Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗБОР НА ДЖИПКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ИЗБОР НА ДЖИПКА

    Здравейте колеги, предстой ми избор на джип. Това, ще е първия джип, който купувам и затова реших, да се посъветвам с вас. Зная, че в този форум има доста компетентни колеги, които със сигурност, ще ме насочат правилно. Набелязал съм няколко джипа и ще се радвам, да ми дадете обстойна информация за качествата им, рентабилност, здравина, разход на гориво, както и цени на подръжка. Джипа, ще се кара предимно в София и по асфалт, но това не изключва и ходенето по планини, както и лек офроуд. Колебая се между следните опции: Хюндай Теракан 2.9 ЦРДИ 2005, Хюндай Галопер 2000 г. Дизел къса база, Мицубиши Паджеро 3.2 ДиД къса или дълга база и Опел Фронтера 2.2 ДТИ 2003 или 2005. Това са избранниците до момента. Моля, помагайте, кой с каквото може. Благодаря ви предварително.

  • #2
    От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

    Колеги, зная че много от вас Ще кажат, че за тези модели е писано много във форума и има информация. Идеята тук е да ми помогнете с колкото се може по-обективни ваши мнения, кой от тези кандидати превъзхожда останалите и с какво? Също така едно сравнение на база описаните в горният пост параметри. Благодаря ви!

    Коментар


    • #3
      От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

      Фронтерата отпада от по-горе цитираните.

      Коментар


      • #4
        ИЗБОР НА ДЖИПКА

        Така зададено е трудно да се каже нещо.
        Конкретизирай:
        1. бюджет за закупуване със или без първоначалното обслужване..
        2. Начин за закупуване автокъща, чужбина ...
        3. Какво ще товариш колко човека и багажи.
        4. Очакван разход на гориво.
        5. С каква скорост искаш да се придвижваш извънградска
        6. Какво разбираш под лек офроуд
        7. Какво очакваш като комфорт и возия.

        Абе изобщо каквото се сетиш ще е от полза
        Поздрави.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #5
          От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

          Взимай Теракана с по мощния двигател и не му мисли. Незнам защо в този раздел се пренебрегва тази кола, но според мен един запазен екземпляр като цена и възможности, превъзхожда разните Терана, Черокита, Фронтери, Витари коментирани постоянно и произведени миналия век.

          Коментар


          • #6
            От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

            не си написал откъде си днес, но гледах един теракан в една автокъща преди кръстовището преди метростанция сливница в софия в ляво. изглеждаше много добре - автомат /уж германски?/.
            паджеро 3 е добър избор - лично мнение.
            поздрави и успех с покупката.

            Коментар


            • #7
              От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

              Единствено паджерото и то във вариант със суперселект е нещото, което бих купил. Всичко друго е в стил камион.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #8
                От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Единствено паджерото и то във вариант със суперселект е нещото, което бих купил. Всичко друго е в стил камион.
                E, да, ама ще те обвинят в субективизъм..
                Отдавна съм се отказал да давам съвети кое, как, и защо.
                То, който се интересува компетентно, ще си направи избора сам - и компететно.
                И обратното - от общи съвети каква информация може да добие човек? Освен обща, и недаваща нищо конкретно..

                Коментар


                • #9
                  От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                  само паджеро 3,

                  Коментар


                  • #10
                    От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                    Всеки си преценя,за какво ще му служи джипа,по какъв терен ще се кара.
                    Да иде до вилата,на язовира в гората или в планината.Ще се ползва ли като
                    градска кола?А какво е лек и тежък оф роуд,всеки си преценя сам.
                    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                    Киа спортаж2000тди 98г
                    Ауди А3 1.9ТДИ
                    Каравана Аdria 390Q

                    Коментар


                    • #11
                      От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                      Е , аз ще дам моите пет стотинки за Теракан-а, хлебарката ходи почти навсякъде и евтино се поддържа. Субективизъмът тук е на преден план!
                      Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                      0882 52 00 52 - Жоро

                      Коментар


                      • #12
                        От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                        Имам приятел,който работи в сервиза на Хюндай в София и от него зная,че корейските джипки са изработени перфектно .Като цена на части, са по-ниско от американски и японски. Проблема е да се намери запазен джип.
                        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                          Галопера е Паджеро от 80-те. Не му е мястото предимно по асфалта. Може би най-малко проблемен и най-опростен. Слабо място алуминиевата цилиндрова глава, ако е прегрявано по някаква причина.
                          Паджеро с 3,2 дизел... е съвсем различно от Галопер. Проблемен двигател... ГНП мисля..скъп ремонт.
                          Фронтерата също съвсем различен клас автомобил от другите два(повече към галопера), но и там ГНП е проблемна... Най-икономичен като разход на гориво. ГНП се ремонтира(вече), сравнително успешно и на добри цени.
                          Теракана е с комън рейл, т.е. евентуални проблеми по горивната уредба - да кажат по- запознатите.
                          Лошото е, че всички без Митсубишито са с не много подходяща система за 4х4 задвижване, ако ще се кара предимно по асфалт. Теракана има някакъв вариант за автоматично включване и изключване но доколко е читав и доколко се намира не знам. Доста голям и масивен автомобил...
                          И да, доста различни се тези модели, трябва да се изяснят приоритетите. Ако е толкова зор да е дизел, по-добре малко по-старо и надеждно поколение, макар и с по-висок разход. Бензин с газ, при почти всички положения е финансово по-изгоден вариант, те са и с по-евтина поддръжка и ремонти.
                          Добре е също, да се търси система на задвижване с възможност за постоянно задвижване на четирите колела(т.нар. fulltime) или поне с автоматичното им включване при необходимост.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #14
                            От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                            Колеги, много благодаря на всички за бързата реакция и мненията. Като цяло, май само Хюндай Теракана 2.9 Crdi и Митсубиши Паджерото 3.3 Di-D останаха като варианти. Относно ГНП, това е горивната помпа на дизела нали така? Какви са проблемите си нея? Колегата chasovnik, който е видял хубавият Теракан, до метростанция Сливница, моля да каже къде точно се намира автокъщата. Относно джипа, ще се кара предимно на асфалт, незная колко често, ще го подкарвам в планината или офроуд, но зимата със сигурност, ще съм мераклия да му изпробвам възможностите по планините. Разход, всичко до 15/100 км е приемливо. Нямам деца, живеем заедно с приятелката ми, така че детски колички и темподобни, поне засега няма да има. Аз също като цяло, харесвам много Теракана, тъй като съм фен на марката имал съм Hyundai Grandeur 3.3 V6 и Hyundai Coupe 2.0 16V и двата автомобила, бяха изключително здрави и надеждни. Паджерото обаче, което гледах и карах преди два дни ми направи страхотно впечатление с поведението си на пътя (за джип). Също така ускоряваше доста прилично. При него обаче, при натискане на педала на газта усещах като удар от задният дифернциал, това нормално ли е колеги? Сякаш при отпускане на педала на газта и натискане отново имаше удар отзад. Относно Теракана, който гледах в автокъща "Simauto" водеха го 2005 година на 66000 км, със сервизната книжка (която не съм сигурен дали въобще е оригинална. Теракана е адски запазен, мирише на ново вътре, няма никакви белези на износване по нищо от интериора, само помириса ключа и запали, много запазен, НО когато клекнах под него ми се видя че има доста ръжда отдолу, още повече имайки предвид че е внос от Италия, близо до Милано. На какво може да се дължи тази ръжда колеги? Забелязах, че чак по предните носачи имаше. включително и по ниските части на двигателя и под капака. Прикачвам тук с линкове джипките на които съм се спрял, за да дадете мнение колеги и още веднъж искам да ви благодаря за бързата намеса и помощ, поздрави!

                            Хюндай Теракан: *** без линкове към сайтове за обяви ***
                            Мицубиши Паджеро: *** без линкове към сайтове за обяви ***

                            Това Паджеро къса база, тепърва ще го гледам: *** без линкове към сайтове за обяви ***
                            Дайте мнения за тези джипки.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-09-15, 07:16.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                              Внимавай, търсейки екземпляри в ниския ценови диапазон, да не се опариш с последстващи разходи.3.2 DID на Мицубиши са отявлено проблемни мотори относно горивна помпа, електроника и т.н, неслучайно цените им се сринаха. При Теракана се съобщават като доста чести проблеми с дюзите и "саморазпадаща" се горивна помпа, което води до наличие на фини стружки , циркулиращи в системата със съответните последствия. Мисля, че някъде в обявите мернах бензинов Теракан V6- там не би трябвало да има никакви проблеми. Ако не ти се струва стар, бавен и "постен", Галопера е доста здрава машина, стига да го намериш здрав и неизгнил. Успех!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X