Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗБОР НА ДЖИПКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

    Първоначално публикуван от svetli96 Преглед на мнение
    Ами при 140 км/ч са около 3200-3300 оборота някъде
    Не бих настъпвал повече.Дори и да чувстваш Рекстъна стабилен , има вероятност да го убиеш над тези обороти. За високи скорости има други автомобили . Моето Диско на 170 km/h e на 2700 оборота ,но предпочитам 150 на 2500 оборота...Не че Диското е автомобил за скорости де.
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #62
      От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

      Ами аз не го настъпвам повече.Много рядко го карам с 140 км/ч.Предимно със 120-130 км/ч.
      SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /

      Коментар


      • #63
        От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

        Първоначално публикуван от babuka Преглед на мнение
        Стана ми интересно за какви скорости се говори тук. Доколкото знам в България е незаконно да се шофира над 140км/ч. А тук се говори за поддържане на 150+ средна скорост. Много моля колегите които практикуват подобно поведение на пътя да предупреждават когато излизат на пътя за да се пазим. Наясно ли са тези колеги каква опасност представляват на пътя с автомобили тежащи 2тона+ с подобни скорости. Поздрави.
        Кой е казал, че такова скорости са пробвани в България? Поне това което съм написал аз е правено в Германия. И въобще не е ставало въпрос за 150+ средна скорост, а за такава за няколко минути. Комфортната скорост на моя Теракан на магистрала беше около 130 км./ч.
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • #64
          От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

          Колега за Теракана- него видях и го предложих като вариант.
          За скоростта:моята "тухла" с повече от 120км/ч по магистралата не я мъча въпреки, че е на около 2100-2200 об/мин. Има шампиони, които не можеш ги настигна и със самолет ако си.
          поздрави и по-бързо намиране на твоят автомобил!!!

          Коментар


          • #65
            От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

            Колеги да не отварям нова тема, коя от посечените по-долу немски класици бихте препоръчали.
            Всички са 2006-2007г и се въртят около 25,000лв.

            Audi Q7 3.0TDI
            BMW X5 3.0TDI
            VW Touareg 3.0TDI
            Mercedes ML320/420

            На визия ми допада МЛ-а

            Благодаря предварително за мненията ви.

            Коментар


            • #66
              ИЗБОР НА ДЖИПКА

              Първоначално публикуван от Tomovbg Преглед на мнение
              Колеги да не отварям нова тема, коя от посечените по-долу немски класици бихте препоръчали.
              Всички са 2006-2007г и се въртят около 25,000лв.

              Audi Q7 3.0TDI
              BMW X5 3.0TDI
              VW Touareg 3.0TDI
              Mercedes ML320/420

              На визия ми допада МЛ-а

              Благодаря предварително за мненията ви.
              Трябва да споделите възможно най много "очаквания" от автомобила.

              Например нисък разход, по евтино обслужване, висок комфорт и т.н.

              За МЛ мога да споделя наблюдения от познати на 2 такива единия с по малкия мотор 280 2009 другия с чипосания 320 2008г.
              И двата са на реални километри около 100000 купени нови от тук.
              Разхода на големия е 0,5-1 литър по малък на извънградско.
              Малкия сменя наскоро възглавница за 1000 лв.
              Пълно обслужване смяна на масла и филтри е пак около 1000 лв. В неофициален сервиз.
              Скоростите са 7 жетроник и мисля ги дават сполучливи без проблеми досега.
              Много балансиран автомобил има и някакви офроуд качества.
              Някои модели са с офроуд пакет където има освен въздушно окачване и дори мисля (не съм сигурен) бавни скорости и асистенти.

              Q7 е най тежкия и дългия - предполагам най невървежния от всите.

              За Туарега съм чел за евтини пластмаси и бутони в купето които лесно се износват.

              Засега толкова.

              Поздрави.
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #67
                От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                Първоначално публикуван от Tomovbg Преглед на мнение
                Колеги да не отварям нова тема, коя от посечените по-долу немски класици бихте препоръчали.
                Всички са 2006-2007г и се въртят около 25,000лв.

                Audi Q7 3.0TDI
                BMW X5 3.0TDI
                VW Touareg 3.0TDI
                Mercedes ML320/420

                На визия ми допада МЛ-а

                Благодаря предварително за мненията ви.
                Най - запазената.

                За Х5 се носят слухове. че много ги крадат, не съм имал, не знам дали е истина.
                I'm not Lost, I'm Discovering !

                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                Коментар


                • #68
                  От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                  Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                  Най - запазената.

                  За Х5 се носят слухове. че много ги крадат, не съм имал, не знам дали е истина.
                  Не искам да се заяждам, ама това ми звучи като тоя виц с бентлито - "...гледам, че не ги карат много!"

                  Конкретно- за 25 бинки е почти невъзможно да намериш Q7 или ML (от това поколение) в състояние подобаващо на премиум бранда. Аз бих се пробвал с X5 или Туарег, но и там ще е едно търсене...между другото няма модификация X5 3.0 TDI, ама карай!

                  Като изключим, че Q7 е относително по-голяма от останалите, то всички са коли и всички си имат своите кусури. На един му харесва едно на друг друго и така до безкрай. Има хора, които искат избягат от славата на "светата троица" - ауди, бмв, мерцедес и затова предпочитат vw или друга марка, а има и такива, на които "набиването" на очи им е от първостепенно значени, и те така.

                  Ако всичките те устройват, тогава избираш тая, която ти е най на сърце или може би най-запазена, вече не помня. Ама горе-долу като при жените - тая с най-големите джанти!

                  Коментар


                  • #69
                    От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                    Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                    Не искам да се заяждам, ама това ми звучи като тоя виц с бентлито - "...гледам, че не ги карат много!" ...
                    Не искаш, ама се заяждаш! Х5-ците наистина се крадат доста. Достатъчно повече от други модели, та да влязат в списък на застрахователите на модели, които се застраховат при по-специфични условия , а някои дори да отказват да застраховат (Каско) такива автомобили или да го правят по изключение ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #70
                      От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                      Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                      Конкретно- за 25 бинки е почти невъзможно да намериш Q7 или ML (от това поколение) в състояние подобаващо на премиум бранда. Аз бих се пробвал с X5 или Туарег, но и там ще е едно търсене...между другото няма модификация X5 3.0 TDI, ама карай!
                      При МЛ 2006-2007 г. от 4 страници с обяви повече от половината са под или 25 бона, а общо първите 3 страници ако има и пазарлък, ще се вмести в бюджета. Плюс това, човека казва "около", т.е. може малко да го надхвърли. С две думи 3/4 от обявите са в бюджета, което си е доста. Виждам, че говориш да се доближават до премиум, демек всичко е зле според теб от предлаганото на пазара, но аз мисля, че все някоя ще става от толкова обяви.
                      SUV

                      Коментар


                      • #71
                        От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                        Има цели 16 ML-a в мобилето между 20 и 25000лв дизел, автомат, произведени от 2007 на сам. Човека е писал, че това най му допада, значи да ги погледне тея 16 джипки, може пък една от тях да е неговата. И темата да върви в архива.

                        Относно слуховете, точно това имах предвид - от познати застрахователни брокери съм чувал, че има специфични изисквания към собствениците искащи да застраховат своето Х. Но за мен са слухове защото не съм имал Х и не са ми искали повече пари за застраховка или монтиране на допълнителни устройства за хххх лв.
                        По същия начин се носят слухове че VM моторите (2.5 и 3.1) били склонни да цепят глави, едни викат "така е" други викат "не е верно". За мен са слухове, защото не съм се сблъсквал челно с този "евентуален" проблем.
                        Но все пак ако някой попита "да си купя ли VM" ще му споделя тези слухове, пък той ако е заинтересован ще провери при по- достоверни источници слуховете верни ли са или не.
                        Май май отдавна в BG не се набиваш на очи като караш Х5 или МЛ щото ги има под път и над път, та ако иска да се набива на очи по добре да си вземе Файтон (но не този на VW, а някой с впряг поне от 4 расови кончета) е тогава ще се набива на очи.. но пък има вероятност впряга да излезе по скъп от Х-а

                        А за Бентлито - може и да не са чак пък толкоз зле, щото не е като да не се срещат из милата ни родина

                        Поздрави и без лоши чувства.
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #72
                          От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                          Благодаря за мненията ви!
                          Разгледах, прочетох и най ми харесва МЛ-а, но пълно щастие няма!
                          Има нещо което много ме дразни и нещо с което нямам опит и несъм докосвал през живота си... а именно скоростния лост зад волана...
                          Какво ще кажете за това?

                          Коментар


                          • #73
                            От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                            Направо ме направихте на пух и прах!

                            Нали във форума джип и икономичност се смятаха за оксиморони.

                            Айде ще се опитам със повече думи и добро, барем като разтеглим темата като локум да му е от помощ на човека: Това, че е по-скъпо каското с определен процент не е от съществено значение, защото всеки добре поддържащ собственик на джипка знае, че покупката е само началото. Годишно ще даваш тополкова пари за поддръжка, данаци и др.,а разликата във каското ще е само една малка част от всичко.

                            Това, което знам за кражбите е, че истерията е за Е70, който категорично не влиза в посочения бюджет, ако ще да има 50бр. в мобилето, които всъщност са НОВ ВНОС Италия(мечта за всеки сервиз)!

                            И нека да не се залъгваме, Х5 е един от най-предпочитаните и карани СУВ-та от класа си в България, независимо съпътстващите му недостатъци. В края на краищата съм го насочил Х5 и Туарег, ама нека той да си прецени.

                            Коментар


                            • #74
                              От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                              Първоначално публикуван от Tomovbg Преглед на мнение
                              ...
                              Какво ще кажете за това?
                              Че с всичко се свиква, даже и с това, което те дразни!
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • #75
                                От: ИЗБОР НА ДЖИПКА

                                Колеги, разкажете малко за Санг Йонг Рекстон 1 и 2. Имам вариант за един 2007 г. 2.7 ЦДИ 165 к.с и един 2009 2.7 186 к.с. Разлики между двата, освен външният вид, което е ясно. Разликите в двата мотора и трансмисиите и окачването. Като цена разликата между двата е доста голяма в плюс на по-новият разбира се. И двата автомобила са с сервизни книжки, като този 2009 е на 44 000 км., а другият 2007 е на 157 000 км. Ще очаквам мненията ви! Благодаря.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X