Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    Колега , да си купиш РР е нещо срамно,недопустимо, прави те малкопишко ,щото нали с колата си го удължаваш.Ще те съсипе и разори !Да не забравяме,че според пишещите тук си голтак,къде си тръгнал на лорд да се правиш! Анатема ! Виж само какви изедници ньедни ги карат...
    Като гледам малко ги карат, вероятно защото не стават . Това, че малцина от пишещите са се докосвали до този автомобил и вероятно са попадали на някой милионник, който им е отровил живота си е техен избор, но не им дава правото да плюят по марката. Я ми посочете, кои са тези безпроблемни автомобили, че историята знае пимери дори и с нови такива.

    Коментар


    • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

      Първоначално публикуван от ivelin_1976 Преглед на мнение
      ... Я ми посочете, кои са тези безпроблемни автомобили, че историята знае пимери дори и с нови такива.
      Време е да се включи Търтея с гегите
      Има си матрица форумЪт - ако не си я научил - чети раздела
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

        Колеги, кво ви става бе ?!
        Кой какво е плюл в тая тема, та чак и някои се засягат на марка, сЕ едно сме У дтската градина ?!
        Имаше няколко предложения в друга посока, и това е.

        Щом колегата го кефи, и може да си го позволи, нека си го вземе.
        Но щом задава подобни въпроси, кажете му какво го чака като бъдещ собственик, та да е подготвен психически, и да няма драма.

        Не знам как е при Спорта, но нека бат' Марто да каже, как се сменят ремъци на Диско 3, или как се правят други по-сериозни интервенции по мотора, и колко би струвало това в Германия ?
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          Време е да се включи Търтея с гегите
          Има си матрица форумЪт - ако не си я научил - чети раздела
          Стига де, Масо, че темата верно станА за ташакраздела.

          ... са и Търтьо ако се засегне, сичко ше отиде У рЯката !
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

            Е са в българското мобиле видях един Автобиограв на Рейндж, който хем му влиза в бюджета и годините, хем е купувам от България и сигурно може да му се провери историята, щото такива коли не се купуват от хора с липса на пари и поддръжка .
            Колегата просто трябва да порови малко

            Коментар


            • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
              Колеги, кво ви става бе ?!...
              Не знам как е при Спорта, но нека бат' Марто да каже, как се сменят ремъци на Диско 3, или как се правят други по-сериозни интервенции по мотора, и колко би струвало това в Германия ?
              При колите с мотори 2.7 TDV6 (Peugeot): смяна на ремъците (2 са - ангренажен и на помпата) през 109к мили (169к км), цена у нас към 2000 лв. Моторите 3.6 TDV8 (Ford Lion) са с верига. Не знам какъв ресурс има. Но фактически всичко по тоя мотор е х2.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                Е са в българското мобиле видях един Автобиограв на Рейндж, който хем му влиза в бюджета и годините, хем е купувам от България и сигурно може да му се провери историята, щото такива коли не се купуват от хора с липса на пари и поддръжка .
                Колегата просто трябва да порови малко
                Ако търся нещо конкретно, и ми изпадне купувано от тукашен магазин, бих го предпочел пред външна оферта, дори и да е (малко) по-скъпо.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                  Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                  При колите с мотори 2.7 TDV6 (Peugeot): смяна на ремъците (2 са - ангренажен и на помпата) през 109к мили (169к км), цена у нас към 2000 лв. Моторите 3.6 TDV8 (Ford Lion) са с верига. Не знам какъв ресурс има. Но фактически всичко по тоя мотор е х2.
                  Иване, и двата двигагателя са Lion, много близки като конструкция .Сглобява ги форд, с части на пИжо...миш маш.
                  Виден столичен ихтиолог

                  Коментар


                  • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                    Иване, и двата двигагателя са Lion, много близки като конструкция .Сглобява ги форд, с части на пИжо...миш маш.
                    Гледах някъде конструкцията на моторите 3.6 TDV8. Освен, че са с ангр. верига, имат 2 дебитомера. Би имало смисъл, ако захранват 2 отделни групи цилиндри, ама не е ясно. Така и не разбрах защо.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                      Май няма кой да я чете тая тема вече ! Имам в предвид питащия ! Вие си пишете не се стеснявайте !

                      Коментар


                      • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        Гледах някъде конструкцията на моторите 3.6 TDV8. Освен, че са с ангр. верига, имат 2 дебитомера. Би имало смисъл, ако захранват 2 отделни групи цилиндри, ама не е ясно. Така и не разбрах защо.
                        И други такива изчадия се срещат при V-двигатели.Колегата ми завчера се чеше по главата и пита за логично обяснение , нали от средата минава въздуховодът ( той е главният резбиращ от Крайслер и подобни гадини).Викам му , ей едното е дебиломер.Щеше да се опика от смях.
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                          Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                          Май няма кой да я чете тая тема вече ! Имам в предвид питащия ! Вие си пишете не се стеснявайте !
                          След толко "мъдрост" изсипана от сума народ дето РР са виждали само на паркинга на мол-о какво да чете толкоз човека? Сигурно е побягнал към най-близкия шоурум да си купи корола или фабия.
                          Subaru Legacy 2.5
                          Suzuki GS500 E

                          Коментар


                          • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                            Първоначално публикуван от MartiX5 Преглед на мнение
                            След толко "мъдрост" изсипана от сума народ дето РР са виждали само на паркинга на мол-о какво да чете толкоз човека? Сигурно е побягнал към най-близкия шоурум да си купи корола или фабия.
                            Така се е говорело и за Класика,и за П38.Гледам още ги карат...РР винаги е бил флагман,носител на новото,необичайното,революционното ...
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                              Аз пък карам РР Вог(не спорт) с двигателя 3.6 ТД, 272 к.с. 2009 година и съм повече от доволен от тази кола.....За три години само масла, филтри и нафта.....Това е.....Ааааа, и катализаторите махнах, друго не съм правил......Материалите в салона на колата,а и не само ,нямат нищо общо с материалите на другите коли, всичко е натурално дърво, алумин и т.н. Просто си е едно удоволствие да караш РР.....

                              Коментар


                              • От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                                Колко пари го взима , ако не е тайна ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X