Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремаркета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колеги, някой знае ли какви втулки за ресьорите трябва да ползвам за такова ремарке : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=p158dh
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
      Колеги, някой знае ли какви втулки за ресьорите трябва да ползвам за такова ремарке : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=p158dh
      Аз използвах от Волга. Уж москвичови по размер, ама ухото пасна от волга. Това ако не ме лъже паметта, че минаха 6 години вече. Но при мен беше заводско ремарке, ако е правено вероятно са си за Москвич. Мери и в магазин за руски изчадия .
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Ремаркето каталяса на село и е на 100 км от мен, ако ида само да замеря и после да ходя да купувам ще ме забави с 2 седмици. Аз за това питах, ако някой знае , да каже и да ида подготвен. Принципно е заводско ремаркето, не знам от какво са ресьорите, но главините са с 4 болта и май са от жигули, та и за там трябва да търся лагер, защото точно там ми е драмата.

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Моето е същото, жигулски джанти, главината и лагерите са жигулски. Но ресьорите явно са правени конкретно за тези ремаркета, по размер прилича на москвич, ама не е баш. На москала са по-малки по диаметър. Според мен рискувай с волгови, ако ти се дават още 20-тина лв. си вземи и за Москвич. Трети вариант не вярвам да излезе, ама знае ли се. Колегата тук boreto ги знае доста. Потърси го.

    • Ресьорите ако са широки 65мм са от Волга Газ 24. Ако са широки 60мм са от последния модел на Жук и Ниса. Тампони от Волга стават. Главините ако са Асеновградски големия лагер е от Фиат 125 - в инчове, а семерингата я има само в КК костенец - преди 2год. х 0.40лв. , малкия от Жигули. Ако ресьорите са широки 45мм - от Москвич. С поздрав Борето

      Коментар


      • Преди две години сменях лагер на моето, еленско фабрично с жигулски главини - нещо като малко над десетина лева платих за всичко за двете страни. По ресьори и амортисьори само съм нагласил резервни но не съм ги пипал още. Най-рано вдругиден обаче мога да кажа размери...

        Коментар


        • Дядото каза, че има комплект жигулски лагери и ще ми ги даде да се пробвам. А тампоните май като го докарам на ход във Варна, че имам и светлини да му сменям...
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар


          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Ако ще сменяш и инсталация, мога да ти дам съвет - продават светлини с кабел, около 7 м. май беше, и с букса, беше към 30-тина лева. Само си монтираш светлините, те идват с магнити, водят се за теглене на закъсали МПС и прочие, и си прекарваш кабела по рамата. И си готов за 15 минути.

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Имам си лед стопове, имам и гумени габарити, само време нямам.

        • Първоначално публикуван от I.Guberkov Преглед на мнение
          Колеги, дайте малко акъл.
          Нямам опит с ремаркетата, само с каравани.
          Искам да си взема ново ремарке, което ще се ползва като допълнителен багажник при къмпингуване на цивилизовано и диво. Няма да се товари с повече от 100 кг. Не ми трябва да е самосвално, по-скоро да е с капак.
          Въпросът ми е, могат ли новите тенекиени ремаркета с торсиони да издържат по някой и друг километър по черен път, който е лесно проходим с Рав 4, без да се разпаднат на третия път?

          Приемам и оферти, да кажем до 2500 лв.
          Без никакъв проблем.Ако е едноосно пък изобщо няма какво да му натоварваш.....но пък едноосното е капризно при движение и т.н


          Двуосно е истинското.Скоро по магистралата карах някакви метални стойки ,тръби и макари с кабел ...не много тежки ...нещо под 300 кг и по магистралата 140 км колегите зад мен казаха че ремаркето почти не стъпва на асфалта ...а се тупка през 10-15 метра от високата скорост...никакви усуквания не му влияят....е....зависи и колко е читаво де.

          Това от постовете по горе,съм му пукнал задника от работа,до сега съм много доволен,даже гумите не съм му помпил още.Гарантирам че е много ок.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Помисли ,какво натоварване има едноосно ремарке....без значение какъв е релефа ......двуосното е друго...но едноосното при движение описва релефа и единственото натоварване е товара.На двуосното му е по сложно ....Но при 300 кила ,му е все тая....

            При всяка възможност, двуосното е за предпочитане.Както ти казах, двуосното го карам с колкото върви теглещото мпс...спира и тръгва почти без разлика с и без ремарке,едноосното е проблемно,няма да можеш да се движиш бързо с него,трябва ти и известен опит с него....незнам 60-80 км дали не са му критични ....Капризно е и къде и как разпределяш товара.Отделно едносното при рязко завиване,може да завърти теглещото мпс доста коварно.При двуосното няма такъв ефект.
            Последно редактирано от Roninn; 22-07-22, 22:01.

          • u_bo
            u_bo коментира
            Редактиране на коментар
            Roninn за двуосното не се ли иска категория Е ?

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Зависи от състава и други работи....със бялата баничарка съм на кантар,с джипа сме на Е

        • Е че то колкото по-бързо го караш толкова по няма да му влияят усукванията. Вече ако се наложи да спираш тогава ще му влияят на него, па и на тебе. А и на някой друг също, пази Боже.

          Коментар


          • Едноос става за лекички товари,за офроуд и за тесни маневри,мота се повечко зад теб обаче.
            Двуосното върви след теб по-добре и не му е проблем ако му объркаш натоварването леко,добре е да има спирачки ако качваш 2 това или там някъде / в моя случай де,тегача е 3 тона поне /

            Аз товаря поне с по 50 кила на теглича натоварване,до тон не го усещам,едноос върви и със 160 ма много бият куките тук и не е добре.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • I.Guberkov
              I.Guberkov коментира
              Редактиране на коментар
              Човек, какви 160 с ремарке. Аз толкова без ремарке не мога да вдигна с Равката Еле пък ако е с палатката отгоре.

            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              То за вдигането се вдигат,въпроса е как спира теглещото мпс със едноосното ремарке отзад.Аз със двуосното подминавам 160 ,но спирам доста уверено .Днес даже си купих 4 нови спирачни диска....защото с натоварено ремарке спира на тласъци,криви дискове.

          • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Едноос става за лекички товари,за офроуд и за тесни маневри,мота се повечко зад теб обаче.
            Двуосното върви след теб по-добре и не му е проблем ако му объркаш натоварването леко,добре е да има спирачки ако качваш 2 това или там някъде / в моя случай де,тегача е 3 тона поне /

            Аз товаря поне с по 50 кила на теглича натоварване,до тон не го усещам,едноос върви и със 160 ма много бият куките тук и не е добре.
            Едноосно със 160 км е като руска рулетка .Няма такъв вариант.Дори празно ,пак не можеш да го вкараш в пътя,то май празно е по опасно!
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Върви си,подскача ма си върви

              И не го препоръчвам с всигната лека кола по гадни пътища. Тук ограничението на скорост е 110 км/ч с ремарке ма и между ремарке и ремарке има разлика както и между тегач и тегач,леко ремарке с 2 мотора на него обаче не го усещам,тежка каравана е друго

          • Ремаркета не се карат с такива скорости , регистрацията в най добрия случай му е до 100 км. в час . Описаните по горе скорости са рецепта за бедствие , рано или късно . Най вече и безотговорност , защото не сте сами на пътя .


            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Те и гумите са му до 120 или там някъде,а и глобата е над хилядарка в долари ако не те арестуват за Безрасьдно каране ако говорим законно.
              Ако говорим за прроста физика то аз давам мнение от опит с 3 тона и горница 380 коня среден до дълъг тегач с твърда предница и спирачки които не всяка 20 джанта събира, теглич на който качвам 250 кила мотор и сядам на него,ремарке на годинка с натоварване поне 50 кила на теглича и път,нормален път 2-3-4 ленти магистрала.

              Проста физика,върви и пее

          • Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
            Ремаркета не се карат с такива скорости , регистрацията в най добрия случай му е до 100 км. в час . Описаните по горе скорости са рецепта за бедствие , рано или късно . Най вече и безотговорност , защото не сте сами на пътя .
            Това са глупости. У форума има истински нинджи които могат да вдигнат 293км/ч с ролкови кънки, съвсем безопасно, и според ЗДвП.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Има ми,какви ои не нинджи има,на някои им падали тегличите ако качиш повече от 50 кила,моя съм го пробвал с 300 НАТОВРВАНЕ,а не опън,тегача не е Витарка,нямаме ограничение от 750 на ремарке без спирачки,натоварен съм доста над 3 тона кила,а спиния диск ми е от коляното до ташаците,8 бутала и 4 накладки на апарат……….физиката си работи обаче.

              На тия които все ги лъжа 🤣😂🤣 много поздрави

          • Днес сложих 4 нови диска и нови накладки на мпс -то с което обичайно тегля ремаркета....Не че не спираше досега,а при натоварено положение спираше на тласъци .... вероятно криви дискове.

            След смяната на всичко, вече съвсем не спира.....


            Вероятно до утре ще се отърка есичко и ще си дойде на мястото.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Никола
              Никола коментира
              Редактиране на коментар
              Аз съм силно разочарован от няколко комплекта спирачни дискове. Всичко е боклук и минах на менташки ЛПР на една трета от цената на "марковите" и ти да видиш 10тина хиляди вече без криви дискове.
              Накладки Делфи напоследък, пак същата история както с дисковете. Явно всичко е преопакован китаец с претенции.

            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              А добрутру, ако и да е посред нощ. Пред очите ми препакетираха авточасти мейд ин Тайван в кашони Бош-мейд ин Джърмани😉 и после всичко това го докарах на една известна фирма в БГ.

          • Взех някакви хела....вътре били някаква известна марка.....накладки шампион....ма кво значение ....да върви само.....работен чук.


            Всички страдаме от боклуци части....горе долу на 2 години правя предница....като сменям всичко независимо дали е здраво или не...шарнири,накрайници,биалети,лагери на главините.....тая година един къс накрайник отдясно ,го смених 4 пъти докато се улучи читав.

            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Взех някакви хела....вътре били някаква известна марка.....накладки шампион....ма кво значение ....да върви само.....работен чук.


              Всички страдаме от боклуци части....горе долу на 2 години правя предница....като сменям всичко независимо дали е здраво или не...шарнири,накрайници,биалети,лагери на главините.....тая година един къс накрайник отдясно ,го смених 4 пъти докато се улучи читав.
              А читавия накрайник какъв излезе ?

              Коментар


              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Добър въпрос...оптима или нещо подобно

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X