кажа конкретно мнение.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Без да се засяга никой, аз смятам че след като колегата пита за три конкретни модела, би следвало притежаващите един от тези модели да споделят мнения. И аз съм карал няколко джипки, но съм поддържал две и за тях мога да кажа конкретно мнение.
          Когато ежедневно и професионално работиш с хора и с техните джипове, дори да не ги поддържаш придобиваш компетентно мнение.

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Явно компетентното Ви мнение по отношение за Фронтерата сте в голяма заблуда, като човек каращ Фронтери от години, знам много добре за какво става въпрос по отношение на техните качества, смятам че мнение за дадено МПС може да давате само ако сте карали поне 1 година, за да имате реална преценка като качества и минуси. Спирам да пиша повече, каквото трябва писах.

        • #20
          Съгласен съм и с това. Но все пак има разлика от мнение и да притежаваш и поддържаш конкретна марка и модел.
          Пак нищо лично.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Съгласен съм и с това. Но все пак има разлика от мнение и да притежаваш и поддържаш конкретна марка и модел.
            Пак нищо лично.
            Преди две години работих с един колега цяло лято на един обект, той с Фронтера и Виатнамка, а аз с УАЗ, Нива и трактор. Познайте чии работници се чудеха дали ще вземат пълен надник. Август месец си палеше Фронтерата със спрей, смятайте каква трагедия. Не искам да обременявам с мнение никого, но колегата ми напомня много мен самия преди 8 години и как заради много глупости написани тук и в други форуми направих и много грешни решения със съответните парични измерения.

            Коментар


            • #22
              Първата Фронтера има общо 6-7 мотора, които нямат нищо общо един с друг. Половината са дизели. При втората Фронтера са още 3-4 мотора общо, като само един бензинов е сходен като в първата. Демек има общо поне четири абсолютно различни дизелови мотора, и поне четири абсолютно различни бензинови мотора.
              Ти кажи, дали наблюденията ти са достатъчни за да обобщиш за всичките...
              А за глупостите и четенето на правилна информация, всеки си има глава на раменете - тука питаше един образ за Фронтера, пет пъти му написах да бяга от 2,5TDS, но това не го спря да си купи баш такава, че му изпаднала изгодно. После веднага последваха и темите с проблеми, ама какво повече да му обясняваш...
              Човека тука пита за джип да си ходи на риба, и да си свърши работа около вкъщи, а не да го ползва за дърводобив, или ежедневно возене на туристи по кофти пътища за забавление... Даде се доста информация, и още много има написано в съответните раздели, ако има глава на раменете и реални намерения да купува, ще може да се ориентира към подходяща машина за нуждите си. При още конкретни въпроси ще получи и конкретни отговори, като постесни кръга за избор.
              Мнения, че нещо си е боклук, без конкретни твърдения за конкретните проблеми при различните машини, не си струват - нищо не казват, затова са безсмислени.
              Последно редактирано от cecoa1; 04-01-20, 01:42.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #23
                Eх има 9484756 теми какъв курник до 10 000 да си купя и нито един не коментира моя.Де ли не търсих информация - ама от първа ръка...

                Коментар


                • #24
                  [QUOTE=cecoa1;n6543188]Първата Фронтера има общо 6-7 мотора, които нямат нищо общо един с друг. Половината са дизели. При втората Фронтера са още 3-4 мотора общо, като само един бензинов е сходен като в първата. Демек има общо поне четири абсолютно различни дизелови мотора, и поне четири абсолютно различни бензинови мотора.
                  Ти кажи, дали наблюденията ти са достатъчни за да обобщиш за всичките...
                  А за глупостите и четенето на правилна информация, всеки си има глава на раменете - тука питаше един образ за Фронтера, пет пъти му написах да бяга от 2,5TDS, но това не го спря да си купи баш такава, че му изпаднала изгодно. После веднага последваха и темите с проблеми, ама какво повече да му обясняваш...
                  Човека тука пита за джип да си ходи на риба, и да си свърши работа около вкъщи, а не да го ползва за дърводобив, или ежедневно возене на туристи по кофти пътища за забавление... Даде се доста информация, и още много има написано в съответните раздели, ако има глава на раменете и реални намерения да купува, ще може да се ориентира към подходяща машина за нуждите си. При още конкретни въпроси ще получи и конкретни отговори, като постесни кръга за избор.
                  Мнения, че нещо си е боклук, без конкретни твърдения за конкретните проблеми при различните машини, не си струват - нищо не казват, затова са безсмислени.[/QUOTE

                  Точно за рибата и преходите по асфалт му препоръчах Витарата. Иначе съм съгласен - колегата получи достатъчно обща информация. Ако вече се е насочил към конкретен модел, да пита. Не съм искал да обидя фронтераджиите, но наистина читава фронтера в гората не съм виждал, може би за полянки и асфалт да стават.

                  Коментар


                  • venci.ionov
                    venci.ionov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Само паджеро 3 и 4 или тойота след 2006г.

                • #25
                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Класиката, класиката да припомним:

                  Първоначално публикуван от teao (б.м. - за съжаление оригиналът е в заключена тема и не може да се цитира оттам)
                  Мнението на над 90% от участниците във форума е че джипа трябва:
                  1. да е с рама- за да има буксирни точки, дето да те сеца трактор с удар, като се окопаш
                  2. тегло над 2 тона- за да може да се окопаш хубаво
                  3.двигател до 118кс- за да не можеш да се извадиш сам от калта
                  4.задължително дизел- за да си щастлив зимата
                  5 еле па ако е под 100 коня да е в малкия данък- за да останат пари за гуми
                  6.кални 31ци не трабва да може да ги буксува дори и на сняг- за да е сигурен и да не се притесняваш че ще занесе, ако запали
                  Успееш ли да изпълниш тези точки, може да се чустваш истински подготвен офроудър.

                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • Владо М
                    Владо М коментира
                    Редактиране на коментар
                    Човекът ще ходи за риба...

                • #26
                  Мммдаа, сега, благодарение на цитата на Класика, разбрах в колко банални рамки съм се вместил.

                  ... и оливия, Гагич, и оливия. Пропуснà я !
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #27
                    За сега класацията ми е:
                    - Гранд Витара 2.0 -128к.с., 2.5 - 144к.с., 1.6 - 96к.с., 2.0 - 110к.с HDI - къса/дълга база - без значение.
                    - Нисан Терано/Маверик 2.7 - 125к.с., 2.4 - 116к.с., 3.0 - 154к.с. - къса база - /дългата ми идва малко като автобус........но знае ли се/.
                    - Опел Фронтера 2.2 - 116к.с., 2.2 - 136к.с. - къса база - /дългата - същите съображения като за Тераното/.
                    - Паджеро Спорт 2.5 - 116к.с., 3.0 - 177к.с - дълга база - /тука няма друг вариант, но докъде ще ми стигнат силите-финансови не се знае/.
                    - Паджеро/Галопер 2.5 - 99к.с, 2.8 - 125к.с., 3.0 -150к.с. - къса база
                    Може и да бъркам някой мотор и конски сили, но вие сте насреща за поправки и редакция. Относно Витарите - някой ако е запознат с моторите 2.5 - 144к.с. и 1.6 - 96к.с. - нека сподели или ако има някаква тема да я приложи, другите мотори са що годе ясни. Тераното 2.7 - 125к.с. е ясно, но 2.4 - 116к.с. и 3.0 - 154к.с. е пълна мъгла , тук може би Спарки ще каже своята дума - ще му бъда благодарен, както и на всеки който се отзове. Фронти 2.2 - 116к.с - горе/долу имам някакво виждане, но 2.2 - 136к.с. - нищо. Паджеро Спорт, Паджеро/Галопер - дизелите, проблема с главите що годе ясно, но бензиновите - идея си нямам.
                    - Някаква идея за Автоматик на горепосочените марки и модели: имат ли проблеми или са ОК. - /никога не съм имал и карал автоматик - тук е пълен мираж/. Доста порових да намеря нещо по дадените въпроси, къде открих, къде - не /очи вече не останаха от търсене/. Така, че ако знаете нещо или намерите някаква тема - споделете. Благодаря.

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      10-11 е оптимистичен разход, зависи и от модела, но едва ли ще първа младост Тераното, така че да си знае колегата.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нищо оптимистично няма. Късата база толкова си харчи, вдигната и с 31ци. Само зимата се случва да е 12-12.5 при каране на къси разстояния. 3.0 е с литър-литър и половина надолу. И не зависи твърде от възрастта, поне в първия половин милион километра.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това вероятно са разходи за асфалт само. Има ли офроуд отива към 13-15, а при газификация и повече. Иначе са читави двигатели. Просто си харчат.

                  • #28
                    Няма Галопер с 2,8, Тераното с 3,0 е малко проблемен мотора(Спарки ще каже), и там при V6 моторите на Витара май имаше някакви минуси(знаещите ще кажат). Всичко друго е що-годе ОК.
                    Автоматите са японски, здрави и надеждни, където ги има. Но са си стара школа, тромавички и харчат малко отгоре спрямо ръчката. Все пак са си с електроника, и още нещо което може да откаже...в сравнение с простите ръчни кутии. А и за извън пътя са малко по-неподходящи, също така не могат да се палят на скорост при нужда.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #29
                      При терано май не е толкова проблемен (както и върху Navara D22 впрочем - там изобщо няма грижи с пренадуване - с обикновена турбина е).

                      И нещо повече - преди да думнат се карат упорито без нищо да се пипа по тях, въпреки признаците за пренадуване. При турбо в нормално състояние и година на производство след 2003-та грижи с пренадуване няма. Като застраховка може да се сложи и ограничител на бууста.

                      Как се пробва - загрял мотор, подходящ път/магистрала, всичката газ докато набере и поддържа 140-150 минута-две, с няколко отпускания до 100 и пак всичката газ до 140-150. Ако на моменти забива муцуна до отпускане на газта докрай и повторното и натискане - пренадува. Което отново не значи задължително проблем, но изисква пълния набор тестове - компресия, дюзи, свещи, турбо.

                      Моят например не пренадува и никога не го е правил, както ще да го натискам, даже и чипосан до 170 коня и със запушен EGR.

                      Терановия 2.4 ми е слабоват на мен. 2.7 мотора е на ръба на смислеността за късо и вдигнато.с 31-ци. Критерия ми е да се кара нормално със 140, независимо (или почти) от наклона. 3.0 хвърчи, 2.7 на момента пада на 130, бензина - не знам, но още в ниските ми е слабоват. То и 3-литров 4-runner бензин ми се стори умрял кон, та може и нещо да съм се изчекнал с тия дизели.

                      Иначе поне при терано. 2.7 е възможно най-надеждния мотор, категорично биещ всички от списъка горе по тоя показател (единствено бензинките на паджеро 3.0 и 3.5 не познавам достатъчно за да кажа нещо). Случват се проблеми с помпа или тоци, но механично е абсолютен чук, дето яде всичко и търпи всякакво масло.
                      Последно редактирано от sparkybg; 06-01-20, 13:33.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #30
                        Благодаря на всички за отговорите и мненията по темата. Мисля, че нещата доста се изясниха. Вече започвам търсене и дано да имам късмет - както се казва вземай най-запазения, другото е на късмет.
                        Тук има една класация за модели от т.н. СУВ или паркетници /не знам дали така се наричат/.
                        - Нисан Х- Трейл, Санта Фе, Рав 4, Фрилендър /всички с година до 2005-2006/ - Мисля, че са първа генерация за Нисана и Санта фе или втора генерация за Рав 4 и Фрилендъра/ - не съм сигурен дали е така. Ползване на същите основно за града, асфалт, леки черни пътища и пикник по поляни. Нищо по сериозно. Как ще се представят за тези нужди, бензин-задължително ще бъде газифициран /дали стават на газ/ или дизел - за предпочитане, разни болежки по двигатели ако се намират, как се държи системата 4х4,автомат или ръчка. Не знам дали това е за друга тема и ако е така моля да ме извините, но предполагам, че ще бъде интересно за всички които се интересуват от тези марки и модели.

                        Коментар


                        • rosen_offroad
                          rosen_offroad коментира
                          Редактиране на коментар
                          От изброените категорично Равка но не дизел а само бензин - цените им са по високи от дизела но има защо. Газифицира се както всички автомобили от тези години с голяма вероятност за последващи ядове но пълно щастие няма.

                        • sapuna
                          sapuna коментира
                          Редактиране на коментар
                          Santa Fe 2.0 crdi 4wd автомат карам вече 4 г. и над 100 000км.Фултайма се представя прекрасно ,колата не е проблемна ,но леко лакома от към гориво.Евтина за придобиване и евтина за поддръжка.За периода освен текущите обслужвания ,единствените два ремонта са подмяна кобилица на изпускателен клапан /евтин и бърз ремонт/.В зимни условия и при леко кални забежки ,с подходящи гуми слага в малкия си джоб и Трейла и Лендъра /многократно доказвано/

                        • атанас гаджев
                          атанас гаджев коментира
                          Редактиране на коментар
                          Санта Фе дизел - автомат, по добре ли е като комбинация от дизел ръчка. Някакви препоръки ако е бензин /задължително Газифициран/, мисля, че бяха 2.4 и 2.7, автомат или ръчка. То май 2.7 е само автомат.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X