От: Ремаркета
http://www.offroad-bulgaria.com/show...=154434&page=2
тук другарите са разчепкали темата, няма нужда да се повтаряме.
Без да коментирам повече закони и правилници, не бих съветвал никого да дърпа 3t ремарке с автомобил 1,2t., бил той и 6х6. Разликата в поведението на 500 кг и 1500 кг ремаркета е огромна. Натоварвания на спирачки, трансмисии и двигател са по две.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...=154434&page=2
тук другарите са разчепкали темата, няма нужда да се повтаряме.
Без да коментирам повече закони и правилници, не бих съветвал никого да дърпа 3t ремарке с автомобил 1,2t., бил той и 6х6. Разликата в поведението на 500 кг и 1500 кг ремаркета е огромна. Натоварвания на спирачки, трансмисии и двигател са по две.
покривало с въженце, пода го смених преди десетина години с един лист Троянски хидрофобен шперплат и друго нищо. На няколко пъти се хващах да му правя допълнителни канати, ама навреме спирам щото се сещам, че едва ли ще ми се наложи вече да карам живи овце, шилета и прасета. Па и така винаги обмислям товара как да го разположа и укрепя, ако има някакви специфики. Проблеми с карането и маневрирането абсолютно никакви, на задната /хихи/ даже ми е кеф, ама то сигур щото не ми е това работата. Карал съм по 500 кила зърно и въглища на чували, тенекии мед, по 4 кошера с пчелата, 15-16 бали люцерна и т.н. А да - и всяка година по туй време матриала за казаня... За голяма двуоска съм се интересувал на няколко пъти като потрябва, ама нещата там са по-сложни, башка категориите, ама спирачки, ама влекача и т.н. и айде помощ от приятел с някое камионче.
Коментар