Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нова кола:?: Абсурд.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чисто нова кола Абсурд.

    S500 без щатен шофьор в България, че и където и да е в Европа, е нонсенс. Впрочем като има шофьор тя пак е нонсенс, ама за шофьора, на когото за това му се плаща.

    Коментар


    • От: Чисто нова кола Абсурд.

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Има ред данъчни измами, които могат да се оформят по този начин.
      - избягва се "данък уЙкенд";
      - част от възнаграждението се минава като "наем на МПС" и не се внасят осигуровки;
      - имаш "нормативно признати" разходи в полза на наемодателя, та се спестява и ДДФЛ;
      - горивото се минава за разход и ДДС-кредит на наемателя;
      - ремонтите вероятно също;....
      Не се бях замислял.
      10x
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • От: Чисто нова кола Абсурд.

        Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
        ...отдавна вече не купуват новите коли с цел придобиване, а с цел ползване, връщане след определен период от време и взимане на нова...
        Аз пак ще се пробвам с един превод на български.
        През цялото време уж си говорим за купуване (или не, на нова кола), а четири пети имат предвид взимане на вересия. С това "прогресивния манталитет" достига нови висоти - вече става въпрос за просто наем.
        Погледнете още веднъж какво е писал Чавдар за катеричките...
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: Чисто нова кола Абсурд.

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Абе хора, пита не кой да е, а Лекар! Тоест, представител на съсловие, което отговаря за Вашето здраве! Какви Дачии, Рена, Фиати и всякакви четириколки на азиатски производители сте тръгнали да му предлагате!?
          На доктора му отива само марка и модел от премиум клас!
          Преди СААБ, сега Волво или Лексъс, доктора, ако е от Пловдив веднага ще му кажа пак СААБ и при кого да отиде за преглед и поддръжка, няма да има грижи... И в София има 2-3-ма.

          Коментар


          • От: Чисто нова кола Абсурд.

            Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
            Възгледи , манталитет , това е което трябва да се промени . Разход е всичко в живота , с отварянето на очи сутрин се започва. Правилният баланс за това е лесен . Човек трябва да се концентрира върху увеличаване на доходите според нуждите . Де се свива потреблението и разходната част е грешка. Разходи винаги има , просто плюса трябва да е по голям или поне равен на минуса .
            А какво правим ако стиснеш разходите, стартирайки собствен бизнес да речем? Пак ли е грешка? Не мога да проумея американците, дето бачкат на 2-3 работи едновременно. Все едно че това е смисъла на живота - да бачкаш като изцедена до капка машина, че да си купиш някаква лъскава играчка на кредит.

            Коментар


            • От: Чисто нова кола Абсурд.

              Сааб мисля, че го няма. И въобще от доста време шведските автомобили нямат нищо общо с пословичния отличен имидж, който имаха в миналото.
              Последно редактирано от Аndro 160; 31-01-18, 10:29.

              Коментар


              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                А..
                Погледнете още веднъж какво е писал Чавдар за катеричките...
                Кредитът(банките) са основната причина Запада да успее да доминира над далеч по-богатия Изток.
                Затова уважавам катеричките
                байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                Суперспам - спама на суперите

                Коментар


                • От: Чисто нова кола Абсурд.

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  взимане на вересия... - вече става въпрос за просто наем.
                  Не ме бърка 2 на лизинг за 5 г. Няма да съм женен за тях. Едната вече на 2 г. от служебна ще я взема евентуално за лична след 2-та година. (вече на 80 % от цената) Другата на месеци... (беше на 3.000 км. на 90 % от цената) за 5 г. ще изгубят още 20-25 % от цената, е и...
                  От 50 бона в Е, ама все едно са в лв. ще струват 40, е, и..?
                  Хибриди - няма дизел мизел вече, защото... (след 5 г. "играта" ще е друга вече, ама това е в друга тема).
                  Едната гори 6-7 л. на 100 км. със 177 к.с. и 2.5 двигател на Лексъс, другата по малката, в момента под 5 л./100 км.
                  Таксите и данъците им са смешни. Застраховките- приемливи.
                  Ако мислите, че губят повече от цената си и ще са едва/само на 50 % от цената си сте в грешка. Държат си цената - проверено. Така, че не съм женен за тях и за 5 г. съм само 10 бона назад... (ако реша да ги сменям - което пак е много вероятно - живот и здраве, едната след 3-та, другата след 5-та г.) т.е. устройва ме гаранцията (явно не е като в БГ) и усещането за нов, айде почти нов автомобил.
                  Последно редактирано от ivied; 31-01-18, 10:42.

                  Коментар


                  • От: Чисто нова кола Абсурд.

                    Пак си е до човека... Някои, може би повечето потребители, нямат проблем (в главата) с това да имат да изплащат един или няколко кредита.
                    Други, сред които съм аз, не си намират място, когато дължат/изплащат заем. И го правят само при липса на друг смислен вариант.
                    Просто различни нагласи.
                    Човек се учи докато е прост!

                    Коментар


                    • От: Чисто нова кола Абсурд.

                      Не е до проблем в главата. Най-малката криза - не световна икономическа, не национална, не и временни затруднения в отделно предприятие - "поглед накриво" е достатъчен, за да лъсне в целия си образ обстоятелството, че и кафеварките у вас/нас не са твои/мои.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • От: Чисто нова кола Абсурд.

                        Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                        Не ме бърка ...
                        Може ли да напишеш какъв % от приходитети даваш за лизинг на автомобила-ите ? 5-10-15% годишно ? Какъвти е Годишни Процент на Разходите , с които се оскъпява лизинга 1-1.5 % ?
                        Конкретни суми не ме интересуват за да не излезе , че искам да знам колко получаваш !

                        Коментар


                        • От: Чисто нова кола Абсурд.

                          Това за кодекса на труда е вярно, същото е правилото и в Германия. Но нито в България, нито в Германия, се иска да ходиш със служебна кола на работа за да важи. То си важи, дори ако си пеша, с колело или с градския транспорт.
                          Освен това(скоро и по вашата телевизия, може би), в Германия при сключване на застраховка на автомобила (дори и само задължителната ГО), се пише за какво ще се ползва автомобила. Изрично е уточнено, че за частно/лично ползване, се смята и ходенето на работа с личен автомобил. Иначе вариантите за служебно и лично-служебно ползване също са налични като опции за избор(Но вероятно променят цената на застраховката).
                          Има също така и прогнозируем пробег при застраховане, който също влияе на риска и съответно на цената на застраховката.
                          А за моите статистики (от официалната държавна служба, в която се регистрират), не се влияят съществено от оперативния лизинг. Там са отразени регистрациите общо, тоя лизинг не е отделно от тях. Освен това, оперативния лизинг не е избора на масовия потребител. Той си е за фирми, и хора пътуващи наистина много, където планирането на разходите, е по-важно от разликата в самите разходи в сравнение с обикновен лизинг или пълно закупуване с плащане на цялата сума.
                          Немеца обикновенно си кара колата и след гаранция, ако е доволен и пробега не предполага съществени проблеми. За тия близо 10 години средна възраст, по 100 евро да е хвърлял в касичката за смяна на колата, вече е събрал 12 хиляди(без зор). Като продаде старата(компактен клас - Голф), ги прави около 20 бона общо, и купува новата. Или същото, но на лизинг.
                          Отделно, че сега са се побъркали с тия дизели, и държавата спонсорира някакви промоции на производителите, и ако върнеш за унищожанане дизел евро 4 и надолу, може да спестиш доста голям процент от цената на новата. Уловката е, че дизела трябва да е бил твой поне последните шест месеца.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Чисто нова кола Абсурд.

                            Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                            Може ли да напишеш какъв % от приходитети даваш за лизинг на автомобила-ите ? 5-10-15% годишно ? Какъвти е Годишни Процент на Разходите , с които се оскъпява лизинга 1-1.5 % ?
                            Конкретни суми не ме интересуват за да не излезе , че искам да знам колко получаваш !
                            Месечно - със застраховките (и двете са с пълно каско засега - после след 2-та година ще минат на teilkasko) = 20 %.
                            Бензина не го смятам той така или иначе си го има като разход за всяка кола. Тези са супер икономични.
                            1.99% е лихвата - годишно. Но с първоначалните -10 и 20 % под цената на нова не ме бърка.

                            Коментар


                            • От: Чисто нова кола Абсурд.

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              ...
                              Отделно, че сега са се побъркали с тия дизели, и държавата спонсорира някакви промоции на производителите, и ако върнеш за унищожанане дизел евро 4 и надолу, може да спестиш доста голям процент от цената на новата. Уловката е, че дизела трябва да е бил твой поне последните шест месеца.
                              Тия хептен са се побъркали, наедно с модата за 50 пола. Германия е голям производител на коли, и си цапат атмосферата 10 пъти повече от файдата, за да претопят дизел Евро 4.

                              Коментар


                              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                                Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
                                и си цапат атмосферата 10 пъти повече от файдата, за да претопят дизел Евро 4.
                                Тия мантри отдавна не хващат дикиш. За претопяване на нещо метално вместо добиване на същото количество от същия метал от руда категорично отива значително по-малко количество енергия и време, а отделдно се спестява едно копане и транспортиране на амнайсе тона руда за получаването на тон метал.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X