Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

    На автора на темата му препоръчвам да погледне тази тема тук. Много е показателна за идеологемите на българския авто-пазар. Щом е "джип", значи е много скъпо. Защи ли ? Щото така. Пък конкретно ГАЗ-69 е най-великия джип, нищо, че най-младите са "мунинг" на по 50 години, обикновено без документи и не в движение. За хиляда лева, момче, ГАЗ-69 нема да намериш И се оказа истина - темата го показва.

    На мен обаче ми е по-интересно какви са тия ремонти от по 7 000 - 10 000 лв., които се "обещават" на автора на темата ако направи, видиш ли, колосалната глупост да си купи джип за 7000 лв. Някой ако може да сподели (ама не по ценоразписа на "Балканстар", "ТМ Ауто" и други подобни) ?
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #77
      От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

      Баси тия километри за нищо ги немате - аз на служебна кола с безплатен бензин, едвам и правя 20-25К годишно. Според мен над 30К на година за лично МПС си е загуба на време в шофиране! Да не говориме, жена ми навъртя със живи зорове и едва ли не насила 35к за 4 години като последната направо едва 4к - тая кола като тръгна да я продавам, сигурно трябва да й въртя километража напред, че иначе ще е подозрително
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • #78
        От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

        Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
        Относно моите МПС мнение не давай, не си ги виждал, не знаеш в какво състояние са, не знаеш как съм ги намерил, няма какво да ти доказвам.
        Е, що не споделиш ? Но-о-о-о ти си най-големият тЕрикат и само ти имаш нюх да намираш запазени коли ? Владееш Силата Как откри калифорнийска джипка на 10 години и на 80 000 км.? Мигар е възможно това, според твоите собствени твърдения ? Ще те светна нещо - не си намерил единствената. Аз си купих през август 2009 г. едно пенсилванийско "Либи" произведено април 2004 г. на 51 000 мили В България, представяш ли си ?! Ама то и на балъците им върви понякога.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #79
          От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          На автора на темата му препоръчвам да погледне тази тема тук. Много е показателна за идеологемите на българския авто-пазар. Щом е "джип", значи е много скъпо. Защи ли ? Щото така. Пък конкретно ГАЗ-69 е най-великия джип, нищо, че най-младите са "мунинг" на по 50 години, обикновено без документи и не в движение. За хиляда лева, момче, ГАЗ-69 нема да намериш И се оказа истина - темата го показва.

          На мен обаче ми е по-интересно какви са тия ремонти от по 7 000 - 10 000 лв., които се "обещават" на автора на темата ако направи, видиш ли, колосалната глупост да си купи джип за 7000 лв. Някой ако може да сподели (ама не по ценоразписа на "Балканстар", "ТМ Ауто" и други подобни) ?
          Да бе - и аз се чешах където не ме сърби, чудейки се как аджеба ремонт на кола дето е 7 хилки, ремота може да и е 8 примерно... нали изключвам варианта някой да е броил парите за една купчина ръжда, дето метал детектора не я хваща и после всичко да се реставрира от нулата....
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #80
            От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

            Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
            За Боголюб - от 2000 г. до сега имам около 800 000 км на лек МПС в България. Ето това е цифра от личен опит. Ти си сметни какъв е пробега за 5 или 10 г. Минали са ми няколко магазински коли през ръцете та поназнайвам туй унуй - как се износва интериор, кога почват да дефектират. И когато видя кола в автокъща мога да преценя какво и е привидното състояние. Моите наблюдения са, че в БГ 99% от предлаганите за продан МПС са скрап.

            Относно моите МПС мнение не давай, не си ги виждал, не знаеш в какво състояние са, не знаеш как съм ги намерил, няма какво да ти доказвам.
            По- скоро си голямо изключение от нашенското каране, че и от Европското. Все пак не говорим за транспортна фирма - тя с жипове не се занимава.
            И аз имам над 1.5 милиона километри със нови и дърти коли. Новите - служебни, разбира се.
            Лична нова не съм имал вече 40г. И не бих искал да имам по ред причини.
            Без грижи си карам разни 5-10 -15 годишни дъргели, дето вървят почти като нови и не ме вкарват в премеждия. Просто ги държа в кодиция.
            п.с. И ако може да са безкомпютърни е добре. И без автомати.

            п.с. ма и младите Ви разбирам - сега Ви е паднало.....

            Коментар


            • #81
              От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              ...п.с. ма и младите Ви разбирам - сега Ви е паднало.....
              Кво? Да карат...или да пишат
              п.п. За хавтоматите не си прав
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • #82
                От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                Кво? Да карат...или да пишат
                п.п. За хавтоматите не си прав
                И едното и другото,че не знам дали помниш боновете за бензин, дето го нямаше в наличност.
                За автоматите съм на особено мнение - не обичам китаец или индиец да ми управлява педала.

                Коментар


                • #83
                  От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                  Сега се сетих нещо за цените. През не много далечната 1993 г. посвещавам едни изкарани с премеждия 1500 $ за покупка на първата ми собствена кола. Решавам, че ще е "Лада", нали щото на такова си бях взел книжката, пък "части има", пък "сам можеш да си я поправяш", пък което не можеш, "всеки майстор знае как да я поправи". Така ми разправяха разни кУрифеЙ-специалистори. Изобщо не поглеждах обявите във вестника (интернет нямаше, нали, както и "автокъщи"*) за други марки, щото не съм си представял, че може да имам "западна кола" - считах ги за недостъпни, пък ако нещо се счупи "оле-мале ?!". Бря, цяла година търся и все едни цени около 45 000 тогавашни лв. (демек около 2000 $) и колчем намеря някоя по-евтина, докато се дотътря до адреса на продавача от обявата, колата продадена. Познат от печатницата на "часовите вестници" се притече на помощ и започна да ми дава обявите, преди да излезне вестникът Нова греда - хората подозрителни (ама откъде знаете, ама тя обявата, гледам не е излязла ?), не щат на мен да продават , "нека да изчакаме малко", пък току вдигнат цената и така...става 1994 г., април месец, доларът яко нагоре - от 22 лв. на 75 лв. и един ден гледам на * "Солни пазар" (туй прадядото на "Горубляне", както знаем не трябва да се купува от такива места ) една "Жигулка", 21013 се оказа, 87-ми набор и някакви двама "съсобственици по талон" с мошенически вид сложили надпис "75 000 лв.". Туй 1000 долара ли имате предвид, питам. Ония - ами... к`вот сме писали това искаме. Едвам ги склоних да отидем при някакъв "майстор" (прочее известен джамбазин понастоящем с верига автокъщи ), той се опита да ги убеждава да ми свалят цената, ония се разсърдиха, тръгнаха да си ходят, аз викам "Не ! Взимам я !!!".
                  Както и да е, доларът баш след покупката се срина от 75 на 33 лв., аз супер-доволен, че съм врътнал едва ли не "валутна спекулация", след седмица срещам един познат, който вика "Ела да ти покажа каква кола си купих !" И ме качва на един "Ситроен ВХ", като космически кораб Браво, страхотна, да ти е честита, а-а-а-а за колко пари я взе ? питам, а той: "За 2000 долара !" Аз - А той: "Какво се чудиш, те толкова си струват тия коли ? Аз исках БМВ или Мерцедес, ама всички които гледах в този диапазон, бяха с по 4 скорости". Като му казах, че съм купил "Жигула" за 1000 $, че и с бая неща за оправяне, той ми отговори: "Е, така е, тия държат странни цени, щото народът прост и си мисли, че са много здрави и имало части, пък за тия нямало. Ама има една съществена разлика - на тия много части не им трябват, защото не се чупят като "Лади" !"
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #84
                    От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                    Служебна Джибка мазда Б2500 ,10 години и три месеца 315 500 км(купена чисто нова) .Почива един месец в годината и 4 недели в месеца ,повечето е градско и черно .Ха сега вадете елките и смятайте ............... опа забравих имам личен джип и лека кола .Карат се един месец в година и 4 недели в месеца .На джипа около 5хил км на колата 10 хил ги минавам от ма .......... Сега са наред километражните гурута ..............


                    пп Като реших да си взема кола далечната 2007 година ,бях си заплюл голф 4 1,8 125кс (не съм от Перник) .Тъй като всичко по пазарите беше скрап ,реших да ида в Австрия (имам познат пр който да отседна ) и да си избера лично . Проведох няколко разговора с моя приятел (в Австрия ) и реших да тръгвам ,но преди да ида се сетих да провери колко пари да си приготвя . На другия ден той си взе вестник с обяви да види колко пари долу горе вървят и там последва шока ,ето го разговора дословно ,няма да го забравя до края на живота си :

                    Аз- Колко вървят цените долу горе ?

                    Той- Ами около 10 000 .

                    Аз - Еми те и тука толкова вървят , но поне при теб ще имам голям избор

                    Той - Еми заповядай , аз съм свободен събота и неделя и ще идвам с теб да търсим ,а през другите дни ще ти рисувам карти къде стават пазарите,давам ти личната си кола и търси ,при мен можеш да останеш колкото си поискаш .

                    Той - Е нищо ли не си хареса в Бг за 10 000 ЕВРО ?

                    Аз - КАКВО????? 10 000 евро .Тука са по 10 000 ама лева

                    Той - Е добре ,и за тези пари ще намерим нещо .Ще пообиколим сервизите ,има чукнати тук таме ,има и такива с проблеми по ходова част и двигател и ако си майстор ще си отремонтираш сам ,че тук сервизите взимат много пари и ако не си заслужава да ги правят и ги остават за продажба в каквото състояние са ...............


                    Туй от мен ,не казвам категорично че всичко е скрап ,но нейде из боклука има нещо което става ,но е свързано с обикаляне и то с много обикаляне . Те така не ходих до Австрия ,но минах около 10 000 км докато попадна на моето цвете заровено в боклука ,което ми служи вярно и до сега има няма 7/8 години .Та на колегата желая успех и обикаляне му е майката с механик и бояджия плътно до теб , и пак не е изключено да се блъснеш в подводен камък ,но поне процента е по малък !
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #85
                      От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      ... На мен обаче ми е по-интересно какви са тия ремонти от по 7 000 - 10 000 лв., които се "обещават" на автора на темата ако направи, видиш ли, колосалната глупост да си купи джип за 7000 лв. Някой ако може да сподели (ама не по ценоразписа на "Балканстар", "ТМ Ауто" и други подобни) ?
                      Какво толкова ти е чудно? Ами зависи какъв му е каръкът на човек. Тези пари спокойно може да ги докара, ако му се съберат да ремонтира повече от 1 скъпи неща. Взима, примерно, една по-проста джипка на 15-на години за 5-6,000 лв. На тези години и пробег окачването най-вероятно е съвсем умряло. Ей ти 2 торсиона + 2 пружини + 4 амортисьора + втулки и тампони по носачи и щанги. 1500 - 2000 лв, а може и отгоре, само за части.

                      Друг казус: Сменя чорбите, кара малко и ей ти го моторът изтропал. Нова оборудвана глава (корейска) гони и прехвърля 2000 лв. Като събори главата няма начин да не лъсне нещо друго по мотора и тя работата отишла на основен ремонт - стотарките хвърчат като луди.

                      Трети възможен проблем: Умряло турбо. Рециклирано се обажда на 1500 лв.

                      Това отгоре са пари само за части. За "майстор" вече кой как случи. И хич не е задължително глави да режат само официалните сервизи. Не е като да не е било видни "форумни" специалисти да прибират пари по часови ставки на официален сервиз при качество на гаражен майстор ...

                      Всичко е въпрос на късмет. И за колата, и за майсторите. Един елементарен изгорял бушон на ламбда сонда може да ти излезе стотици само в части (труд отделно), ако те вкарат (или сам се вкараш) във филма "Сменяме първо това, после онова, после трето и пето пък ега се оправи" ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #86
                        От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                        Имам познат който допреди време работеше куриер. Реални данни от служебни куриерски автомобили.
                        Всяка работна вечер Варна -София- Варна бус (совалка май му викат) 22000км/мес - 264000км/год. Работят двама души на смени иначе не може да се издържи, а и закона не го позволява. Ако работи само един ще върти 130000км/год
                        Нормален куриерски автомобил- целодневно градско - 25000км/ год. Абсолютен максимум 40000км/год. Като се има впредвид че времето за работа е същото ,просто района е бил по-обширен.
                        Предполагам че и такситата въртят долу- горе толкова.
                        За мен това граничи с максимума на експлоатация на един автомобил.
                        Както видяхте километрите нищо не значат- два служебни автомобила ако се експлоатират само от един човек(както е в 99% за лично ползване),единият изминава 130000км/год, а другият средно 30000км/год. Двигателят работи еднакво време.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #87
                          От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          На тези години и пробег окачването най-вероятно е съвсем умряло. Ей ти 2 торсиона + 2 пружини + 4 амортисьора + втулки и тампони по носачи и щанги. 1500 - 2000 лв, а може и отгоре, само за части.
                          ...
                          Нова оборудвана глава (корейска) гони и прехвърля 2000 лв.
                          ...
                          Друг казус: Сменя чорбите, кара малко и ей ти го моторът изтропал. Нова оборудвана глава (корейска) гони и прехвърля 2000 лв. Като събори главата няма начин да не лъсне нещо друго по мотора и тя работата отишла на основен ремонт - стотарките хвърчат като луди.

                          Трети възможен проблем: Умряло турбо. Рециклирано се обажда на 1500 лв.

                          Това отгоре са пари само за части. За "майстор" вече кой как случи. И хич не е задължително глави да режат само официалните сервизи. Не е като да не е било видни "форумни" специалисти да прибират пари по часови ставки на официален сервиз при качество на гаражен майстор ...
                          Горе-долу е така, ама нали човекът писа, че търси "Jeep". Е, не е казал, че търси дизелов, щото ако е така...
                          Щото на моето "Либи" за 5,5 години още не съм направил 2000 лв. сметка за ремонти - а беше (разхвърляно във времето) задно каре на преден кардан, втори ред ламбди, предни долни шарнири, обслужващ ремък и шайба за него, PCV-клапан (аз си наумих, четейки ръководството), предни само накладки с водачи за тях, още веднъж 1 преден долен шарнир и преден горен носач, че и воден радиатор (198 лв. с доставката от pkwteile24). "Хемито" - де що имаше тампон по окачването + 4 амортисьора (пак моя приумица, дядо Владо ме разубеждаваше) - 890 лв. от роЦкауто + 500 лв. за смяна на всички течности, без хидравлика на волана и предни накладки пак от роЦк.
                          Нали за това е форумът, да предпазваме хората от набутвация, а не да ги плашим.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #88
                            От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                            А сега си представете че живеете в населено място като Велинград примерно (България не е само София, а Европа - Рим, Париж, Берлин и т.н.). Работите си в града, в който има точно два светофара. Та колко километра се навъртат на ден, ако ще и до кенефа да ходиш с колата?

                            Коментар


                            • #89
                              От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                              Колкото е нормaлно зa човек, чиято рaботa не е свързaнa с aвтомобилa 7- 15000км.

                              Окaзa се че женa ми върти 1000км./год.,обaче под кaпaкa не поглеждa никогa, и половинaтa от километрите сa по път с трaверси.
                              Aко и купя новa колa и след 10 год.я продaм, дaли новият собственик ще е доволен? Ще е aвтомобил нa 10000 км. реaлно кaрaн сaмо от женa ми.
                              Последно редактирано от //Радо//; 05-04-15, 18:51.
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #90
                                От: НЕ РАЗБИРАМ! Какво им е на джиповете под 7000 лв????

                                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                                А сега си представете че живеете в населено място като Велинград примерно (България не е само София, а Европа - Рим, Париж, Берлин и т.н.). Работите си в града, в който има точно два светофара. Та колко километра се навъртат на ден, ако ще и до кенефа да ходиш с колата?

                                Тъй де Марто ,нашия град е или на половината на Велинград или по малък ,и имаме само един светофар . И сега ми прочети горния пост . Ако искаш да видиш по 100/200 км на ден и то само градско и черно мога да ти снимам пътния лист . Вечер се прибирам като пребит се едно съм карал камаз с дърва до Велин град


                                пп Сега видях разликата Карнобат 18000 души ,Велинград 26000 , емен емен 1/3 по малък
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X