Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Съвет за избор на джип.

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Браво това са част от трасетата на BAJA Albena и Варна офф-роуд Рали. Гледам голфето добре се справя.Защо не се пуснеш следащата година с него ,имаш голям шанс.

    Щото ще е пръв, ама ще се прецака голфчето......

    Коментар


    • До: Съвет за избор на джип.

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      ...
      Обаче щом и Синхро и Кънтри са с виско муфи, защо на живо, Синхрото боксува с четири гуми а Кънтрито само с предните.
      ...
      Възможно ли е вискомуфата на Кънтрито да не е работила? Примерно да е изтекла?
      И освен да избуксуваш предните гуми за да зацепи виското, има ли друг начин да се тества? От нагряване примерно, би ли зацепила?

      Коментар


      • До: Съвет за избор на джип.

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        Възможно ли е вискомуфата на Кънтрито да не е работила? Примерно да е изтекла?
        И освен да избуксуваш предните гуми за да зацепи виското, има ли друг начин да се тества? От нагряване примерно, би ли зацепила?
        От нагряване зацепва повече с 2-3%.
        Може и да не е работила.

        Коментар


        • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

          Спокоен,защо не помислиш за Рено Сценик 4х4? Съчетава удобството икономичността и скоростта на лек автомобил с нелоша/приемлива проходимост и добре разчетено 4х4 задвижване?Само цената може да се окаже в горната граница на твоите разчети....и все пак...?

          Коментар


          • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

            Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
            Спокоен,защо не помислиш за Рено Сценик 4х4? Съчетава удобството икономичността и скоростта на лек автомобил с нелоша/приемлива проходимост и добре разчетено 4х4 задвижване?Само цената може да се окаже в горната граница на твоите разчети....и все пак...?
            Колицата наистина е доста добра, като за паркетник, ама е поне 50% отгоре върху бюджета му .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

              Колицата наистина е доста добра, като за паркетник, ама е поне 50% отгоре върху бюджета му
              Без никой да се засяга, аз имам доста резерви. Това Рено винаги е било един вид нишов продукт за верни фенове на марката. Продадени са малко на брой, произвежда се 2-3 години до 2003, когато го спират от производство поради малко продажби и слаб интерес. В един момент като избирах и аз паркетник преди 3-4 месеца, се колебаех доста между RX-4 и CR-V. Реното ми хареса повече на външен вид, но читав екземпляр нямаше - всичките задниците им тракаха сериозно. Взех си ЦР-В и му навъртях 15000 за около три месеца. Досега съм сменил двата тампона на предната стабилизираща щанга с оригинални от Бултрако, което е 39 лв със смяната. Отделно агренажен ремък, ролка, филтри, масло на двигател, скоростна кутия и заден диференциал , за около 400-500 лева, като маслата също са оригинални Хонда за по 20 лева литъра. Но както и да го смятам, читава Хонда, била ЦР-В, била ХР-В или пък Рено РХ4 за 9000 лева НЕ може да се намери. Поне 12000-13000 лева + още 1000 за първоначално обслужване, регистрация, винетка, местен данък, гражданска ... Тоест реално под 14000 не може да се спре човек. За 9000-9500 аз бих си купил лека кола с читави гуми. Ще бъде по-проходима отколкото паркетник с джапанки.
              Vitara 2.0 V6
              Honda CRV (Gen 1)
              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
              ВАЗ 2131

              Коментар


              • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                Колеги благодаря много за линковете от utube успяхте да ме разсмеете!
                Така е, така е.
                Оставих Honda-та, защото нито за тези пари мога да намеря нещо хубаво, нито offroad постиженията му са толкова впечатляващи.
                Търся в момента във форума да прочета за suzuki ignis (ако въобще го има тука).
                Може и за него да пишете по 2-3 реда, стига да не са толкова разочароващи колкото бяха за Honda-та

                Коментар


                • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                  Игнис?Като може Голф...Виж,седни в двете и смЕтам че знам кое ще харесаш...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                    Колеги честито ми
                    Купих си Игнис.
                    4х4, малка, сравнително нова, икономична и точно за моя джоб кола!

                    Коментар


                    • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                      Айде със здраве да си я караш!

                      Коментар


                      • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                        дизелово чероки не ти трябва!!!!

                        10/100 е един съвсем приличен разход за джип..... ако искаш по-малко, вземи си опел корса
                        определено ще е по-подходяща - икономична, лесна за паркиране... а и за 9500 ще е "слънце"...
                        ПС: ние вече 7 месеца се опитваме да строшиме една корса 86г с каране по черни пътища /често натоварена с 5 чувала царевица/, но за момента едиственият "кусур" според тъста ми е, че влиза много прах пред дупките от ръждата...

                        Без майтап, за 9500лв икономичен и комфортен джип НЯМА!
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                          Здравейте колеги,
                          мисля да се присъединявам с личен автомобил към клуба, моля за съвет и корекции при избора. Изискванията към колата са следните:
                          • Цена 5 до 8 000 евро;
                          • Километраж запазена или 100 ооо - 70 ооо реални;
                          • Лесна поддръжка – да могат да се намират бързо и евтино части за модела на старо;
                          • Колата да е утвърден /разпространен/ модел произведен след 2000/2003 година /според моделa и цената/, не първо поколение за тази марка. Например Suzuki Grand Vitara, a не “по-рядък“ Mazda Tribute, Daihatsu Feroza – това са наистина отлични автомобили сами по себе си но – скъпи, редки части и нямат “отработен” сервиз за България;
                          • *Ръчно 4х4, ESP – според модела.
                          • 4/5 врати;
                          • Ръчна скоростна кутия;
                          • Над 90 коня /двигателя да може да вози купето + 4 човека по нанагорнище асфалт/;
                          • Да не е огромен 7 местен модел /Мицубиши паджеро, Опел Фронтера напр/, нещо по-градско от тях;
                          • Приличен разход на гориво – до 11 градско /бензин/дизел.


                          Не е задължитено да е джип /паркетен/, SUV и тн /не е задължително да има висок /над 15-16 см/ просвет /. Колата ще се използва главно по планински асфалт -извънградско със завои, по малка част от пътя офроуд /по полянки, черни пътища, но без да се търсят скали и затъване в кал/, през зимата по завоите при заледяванията се търси стабилност /ръчно 4х4/.
                          Може да има козметични удари, пробойни и тн, без те да се отразяват на качествата й. Ako има и ESP – чудесно.
                          За предпочитане:
                          Сузуки Гранд Витара /моят фаворит/, или подобен паркетен джип с ръчно 4х4 /кой?/

                          или *Golf 4motion/Bora /нямат ръчно 4х4/, но са разпространени.
                          Субару - – това са наистина мерцедеса за източното 4х4 но ....скъпи, редки части и нямат “отработен” сервиз за България, дискусия не ми се почва, изказвам лично мнение;
                          Без
                          Kia, SsangYong, Daihatsu, Опел, Хонда модели HR-CR; Suzuki Liana; Wagon etc; Rover, Subaru; VW passat ....


                          Имам опит със служебни коли 4х4 - около 25 хил с Тойота 4Runners и около 5 хил Land Cruiser /series 70 2-door pickup truck е,те това е истински офроуд машина!!! J/; и напоследък1500km Nissan Patrol; 1500km Golf4 4motion Variant. Идеалната ми кола е Голфа, но с ръчен Халдекс /знам че няма такова нещо/.


                          Мисля че с тези критерии ще ми по лесно да намеря нещо в Германия отколкото в Бг...
                          Имайте предвид че сега съм заделил малко пари, но иначе заплатата ми е 800 лв....
                          Корекции, съвети, мнения


                          Предварително благодаря

                          Коментар


                          • До: Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

                            Първоначално публикуван от spokoen Преглед на мнение
                            Привет колеги!
                            Планирам скоро да стана пълноценен член на OFFRoad-Bulgaria
                            Искам да купя една кола (джип 4х4), която ще карам често в центъра на столицата, по-често на дълъг път и не рядко offroad!
                            Искам колата да е удобна за шофиране - да вози удобно (не като Нивата на съседа ), да е икономична независимо дали това ще се отразява на постиженията му (ускорение, максимална скорост и т.н), да е колкото може по-здрава и по-нова, да не бъде много скъпа за подръжка и да е стабилна на дълъг път!
                            Държа много на външния вид (особено да не ръждясва) и също така на интериора! Искам колкото може да вози по-безшумно! Колата няма да я използвам за товарене, нито за offroad състезания!
                            Предпочитания относно бензин / дизел нямам!
                            Максимална цена бих казал 9000-9500 лева. Година на производство - естествено колкото може по-нова, със сигурност след 98 г.
                            Не знам защо, но съм изключил следните модели:
                            Toyta RAV4 и Kia Sportage.
                            В момента се чудя между следните:
                            Nissan Terrano II 2.7 TDi
                            Nissan Terrano II 2.4 бензин
                            Honda HR-V 1.6i бензин
                            Suzuki Jimny 1.3 бензин
                            Suzuki Ignis 1.3 бензин
                            Daihatsu Terios 1.3 бензин
                            Моля помогнете и споделете вашето мнение с мен! Благодаря!

                            Едит: след доста ровене из форума да ви припомня само че, основен ограничаващ фактор е "цената". След малко пазарлък над 9500 лева не бих могъл да дам нито левче.

                            Може да се огледаш и за Киа Соренто, вече доста паднаха цените, а са много здрави. Карам Соренто от 1.5 години при як тормоз и никакви грижи несъм имал. Само масло и филтри.
                            А като цена, екстри и качество според мен е най-добрия избор за паркетник!
                            sigpic

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X