Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на прост експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на прост експедиционен джип

    Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
    Това има ли как да стане в рамките на посочения бюджет за кола? На мен ми изглежда като само цената на възстановяването да надхвърли цената на джипа, посочена от автора на темата. Имаше една такава тема за Тойота 80 и там точно това беше извода.



    Коя част на северна Европа се има предвид? Щото не ми изглежда никак невъзможно, ако човек се съобразява с терена.
    Тогава за къде е тръгнал? Ако със собствен труд не може да се включи в бюджета , тогава какво готово би купил за тези пари , колко технически изправно и надеждно?
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • От: Избор на прост експедиционен джип

      А стиа нема да лети до луната, да познава всяко болтче, гайка... Квото има да става ще стане дали кола с електроника или без, ако има такава въобще. По добре да избегна или пропусна някой по лош път, ама по асвалтовите да карам с по нормална скорост и да не пия аналгини от бученето и клатенето на (много проходимия джип). Няма две добри.
      8)

      Коментар


      • От: Избор на прост експедиционен джип

        Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
        Идеята беше че има 5к.км на посока

        Не конкретна посока.

        И знам че са нищо като километри и точно защото са нищо питам повечето които дават съвети, дали ги тръгват със предложените от тях машини.
        За Тунис съм минавал това разстояние многократно със стокови Хюндай Старекс 4х4, и проста Хонда ЦРВ - първа генерация!Бусове - Спринтери също караха това разстояние поне 2 пъти месечно.
        Хора, там където отивате има живот бре!Там живеят и се движат хора, доста по-бедни от Вас!Виж - това да се изтъпаниш извън пътя - директно из Сахара навътре.., ми не може просто така, без умения и опит, та ако ще и да са Ви наточили машината и за 100к.лева , пак ще сте затънали, и ще берете ядове, и ще търсите местните да Ви вадят и ремонтират после..
        Екстремното за нас .. е ежедневие за други!Там , където и местните не искат да ходят...не опитвайте да ходите и Вие!
        СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

        Коментар


        • От: Избор на прост експедиционен джип

          http://www.theadventurists.com/mongo...-the-vehicles/
          Хората със зазки, опелчета, минита и т.н. минават много повече километри приключения по доста скапани пътища, безпътици и какво ли не .
          Kia Sorento 2.5 CRDI EX - now
          Suzuki Samurai 1.3 - липсва ми как друска и къде ходи

          Коментар


          • От: Избор на прост експедиционен джип

            Малко го преиграхте с подготвителните ремонти. Състояние на двигател, се диагностицира и без пълното му разглобяване. А една достатъчно дълга пробна разходка из страната, също ще покаже ако има нещо сериозно за правене.
            Други възли и агрегати, също се проверяват достатъчно сигурно и без разглобяване.
            Съединител, спирачки, обслужване си се подразбира, и не е чудо невиждано.

            То, че може да се разглоби всичко на съставни части, и всяка част да се провери/замени и/или подобри, със сигурност може, но това е за други хора, с друг бюджет, и най-вече с други нагласи(да живеят и ползват техниката и след края на света).
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • От: Избор на прост експедиционен джип

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Тогава за къде е тръгнал? Ако със собствен труд не може да се включи в бюджета , тогава какво готово би купил за тези пари , колко технически изправно и надеждно?
              Не знам дали аз разбирам правилно, ама цялостно възстановяване си го представям като тотално разглобяване на купе, табло, уреди, инсталации, подмяна на цялото окабеляване, връзки, уплътнения; мотор - лагери, сегменти, шлайфане на глави, гарнитури, клапани; скорости пак всичко, мостове, карета... Стартери, алтернатори, климатици...

              Ако не го правиш сам, ще глътне доста средства. И време. Ако го правиш сам, пак време, което пак ти струва пари, частите си остават...

              Има логика човек да е наясно със всяко миниатюрно парченце от колата, ама ми се вижда прекалено като инвестиция. Изглежда ми като човекът да не търси кола, която да изгради от нула, като преди това я разглоби до нула. Затова и пита коя кола става по принцип.

              Имаше двама души от форума, които правиха експедиция из Азия, ама не помня да са разглобявали колата чак толкова. Даже ходиха да се учат на базови умения по ремонтите при някого.

              Коментар


              • От: Избор на прост експедиционен джип

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Малко го преиграхте с подготвителните ремонти. Състояние на двигател, се диагностицира и без пълното му разглобяване. А една достатъчно дълга пробна разходка из страната, също ще покаже ако има нещо сериозно за правене.
                Други възли и агрегати, също се проверяват достатъчно сигурно и без разглобяване.
                Съединител, спирачки, обслужване си се подразбира, и не е чудо невиждано.

                То, че може да се разглоби всичко на съставни части, и всяка част да се провери/замени и/или подобри, със сигурност може, но това е за други хора, с друг бюджет, и най-вече с други нагласи(да живеят и ползват техниката и след края на света).
                Писали сме по едно време, аз съм на същото мнение.

                Коментар


                • От: Избор на прост експедиционен джип

                  Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                  Джо сега сериозно, как си представяш в северна Африка СангЙонг Мусо...
                  Това ,ми припомни ,че в техните (корейски) "сандъци", има и място и здравина, особено серията с 2.9 мотора и механичната кутия. Това "чудо" има нормален ресурс на двигателя над 500 000 км.(които познава двигателите знае защо) и с редовата помпа е почти безсмъртно. За включването на предните мостове има някои конструктивни "недоразумения",но къде няма и слаби места. За евтин и здрав сандък определено става.Това ,че не е разпространен........... е относително ,особено ако се погледне производителя на основните възли и агрегати в "състава".
                  Последно редактирано от petkov_bb; 26-07-18, 20:18.

                  Коментар


                  • От: Избор на прост експедиционен джип

                    Въпреки че в тази сфера нямам абсолютно никакъв опит все пал реших да изкажа мнение. Карал съм няколко патрола, от който само един 100% стоков и останах очарован. Дълъг у61 2.8 вози перфектно, много комфортен интериор и отличен климатроник, мнооого здрава ходова част, като цяло много подходящ за дълги пътувания с повечко багаж. Има някакво схващане, че 2.8 пука глави и се разваля през 5 минути, но моето мнение е, че това е по-скоро от хора, които се опитват да подържат сериозен джип с 5 лева. За определения бюджет не мисля, че има по-подходящ избор. Аз много харесвам патролите, но въпреки това бих избрал някоя мнооого запазена 80тка за около 30к или ако парите не са фактор- нов патрол 4.2 дизел. В крайна сметка доста колеги казват, че в тия ширини хората и пежа и 123ки си карат...


                    Коментар


                    • От: Избор на прост експедиционен джип

                      Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
                      Въпреки че в тази сфера нямам абсолютно никакъв опит все пал реших да изкажа мнение. Карал съм няколко патрола, от който само един 100% стоков и останах очарован. Дълъг у61 2.8 вози перфектно, много комфортен интериор и отличен климатроник, мнооого здрава ходова част, като цяло много подходящ за дълги пътувания с повечко багаж. Има някакво схващане, че 2.8 пука глави и се разваля през 5 минути, но моето мнение е, че това е по-скоро от хора, които се опитват да подържат сериозен джип с 5 лева. За определения бюджет не мисля, че има по-подходящ избор. Аз много харесвам патролите, но въпреки това бих избрал някоя мнооого запазена 80тка за около 30к или ако парите не са фактор- нов патрол 4.2 дизел. В крайна сметка доста колеги казват, че в тия ширини хората и пежа и 123ки си карат...
                      С 140 км.ч. на колко оборота си?
                      8)

                      Коментар


                      • От: Избор на прост експедиционен джип

                        Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                        С 140 км.ч. на колко оборота си?
                        Никога не съм вдигал 140, но с около 110-120 не ги усеща. Не ме питай за обороти, не го помня точно. Моя 4.2 бензин при 100 км/ч е на 1600 оборота, но той е много различна и не подходяща за целта бира. 120 е една подходяща скорост за всякакъв тип пътувания.


                        Коментар


                        • От: Избор на прост експедиционен джип

                          Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
                          Никога не съм вдигал 140, но с около 110-120 не ги усеща. Не ме питай за обороти, не го помня точно. Моя 4.2 бензин при 100 км/ч е на 1600 оборота, но той е много различна и не подходяща за целта бира. 120 е една добра скорост за всякакъв тип пътувания.



                          Коментар


                          • От: Избор на прост експедиционен джип

                            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                            Аз на подобно пътешествие не бих тръгнал без да се запозная лично с всеки болт и всяка гайка по автомобила. Колкото е по-прост , толкова по-лесно ,бързо и запомнящо ще е "запознаването" Та според мен е най-добре , на това което вземе,да му направи цялостно възстановяване , двигател , окачване , рама , инсталация , ..... Така ще тръгне с нещо подготвено и сигурно , и ще е професионално подготвен за да отстрани всеки възникнал проблем.
                            Това е начина за да не го мислиш по време на пътуването, без значение от марката, като се предполага разходка в някаква дивотия. Добре е по ел. инсталацията по-сложно от релета да няма.

                            Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                            Идеята беше че има 5к.км на посока

                            Не конкретна посока.

                            И знам че са нищо като километри и точно защото са нищо питам повечето които дават съвети, дали ги тръгват със предложените от тях машини.
                            Аз с мойто на нищо не приличащо нещо тръгвам веднага, като имам за смяна два шарнира които си возя в него от три месеца.

                            P.S. Изрично казвам, че не предлагам Мусото за търсеното нещо в темата.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • От: Избор на прост експедиционен джип

                              За Тунис лебедката е задължителна. Иначе няма да има къде да си простираш прането.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • От: Избор на прост експедиционен джип

                                ... и понеже темата ми е интересна, изчел съм почти всичко подобно във Форума.
                                Много ми хареса начина по който Петров Брадърс направиха Тойотата.
                                Тяхната гледна точка и обосновка за избора на гориво и скоростна кутия ми бяха интересни, въпреки че аз не бих избрал бензин и автомат за целта, но това е въпрос на лична преценка.

                                Според мен трябва мерак и свободно време.

                                ... е, разбира се, с повечко пари е по-лесно.
                                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X