Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е правилният избор джип?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Кой е правилният избор джип?

    Хайде и аз да кажа нещо по тази тема.Никой не каза нищо за HONDA VR-C.Прилично висока,2000м3 136 кс.На дълго 11-12л разход бензин,и вози доста комфортно.Цената е приемлива-около 14000лв за мн.добри екземпляри.
    Моделът е CR-V, а не VR-C. Двигателите два литра са с мощности 126 или 146 коня при първата генерация. Може да се намери читав екземпляр и за 10000 лв. При втората генерация мощноста на два литра мотора е 156 коня. Цената за читав екземпляр е значително над 14000 лева. Цитираният разход също е много далеч от истината. На извънградско е 8-9 в зависимост от крака. Просветът е 20 см, което не може да се нарече кой знае колко високо. С една дума си написал куп неточни неща в само 4 изречения.
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • #47
      До: Кой е правилният избор джип?

      Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
      Колегата е 100% прав аз съм карал няколко пъти такова нещо и трябва да ти кажа,че сравнение с това Черокито е като чайник,тази кола полудява по пътя и е съвсем прилична извън него
      Пак пропускаме хубавите моменти в живота.
      Чероки никога не е бил бърз джип. Макар че това за чайника не ми стана много ясно.
      Предполагам щом има ориентировачна сума от 20 000лв имаш в предвид Форестър-2 2.5турбо след 2004г. 0-60mph - 8.5
      http://www.motortrend.com/roadtests/...ter/index.html

      А такова Гранд Чероки(-2) не си карал. 0-60mph - 6.7
      http://www.wjjeeps.com/misc/roadtest_motorweek.pdf

      Да си се объркал да сравняваш Форестър-3 с Гранд Чероки-3 не вярвам. Там парите са други. И Форестър трябва да е чайник, каквото и да значи това.

      Коментар


      • #48
        До: Кой е правилният избор джип?

        Колегата нещо се е объркал май....иначе от всички споменати до тук наистина Черокито с 4.7 си е най-най...а от чайници аз не разбирам...
        Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

        Коментар


        • #49
          До: Кой е правилният избор джип?

          Защо пак превръщате темата в Абсолютното по- добро... е нема такова.
          Чероките е супер за песъчливите източни краища, където лебедки не трябват, а тяга и нисък център (самоноска), но тук, в Плана примерно, където в лепкавата кал си висим по лебедките и след всяка разходка метала под боята се вижда тук там от срещите с клоните, ми не знам...
          Роувърите - те са си за ентусиасти
          Зима иде

          Коментар


          • #50
            До: Кой е правилният избор джип?

            Аз знам. И Плана я знам.
            Знам също че джип на който не му се драска боята, и не му се кривят ламарините, НЯМА.

            Коментар


            • #51
              До: Кой е правилният избор джип?

              Tой, човека иска "паркетник", ама ние си почнахме наште си изисквания за "джип". В тая връзка ето два, които много не се драскат, кривят и не им пречи калта:
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #52
                До: Кой е правилният избор джип?

                Ейййй, не се хващайте, кой е по по най ( има детско предаване по въпроса... ).
                Искам да Ви попитам как е положението на Jeep Grand Cherokee с газова, защото съм чувал за чудовищни разходи на големите бензинови двигатели...
                Ако може някой от профитата с Чероки да каже, ако си го карам само по асфалт и от време на време по черно, колко горе долу му излизат разходите по поддръжката на годишна база, защото не открих такъв отговор в секция "поддръжка" ( там харчите пари за да научите четириколесно да се катери като алпинист и да се гмурка като водолаз)
                Замислих се, че тъй като возя две дечица май е по-добре нещо с повече кила и по-високо, отколкото пак кола...
                Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                Коментар


                • #53
                  До: Кой е правилният избор джип?

                  Расхода на 4-литрово ГрандЧероки на газ - 14-16 л..... Разходи по подръжка зависи от маниера на каране...... Обикновено се минава с един комплект накладки на година. Тампони по окачване може би на 3-4 години веднъж. Цени на други чаркове може да видиш тук
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #54
                    До: Кой е правилният избор джип?

                    Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                    ... Замислих се, че тъй като возя две дечица май е по-добре нещо с повече кила и по-високо, отколкото пак кола...
                    Доста хора възприемат джиповете като по-безопасни и наистина, в някои ситуации това може да е така поради (обикновено) по-голямата им маса и по-високото разположение на седалките.

                    Само че, както е известно, пълно щастие няма. Поради по-високия център на тежестта джипките пък са по-лесни за преобръщане. А, веднъж започнали да се търкалят, купетата на класическите джипове (с рамна конструкция) имат навика да се мачкат по-лесно от купетата на леките коли ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Кой е правилният избор джип?

                      За това, че джиповете са по-сигурни не смятам да си изказвам моето НЕкомпетентно мнение, но когато се качих при един приятел с Touareg да ме хвърли до Благоевград, усещането за сигурност беше в пъти по-голямо от това в Астрата...
                      1. В София (градско) почти всички ти правят път и никой не ти се завира отпред, защото си колкото една месечна заплата...
                      2. По магистралта след Драгичево всички бягат от лявата лента след първото присветване, а не като при мен да го застигам идиота с 150 км/ч да мигам-мигам-мигам и накрая да го задмина от дясно, защото според него съм бил "пътно нищожество".
                      3. За претъркалянето по капак не го пожелавам на никого, но това породи в мен един въпрос:

                      Как се държат джипките на така наречения слалум ( по-бързичко каране по път изпълнен с множество завои (Искърско дефиле, София-Самоков и т.н. )) по асфалт имам в предвид?
                      Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                      Коментар


                      • #56
                        До: Кой е правилният избор джип?

                        Туарега не е класически джип, а е със самоносеща конструкция, като лека кола. За него не важи нищо от казаното от Чавдар, освен че наистина може да се обърне по-лесно от ниска кола.

                        Всичко с по-висок център на тежеста, се държи по-зле на слаум.
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Кой е правилният избор джип?

                          Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                          За това, че джиповете са по-сигурни не смятам да си изказвам моето НЕкомпетентно мнение, но когато се качих при един приятел с Touareg да ме хвърли до Благоевград, усещането за сигурност беше в пъти по-голямо от това в Астрата...
                          1. В София (градско) почти всички ти правят път и никой не ти се завира отпред, защото си колкото една месечна заплата...
                          2. По магистралта след Драгичево всички бягат от лявата лента след първото присветване, а не като при мен да го застигам идиота с 150 км/ч да мигам-мигам-мигам и накрая да го задмина от дясно, защото според него съм бил "пътно нищожество".
                          3. За претъркалянето по капак не го пожелавам на никого, но това породи в мен един въпрос:

                          Как се държат джипките на така наречения слалум ( по-бързичко каране по път изпълнен с множество завои (Искърско дефиле, София-Самоков и т.н. )) по асфалт имам в предвид?
                          Дано не съм прав,но оставам с чувството ,че искате да сте "господар" на пътя и пред никой да не скланяте глава за нищо.Посочените от вас скорости са извън всякакви законови разрешени такива/което не значи ,че не се кара с тях/,но обикновенно и на никой не го пожелавам снимките им са край пътя.Повечето колеги тук са изключително добри шофьори,както и така и извън пътя.Много от тях се състезават.Но с времето всеки един от нас се е убедил,че високата скорост не е най-важното в шофирането и обикновенно води до неприятности.
                          По-скоро Ви препоръчвам ако наистина държите на вашите писания дотук да се запишете и да станете състезател в рали шампионата.Не си заслужава да давате толкова пари за 1-2 километра черно,а реално да искате болид.
                          Поздрави.
                          Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                          "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                          "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                          Коментар


                          • #58
                            До: Кой е правилният избор джип?

                            Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                            ... 1. В София (градско) почти всички ти правят път и никой не ти се завира отпред, защото си колкото една месечна заплата...
                            2. По магистралта след Драгичево всички бягат от лявата лента след първото присветване, а не като при мен да го застигам идиота с 150 км/ч да мигам-мигам-мигам и накрая да го задмина от дясно, защото според него съм бил "пътно нищожество"...
                            На тебе май не ти трябва кола, а оръжие срещу другите участници в движението.
                            Твърде много станахте такива ...

                            Първоначално публикуван от rova Преглед на мнение
                            ... По-скоро Ви препоръчвам ако наистина държите на вашите писания дотук да се запишете и да станете състезател в рали шампионата ...
                            Само дето в шампионата плашливите, дето ще му постилат червения килим само като го видят, хич не са много ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Кой е правилният избор джип?

                              Ейййй, определено не се имам за ДЖИГИТ на пътя !!!

                              Първо не знам за Вас, но за мен скорост от порядъка на 140-160 км/ч на магистрала с добра видимост, суха пътна настилка и разбира се съобразено с натовареността и другите участници в движението смятам, че е нормално ( мое мнение ).
                              Астрата на всеки 15 000 км ( при мене на около 4-5 месеца ) й се прави и сравнително обстоен оглед в сервиза, защото момчетата са ми приятелчета.
                              Никога не съм си позволил по двулентов път да изпреварвам рисково, както и в населено място да преминавам с повече от 60-65 км.
                              Не казвам, че имам претенции за състезател ( все пак съм 193 см и 135 кг ), което автоматично ме изхвърля от листата.
                              До момента имам около 240 000 км за 10 г. без нито една ( дори и леко чукване ) катастрофа по моя вина. С тези километри на месец ми се иска да съм 1 000 000 км без ПТП

                              Бог решава!
                              Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                              Коментар


                              • #60
                                До: Кой е правилният избор джип?

                                Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                                Туарега не е класически джип, а е със самоносеща конструкция, като лека кола. За него не важи нищо от казаното от Чавдар,
                                Щях да кажа същото, ама се сетих колко намачкани(до неузнаваемост) съм виждал,
                                и не посмях.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X