Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чисто нова кола:?: Абсурд.
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнениеТова е абсолютно доказана яма, в която потъва маса ресурс, независимо какви пътни листи пишат. Не че има отношение към темата, просто споделям и мога да го докажа недвусмислено в подходящи обстановка и питиета.
- избягва се "данък уЙкенд";
- част от възнаграждението се минава като "наем на МПС" и не се внасят осигуровки;
- имаш "нормативно признати" разходи в полза на наемодателя, та се спестява и ДДФЛ;
- горивото се минава за разход и ДДС-кредит на наемателя;
- ремонтите вероятно също;
- и так далее... стига да ти нямат зъб данъчните де"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнениеМи не, помисли за случая в който за да отидеш на работа, тоест за да работиш, ти трябва автомобил, иначе е невъзможно.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Аре стига де !
Колко от вас са карали нови коли , дори и служебни ?
Все търсите нещо дето не е там .
В новата кола няма нищо лошо , стига да можеш да си я позволиш.
Карам всякакви дръндгели , дето имат претенции за всяка една промяна във времето и атмосферно налягане .
Повечето бяха астматици, във " влажно " не палят, и не работят.....
Ако имам възможност - ще купя НОВО .
Имам само един живот...
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от siem Преглед на мнениеИ едната и другата страна са прави. Просто имат различни гледни точки. Едните гледат от страната на средния европеец(западняк), а другите от страната на средния българин.
След 5-6 години този спор ще е още по безсмислен и от днес.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеДа ти кажа, като за българин съм поскоро някъде над средното (материално). Гледната ми точка на разсъждение е повече поради ЕГН-то (и то е над средното )...
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнениеНищо, че не е фирмен и никой нищо не ти признава, просто без него спираш да работиш. Или не допускате такава хипотеза.
М/у другото например на някои места в провинция имаме колеги на които компанията им наема личните автомобили, за да не се прави разход за служебен. Заплащаме им гориво и поддръжка/амортизация по договорка и те си бръмчат да вършат работа.
А за тезите, как било на Запад, малко са погрешни. Сравнително малък процент са хората, които си купуват чисто нови коли. И колкото и да ви се струва странно, правят го и доста възрастни хора, някои от които не доживяват срока на гаранцията.
Това, което ви убягва, е мащаба. В Германия има над 80 милиона души, над 45 милиона автомобили(мога и конкретни данни, има си съвсем коректна и публична отчетност, дори статистики по възраст, марка и пр).
Към първи януари миналата година има над 2,5 милиона коли над 20 годишна възраст. 600 хиляди над 30 годишни.
От 3,5 милиона автомобила регистрирани 1997г, 20% са все още в движение в Германия.
Малко над 3 милиона са новите коли регистрирани всяка година в Германия (средно).
1/3 от всички коли са до пет годишна възраст, средната възраст на леките автомобили е 9,3 години.
Общия брой автомобили се е увеличил с 1,6% от предната година. Т.е. около 2,5 милиона автомобила се снемат от регистрация в Германия(3-3,5 млн се регистрират нови).
1/3 от автомобилите са евро 4(значи поне 9 годишни), още толкова евро 5. Също около 1/3 от колите са собственост на над 60-годишни, и пак такъв процент на жени.
19,5% са малки коли, 26,2% компактен клас, 15,1% среден клас, 20% SUV, 9,8% висока проходимост джипове.
ПП: Предполагам по останалите Западни държави, е що годе сходно. Та колкото и каквито и да са трошките внасяни в България, просто общо са много малък брой, за да дадат някаква представа за възможностите на западняка. Да, по-големи са му възможностите, има и повече стимули да купува ново, но въобще не е току така, без въобще да се замисля, и въобще не го прави всеки.
ПП2: Между другото, от горните цифри следва също, че имат поне десет пъти повече коли (а ако включим всички МПС са над 62 милиона), на територия три пъти колкото България.Последно редактирано от cecoa1; 31-01-18, 01:36.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Ми значи и те нищо не разбират от коли
Тук преди около петилетка средната възраст на кола беше 11 години,пати няма в Калифорния значи,а преди около 20 години е била около 5 ма е нямало електроники........или поне това казват.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеДо работа си е личен,
Тотални глупости и ще ти кажа защо - имаме служители на които е предоставен служебния автомобил да ходят с него на работа, като периодично се следи дали в извън работно време, когато му е предоставена възможността да ползва автомобила от и до ранота не митка с него по други маршрути. Така де, ама някои от тях си карат и децата на училище, както и да е. Та по обратната логика - когато си тръгна за вкъщи след работа със служебния автомобил, той в личен ли се превръща??
Разберете, че идеята да не
закупуваш нов автомобил с който да ходиш на работа(освен всичко) не е довод в подкрепа на тезата за безсмислието от нов автомобил. Ако беше такава преебушка, индустрията да е спряла и да няма никви коли. Или пак ще доназваме, че сме най-хитри и сме открили топлата вода. Естествено губят се много пари, но и при статите се губят пари, като процентно отношение същите, съпоставени спрямо цената на придобиване и амортизацията.
Понеже сега ако ви влязат пари от някоя наследствена ливада, или айде от лотарията, хич няма половината да си изкарате по една нова от магазина, дето на петнайстата година ще я дадете тънко и ще се чудите с кво да я смените.
Кольо го каза няколко пъти, въпрос на възможности. Тия дето споменават - абе аз и сега мога да изплащам, ама не ми трябва - всъщност са си направили сметката, че не са толкова добре финансово за да изплащат кола с лекотата с която си плащат тока и парното. Тоест дори и когато без проблем си платят тока и парното много не им остават свободни пари за кола и там го тънят, или имат приоритет жилище и пак го тънят при мпс-то.Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Възгледи , манталитет , това е което трябва да се промени . Разход е всичко в живота , с отварянето на очи сутрин се започва. Правилният баланс за това е лесен . Човек трябва да се концентрира върху увеличаване на доходите според нуждите . Де се свива потреблението и разходната част е грешка. Разходи винаги има , просто плюса трябва да е по голям или поне равен на минуса .
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение... Разберете, че идеята да не закупуваш нов автомобил с който да ходиш на работа(освен всичко) не е довод в подкрепа на тезата за безсмислието от нов автомобил. Ако беше такава преебушка, индустрията да е спряла и да няма никви коли. Или пак ще доназваме, че сме най-хитри и сме открили топлата вода. Естествено губят се много пари, но и при статите се губят пари, като процентно отношение същите, съпоставени спрямо цената на придобиване и амортизацията.
Понеже сега ако ви влязат пари от някоя наследствена ливада, или айде от лотарията, хич няма половината да си изкарате по една нова от магазина, дето на петнайстата година ще я дадете тънко и ще се чудите с кво да я смените.
Кольо го каза няколко пъти, въпрос на възможности. Тия дето споменават - абе аз и сега мога да изплащам, ама не ми трябва - всъщност са си направили сметката, че не са толкова добре финансово за да изплащат кола с лекотата с която си плащат тока и парното. Тоест дори и когато без проблем си платят тока и парното много не им остават свободни пари за кола и там го тънят, или имат приоритет жилище и пак го тънят при мпс-то.
Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнениеВъзгледи , манталитет , това е което трябва да се промени . Разход е всичко в живота , с отварянето на очи сутрин се започва. Правилният баланс за това е лесен . Човек трябва да се концентрира върху увеличаване на доходите според нуждите . Де се свива потреблението и разходната част е грешка. Разходи винаги има , просто плюса трябва да е по голям или поне равен на минуса .Последно редактирано от Чавдар (V93); 31-01-18, 08:26.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеДо работа си е личен, след това служебен - значи е служебно-личен.
Иначе статистиката сигурно ти е вярна. Просто в чужбина отдавна вече не купуват новите коли с цел придобиване, а с цел ползване, връщане след определен период от време и взимане на нова. Справка в България, това направи Тойота оптимал лизинг. Десет години ползваш нова кола, като я сменяш мисля на всеки три години, само с една първоначална вноска в началото на лизинга.
Тойота Корола излиза 235 лева на месец с ДДС. Първоначалната вноска ти е 7К лева с ддс и всички останали такси. Ти си поддържаш колата, застраховаш и т.н.
Мисля, че всеки живеещ в собствено жилище, който има доход в семейството около и над 3К на месец може да си го позволи. Особено, ако пътува и прави над 35К километра на година.
Коментар
-
От: Чисто нова кола Абсурд.
Босе, за голяма част от българите(тукашните де) нова Корола си е баш мечтаната кола.
Ама нали-разликата в стандартите...
Ако тук си купим една S500 найш' ли как ще ме заглеждат, и ще викат "Тоз пък кога ги направи тези пари"...Има ли желание-има и начин!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар