Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на прост експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на прост експедиционен джип

    Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
    ...Тойота 80 с чистия дизел и 4 литровия бензин ..
    Ми твърдо не...Поразтърси се, и ще видиш, че всичко в тая цена е гроб....От опит говоря...за тези модели...
    Последно редактирано от sonda; 27-07-18, 22:53.
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • От: Избор на прост експедиционен джип

      Понеже предложих Терано, ето една тема през която трябва да се мине, ако се избере в крайна сметка - https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=101930 (и не е лошо и автора и да се познава лично).
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Избор на прост експедиционен джип

        На Ицо NewHope RJ77-цата се продава около бюджета. Това със сигурност ще те закара и върне, но ще се измъчиш по магистралите.
        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
        Drag Grand Canyon Daily
        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
        LZ1JYM

        Коментар


        • От: Избор на прост експедиционен джип

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Ми твърдо не...Поразтърси се, и ще видиш, че всичко в тая цена е гроб....От опит говоря...за тези модели...
          Следя пазара изкъсо за този и още един модел на Тойота и това което ми обаждат като оферти от щатско и то за лексус варианта на 80 ми да ти кажа нашите не познават парите или цените им са в драхми. Знам за две 80тки които се продадоха буквално на двойно по-ниски цени от обявените, понеже собствениците им чули недочули че рийшли 80то било много яко и струва триесе, но с времето слизат на земята съответно с нужната корекция в цената.
          Real Recognize Real

          Коментар


          • От: Избор на прост експедиционен джип

            След дългото проучване.....стигнах до заключение,че за избраните дестинации и бюджет,ЛР ще ми свърши най-добре работа.....сега очаквам вашите съвети....Дизел/Бензин,Диско,Дифендър,Рейндж....с плюсове и минуси....максимално стоков с малко защитни скари,багажници и гуми....ааа да не забравя ръчка или автомат....

            Коментар


            • От: Избор на прост експедиционен джип

              Първоначално публикуван от Stoichoo Преглед на мнение
              След дългото проучване.....стигнах до заключение,че за избраните дестинации и бюджет,ЛР ще ми свърши най-добре работа.....сега очаквам вашите съвети....Дизел/Бензин,Диско,Дифендър,Рейндж....с плюсове и минуси....максимално стоков с малко защитни скари,багажници и гуми....ааа да не забравя ръчка или автомат....
              Нямаш много избор тук.

              Бензин твърдо не - V8 и експедиция..... Нямаш никаква автономия и двигателя е по сложен. Избора е Дизел 300тди ако имаш късмет ще е с механична помпа ако не е пак го правиш механична помпа.

              А за другото....

              Имаш само един избор, Диско 96-98.
              Дифендрите са скъпи и не предлагат нищо, Рейндж Класик, няма намиране и цените са по дебели от на дифендрите.

              Съвета ми е най недокоснатото от ръжда Диско 300тди, ръчна кутия ( то и автомат е бяла лястовица при него) клима е хубаво да има. Ако е и без люкове на тавана ще си щастливец

              Ако е стоково най добре.

              За подготовката му е отделна тема.

              Най-големия плюс на Ровъра е че е евтино Лего и е пълно с оригинални и афтърмаркет части и тунинзи.

              Коментар


              • От: Избор на прост експедиционен джип

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Гледай клипа между седмата и деветата минута, и кажи с кой точно стоков джип с рама и бавни, ще ти е толкова трудно да минеш на същото място. И то без да спираш, слизаш, или някой да те насочва по радиото.
                Минаването не е толкова трудно , а по-скоро внимателно , с цел минимално натоварване на техниката. То и аз с мотора давам газ и скачам от високо като съм на близо , но като се забия някъде по чукарите , обмислям всяка дупка. Иначе е ясно ,че повечето джипове са по-проходими , просто това е един от вариантите за избор.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • От: Избор на прост експедиционен джип

                  Следващите разсъждения са лично мои и по никакъв повод не искам да се взимат за чиста монета или за библия....

                  Лично аз от практическа гледна точка бих подходил по следния начин.

                  Опит за намиране на диско 300 тди в Бг условия не тръгнало да гние в нормално състояние за около 7к.лв.

                  Ако не се намери търся Италия за около 3-3.5 евра стоково недокоснато от ръжда.

                  После му сменям само маслата и газ едно кръгче на БГ за да му се видят кусурите.

                  Като размер гуми 235/85р16. Гудрич КО2 или Купър СТ/макс. Вторите са тежки гуми, но здрави.

                  Окачването заради килограмите малко по твърди пружини НО само след като съм наясно с колко ще го товаря повече и взимам ОМЕ пружини, за Роувър са неприлично евтини, или подбирам подходящи от заводските на Ровър, лифт не повече от 1", достатъчно е и окачването все още работи навсякъде.

                  Каретата на карданите се сменят с нови а задното гумено каре става нормална кръстачка.

                  Амове терафирма Биг боре, съвсем прилични амове. Нищо че са терафирмадийски.

                  Тук вече ще ме нападнат но бих купил преден и заден торсен дифф от ашкрофт както и среден торсен пак от там, цената е неприлична но за тези 2500 си подобрявам пътното поведени многократно. Тях бих ги слагал поетапно в следния ред среден, заден, преден. Ако имам кеш всичките заедно.

                  Много е възможно заради гумите и теглото на дизела да му дойде нанагорно и тогава бих сложил раздатка с 1.41 бързи вместо стандартната 1.21. или ако имам кеш 3.75 ХД предавателни числа. Но това е много назаден план...

                  По голям резервоар, ревизия на предните сфери. На двигателя му ревизирам дюзите и пълен преглед на помпата. Смяна на ангренаж, водна помпа и лагера на капака на ангренажа. Нов съединител. Рециклаж, на спирачките (това при Роувър не е страшно). И си го карам за останалото къмпинг и подобно оборудване всеки сам си преценява.

                  Метални брони не бих сложил в конкретиката на задачата, лебедка за разкош ОК а и охлаждане на кутията ако го няма заводското.


                  И за да не ме обвинят във феннщина, аз съм на срещуположния бряг със В8 и камион гъчкан с електроника , за капак обявен от всички за най-проблемния Роувър на всички времена (май само фриилендъра ме бие по този показател)
                  Последно редактирано от manta2005; 28-07-18, 07:15.

                  Коментар


                  • От: Избор на прост експедиционен джип

                    Първоначално публикуван от Stoichoo Преглед на мнение
                    След дългото проучване.....стигнах до заключение....
                    На пазара ЛР до 98г. в добро състояние е много трудно да се намери.. Обикновенно е тоталнно амортизиран, което ще рече изгнил, и пред трошене на ДВГ, скорости, раздатка, диференциали, спирачна система и т.н. Състоянието вътре в купето затвърждава определението кочина.
                    По износоустойчиви, тоест, с по голям шанс да се намерят читави от тия годинини са Патрула, ТЛК, Паджеро и Тераното.
                    Правилния подход е не на какво сте се спряли, а какво читаво ще излезе на пазара. Тоест, с парите в джоба и излезе ли читавия джип скачате.

                    Коментар


                    • От: Избор на прост експедиционен джип

                      Андро, с тоя митичен "читав джип" са пълни из форума темите за проблеми и проблемчета, и то без да сме по експедиции. Повечето търсят, търсят, накрая намерят читавия джип и почнат да пълнят сървърите.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Избор на прост експедиционен джип

                        Читав не значи вечен.
                        На 20-се у кусур годишен джип без ревизия на слабите възли няма да се мине. За разлика от ЛР, японските джипки имат по малко слаби места и обикновенно това е главата на дизеловите ДВГ. Тоест, ДВГ ще иска пълна ревизия. Алтернатори, стартери, съединител, окачване и тн. се подразбира.

                        Коментар


                        • От: Избор на прост експедиционен джип

                          Първоначално публикуван от Stoichoo Преглед на мнение
                          След дългото проучване.....стигнах до заключение,че за избраните дестинации и бюджет,ЛР ще ми свърши най-добре работа.....сега очаквам вашите съвети....Дизел/Бензин,Диско,Дифендър,Рейндж....с плюсове и минуси....максимално стоков с малко защитни скари,багажници и гуми....ааа да не забравя ръчка или автомат....
                          Не разбирам от марката, но разликата между Дискотека и Дървендър е очеизвадна и пряко отразена в цените. Аз ако бях на твое място бих направил необходимото да се сдобия с второто, пък даже и в неперфектно състояние и ако се харесате да го направиш.

                          Лично мое мнение, че с Диското си на път да стъпиш накриво трети път.
                          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                          Drag Grand Canyon Daily
                          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                          LZ1JYM

                          Коментар


                          • От: Избор на прост експедиционен джип

                            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                            Не разбирам от марката, но разликата между Дискотека и Дървендър е очеизвадна и пряко отразена в цените. Аз ако бях на твое място бих направил необходимото да се сдобия с второто, пък даже и в неперфектно състояние и ако се харесате да го направиш.

                            Лично мое мнение, че с Диското си на път да стъпиш накриво трети път.
                            Разликата е чисто визуална..

                            Като разкачиш купето отдолу цъфват абсолютно еднакви неща (с дребни различия в задния мост ако е дълго дефи или пикап дефи.

                            Ако не си върши фен на дифендри няма причина за неговия избор пред Дискотеката.

                            Коментар


                            • От: Избор на прост експедиционен джип

                              Тойота 100 са между 18 и 30к, като човека ако си знае какъв бюджет е предвидил за наджипване може да прецени. Всички жипове ветерани - тойота 80, диско 1,2 и старите патроли са добри за офроуд, но да тръгнеш на 5-6000км преход с тях е едно начинание с неизвестен край. Я ще се е нацепил някой маркуч, я спирачки или някоя сговнясана клема. Отделно че всеки знае за какво се ползват тия джипове и едва ли някой си е карал 80ката по асфалт само до работа, докато 90 или 100 винаги може да случи на екземпляр над който да не е издевателствано.

                              Коментар


                              • От: Избор на прост експедиционен джип

                                Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                                Разликата е чисто визуална..

                                Като разкачиш купето отдолу цъфват абсолютно еднакви неща (с дребни различия в задния мост ако е дълго дефи или пикап дефи.

                                Ако не си върши фен на дифендри няма причина за неговия избор пред Дискотеката.
                                Сигурно е така. Точно купето на Диското създава това усещане за остарял лукс, което не ми харесва. Дефендъра си е уазка, а човека питаше за прост автомобил. Еми от гамата на ЛР, май това е отговора.


                                На няколкото разходки които съм бил с Дискотеки, все нещо им се счупи. Не знам късмет ли е било...
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X