Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на прост експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на прост експедиционен джип

    Големи песимисти.Може да убиете желанието на човек.Убеден съм че има такъв джип за 15000,който да му свърши работа.И тук във форума е имало за продажба подобни.С малко лишения и готово.То не е задължително пакет с кафемашина сателит и надуваема кукла.

    Коментар


    • От: Избор на прост експедиционен джип

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ..Тойотата и изпадат предните носачи..
      Не съм имал такава Тойота, ма се се чудя като прочета такова мнение, като и купиш за няколко стотин лева два долни ОЕ шарнира, колко време трябва да я караш, че да и изпаднат?

      Коментар


      • От: Избор на прост експедиционен джип

        За дълги преходи по пътища джипа /ако въобще трябва джип/ трябва да е максимално заводски вид - никакви лифтови окачвания, огромни гуми и т.н. Това са чисто и просто "красоти"... Който е тръгнал да минава хиляди километри, няма да се забие зорлем в калищата и деретата... То ако иска да се пробва в екстреми, не е нужно да се отдалечава от къщи - калища и мизерии дал Бог... Аз мойта LJ73 я тормозех в едни оризища, минавах през един напоителен канал... 1км = 4 часа... Ей, така за "спорта"...
        Съвсем друго е да се вдигнеш до другия край на света - ако има някакво препятствие, 3 пъти ще слезна и ще гледам и меря дали мога да мина без риск...
        Милион такива теми са пускани и само глупости се пишат в тях... Всеки насажда своите мечти на автора на темата
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • От: Избор на прост експедиционен джип

          Колеги, на мен ми изглежда, че може да се вземе приличен джип за тия пари.

          Има в мобилето Патроли 2.8 за доста по-малко, все някой читав ще излезе. Ще му остане и луфт малко за донагласяне. Има Тойоти 90-ки, все ще може да им прегледа шарнирите за няколкостотин лева. Даже една 80-ка има, ама бензинова. Терано 2.7 също има.

          Човекът каза, че това е бюджета за купуването на колата без доработки и усилвания, само с едни прилични гуми. Иначе ясно, ако е много подготвена колата, с много резервни гуми, лебедки, багажници, предни блокажи, котви, по-смело ще се кара, ама тя затова е темата, да се ориентира човекът къде е баланса, който го устройва. Щото таван няма.

          Много от тия коли стават и без много наджипване и минават на много повече места от всяка лека кола. Те затова са правени.

          Патрола има и доста място за багаж и за хора, а като си карал цял ден, не те боли ни гъз, ни гръб. Верно със 150 по магистралата не е правен да пърпори цял ден, ама пък често изкарва повече от 45 дена без да се скапе нещо Само като пример. Да не излезе, че все си дърпам към моето Иначе и аз съм съгласен, че 4.2 дизел е по-добър вариант

          И Терано карат хората, и 90-ки и пак горе-долу става.

          Сега, колко багаж се носи, колко ще тежи натоварена колата с хора и багаж, вода, колко ще се справя с пясъка като е натоварена, е отделен въпрос, тука някой дето по- ги знае там терените и има опит, нека каже. Аз съм вадил примерно затънало Ауди А6 или олроуд в пясък с дръпната ръчна (на Патрола, не на Аудито), ама не е бил с тон и двеста багаж.
          Последно редактирано от nissan_gr; 26-07-18, 09:52.

          Коментар


          • От: Избор на прост експедиционен джип

            Ако ще карам 90 -95% асфалт и цена до 15000лв. бих се спрял на Nissan Pathfinder или Mitsubishi Pajero 4ка. Е сега ше ревнат независимо задно - предно, ама точно заради това ги бих предпочел.
            8)

            Коментар


            • От: Избор на прост експедиционен джип

              Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
              Ако ще карам 90 -95% асфалт и цена до 15000лв. бих се спрял на Nissan Pathfinder или Mitsubishi Pajero 4ка. Е сега ше ревнат независимо задно - предно, ама точно заради това ги бих предпочел.
              Има логика, затова имаше предложения и за бусове, ама зависи къде искаш да се бухнеш след асфалта

              Коментар


              • От: Избор на прост експедиционен джип

                Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                Не съм имал такава Тойота, ма се се чудя като прочета такова мнение, като и купиш за няколко стотин лева два долни ОЕ шарнира, колко време трябва да я караш, че да и изпаднат?
                Това е божа работа, но е факт, че са измислени кофти. Мотора също е много хубав, но си е с алуминиева глава, ангренажен ремък(същото важи и за 2,8 на Патрол)... Все по-слаби звена за надеждността, отколкото необслужваем ангренаж със зъбни колела, и чугунена глава, която дефектира трудно, дори и при прегряване. И специално в Терано, и мощността е същата.
                Аз гледам чисто теоретично, и от техническа гледна точка, предпоставките за надеждност, затова и още с първият си пост, предложих Терано с TD27. Нито съм имал такова, че да го хваля от сантименти, нито съм фен на марката. Но чисто обективно погледнато, това е най-надеждният и реалистичен вариант отговарящ на заданието.
                Да, някоя Тойота, продавана някъде по света (Япония, Канада, САЩ, Австралия и пр.), може да е по-добра, и да влиза в бюджета, но се търси нещо реално възможно за закупуване тук, или наблизо.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Избор на прост експедиционен джип

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  Това е божа работа, но е факт, че са измислени кофти. Мотора също е много хубав, но си е с алуминиева глава, ангренажен ремък(същото важи и за 2,8 на Патрол)... Все по-слаби звена за надеждността, отколкото необслужваем ангренаж със зъбни колела, и чугунена глава, която дефектира трудно, дори и при прегряване. И специално в Терано, и мощността е същата.
                  Аз гледам чисто теоретично, и от техническа гледна точка, предпоставките за надеждност, затова и още с първият си пост, предложих Терано с TD27. Нито съм имал такова, че да го хваля от сантименти, нито съм фен на марката. Но чисто обективно погледнато, това е най-надеждният и реалистичен вариант отговарящ на заданието.
                  Да, някоя Тойота, продавана някъде по света (Япония, Канада, САЩ, Австралия и пр.), може да е по-добра, и да влиза в бюджета, но се търси нещо реално възможно за закупуване тук, или наблизо.
                  Това според мен са доста смислени аргументи.

                  Коментар


                  • От: Избор на прост експедиционен джип

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    Това е божа работа, но е факт, че са измислени кофти. Мотора също е много хубав, но си е с алуминиева глава, ангренажен ремък(същото важи и за 2,8 на Патрол)... Все по-слаби звена за надеждността, отколкото необслужваем ангренаж със зъбни колела, и чугунена глава, която дефектира трудно, дори и при прегряване. И специално в Терано, и мощността е същата.
                    Аз гледам чисто теоретично, и от техническа гледна точка, предпоставките за надеждност, затова и още с първият си пост, предложих Терано с TD27. Нито съм имал такова, че да го хваля от сантименти, нито съм фен на марката. Но чисто обективно погледнато, това е най-надеждният и реалистичен вариант отговарящ на заданието.
                    Да, някоя Тойота, продавана някъде по света (Япония, Канада, САЩ, Австралия и пр.), може да е по-добра, и да влиза в бюджета, но се търси нещо реално възможно за закупуване тук, или наблизо.
                    Така де, така, падат без да тропат. Ма пак карат десетки хиляди преди това. Другите работи са ясни, и за така ги виждам.

                    Коментар


                    • От: Избор на прост експедиционен джип

                      Щом питаш - значи не си готов.
                      Не се сещам за сериозна марка, с която не са го правили
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Избор на прост експедиционен джип

                        Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                        Така де, така, падат без да тропат. Ма пак карат десетки хиляди преди това. Другите работи са ясни, и за така ги виждам.
                        Карат на асфалт и малко забежки извън него... Колко точно ще изкарат само по лоши пътища, не мога да кажа, но не бих рискувал.
                        Освен това, при такова пътуване, е много по-вероятно да се получи силен удар в неравност/препятствие/дупка, и шарнира да се извади или скъса, много преди да се износи до толкова, при колкото изпада в типичните ситуации в нормалното ежедневие (най-често с малка скорост, маневриране, качване на бордюр и пр).
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Избор на прост експедиционен джип

                          Малко топла вода.

                          http://www.bbc.co.uk/news/special/20...703/index.html
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Избор на прост експедиционен джип

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            И с друго МПС де е бил пак да е направил същото щом е имал желанието. Ама сега да тръгнеш с било то и (Пух) 90 к.с. на такива преходи е наказание или мазохизъм.
                            8)

                            Коментар


                            • От: Избор на прост експедиционен джип

                              Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                              И с друго МПС де е бил пак да е направил същото щом е имал желанието. Ама сега да тръгнеш с било то и (Пух) 90 к.с. на такива преходи е наказание или мазохизъм.
                              Защото?

                              Коментар


                              • От: Избор на прост експедиционен джип

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Топла вода убуу, ама с бюджета може малко да се разклатят нещата

                                Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                                И с друго МПС де е бил пак да е направил същото щом е имал желанието. Ама сега да тръгнеш с било то и (Пух) 90 к.с. на такива преходи е наказание или мазохизъм.
                                Това също го има. Той Ото май стоеше разквартируван в Африка една част от времето, а Гюнтер прехвърчаше със самолет до там. Ако не бъркам нещо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X