Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на прост експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на прост експедиционен джип

    Как не съм разбрал че диското се чупело толкоз [emoji4]
    Току що се връщам от Южна Албания с едни 3000 км от които 1000 в Албания част от който софт роуд.
    Миналата година имам 7000 км из Балканите.
    Предната не помня май поне 5000 км.
    Планирам и разходка из Кавказ.
    Това с В8 на газ - малко скъпо в Гърция само.
    Капиталните ремонти са АСК , раздатка ( за смяна пч) преден кардан.
    Може да се предположи че АСК и кардана са повредени вследствие лифта и големите гуми.
    Гуми 32 раздатка 1.41 лифт 3” оме брони метални и лебедка за пред кафето.
    А и имам да правя 3-те амигоса другото е в ред.
    Последно редактирано от rosen_offroad; 28-07-18, 10:37.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • От: Избор на прост експедиционен джип

      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
      Как не съм разбрал че диското се чупело толкоз [emoji4]
      Очевидно зависи от собственика и комплектацията.

      Тея строшиха при малка по-сериозен офроуд. Та може за асфалт да има хляб в Диското.
      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
      Drag Grand Canyon Daily
      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
      LZ1JYM

      Коментар


      • От: Избор на прост експедиционен джип

        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
        Очевидно зависи от собственика и комплектацията.

        Тея строшиха при малка по-сериозен офроуд. Та може за асфалт да има хляб в Диското.
        Ходя там дето ходят лифтнати Теранца и Фруктиерки.
        По деретата дето 4 часа в калта за 100 метра нямам интерес


        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • От: Избор на прост експедиционен джип

          Моите две стотинки ..
          Предлагам да погледнеш Хюндай Старекс -4х4.
          Какво имам в предвид - гледай да си го купиш някъде от странство.Моето го взех от Ансбах - върнат лизинг от представителство на Хюндай.През 2007лето го платих кеш там за 3500Е.Тази машинка има уникален интериор - хубав климатик/с регулиране и в задното отделение.Въртящи се кресла.Падащи задни седалки - става на спална.Има странична плъзгаща врата и двойна задна.Спокойно поддържа 120-130на магистрала!!Гледай да си го купиш със сервизни документи - там си пише какво и как е гледано!От Бг - трудно ще ти продадат читав екземпляр!По борсите има предимно товарни или чисто пътнически такива, които са сдухани от ползване!Виж, това е ван, качен на джипова платформа!Здрави са му агрегатите - особено ако е читаво от първият собственик.Евтини са за обслужване..окачване здраво, клирънс - чудесен,особено ако му сложиш малко по големи гуми - 235/вместо 215 и ръчни хъбове, това е достатъчно за да пътуваш с уникално удобно превозно средство, което нито ще е изгнил кенеф, ще е с параметри на джип дълга база, а ще е луксозно, като 4звезден хотел.Ако ти се наложи - можеш да си спиш спокойно вътре - пробвано!!
          Моето е работен кон , които от 89х.км/когато го взех/ сега е на около380к.км и е работен кон, които се товари спокойно с около500-600кг плодове в Тунис!Да кажа , че е опростено с електрониката и е ръхат/няма изненади от там/. Редовно и качествено обслужване - по каталог/книжката на Хюндай - и мисля, че ще си доволен, както съм аз.
          СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

          Коментар


          • От: Избор на прост експедиционен джип

            Първоначално публикуван от Stoichoo Преглед на мнение
            След дългото проучване.....стигнах до заключение,че за избраните дестинации и бюджет,ЛР ще ми свърши най-добре работа.....сега очаквам вашите съвети....Дизел/Бензин,Диско,Дифендър,Рейндж....с плюсове и минуси....максимално стоков с малко защитни скари,багажници и гуми....ааа да не забравя ръчка или автомат....
            Това, че си избрал поне марката е добре, но

            Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
            Нямаш много избор тук.
            ...
            Или Диско 1 300, или Дървендър 110 със същият мотор, но кое от двете ще ти хареса, мисля че трябва да го установиш емпирично.

            Иии, много важно !
            Да не пропуснеш

            Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
            ...
            За подготовката му е отделна тема.
            ...
            ...


            Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
            ...
            Тук вече ще ме нападнат но бих купил преден и заден торсен дифф от ашкрофт както и среден торсен пак от там, цената е неприлична но за тези 2500 си подобрявам пътното поведени многократно. Тях бих ги слагал поетапно в следния ред среден, заден, преден. Ако имам кеш всичките заедно.
            ...
            Да те напада кой както ще !
            Аз, като фен на Торсените за неекстремална употреба също подкрепям идеята с две ръце и два крака, но с тази разлика, че за експедиционен джип бих оставил централният отворен, който може да си го блокираш при зор. Защо, не е сега момента да се аргументирам.
            Естествено, кръстачката в раздатката е добре да се смени с правилната при задължителната ревизия, въпреки че с Торсените едва ли ще се развърта като с отворените дифове.

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            На пазара ЛР до 98г. в добро състояние е много трудно да се намери.. Обикновенно е тоталнно амортизиран, което ще рече изгнил, и пред трошене на ДВГ, скорости, раздатка, диференциали, спирачна система и т.н. Състоянието вътре в купето затвърждава определението кочина.
            ...
            Особено Дървендърите до 2005, освен че са кочини, дори и читавите са със салони като УАЗки, и като им го кажа това в муцуните на мойте фенове на зеления овал, направо ше ми извадят очите, въпреки че един е дал само за седалки 5, другия 3, а третия, с по-дъртото 300тд, е сложил предни от някаква кола, а задните са му подарък от "тарикатската" 110-ка на която бяха изхвърлени, но той приема факта с гадния салон стоически и поне не се сърди.
            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 28-07-18, 10:56.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • От: Избор на прост експедиционен джип

              Колега, сериозно си задай въпроса..Пътуване от 5хил. км. как би ми се отразило на здравето, и с какво бих го понесъл най-щадящо.Замисли се, дали си го правил до сега, и дали ако го издържиш един път...би го повторил отново и отново..Тогава ще ме разбереш, за какво ти говоря!
              СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

              Коментар


              • От: Избор на прост експедиционен джип

                Всичко е въпрос на предварителна нагласа - на някой, дори проблемите по пътя, и всички незгоди може да са му приятни. Един вид, част от приключението.
                Зависи и за колко време ще се прави, и какъв ще е зора, да се въртят километри у пущиняка, или да се ходи, седи/престоява, разглежда(наслаждава), къде колкото им е приятно на пътуващите.
                Последно редактирано от cecoa1; 28-07-18, 14:05.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Избор на прост експедиционен джип

                  ... и още нещо, 110-ка за дълги преходи бих качил на четири възглавници, но не на LR-ови такива.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • От: Избор на прост експедиционен джип

                    Сега като се замисля - с 15к купува билетчета, търка яко и с печалбата си купува нов джип от магазина. Все да изкара 10-15к км преди да се разпадне.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: Избор на прост експедиционен джип

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Сега като се замисля - с 15к купува билетчета, търка яко и с печалбата си купува нов джип от магазина. Все да изкара 10-15к км преди да се разпадне.
                      Може, ама не трябва да ги купува от София.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: Избор на прост експедиционен джип

                        Спамери.

                        Колега честито за избора добра е машината и дано намериш читава и да си я направиш по твой модел.
                        Real Recognize Real

                        Коментар


                        • От: Избор на прост експедиционен джип

                          Диско 1 и Дефендър са с еднакви двигатели и скорости. И дотук! От там нататък нямат нищо общо! Жалко, че много хора не са го разбрали все още...
                          Дифендъра- много по-масивна рама и много по-леко купе, като купето е твърдо зaхванато за рамата. От там нисък -център на тежеста и специфичния за модела "комфорт". Много по-голям обем на купето и полезен товар. Дефендъра няма нужда да се тунингова ако е 110. Ако се прицелите в Дифендър 2001 ТД5 си е с големият мост отзад и с тракшън, което обезсмисля инвестицията в блокажи. Иска само една добра кръстачка в раздатката.
                          Или - Дифендъра е по-скъп( мин 10000евро) но е по-изгодния от финансова и експедиционна гледна точка в крайна сметка.
                          Диско не е лош вариант и 200-300ТДИ и с ТД5(Диско 2).
                          Аз даже препоръчвам да се види и вариант Диско 3.
                          За тойота мога много да обяснавам, но да дребни пари може да се взема само ТЛК80. Сравнена с Дифендъра тази кола гори почти двойно повече и е много по-скъпа за ревизия. Че не се чупи е мит.
                          Ако искате ще ви разкажа за ТКЛ70, но там е по-сложно като цяло. Има една 78 лека серия в мобиле за 10000лв с 2,8 дизела, която за още 5-6000 ще стане отлична за експедиция АКО не е изгнила.
                          На Ицо 78 осмицата си е готова направена дори и с оригинален багажник и туба. Има и климатик и е ревизирана на цяло с чисто ново окачване и гуми. Нищо че е бензин -на дълго харчи колкото дизела 2,4.
                          Ако питащия колега е сериозен с темата трябва да отиде да я види и тества.
                          Последно редактирано от rusev; 28-07-18, 18:46.
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • От: Избор на прост експедиционен джип

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            ...
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • От: Избор на прост експедиционен джип

                              Първоначално публикуван от pe4en Преглед на мнение
                              Моите две стотинки ..
                              Предлагам да погледнеш Хюндай Старекс -4х4.
                              Какво имам в предвид - гледай да си го купиш някъде от странство.Моето го взех от Ансбах - върнат лизинг от представителство на Хюндай.През 2007лето го платих кеш там за 3500Е.Тази машинка има уникален интериор - хубав климатик/с регулиране и в задното отделение.Въртящи се кресла.Падащи задни седалки - става на спална.Има странична плъзгаща врата и двойна задна.Спокойно поддържа 120-130на магистрала!!Гледай да си го купиш със сервизни документи - там си пише какво и как е гледано!От Бг - трудно ще ти продадат читав екземпляр!По борсите има предимно товарни или чисто пътнически такива, които са сдухани от ползване!Виж, това е ван, качен на джипова платформа!Здрави са му агрегатите - особено ако е читаво от първият собственик.Евтини са за обслужване..окачване здраво, клирънс - чудесен,особено ако му сложиш малко по големи гуми - 235/вместо 215 и ръчни хъбове, това е достатъчно за да пътуваш с уникално удобно превозно средство, което нито ще е изгнил кенеф, ще е с параметри на джип дълга база, а ще е луксозно, като 4звезден хотел.Ако ти се наложи - можеш да си спиш спокойно вътре - пробвано!!
                              Моето е работен кон , които от 89х.км/когато го взех/ сега е на около380к.км и е работен кон, които се товари спокойно с около500-600кг плодове в Тунис!Да кажа , че е опростено с електрониката и е ръхат/няма изненади от там/. Редовно и качествено обслужване - по каталог/книжката на Хюндай - и мисля, че ще си доволен, както съм аз.
                              Със стария мотор си. Как би стоял въпроса с новия?
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Избор на прост експедиционен джип

                                Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                                Нямаш много избор тук.

                                Бензин твърдо не - V8 и експедиция..... Нямаш никаква автономия и двигателя е по сложен. Избора е Дизел 300тди ако имаш късмет ще е с механична помпа ако не е пак го правиш механична помпа.

                                А за другото....

                                Имаш само един избор, Диско 96-98.
                                Дифендрите са скъпи и не предлагат нищо, Рейндж Класик, няма намиране и цените са по дебели от на дифендрите.

                                Съвета ми е най недокоснатото от ръжда Диско 300тди, ръчна кутия ( то и автомат е бяла лястовица при него) клима е хубаво да има. Ако е и без люкове на тавана ще си щастливец

                                Ако е стоково най добре.

                                За подготовката му е отделна тема.

                                Най-големия плюс на Ровъра е че е евтино Лего и е пълно с оригинални и афтърмаркет части и тунинзи.
                                В тоя ред на мисли, вчера видях този чешки дзвер - с V8-ak.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-02-01-557a72742de96fa2213f9da94092ddc5e0644f33eaf3e802420044c703b88b4c_a585f42.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5795584
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-02-01-045ce5253f575552a1485378a7b26ae466561982044acdd5776ce61491a5d68e_9cb8d21a.jpg
Прегледи:1
Размер:51.7 КБ
ID:5795585
                                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X