Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗБОР НА ДЖИПКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

    колега, изпратих ти позицията на автокъщата на лс /да не се сметне като реклама/ мой много добър познат работи в хюндай и се бъзика за теракан-а, че щом дск-инкасо ползват такива автомобили почти без без преработки са си добри. за помпата на паджерото има колега във форума, който се занимава с ремонта й. моята е сменяна от предишният собственик на автомобила в балканстар за скромната сума от 7000 лева, т.е. половин кола. за електроника нйа-много да ти се прецакат датчиците на раздатката от не-каране в различните режими. както съм писал в темата "колко гори колата ти?" пълно пълно с моето каране /тип пенсионер, защото все пак бърза работа нямам/ в по-топлите сезони 9-10/100, зимата 12-на килца, че и отгоре.
    п.с. това, че теракана ми е харесал не означава, че на теб ще ти хареса.
    поздрави и успех с покупката!

    Коментар


    • #17
      От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      ... Ако не ти се струва стар, бавен и "постен", Галопера е доста здрава машина, стига да го намериш здрав и неизгнил. Успех!
      Галоперът е добър вариант за кола тип "семейно комби", но е за хора, които няма да ги притеснява, че на магистралата ще карат с не повече от 110.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Галоперът е добър вариант за кола тип "семейно комби", но е за хора, които няма да ги притеснява, че на магистралата ще карат с не повече от 110.
        Именно, това казвам и аз. Ако човека не е "бързак", а търпи спокойно шофиране и е склонен да направи компромис с годините и архаичния дизайн, би могъл да се насочи към Галопер. При намиране на читав екземпляр, ще го кара безпроблемно и ще има много по-малко проблеми отколкото ако вземе евтин екземпляр от по-скъпите и нови джипове, а като гледам около кои марки гравитира-натам се е запътил. Всеки знае, че евтиното излиза скъпо, но все някак си се надява баш тоя път да уцели и да закупи изключение
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #19
          От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

          Пред Галопер 2000г, по-добре Паджеро 2 от последните. И двигатели и задвижване и интериор са много по-добре.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            ... При намиране на читав екземпляр, ще го кара безпроблемно и ще има много по-малко проблеми отколкото ако вземе евтин екземпляр от по-скъпите и нови джипове, а като гледам около кои марки гравитира-натам се е запътил. ...
            Мдааа, като погледне човек подобна тема
            ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

              Колега Чавдар (V93), доста стряскаща тема със снимки и цени. Извода който си правя е, че Паджеротата които постнах с линк, не са чак толкова здрави щом след 7 години се налага такав сериозен и скъп ремонт. Искам да благодаря на колегата Chasovnik за кординатите на автокъщата с Теракана. Нека колегите с Теракани кажат за проблемите с разпадащата се горивна помпа и инжекторите. Тези неща и съм ги чел във форума, но си мисля че смяната или ремонта на помпата на Теракана и на Инжекторите ще е по-евтина отколкото примерно случая в темата с цялото свалено задно окачване на Паджерото. Както казах джипа ще се кара предимно по асфалт, но и ще ходя по планините, без тежък офроуд. Колеги относно Галопера, какъв е проблема да се кара с над 110 по магистралата, много клати и е нестабилен ли? Благодаря на всички до тук за мненията и помощта ви!

              Коментар


              • #22
                От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                Ами то цялата работа с колите втора употреба си е на късмет.Имам паджеро 3 от около 5 години и нищо по горивната или която и да е системи не е дало проблем а също и по ходовата част.Проблемите бяха в джамбазите които винаги прецакват таблото като бъзикат километрите.Другият проблем е рейката която се рециклира 3 пъти.Така че много зависи от конкретният екземпляр.
                M.P.

                Коментар


                • #23
                  От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                  Колега "Chasovnik" този Хюндай Теракан се намира в автокъща Спринт Кар и съм го гледал, първо колата е сива на цвят, не е от Германия, а от Италия и не е автоматик, а ръчни скорости. Дали говорим за същата джипка? Кога си я гледал? Аз ходих преди седмица някъде и ми направи впечатление, че колата не е особено запазена, няма никакви сервизни документи и май бая е покарана. Поздрави.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                    Имам галопер 2 2.5тди 99кс 2000г., караме го от 2 години и 25000км, кара се за лов, риболов и градско. Разхода на гориво е същия като на Патрол 3.0дид- в градско 15лрт извън около 10-11лтр, но максималната комфортна и препоръчителна скорост е 100км/ч. Късата база има добра проходимост с правилните гуми. Да главата е смених с нова още след като го купих 700лв с ремонта около 1000лв, добре е тези пари да ги има като буфер, а и мн важно задължително промивка или смяна на радиатора при мен запушен радиатор беше причината за пукнатата глава. Галопер се купува италиански, няма точка ръжда. Препоръчвам дълга база. Според мен в ниския ценови сегмент Галопер е мн добър вариант като цена качество стига да не те притеснява консервативния и остарял дизайн.
                    NISSAN PATROL Y61 ZD30
                    HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

                    Коментар


                    • #25
                      От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                      А бензиновият галопер има ли някакви недостатъци?
                      M.P.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                        Колеги, имайки предвид че джипа ще се кара най-вече по асфалт извъградско, в София и по магистрала, май и Галопера ще отпадне, имайки предвид че и колегите които имат такива изявиха мнение, че за над 100км не е много уместен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                          Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                          А бензиновият галопер има ли някакви недостатъци?
                          Бензиновият е с 3-литровия двигател. По мнения от руски източници, този двигател имал твърде голям апетит. Ако има колеги с такъв - да споделят впечатления.

                          Първоначално публикуван от HYUNDAI_MADNESS Преглед на мнение
                          ... относно Галопера, какъв е проблема да се кара с над 110 по магистралата, много клати и е нестабилен ли? ...
                          Проблемът за каране с над 100 - 110 е за Галопер с 2.5 турбодизел. Малките предкамерни дизели, какъвто е въпросният, не "обичат" продължително време да работят на високи обороти. А поради бавните диференциали (предавателно число 5.265) над 110 км/ч оборотомерът отиваше на 4000 и отгоре. Честото поддържане на такива обороти може да докара сериозни главоболия. Особено като се има предвид, че говорим за коли на минимум 15-16 години и с неизвестен (но сигурно немалък) пробег ...

                          Освен това, поради аеродинамиката си на трикрилен гардероб, над споменатата скорост колата започва повече да вдига шум, отколкото да върви.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                            Благодаря за поясненията колега Чавдар (V93), точно поради тези причини Галопера, май ще отпадне от сметките. Трябва ми най-доброто от двата свята, хем джипа да се държи комфортно на магистрала и да вози добре, хем да се справя с лек офроуд. Зная, че добрите джипове за асфалт са паркетници от към офроуд и обратното добрите офроуд машини, не са най-доброто за асфалт.

                            Коментар


                            • #29
                              От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                              Галопера е хубав, щото е прост, здрав, има основните екстри и може да се намери без ръжда за добри пари. Но си е парттайм камионче, което си е за извън пътя или поне по баирите. За по пътя Паджеро 2, със Суперселект, по- читав дизел 2,8 добри бензинови мотори също. Малко по-стар, по-скъп и труден за намиране в читаво състояние, но по-комфортен, с по-добра раздатка и по-подходящ за каране по шосе, без да отстъпва сериозно като възможности извън пътя. Дизайна също е остарял но ако това е водещ фактор съветите са излишни.
                              А и писах вече, трябва да се каже каква е целта. Иначе да си разкарваш над два тона джип с рама, раздатка с понижаващи предавки и пр, неща които няма и да ти трябват, не е много оправдано. Има различни СУВ и пр, които ще се справят много по-добре в описаните условия.
                              И точно на Хюндай бих избрал Санта Фе 1. Задвижване фултайм с диференциал със самоблокиране в раздатката - много добра схема. Няма бавни, но въпреки това се представя прилично извън пътя, и отлично в зимни условия и пр. Двигатели има и бензин и дизел... Не се славят с голяма проблемност, разхода е приличен, цените им също.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #30
                                От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                                Айде и аз по темата. Теракан може да се кара спокойно до 130. Оборотите - 2500 - 100км/ч, 3000 - 120, 3500 - 130-140км/ч
                                Относно дюзи и помпа. Цените са доста по-надолу от мицу примерно.
                                Рециклаж на дюзи - 225 лв оргинално клапанче + 100лв труд. Това на бройка. Грубо 1200лв за всички
                                Помпата - 2560-2570 оргинална, 870лв мисля беше чешка заводски рециклирана с 1 година гаранция
                                Така че тежките проблеми (не дай боже) влизат в бюджет 2000-2200 (4 дюзи, помпа, горивен филтър, труд)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X