Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol или Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Patrol или Cherokee

    Първоначално публикуван от don_baro1 Преглед на мнение
    Аз като гледам цените по обявите между Y60 и Y61 няма кой знае каква фрапантна разлика и май ще е по-добре да си взема направо по-новия. Като за начало едни добри гуми и малко повдигане ще ми върши перфектна работа за лов.
    Стига да не е с 3.0 преди 2002 да
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #47
      От: Patrol или Cherokee

      Какво му е на 3.0 преди 2002

      Коментар


      • #48
        От: Patrol или Cherokee

        Нека се носят още легенди за него че е трошлив,да поспаднат цените още
        Имало е за кратък период от време дефектни,но са били отстранени бързо-бързо.Ама му се носи славата,че 2 години японците са проспали това,което изобщо не го вярвам.

        Коментар


        • #49
          От: Patrol или Cherokee

          И на края слизаме на земята и си задавамв въпроса за какъв чеп да дадем 10-15 000 лева за вечен патрул с крайсерска скорост 80-90 км/час като за по-малко от 5 000 лева вземаме Чероки на което каквото и да му се счупи е дву най-много трицифрена сума, джип който в гората на газ харчи под 15-20 лева на 100км ако е с газова, и това за джип който ще се кара душманската в есктремни условия и ще бъде нон стоп мръсен, кален, прашен и изпанан с кръвища и мизерии от лова...
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #50
            От: Patrol или Cherokee

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            И на края слизаме на земята и си задавамв въпроса за какъв чеп да дадем 10-15 000 лева за вечен патрул с крайсерска скорост 80-90 км/час като за по-малко от 5 000 лева вземаме Чероки на което каквото и да му се счупи е дву най-много трицифрена сума, джип който в гората на газ харчи под 15-20 лева на 100км ако е с газова, и това за джип който ще се кара душманската в есктремни условия и ще бъде нон стоп мръсен, кален, прашен и изпанан с кръвища и мизерии от лова...
            И като отвориш форума всяка трета тема е , как черокито загрява(дизел и бензин) ,смених всичко и пак моста дрънчи, гаснат ми лампите ..... Това за разхода (пътен или офф ?)не мога да се съглася (карах известно време 5.2) и тия 20 лева на 100 някак си неми се вързват ! За по хард употреба и дума не може да става да се сравняват .
            Не робувам на марки ,имал съм доста возила , но за кола по нашите ширини за поддръжка(цена на части и време за намирането им) Патрола е по добрия вариант .
            Последно редактирано от New hope; 11-08-16, 06:58.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #51
              От: Patrol или Cherokee

              Ако ще е Чероки да е 4.0 литрово- много корава машина с достатъчно мощност за целта. Евтин двигател и елементарна поддръжка.
              При Патрола, нещата са малко по-сложни. Слаб двигател за туловището, което носи и за да го накараш да върви прилично си е приключение- това за 2.8 и 3.3 моторите. На 3.0 литров е трудно да попаднеш да не е съсипан вече от някой "майстор", иначе ако е читав върви прилично и разхода е добър. На патрола предимството е в здравата ходова част и трансмисия.
              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

              Коментар


              • #52
                От: Patrol или Cherokee

                Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
                Имайки в предвид, че каза "лек офроуд" в началото на темата и с риск да ме оплюят ти казвам, като бивш притежател на Патрул - бегай далече. Андро ти го каза, тва са таралястници на по 25 30г. Ако си скучаещ мильонер и ти се ремонтира такава кочина може, но ако не си, не се вкарвай във филма. От опит ти го казвам!
                Тва е машина за много хард изпълнения, където притежателите на фронтери и витари гледат с възхищение какво може и как минаваш покрай тях. Докато не си тръгнете заедно по магистралата и ти се дореве, че неможеш да вдигнеш повече от 60 и другите отдавна са се прибрали, а тебе те изпреварват някакви 40 годишни камиони, че им пречиш по пътя. Джипа е безпорно много истински но ще ти дава ядове и не е за това, което си тръгнал да правиш. Пепи си е фен на Патрулите, ама вече 5 година май не си купува нов И не е щото не може да си го прави сам
                Това за скоростта е доста не подготвено изказване.Мойта скрап е Y60 дълга база на 33х11.5 с райфер 2см и както колегата долу е казал 80-90-100 макс е комфортна скорост.И със 140 съм го жулил по магистрала но е безсмислено!

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Аре бе не вдигал
                130 140 може да направи с газта в ламарината

                Комфортната скорост е 80 90 де

                Коментар


                • #53
                  От: Patrol или Cherokee

                  Не съм убеден, че с кални 33-ки ще изпитваш някакъв комфорт при 100 км/ч. дори и по магистрала. Според мен, Борето Ангелов описа най-точно усещанията при ползване на Патрул. Неговия съм го заглеждал и аз с тайни мисли за придобиване, но после реших, че е много хард подготвен за моите изисквания. Е, ако си седи постоянно на бивак у гората, си е екстра. Там докато гониш глиганите, комфорт не ти требе.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #54
                    От: Patrol или Cherokee

                    80, 90 , 100, - последно!? Аре моля ви се да не си разтегаме локуми. И кво значи комфортна скорост, вдигаш 90 и за секунда пускаш газта и той спира!!! После наново половин час до "комфортната скорост от 90". Въздушното му съпротивление е като на "билборд". Даже и икономия не може да се гони с него, той няма никаква инерция. А Пепи чудесно знае,че 120 с Патрул си е жив екстремизъм, да не говорим, че тази скорост е изключено да се поддържа постоянно. Да, може да я вдигне по нанадолнището, но не напрекъснато. Да не говорим, че на некое нанагорнище на магистралата няма шанс да вдигне 120. Там скоростта вече тотално умира. Това е единствения автомобил, който ме е изкарвал извън нерви и го продадох с адски голям кеф, нищо че вложих в него над 15 000лв. Дори при Андро му направих пълен основен ремонт на мотора с надеждата да тръгне тоя боклук и да се кара нормално и на дълги разстояния, но уви... Човека му смени всичко, квото можеше да се смени, ма то просто не си е за тая работа. Ако някой не го дразни,че може съвсем спокойно някой подготвен спортист да те надтича по магистралата да си купува смело. Съгласен съм, тва е машина за гората, но никой от нас май не живее там и все се налага да се движиме и по пътищата. А пък има даже ентусиасти, които правят експедиции с с тия умреляци... Харча на нафта хич няма да го коментирам. Чероки не съм карал и от тех се оплакват, но съм ги виждал да се движат нормално Моя поне не загряваше, но като прибавиме и тоя проблем.
                    И не ме разбирайте погрешно, изобщо не убеждавам никой, че не трябва да си купува. Всеки да си набива кинтите в каквото иска, на мен това ми беше най-лошата инвестиция в живота и още сънувам кошмари. Човека на който го продадох, знам че си го кара с кеф, но той си го блъска по некви ниви и не му пука, че не върви. Така, че явно си има пазар и хора на които тая кола им върши работа. За няколко ловни излета и "лек офроуд", си е жива набивация.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Patrol или Cherokee

                      Тя темата се обърна Патрул - БМВ 750 .... жулене по магистрали !

                      Колега карай си пикапа и не се занимавай с празни упражнение , не слушай никой и вярвай само на себе си !
                      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                      Коментар


                      • #56
                        От: Patrol или Cherokee

                        При положение че пише за какво ще се използва, това че на магистралата няма да може да изпреварва камионите не ми е от значение. За там си имам 740d f01. Просто трябва да попадна на добра машина и да я купувам и от там вече да я почваме както се казва. А за пикапа и той ми върши работа но ми идва на моменти слаб макар че не ме е оставял никъде за сега, но не ми се занимава да го правя него за лов защото върша и друга работа с него и не е удобно. За тва искам машина само за лов и офф разходки да се покефиме както се казва.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Patrol или Cherokee

                          Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
                          ...вдигаш 90 и за секунда пускаш газта и той спира!!! После наново половин час до "комфортната скорост от 90"...
                          Винаги са ми харесвали тези ръбати чудовища, даже по едно време мислех да взимам такъв за втора кола, но горното ако е вярно, значи не е за мен. Знам какво е да караш с 90 км/ч едни 400км - хем загуба на време, хем ти опъва нервите. С LC95 Д4Д приятната скорост е 140км/ч, но и нагоре не е проблем.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Patrol или Cherokee

                            Kinex беше писал някъде, че Patrol e МПС, което (извън България) се кара само от хора, на които им плащат, за да го правят, ама не мога да му намеря мнението. За сметка на това попаднах на тази култова тема. Верно ли дизеловите "Патроли" са по 116 к.с.? (Което обяснявало "здравината" на възлите им - с толкова мощност, как да ги счупиш)
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Patrol или Cherokee

                              Той и трактор Беларус е 40 кс ама що не пробваш да ореш с жипа?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #60
                                От: Patrol или Cherokee

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Той и трактор Беларус е 40 кс ама що не пробваш да ореш с жипа?
                                Да, де - Патрола си е 5+ местен трактор.
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X