Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на прост експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на прост експедиционен джип

    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    ...

    Според мен трябва мерак и свободно време.

    ... е, разбира се, с повечко пари е по-лесно.
    Е те това е основното. При наличие на тия три неща, така да ти се подредят ия три звезди в правилната комбинация, можеш да направиш от всичко - всичко, че дори и от нищо - нещо.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Избор на прост експедиционен джип

      Ще изкажа мнение, въпреки, че не съм бил на експедиция. В самото заглавие човека е написал прост експедиционен автомобил. Прост. Експедиционен. Не офроуд звяр, не с дана 60 мостове, редуктори или блокажи. И аз като мнозинството от темата смятам че за целите които е посочил човека колкото по близо до стоковото седи толкова по-добре. Тойота 90, Тойота 100 в напълно фабричен вид влизат в бюджета и ще можеш да ги обслужиш с още някой лев, като след тва ще си се возиш на климатик и удобно и няма и да разбереш че си пътувал. Не вярвам някой да е толкова глупав да тръгне сам из пясъците на Сахара, така, че подозирам че няма да има много офроуд в това пътешествие

      Поздрави,
      Венци

      Коментар


      • От: Избор на прост експедиционен джип

        Има една много готина книжка за подобни "начинаещи в бизнеса" - "Ла Тортуга", но за ужас на повечето от вас е на съвецки. Описва подготовката и провеждането на едно пътуване от Анкоридж до Ушуая с джип-амфибия Ford GPA.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Избор на прост експедиционен джип

          Има я и на човешки език, разбира се.

          Helen and Frank Schreider, "20,000 Miles South, A Pan-American Adventure", Doubleday & Company, Inc., Garden City, New York, 1957
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Избор на прост експедиционен джип

            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
            Е те това е основното. При наличие на тия три неща, така да ти се подредят ия три звезди в правилната комбинация, можеш да направиш от всичко - всичко, че дори и от нищо - нещо.
            Така де, щото без концепция не става нищо, или поне не толкова добре ако има такава.
            Имам пример за комбинация от първите три + неясна идея за крайният резултат, в следствие на което, кой както те хване те хване те шиба на сухо във всички дупки, като ти обяснява, че е по-добър от предишните които са ти прилагали сЕкви сексове.

            За експедиционен джип с който ще се пътува през нищото всичко което се прави би трябвало да ти мине поне през очите, защото ако опреш до неволята ше се озъбиш.
            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 27-07-18, 11:07.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • От: Избор на прост експедиционен джип

              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
              Не знам дали аз разбирам правилно, ама цялостно възстановяване си го представям като тотално разглобяване на купе, табло, уреди, инсталации, подмяна на цялото окабеляване, връзки, уплътнения; мотор - лагери, сегменти, шлайфане на глави, гарнитури, клапани; скорости пак всичко, мостове, карета... Стартери, алтернатори, климатици...

              Ако не го правиш сам, ще глътне доста средства. И време. Ако го правиш сам, пак време, което пак ти струва пари, частите си остават...

              Има логика човек да е наясно със всяко миниатюрно парченце от колата, ама ми се вижда прекалено като инвестиция. Изглежда ми като човекът да не търси кола, която да изгради от нула, като преди това я разглоби до нула. Затова и пита коя кола става по принцип.

              Имаше двама души от форума, които правиха експедиция из Азия, ама не помня да са разглобявали колата чак толкова. Даже ходиха да се учат на базови умения по ремонтите при някого.
              До колкото разбрах , експедицията няма да е една , а няколко , така , че е по-добре да се ремонтира всичко заедно. То и затова идеята е техниката да е проста но здрава. За инсталацията е нужно да се подменят кабелите с напукана и изгоряла изолация около двигателя , да се почистят всички клеми и букси , където трябва да се сменят. Нови дискове , барабани , накладки , спирачни цилиндри , рециклирани спирачни апарати , нови тръбички на спирачната система , помпа. На двигателя няма как да се разбере колко живот и остава на гарнитурата , колко са изгнили тапите на блока , че ако има тапа откъм страната на скоростите и тя избие насред нищото , ще се види в приключение. До колко е изправна охладителната система ще си проличи чак в Африка.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • От: Избор на прост експедиционен джип

                Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                Тойота 100 в напълно фабричен вид влизат в бюджета
                Къде са тия стотици, ама в наистина добро състояние (без нужда от реставрации) за по до 15хил.лв. Или просто аз скоро не съм разглеждал автообяви?
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • От: Избор на прост експедиционен джип

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  Имам пример за комбинация от първите три + неясна идея за крайният резултат, в следствие на което, кой както те хване те хване те шиба на сухо във всички дупки, като ти обяснява, че е по-добър от предишните които са ти прилагали сЕкви сексове.
                  Ми нали за това е форума Все няколко човека и с концепция ще помогнат .... ъъъ, с няколко концепции
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Избор на прост експедиционен джип

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    Къде са тия стотици, ама в наистина добро състояние (без нужда от реставрации) за по до 15хил.лв. Или просто аз скоро не съм разглеждал автообяви?
                    Глупости на търкалета са това 100-ца за 15 хиляди, освен да е от Надин...
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • От: Избор на прост експедиционен джип

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      Глупости на търкалета са това 100-ца за 15 хиляди, освен да е от Надин...
                      Дясна.
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • От: Избор на прост експедиционен джип

                        Ето старо и просто Т3 в Мароко.

                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • От: Избор на прост експедиционен джип

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Ето старо и просто Т3..
                          Гледай клипа между седмата и деветата минута, и кажи с кой точно стоков джип с рама и бавни, ще ти е толкова трудно да минеш на същото място. И то без да спираш, слизаш, или някой да те насочва по радиото.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Избор на прост експедиционен джип

                            Аз лично бих тръгнал на такива пътешествия само с няколко жипки които могат да се купят по нашите ширини: Исузу Трупър с 2.8 дизела, Нисан Патрол 3.3 чистия дизел, Тойота 80 с чистия дизел и 4 литровия бензин и Пух 460 300д. Дълги бази разбира се, първите две могат да се намерят на прилични цени докато другите две само на неприлични. Обаче с късмет може и да намери добро пухче и 80тка до 15к., Трупчо е направо за без пари и до 15 може да стане почти напълно реставриран ако се наложи, Нисана също може да се намери приличен за около 8/10, за другите две нагоре....
                            Real Recognize Real

                            Коментар


                            • От: Избор на прост експедиционен джип

                              Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
                              Аз лично бих тръгнал на такива пътешествия само с няколко жипки които могат да се купят по нашите ширини: Исузу Трупър с 2.8 дизела, Нисан Патрол 3.3 чистия дизел, Тойота 80 с чистия дизел и 4 литровия бензин и Пух 460 300д. Дълги бази разбира се, първите две могат да се намерят на прилични цени докато другите две само на неприлични. Обаче с късмет може и да намери добро пухче и 80тка до 15к., Трупчо е направо за без пари и до 15 може да стане почти напълно реставриран ако се наложи, Нисана също може да се намери приличен за около 8/10, за другите две нагоре....
                              Тези са за ретро музей не за пътешествия.
                              8)

                              Коментар


                              • От: Избор на прост експедиционен джип

                                Първите два са много стари и не се намират лесно в що годе състояние, от което да си струва усилията. Малко по-реалистично и пак близко до Трупера, е Фронтера А със същия 2,8TD. Отличен, и много икономичен мотор, но като цяло у нас частите им не са под път и над път.
                                Тойота и Пух, са скъпи. А вторият с 88к.с. ще пречи на камионите по нормалните пътища.
                                Не е лошо и "нещото" да дойде с климатик от завода.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X