Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудност при избора на джип.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудност при избора на джип.

    Здравейте и Честита Нова Година на всички във форума.
    Вече е време да се позамисля за покупката на Джип и ще ви помоля за съвет и малко мнение. Бюджета който съм предвидил е 7000 лв. с обслужване. Возилото ще се ползува основно за риболов,дърпане на леко ремарке - /за работа/ и за разходки по черни пътища в гората. Ще има и преходи около 200-300км. по асфалт. Предпочитанията ми са за бензин/газ, но никак не изключвам и дизеловата вариация на моделите. Спрял съм се на следните марки и модели: Опел Фронтера Б, Сузуки Гранд Витара до 2005г., Нисан Терано/Форд Маверик 2, Мицубиши Паджеро/Паджеро Спорт. Доколкото ми е известно всички тия са на рама с бързи и бавни скорости, което е за предпочитане. Няма да се носи прекалено много багаж и хората вътре основно ще бъдат двама така, че късата база ме устройва. Климатика е в +. Интересува ме основно кои двигатели са за предпочитане от тези модели и кои са по- надеждни, разхода на гориво, както и поддръжката на въпросните машини./Наясно съм, че джип и евтина поддръжка няма, но да бъде поносимо/. Слаби места на моделите. Може да ме насочите и за модели които не са на рама, с добро 4х4 и да отговарят за нуждите които са описани по-горе. Ще бъда безкрайно благодарен на всички които пишат и изкажат своето мнение и съвет. Предварително благодаря.

  • #2
    Тия са ОК, само някои техни модификации не са баш за препоръчване. Примерно, Фронтерата ако е дизел, да е 115к.с. а не 120. Тераното, ако е дизел, то е добре да е 2,7, а не 3,0, и по възможност с горивна система Бош, а не Зексел. (Между другото, Терано 2, е Маверик 1, а Маверик 2 е съвсем друга кола, еднаква с Мазда Трибют.)
    Паджерото ако е Спорт е само дълго, и май го няма със Супер Селект(поне при тия с ляв волан). Обикновеното Паджеро 2, има един от моторите - 3,5 бензин, който е с директно впръскване, и не става на газ. Дизелите понякога имат проблеми с пукане на глави, ако са поддържани лошо и са на много километри. Това последното важи и за най-слабия дизел при Гранд Витара, който е на Мазда и е същия и в Коя Спортидж. Кията пък има и два литра бензин, и е еквивалентна на Витарата в голяма степен, така че може да я добавиш към вариантите. Гранд Витарата я има с по-голям избор от бензинови мотори, а след някои години слагат и дизела 2,0HDI от Пежо-Ситроен, който е доста по-адекватен от стария на Мазда.
    Иначе други, които се сещам, но се предлагат по-ограничено вече, са моделите на Дайхатсу- Фероза и Роки. Там пък въобще няма дълга база. Може и нещо от Тойота, ако влиза в бюджета, но е съмнително.
    Предвид дългите преходи по шосе, някои от по-маломощните, особено дизелчета, не биха били много подходящи.
    Като цяло въпрос на вкус и на читава бройка.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ... Обикновеното Паджеро 2, има един от моторите - 3,5 бензин, който е с директно впръскване, и не става на газ. ...
      GDI-я е чак при Паджеро 3, на 2-ката май не го слагат.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        https://www.mitsubishi-motors.com/en...detail208.html
        От 1997г, но тия са и без друго над бюджета.
        Иначе някога пак около това време, имат и малко бройки от 1,8GDI, който после го има в Пинин, но в Паджерото е слаган малко само на кабриото.
        Последно редактирано от cecoa1; 02-01-20, 02:26.

    • #4
      От тея или гранд витара 2.0-2.5 или терано 2.4. Всички носят на газ, подръжката е почти еднаква, не са постоянно зацепени. Лично аз бих търсил късо терано. Няма да е някаква бегачка, но ще ти върши страхотна работа и ще те вози евтино.

      Коментар


      • #5
        Спокойно можеш да включиш и Галопер в списъка и да избираш според състоянието на конкретните екземпляри.

        Коментар


        • #6
          Много благодаря за отговорите на всички, доста от нещата които не ми бяха ясни си дойдоха на място. Ако имате някакво инфо и виждане за Опел Фронтера 2,2 Бензин как е като вариант ще бъда благодарен да го споделите. Май Маверика 1 и 2 съм ги набъркал нещо, но още се уча.......но ако знете нещо и за маверик 2 или Мазда Трибют с бензинови двигатели , но не съм сигурен какви мотори имаха 2,0 или 3,0 / то май дизели нямат, по памет /, ще ми бъде от полза. За Спортиджа не бях се сетил - вариант е. Паджеро Спорт имат ли някакъв бензинов мотор който да е добър за газифициране, а нещата при супер селект/и без,....... малко ми е мътно, каква е разликата - споделте. Има и Паджеро 3 с двигател 3,2 дизел , което май не е много ОК, но има и с 2,5 за тях дали нямате някакви идеи. Гранд Витарите с бензинови мотори 1.6, 2.0, 2.5 и 2.7 - ако не греша дали създават някакви проблеми, с дизела съм малко по на "Ти", имам Пикасо 2.0 HDI / и ако Витарата с такъв мотор - е както при Пикасото, то там нещата са ОК - но и ако там има някакви забележки , споделете/. Галопера - и той е вариант. Терано 2, мотор 2.4 бензин как е като вариант. А за дългите преходи..........не съм състезател, така, че не ми пречи - колкото върви, толкоз. Важно е крайната цел. За тези возила се се сещам в момента, ако има още варианти - Информирайте. Благодаря.

          Коментар


          • #7
            Ей го за Маверик 2 https://offroad-bulgaria.com/forum/%...D1%80?t=146729
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #8
              Mazda Tribute/ Ford Maverick 2 са малко далече от останалите - по-скоро е семейно джповидно комби за леки забежки по полянки.

              За терано 2 2.7 мотора е абсолютен чук, но и като предламерен дизел похарчва. 2.4 поне на мен ми идва слаб.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #9
                Вземи си Витара, Фронтерите са големи като цяло боклуци, Паджеро - проблемни двигатели и скъпа поддръжка, Маверик/Терано 2 - проблемни предници и много гнилоч, средна поддръжка. Витарите имат голям набор от двигатели, които са безпроблемни и на бензин и дизел. Имат екстри. Евтина поддръжка. Само гледай да няма гнилоч, че тръгне ли - край. Това е най-големият им недостатък , иначе за твоите цели е перфектна. Може и Нива ама на дълъг път си е дърво.

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                  Вземи си Витара, Фронтерите са големи като цяло боклуци, Паджеро - проблемни двигатели и скъпа поддръжка, Маверик/Терано 2 - проблемни предници и много гнилоч, средна поддръжка. Витарите имат голям набор от двигатели, които са безпроблемни и на бензин и дизел. Имат екстри. Евтина поддръжка. Само гледай да няма гнилоч, че тръгне ли - край. Това е най-големият им недостатък , иначе за твоите цели е перфектна. Може и Нива ама на дълъг път си е дърво.
                  Браво юнако
                  Моля не пиши глупости повече в този форум
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение

                    Браво юнако
                    Моля не пиши глупости повече в този форум
                    Ако смяташ, че нещо е не е вярно, се обоснови или ходи на детската площадка. Там глупости е вървежна дума. Аман от хейтъри.

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                      Фронтерите са големи като цяло боклуци.

                      Това меко казано изобщо не е вярно, карам вече втора фронтера, първата ми беше ОФА 2.0 и сега съм с ОФБ 3.2 V6 двигател исузо, а при ОФА бях с прочутия C20NE, мога да кажа само хубави неща, прекрасни джипки, къде ли не съм карал по черно особено с първата ми ОФА, купетата им са поцинковани, окачването им е японско, почти нищо няма на опел освен емблемата им, а за ОФБ 3.2 V6 съм много доволен откъм комфорт, возия, проходимост, голяма мощност, магистралното каране е удоволствие, по черно, изобщо само хубави неща мога да кажа, с чиста съвест го казвам, за толкова години каране само Фронтери и то с правилните двигатели.
                      Последно редактирано от Еделвайс; 03-01-20, 17:19.

                      Коментар


                      • #13
                        Няма смисъл от задочни спорове. Всеки в този форум си изказва мнението по дадената тема и не всяко мнение е длъжно да съвпада с това на другия. Предпочитанията ми за Фронти - са за късата база, но не знам дали има с мотор 3.2 V6. Късата база има с 2.2 Бензин и затова ви питам дали имате някаква информация за него. Ако Павката или някой друг има някакво инфо за този двигател нека сподели. Благодаря.

                        Коментар


                        • Еделвайс
                          Еделвайс коментира
                          Редактиране на коментар
                          Има Фронтера къса база с мотор 3.2 V6 ръчка, по-редки са но ги има, за мен тази комбинация си е вълк в овча кожа, много си мечтаех точно за такава фронтера, но откак съм семеен и с дете избрах дългата база, иначе 3.2 V6 мотора е великолепен, карам го само на бензин но търпи без никакви проблеми ГИ, така че ще останеш доволен. Ако имаш конкретно питане за Фронтерата питай, тук има колеги корифеи на тема Фронтера

                      • #14
                        Първоначално публикуван от атанас гаджев Преглед на мнение
                        Няма смисъл от задочни спорове. Всеки в този форум си изказва мнението по дадената тема и не всяко мнение е длъжно да съвпада с това на другия. Предпочитанията ми за Фронти - са за късата база, но не знам дали има с мотор 3.2 V6. Късата база има с 2.2 Бензин и затова ви питам дали имате някаква информация за него. Ако Павката или някой друг има някакво инфо за този двигател нека сподели. Благодаря.
                        Личните ми впечатления от Фронтерите са, че адски ненадеждни и че се ползват основно за донори на части за присадки. Може да съм субективен, но пък пазарът няма как да се излъже. Заедно с Нивата това е най-евтиния джип в Мобиле и има защо. Но като гледам фронтераджиите са като ниваджиите...

                        Коментар


                        • Еделвайс
                          Еделвайс коментира
                          Редактиране на коментар
                          Това абсолютно не е вярно, най-вероятно сте попаднали на Фронтера купена от скрапа, нямам друго обяснение за тези ваши лоши впечатления...

                      • #15
                        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                        Личните ми впечатления ...
                        Просто от любопитство да питам ... какво точно караш?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X