Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кола за всеки ден

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Кола за всеки ден

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    И какъв им е проблема на 1,4/1,6 моторите и кое е по калпаво на сглобката на 3 спрямо 2? Сериозно питам, може да знаеш нещо, дето аз не знам. Щото върху Голфове и Пасати имам наблюдения от '92 г., когато Лада 7 все още беше връхта на сладоледа тук.
    Щом си с опит от 92`, аз по тва време пазех Родината в Грудово, начи би следвало да са ти ясни нещата повече от на мен. Малките бензинови моторетки са със слабо запалване, имат проблеми с дросели, чисто механично не са нищо особено. Последните модели хващат оптимизациите в концерна, затва са с по калпави сглобка и поддоставчици. Верно, тука коли 98-02 са истинските лидери, не тройката. Нищо лошо не може да се каже за 8 клапановите 1,8 и 2,0 мотори - те са класики. И не казвам, че Голф3 е лоша кола, точно обратното, добра е. Като в същото време не виждам с какво превъзхожда една 19-ка второ поколение. Королата от тия години въобще не я споменавам - има да я гонят европеските модели, ма вече е било.

    Коментар


    • #32
      От: Кола за всеки ден

      Моята е 91 година, първата тройка излязла от завода.
      По купето няма грам ръжда а е дошла от Австрия, салона е като нов, двигателя е 1.8 90 коня, нямам забележки никакви.
      Но оборудването е спартанско.
      Гният тези с пластмасите по праговете и веждите.
      Половината тампони и джунджурий по предницата са си оригинални, другата половина сменявам всяка година, от какво ги правят новите не знам, но гума ли е, разпада се, шарнир за година 10 000 км/ се разхлопва а оригиналните още се държат.
      Мнението ми за тройката за десет години експлоатация и 100 000 км. е евтин за подръжка и надежден автомобил, на газ е просто мечта.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #33
        От: Кола за всеки ден

        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
        Моята е 91 година, първата тройка излязла от завода.
        Мнението ми за тройката за десет години експлоатация и 100 000 км. е евтин за подръжка и надежден автомобил, на газ е просто мечта.
        Абсолютно съм съгласен с мнението ти. Ако салона и ламарините държат, може следващия път да вземеш тампони и шарнири оригинални. Не са кой знае кви пари, но ще изкарат повече от афтърмаркета, макар и да не са на нивото на първото вграждане.

        Коментар


        • #34
          От: Кола за всеки ден

          "Слабо запалване и проблеми с дросели....."?! Запалването на 1,4, 1,6, 1,8 mi, произведени между '91 и '99 по нищо не се различават и нямат дросели. 1,3 и 1,6 на Г2 са еквиваленти на 1,4 и 1,6 при Г3 и дори скоростните кутии са 1:1 (някои имат разлика в дифовете и механизма за превключване, но се прехвърлят без преправяне - сваляш едното, слагаш другото). Специално откъм запалване нито един Голф няма проблеми или поне не по-различни от коя да е друга бензинарка. При инжекционите запалването е почти същото. Недостатъкът на малките мотори е, че са именно малки, иначе са аналогични като конструкция. Вървят почти колкото и големите, но не понасят извращения и искат каране с акъл. Т.е. да не ги зориш по баир с 4 човека и багажник, пълен с туршии и компоти. Това са мотори за градски ежедневки, не за магистрални бегачки и са с по-малка охладителна система. За сметка на това са значително по-икономични и вероятно точно това е била идеята, като са ги правили. Доскоро карах 1,8, сега карам 1,4. Откъм вървене малкия даже е по-пъргав, ама съм и с по-малки гуми. Откъм разход обаче разликата е значителна. Малкия гори на градско около 8-9/100 газ, големия не съм го свалял под 12 (а зимата и към 14/100) при всякакви настройки. На извънградско съотношението е подобно: 6-7/100 малкия, 9-10/100 баткото при еднакво натоварване и маниер на шофиране. За 19 нямам много впечатления, щото съм имал за кратко само Клио от тая марка. Най-малкото имат значителна разлика в трансмисията и тя не е в полза на Рендетата - значително по-предразположени към проблеми и несравнимо по-скъпи консумативи. За японците бих дал глас за Сивик от тия години, но отново консумативите са поне х3 спрямо Гоуфо. Тойота не са ми в хит-листа.
          Последно редактирано от kuzdov; 11-12-14, 11:52.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #35
            От: Кола за всеки ден

            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
            В момента ползвам Голф3 на газ за всекидневна кола, замислям се да го сменя с нещо по ново...
            Една идейка , има една приказка - не пускай питомното, за да гониш дивото... вместо да търсиш малко по-нова кола и с оглед пак да има евтина поддръжка, разход и т.н., защо не почерпиш сегашния ти голф с нова и различен по цвят боя, претапициране на салона ти с нов плат - кожа, стягане по ходовата част с всичко което е за смяна, така хем ще си имаш сигурната си кола, хем ще ти е и освежена, стегната и пак ще си я караш с кеф
            Последно редактирано от Еделвайс; 11-12-14, 10:55. Причина: пояснение

            Коментар


            • #36
              От: Кола за всеки ден

              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
              Една идейка , има една приказка - не пускай питомното, за да гониш дивото... вместо да търсиш малко по-нова кола и с огглед пак да има евтина поддръжка, разход и т.н., защо не почерпиш сегашния ти голф с нова и различен по цвят боя, претапициране на салона ти с нов плат - кожа, стягане по ходовата част с всичко което е за смяна, така хем ще си имаш сигурната си кола, хем ще ти е и освежена, стегната и пак ще си я караш с кеф
              Това с новата по цвят боя може да му докара само главоболия. Иначе по темата - Шкода Фабия 1.4 MPI.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #37
                От: Кола за всеки ден

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Това с новата по цвят боя може да му докара само главоболия. Иначе по темата - Шкода Фабия 1.4 MPI.
                Отива до КАТ подава заявление за промяна на цвят, минава да я видят и в талона ще пише новия допълнителен цвят, правил съм го и никакви проблеми.

                Коментар


                • #38
                  От: Кола за всеки ден

                  Малко като надприказване го докарваме, Куздов. И като доказване кой ги чува петлите повече. Не ми е това целта, за теб не знам. Дросели имат всички, проблеми имат инжекционите, механично са слаби и моното и пълните. Г3 не е лоша кола, но пак казвам, 2014 края знаем повече от 99 края. Има много като нея.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Кола за всеки ден

                    Извинявам се ако съм оставил такова впечатление и изобщо нямам намерение да си меря компетенцията с кой да е. Дросели наистина имат всички, но не в този смисъл, който предполагам влагаш. Специално аз не съм чул и не виждам как би имало проблем с дросела на моноинжекция, пък и на пълна. Ако си видял някой изкривен, то предполагам се сещаш, че не е в него проблема, а в кофти газова уредба. И изобщо не виждам какво им е слабото на инжекционите, нито съм чул за характерни за марката проблеми точно там. Ти ако знаеш някакви технически подробности, сподели ги. Може да е офтопик, ама мисля ще е полезно да се знае. Иначе приказките ти звучат като оня, дето не бил ял луканка, ама бил чул,че на братовчед му един комшия е ял и било много вкусно.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #40
                      От: Кола за всеки ден

                      Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                      Чудя се още.
                      То друго с тези размери......?
                      Трябва ми кола от голф сегмента, японците и корейците как са в тази категория?
                      Петицата я гледах, но ми излиза малко извън бюджета а пък четворката си е почти като тройката няма голяма разлика.
                      Та умувам и гледам и пак умувам и пак гледам.
                      КИА и Хюндай са много добре и на качество и на поддръжка.Ефтини части които рядко ти трябват.
                      Grand Vitra ddis 2008
                      SEAT Althea XL tsi 2010
                      Mitsubishi Canter

                      Коментар


                      • #41
                        От: Кола за всеки ден

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                        От споменатите тук за разхода бъркаш,сеед градско пада до 6.7 газ...
                        Ми да беше казал, че е на газ в предните постове!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Кола за всеки ден

                          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                          Това с новата по цвят боя може да му докара само главоболия. Иначе по темата - Шкода Фабия 1.4 MPI.
                          П
                          Шкода имах нова от магазина и за 136 000 км никакъв проблем.
                          Grand Vitra ddis 2008
                          SEAT Althea XL tsi 2010
                          Mitsubishi Canter

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X