Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

    има едно неписано правило че не е хубаво колата ти да струва повече от 5-6 твои лични месечни заплати.
    от там нататък познавам хора дето си купуват топ-клас телефон и го изплащат 2 години ама това не е съвсем разумно май ...

    таа на твое място бих се ориентирал към по-стандартни и доказани решения от рода на Cherokee KK / Pathfinder / Freelander 2 ... а защо не и някой ML с офроуд пакет ако се търси премиум марка

    Коментар


    • #77
      От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение

      Моето предложение е за Джип Гранд Чироки с V 8 двг газифициран на мен ми харчи м/у 17 и 20 литра газ за 100 км.
      4.7 или 5,7 и с такъв финансов ресурс SRT=
      Аз ако имах същата дилема, щях да се ориентирам към Jeep V8. Даже и газ не бих и сложил за тези километри.
      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
      Drag Grand Canyon Daily
      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
      LZ1JYM

      Коментар


      • #78
        От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

        Първоначално публикуван от Arntor Преглед на мнение
        има едно неписано правило че не е хубаво колата ти да струва повече от 5-6 твои лични месечни заплати.
        от там нататък познавам хора дето си купуват топ-клас телефон и го изплащат 2 години ама това не е съвсем разумно май ...

        таа на твое място бих се ориентирал към по-стандартни и доказани решения от рода на Cherokee KK / Pathfinder / Freelander 2 ... а защо не и някой ML с офроуд пакет ако се търси премиум марка
        Съвсем си е писано правилото. Включително най-горе в темата.

        Ама всъщност изглежда че човекът изобщо не е на зор да има каквато и да било кола и всичко около нея е за кеф. Изглежда и да не е семеен така че в най-лош случай има да попътува с градския транспорт ако нещо не насмогне.

        Коментар


        • #79
          От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

          Първоначално публикуван от Bat_Pepo Преглед на мнение
          Е-е,колега... Не заблуждавай човека... За 30 000 лева ще си купиш чисто ново ... нещо,като кола.
          Хората с по 40 000 на месец обикновено карат... абе съвсем други коли...
          Тойота Корола дизел с прилични екстри 6г и 200 000км,Сеат Толедо 1.6 тди 115 к.с с прилични екстри,5г и 150 000км гаранция е 32 000лв.
          За Рено,Киа,Ситроен да не споменавам.
          Ама си е друго да се качи на нещо,което не е му по джоба, и се почва: каква тел и чук да си купя,че нещо...

          Коментар


          • #80
            От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

            Чак пък и "писано правило"!?
            Ако вземе някой да го приеме на сериозно може да го закъса!
            Примери:
            1. - Доход 1000 лв. Има да гледа и 1 дете. Купува си по "правилото макс 6 заплати":
            Джип за 6000 лв. Първите 6 м. има да се правят ремонти за 3000 лв. (50% от себестойноста на автомобила). Остават 500 лв. на месец да гледа 1 дете, себе си, къща и кола!?
            2. - Доход 4000 лв. Има да гледа и 1 дете. Купува си извън "правилото макс 6 заплати":
            Джип за 30000 лв. Първите 6 м. има да се правят ремонти за 15000 лв. (50% от себестойноста на автомобила). Остават 1500 лв на месец да гледа 1 дете, себе си, къща и кола!?
            Хмъъ, нещо се получава, че тоя, който не спазва тия гениални "правила" бълха го ухапала!
            Последно редактирано от Аndro 160; 31-10-16, 19:45.

            Коментар


            • #81
              От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

              Аз като не просветен по темата с ЛР, мога само да вметна: помислете, че този автомобил нов струва около 200к лева, а цените им се сриват до 30к лева само за малко повече от 5год, това е мн ясен знак че подръжката на такъв автомобил след 5та година е доста ''болезнена'' за хора та дори и с добри доходи. Колкото и големи доходи да имаш ама никак няма да ти се понравят чести ремонти от порядъка на хиляди левчета. Този джип се копува само нов, а който има пари да си го купи нов, притежава няколко МПС-та и не му дреми кога ще се счупи и колко ще струва ремонта. Успех с избора
              NISSAN PATROL Y61 ZD30
              HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

              Коментар


              • #82
                От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                ... помислете, че този автомобил нов струва около 200к лева, а цените им се сриват до 30к лева само за малко повече от 5год, това е мн ясен знак че подръжката на такъв автомобил след 5та година е доста ''болезнена''
                На кой точно лек автомобил цената спада по-бавно?

                Коментар


                • #83
                  От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                  Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                  ... помислете, че този автомобил нов струва около 200к лева, а цените им се сриват до 30к лева само за малко повече от 5год, това е мн ясен знак че подръжката на такъв автомобил след 5та година е доста ''болезнена'' за хора та дори и с добри доходи ...
                  Всеки автомобил след 5 год. започва "да харчи" повече, най-вече от износване на определени компоненти, до някъде от дефекти и т.н. Не случайно там някъде се върти и срока на гаранцията. Това, че на втория купувач не му се ще да плаща за скъпи оригинални части по окачването, двигателя, скоростите, не спазва изискванията за качеството на консумативите и сервизните периоди и най-често ползва алтернативни резервни части още повече води до "чести ремонти от порядъка на хиляди левчета"

                  Този който е дал 200к лева след 5 години спокойно може да преглътне разходи от порядъка на 5 - 10к с които да сервизира сериозно автомобила си който, кара и познава и да си го кара още 5 г. например.

                  Тук обаче възниква въпроса кой дава 200к за нов автомобил през 5 г., че и по-често?
                  Ако изключим държавни служители, учители, инженери и т.н. за които това си е "ежедневие" и им отива, това са кора които освен, че могат да си го позволят и си угаждат на прищевките, се опитват и да показват някакъв обществен статус, дори и най-често да са далеч от нивото до което се мъчат да се отъркат.

                  Каквито и да са те имат поне 5 сериозни (и не до там) причини да си сменят колите на 5 г. (напр)

                  Малко по на запад от Подуяне от където идват колите за по 30к на по 124к километра - реални като правило не са купувани в брой, а на лизинг. Тук трябва да се обърне внимание и на условията на лизингодателя, и на застрахователите и на сервизните услуги (особено през срока на гаранцията).
                  Също така данъчните закони там са доста по-либерални към данъкоплатеца и голяма част от автомобилите се карат като служебни като се признават всички разходи по тях.

                  1. Много по-изгодно е след 5 г. да върнеш старата си кола и да подновиш лизинга за нов модел (или марка) с нова гаранция и на практика нулеви допълнителни разходи за поддръжка.
                  2. Колата е фирмена - признава се за разход и стойността и обслужването и ...
                  3. Ако евентуално колата е платена "на куп" след гаранцията разходите за поддръжка са високи и неоправдани за оскъпяване на морално остарял автомобил, който все още има някаква прилична остатъчна стойност ако не се отлага продажбата до безкрайност.
                  4. Излиза нов модел (харесвам друга марка). Кефи ме. Трябва да го имам!
                  5. Ужас - карам 5-годишен автомобил. Какво ще кажат колегите, комшиите?

                  И т.н.

                  С една дума този който е дал 200к$ преди 5 години ще преглътне 10-15к$ , ако иска да си кара колата още 5г. а тук автокъщите ще затворят.

                  Поне аз така мисля.
                  Последно редактирано от tsb_bg; 01-11-16, 09:13.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                    Нещо бъркате...
                    Като начало - правете разлика между РР и РР Спорт. Няма много аналози (все още) в този клас.
                    За цените - пак фърчите в некакви небеса: ето в България колко са новите: http://www.landrover.bg/system/car_m...Sport-2017.pdf
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                      259 240.00 лв - направо са си за полет. За толкова спокойно се купува малък самолет!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                        Първоначално публикуван от kartechar Преглед на мнение
                        259 240.00 лв - направо са си за полет. За толкова спокойно се купува малък самолет!
                        За тия пари се взима немалък самолет.

                        А и за тия пари могат да се вземат 5-10 малки, ма трудно се паркират на улицата.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #87
                          От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                          Личния ми опит показва, че закупуването на нов автомобил е най-безпроблемния вариант за собственика на автомобила. Мога на дълго и на широко да давам доводи, но сигурно няма смисъл. Това е и съвета ми към автора, лизва нещо което му допада, макар и по-нисък клас и вероятността да "убива" време по сервизите е сведена до минимум.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                            Личния ми опит показва, че закупуването на нов автомобил е най-безпроблемния вариант за собственика на автомобила. Мога на дълго и на широко да давам доводи, но сигурно няма смисъл. Това е и съвета ми към автора, лизва нещо което му допада, макар и по-нисък клас и вероятността да "убива" време по сервизите е сведена до минимум.
                            Това, вече, му е предложено многократно.
                            ... но май не си прочел цялата тема.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #89
                              От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                              Ми не е ценоразпис на дачия - имаш избор от 130 до 260 - пък ти така ако гледаш като купуваш....
                              И пак не стигнахме до цитираните 200к$
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Range Rover Sport 1(l320) 3.6 tdv8

                                Някой даде идея за КИА мохаве, аз също бих гласувал за нея. Това е с шестцилиндров двигател, 3.5, върви много, луксозно е и има една екстра, която повечето изброени до тук коли я нямат-не се краде.
                                Такава КИА ти е в бюджета отвсякъде, а и огромна като пространство вътре.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X