Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От спортна машина на проходим джип?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: От спортна машина на проходим джип?

    Колега, ти хубаво ще си купиш зимни гуми за зимата, но ако смяташ с тях да караш и извън пътя през зимата-забрави. Зимната гума си е за асфалт. Кривнеш ли от пътя, и ще псуваш.

    Ааа, и да ти кажа, че джипа по принцип не е лош, но спада към категорията паркетник. Демек-не очаквай някакви офроуд чудеса от него.
    За нормално каране по асфалт и черен път, па и кален да е-става, но дотам.

    И както се каза по-горе-дано да не си продал леката кола, че джипа не я замества напълно.

    Иначе-честито.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #92
      От: От спортна машина на проходим джип?

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Гуми се избират според колата, стила шофиране и местата на които се кара.
      Баш.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #93
        От: От спортна машина на проходим джип?

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение


        1 ми звучи безсмислен. Ако ще е само за зимата, вместо АТ по-добре да са си чисто зимни гуми, защото не мога да се сетя за някакво предимство на АТ-тата пред зимните.
        Прясно АТ зимата като цяло е по добре за мен отколкото само зимни гуми.
        Винаги зимата има кал - по моя край много кал и по малко лед.
        Зимната гума на кал е гола вода.
        Чисто МТ си друса и шуми за дълги дестинации та затова АТ зимата според мен е добър компромис но стига да са меки гумите и винаги с едно наум.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #94
          От: От спортна машина на проходим джип?

          Да интерцептна темата на човека, но може и него да го заинтересоват. Някой пробвл ли е новите Йокохами G015, като се напише G015 review в гуугъл и вторият линк е един овърленд с fj cruizer в кал сняг и пустиня с тях и човека звучи доволен. Смисъл за всесезонка с ходене по горски пътища как са, има ли някой личен опит от тях? Питам защото един приятел кара старият модел G012 25к км лятото после зимата бяха добре, изкара после и следващото лято но за втората зима и след 60к трябваше вече доста да се внимава на сняг. Кара сравнително често и по горски пътища, далеч не е чисто шосейно.

          Коментар


          • #95
            От: От спортна машина на проходим джип?

            Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
            Боже, верно ли съветвате някой да си купува БФ? И да ги кара 100к км? Вие карате ли си жипките или само муцуни в нетя сте забили?
            Aз също препоръчвам https://www.bfgoodrichtires.com/tire...errain-t-a-ko2 като All Terrain гуми, наред с Дуратрка на Гудиър! Това за 100-те хилки е ясно, че е смешка.

            Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
            Виж дуратрака на гудиър.С Пенчо не ми се спори.Послушай ме и разпитай този онзи,който наистина кра джипа си по предназачение а не по улиците на града.
            С мен спори ли ти се на тема BF Goodrich?

            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            Прясно АТ зимата като цяло е по добре за мен отколкото само зимни гуми.
            Винаги зимата има кал - по моя край много кал и по малко лед.
            Зимната гума на кал е гола вода.
            Чисто МТ си друса и шуми за дълги дестинации та затова АТ зимата според мен е добър компромис но стига да са меки гумите и винаги с едно наум.
            Да - така е. Не можеш да си носиш в багажника 4 вида гуми затова избираш най-добрия компромис съобразен със специфицните ти нужди.
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #96
              От: От спортна машина на проходим джип?

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Гуми се избират според колата, стила шофиране и местата на които се кара.
              Мъдро, аз също мислих отдавна да му пиша да не бърза - избора сам ще му дойде като избистри тез променливи в главата си
              Гледам редовно веднага след купуване на първи жип и неяснота още кое-как-защо се впускат по някакви хубави и скъпи гуменетки...
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • #97
                От: От спортна машина на проходим джип?

                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                ...
                Гледам редовно веднага след купуване на първи жип и неяснота още кое-как-защо се впускат по някакви хубави и скъпи гуменетки...
                Ми мерак, кво да праиш, а го има и другият вариант "Е па с джип 4х4 съм и гуми ми не трЕбват".
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #98
                  От: От спортна машина на проходим джип?

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  Ми мерак, кво да праиш, а го има и другият вариант "Е па с джип 4х4 съм и гуми ми не трЕбват".
                  По-скоро мисля, че е обратното - скъпи и с-нищо-повече от останалите гуми се произвеждат само за да могат недоразбралите да дават повече пари, че да получат само едно - самочувствието, че са мега-пичуви с тез гуми
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • #99
                    От: От спортна машина на проходим джип?

                    Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                    По-скоро мисля, че е обратното - скъпи и с-нищо-повече от останалите гуми се произвеждат само за да могат недоразбралите да дават повече пари, че да получат само едно - самочувствието, че са мега-пичуви с тез гуми
                    Е, нормално. Да си виждАл Х6 без тЕрикатски джанти ?!
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • От: От спортна машина на проходим джип?

                      Бягай далеч от БФГ А/Т. Или хубаво МТ, ако ще офроудстваш, и зимни ако ще се кара по шосета повечко през зимата. Зимни има и малко по-рошави, пък и едни вериги правят чудеса.
                      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                      Drag Grand Canyon Daily
                      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                      LZ1JYM

                      Коментар


                      • От: От спортна машина на проходим джип?

                        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                        Бягай далеч от БФГ А/Т. Или хубаво МТ, ако ще офроудстваш, и зимни ако ще се кара по шосета повечко през зимата. Зимни има и малко по-рошави, пък и едни вериги правят чудеса.
                        Мнооого крайно колега! МТ-то на хасвалт, киша и снежец как е, щото човека не го виждам да е заявил 80 и повече % офройд експлоатация? Или му препоръчваш да си носи 2-3 комплекта резервни гуми в едно ремаркенце и да си ги менка съобразно моментните у-ловия?

                        Аз пък горещо му препоръвам BF Goodrich AT, или Goodyear Wrangler за смесена терено/сезонна експлоатация, като естествено ще съм много благодарен някой ако посочи смилени алтернативи, които обаче не вкл. 2 комплекта гуми!
                        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                        Коментар


                        • От: От спортна машина на проходим джип?

                          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                          Мнооого крайно колега! МТ-то на хасвалт, киша и снежец как е, щото човека не го виждам да е заявил 80 и повече % офройд експлоатация? Или му препоръчваш да си носи 2-3 комплекта резервни гуми в едно ремаркенце и да си ги менка съобразно моментните у-ловия?

                          Аз пък горещо му препоръвам BF Goodrich AT, или Goodyear Wrangler за смесена терено/сезонна експлоатация, като естествено ще съм много благодарен някой ако посочи смилени алтернативи, които обаче не вкл. 2 комплекта гуми!
                          Мда, хардлайнери всекакви.......

                          Коментар


                          • От: От спортна машина на проходим джип?

                            Абе въпроса е, че А/Т БФГ не става нито за офроуд нито за асфалт. Хубаво МT се държи не по-зле на лед от А/Т на втората година ползване. А/Т БФГ има ужасен аквапланинг. През лятото няма почти никаква разлика на асфалт, а на офроуд винаги М/Т е по-добре. Та кажи ми защо точно да се взема това дърво?

                            Ма тая тема е толкова дъвкана, че се очудвам, че още все някой обсъжда тоя безмислен модел.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • От: От спортна машина на проходим джип?

                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              Абе въпроса е, че А/Т БФГ не става нито за офроуд нито за асфалт. Хубаво МT се държи не по-зле на лед от А/Т на втората година ползване. А/Т БФГ има ужасен аквапланинг. През лятото няма почти никаква разлика на асфалт, а на офроуд винаги М/Т е по-добре. Та кажи ми защо точно да се взема това дърво?

                              Ма тая тема е толкова дъвкана, че се очудвам, че още все някой обсъжда тоя безмислен модел.
                              Ти твоите защо ги кара 3 години и после ги продаде за 500 лева, а не ги хвърли в дерето?

                              Коментар


                              • От: От спортна машина на проходим джип?

                                АТ на БФГ си става и за асфалт и за средно тежък офроуд, ако не е някаква сериозна кал.

                                Е, зависи кой какви очаквания има за гумите, но аз си ги карам както са добре изпечени, с хрупкава коричка и зиме и лете, и на дълъг път и в града, и по черно излизам чат-пат, като разбира се имам едно наум, че не съм с Франко, но за мен тези гуми са си достатъчно добри.

                                За да се изпитат качествата на тези или онези гуми се искат тестове в крайностите. Които ние няма как да направим, или поне не ни се занимава. Та всеки говори от собствения си опит и лично усещане. И спрямо очакванията си от дадени гуми.

                                Ако искате в снега да стъпва като по асфалт през Август-ще се разочаровате от всички гуми. Ако искате на асфалта да е стабилно като с нископрофилни пистарки-пак същото.
                                Просто човек трябва да се съобразява с терена, машината, гумите естествено, уменията си, и очакванията си.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X