Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

    Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
    ... Х3-ката не е за жени,поради това че водещ е задния мост,а предния зацепва след пребуксуване,макар и мигновено.Поради тази причина ми се е случвало при подаване на газ на утъпкан сняг,или лед, да тръгне рязко с вратите напред и електрониката въобще да не може да я овладее т,е. типично поведение на кола със задно....
    BMW X3 е оборудван със xDrive, което означава непрекъснато включени преден и заден мост в съотношение 40:60 като при необходимост (загуба на сцепление) въртящия момент се пренасочва в различна степен към преден или заден мост, както и към всяко колело по отделно. Няма нищо общо с поведението на автомобил само със задно предаване, камо ли склонност да върви с "вратите напред".
    Напротив - управлява се с лекотата на лек автомобил с всички предимстеа на SUV какъвто всъщност е!

    Коментар


    • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

      Сигурен ли си че това се отнася за първите Х3,каквато е моята?Имам 35 годишен стаж като шофьор и през ръцете ми са минали много коли с задно,предно и двойно и знам какво говоря,ако искаш при наличие на сняг ще направя клип и ще го покажа.Моята Х3 е 2003г и никъде не пише да е х драйв,освен това има актуатор в раздатката и т.н.

      Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
        Сигурен ли си че това се отнася за първите Х3,каквато е моята?Имам 35 годишен стаж като шофьор и през ръцете ми са минали много коли с задно,предно и двойно и знам какво говоря,ако искаш при наличие на сняг ще направя клип и ще го покажа.Моята Х3 е 2003г и никъде не пише да е х драйв,освен това има актуатор в раздатката и т.н.

        Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

          Една Тойота Ленд Крузер 90 от последните с 1KZ-TЕ ще върши работа прекрасно на жената, драми няма сремонти и повреди, фултайм, поносим разход...
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
            Сигурен ли си че това се отнася за първите Х3,каквато е моята?Имам 35 годишен стаж като шофьор и през ръцете ми са минали много коли с задно,предно и двойно и знам какво говоря,ако искаш при наличие на сняг ще направя клип и ще го покажа.Моята Х3 е 2003г и никъде не пише да е х драйв,освен това има актуатор в раздатката и т.н.
            Сигурен съм!

            Модела Е83 Х3 е представен за пръв път през м. Септември 2003, а реално се пуска на пазара в края на Октомври същата година.
            До голяма степен шасито и окачването се базира на модела Е46 330iX. Както казах раздатката е xDrive с променливо съотношение между преден и заден мост и електронно управление - актуатора за който говориш.

            При първите модели на Е53 Х5 от 2000 до края на 2004 се монтира чисто механична раздатка с фиксирано съотношение на предаваното усилие между преден и заден мост 38:62. Там няма никакви актуатори кабели и т.н. След 2004 и при Х5 се монтира раздатка xDrive.
            Серво мотора дефектира "гори" сравнително рядко, но за смтка на това зъбното колело куплирано към вилката е пластмасово и зъбите се ронят в сектора който контактува с червяка. Тъй като то не прави пълен оборот е възможно да се презацепи на здраво място, но само веднъж. За съжаление не се предлага самостоятелно като ОЕМ резервна част, но напоследък се предлагат алтернатини - афтър мармет, но до колко издържат ????

            Аз имам 40г. стаж като шофьор и смея да твърдя, че познавам в детайли марките и моделите които съм притежавал, от начало 90-те години от зор (нямаше нито части, нито сервизи, нито информация), а напоследък от любопитство и до голяма степен хоби.
            От 1995 г. карам само BMW. До преди 4-5 г. имах 4 само мои лични автомобила от марката, а сега поддържам 3 такива в семейството, като единия модел е точно Х5 от преди фейса с механичната раздатка.
            Мисля, че поназнайвам нещо за марката ....

            Коментар


            • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

              Което не значи ,че задницата на моята Х3 не тръгва настрани на път с изключително ниско сцепление и яко подаване на газ, за което съм готов да се обзаложа и да проведем експеримент със свидетели от форума.Уважавам твоите познания и ги ценя,но не мога да не вярвам на собствените си наблюдения.Между другото за Хдрайва е характерно,че може да предаде 100 процента от мощността към задния мост ,при определени условия,така че не виждам разн огласие между теорията и моя опит.
              И не, не критикувам Х3,лично на мен ми допада много,отчасти и заради това пътно поведение,което описах,но не мога с ръка на сърцето да го препоръчам на жена.

              Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                ... Което не значи ,че задницата на моята Х3 не тръгва настрани на път с изключително ниско сцепление и яко подаване на газ ...
                Кажи една марка/модел автомобил, който държи пътя и не тръгва настрани или пък има нормален спирачен път и поведение "на път с изключително ниско сцепление и яко подаване на газ". Въпреки, че има една купчина системи за активна безопастност и асистенци при шофиране в такива условия ABS, ASC, DSC, AEB, и не знам още колко такива с различни наименования, но подобни функции при различните производители, законите на физиката са валидни за всички ...
                Колкото до препоръките - не препоръчвам никога нищо и въобще избягвам да пиша в този раздел, а когато си позволявам да участвам в подобни теми е само с техическа информация.

                Коментар


                • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                  Ще ти кажа и то автомобили,които съм имал:Голф 4 формоушън и Рав 4 втора генерация,като последния имаше само АБС,а голфа и ЕСП.С тези двете не ми се е случвало при идентични условия да ми се изправя косата и да си мисля, дали съм си внесъл вноската по Каското.Просто тези 40:60 дето ги цитираш за Хдрайва и то преден:заден мост го правят това.Съвсем осезаемо съм усещал след скръцване на задния мост на пепел,как се намесва електрониката и засилва участието на преден мост.Но темата е дълга и оспамихме темата на колежката.
                  Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                  Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                  Враца

                  Коментар


                  • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                    Първоначално публикуван от nikoleta70 Преглед на мнение
                    Ще гледам и Рав четири...
                    Леке полека и ще откриеш топлата вода.

                    И един въпрос с повишена трудност: Кое е най-важното, когато човек купува кола втора ръка и не е сигурен в километрите на таблото.

                    BTW X3 не е никак лоша кола, единствено прекалено твърдото окачване ми направи впечатление, но може би по-добре така...

                    Коментар


                    • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      Една Тойота Ленд Крузер 90 от последните с 1KZ-TЕ ще върши работа прекрасно на жената, драми няма сремонти и повреди, фултайм, поносим разход...
                      Като намериш такава, дето да не е полуизядена от ръжда по шасито, и все пак като цяло да мяза на нещо, обади се - бих разгледал и евентуално купил. Само дето попадам все на гробници по един или друг параметър, продавани на абсолютно неадекватни за състоянието си пари. На една такава и искаха 14 бинки. Двигателя 1KZ-TE, те написали че е D-4D, купето в окаяно състояние, броните подрани, основите им поподхунато тук-там. В съседната автокъща имаше абсолютно слънчева къса 120-ка без точица ръжда, на която единствения проблем беше една пукнатина в таблото, за 18 хилки. Как да стане?

                      ...колкото до разхода - това е предкамерен дизел все пак. За разход под 8 забравяш, независимо как я караш, при каране с 90-100 е 9-10/100 при 140 може и 14 да стигне, в зависимост от гумите и лифта. Зимата градско може и до 15 да стигне, ако се кара предимно студена. Всекидневно карам автомобил с подобни параметри, дето даже не е фул тайм, та има едни загуби по-малко.

                      ...последните 90-ки и 95-ци са D-4D, ама рядко излизат. По думите на Джамбазов, нямат чак такива грижи с дюзите като 120-ките.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                        Хм. Чета , чета темата и се замислих : хипотетично ако аз требеше да избирам "кола" за подобен казус - какво ли бих избрал ако слушам препоръките тука ?!

                        .... и се изпотих от мислене .

                        .... а зимата чука на вратата !

                        ...та до тук реално 2 варианта:

                        1. Автобус . Кеф ти до автогара"Юг" , кеф ти до "Централна гара" .
                        2. "Старшата" да се комбинира с някой "Старши" , пътуващ по същото направление и по същата причина , ама със собствена кола .За цената на горивото ше се разберат по между си дали да е пе`есе на пе`есе , или по някаква друга схема . Само требе да си оправят смените .
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                          Аз пък си мисля, че така зададен въпроса е толкова общ че е безграничен направо. И този който пита трябва да е наясно с много неща за да разграничи и избере това което на него би му било нужно.
                          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                          Коментар


                          • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=210862
                            Това, в случай че не и се кара по пътя и реши да минава по права линия.
                            НЕкъде цената е тръгнала към бюджета, а и той не е баш твърд...(А и ако разпродаде това онова от комплекта...)
                            Но 300Tdi си е баш надежден. И цялото това оборудване ако не помогне (пише че има и радиостанция), то ще да си е било писано да постои някой в преспите.

                            Не е лошо да се гледа какво се продава у Форума.
                            Има още от коментираните в добра кондиция. Две Диско 2 Td5, Сузуки Витара (предложена от Росен), TLC 95 D4D(коменирана, че трудно се намира), в Митсубиши също има какво да се види, и то за много по-скромни пари (примерно дълго Паджеро 2 с 3,5 мотор от Швейцария), има и Опел с 3,2 - ръчна кутия и дълга база. Така отгоре прегледано, каквото ми хвана окото.

                            Ето и линк към целия раздел http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=569
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                              Смятам,че е доста разумно да си вземете,една Дачия Дръстър и да си решите проблема.

                              Коментар


                              • От: Надежден дизелов двигател за джип 2002-2005г.

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Като намериш такава, дето да не е полуизядена от ръжда по шасито, и все пак като цяло да мяза на нещо, обади се - бих разгледал и евентуално купил. Само дето попадам все на гробници по един или друг параметър, продавани на абсолютно неадекватни за състоянието си пари. На една такава и искаха 14 бинки. Двигателя 1KZ-TE, те написали че е D-4D, купето в окаяно състояние, броните подрани, основите им поподхунато тук-там. В съседната автокъща имаше абсолютно слънчева къса 120-ка без точица ръжда, на която единствения проблем беше една пукнатина в таблото, за 18 хилки. Как да стане?

                                ...колкото до разхода - това е предкамерен дизел все пак. За разход под 8 забравяш, независимо как я караш, при каране с 90-100 е 9-10/100 при 140 може и 14 да стигне, в зависимост от гумите и лифта. Зимата градско може и до 15 да стигне, ако се кара предимно студена. Всекидневно карам автомобил с подобни параметри, дето даже не е фул тайм, та има едни загуби по-малко.

                                ...последните 90-ки и 95-ци са D-4D, ама рядко излизат. По думите на Джамбазов, нямат чак такива грижи с дюзите като 120-ките.
                                Спарки, ти за толкова години не им ли се накуми на тези 95ци? По твоите думи излиза, че няма нито една неизгнила, в същото време който около мен искаше - купи и все хубави. Ако искаш да купиш 95 на цената на терано няма да стане. Размишленията ти за разхода са странни и нелогични, най-малкото. Ти колко искаш да харчи един крузер - 6/100,, че говориш за под 8? Вземи корса. 14/100 няма шанс да харчи тази кола при 140, казвам го от опит а не от огледи. Моят опит е с 32" гуми ат и 2" лифт.

                                Относно разхода и сравненията между фул парт тайм - не бих бил толкова категоричен, че парт тайм ще харчи по-малко само защото е с по-малко килограми и по-малко триещи се елементи. В калкулацията на разхода влизат и един куп други фактори, като мотор например. Имал съм не малко ситуации с мои джипове, където парт тайм патрол например харчи повече от фултайм тойота.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X