Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

    Съжалявам за отклоняването от темата, но ... относно размерът ... с гледане, и слушане на заключения от сорта, че размерът нямал значение не става. Винаги трябва да се пробва.
    Защото ... големият индианец наа един приятел, с надпис JEEP на челото, роден '03-а, изглежда внушително паркиран до моето японче CR-V, 95-и набор. Това, гледани отвън. Влизам вътре и нещата коренно се променят. Вътрешното пространство и видимостта на япончето е с едни гърди напред.
    Относно ползата от джипа на асфалт ... ще ви отегча с още един личен пример.
    Пътуваме, закъснявайки за летището, посреднощ, със CR-V-то. Заобикаляйки един затворен участък от магистралата, на едно кръгово в едно селце, както казват англичаните "ин дъ мидъл оф ноуеъ', гледайки знаците, кой изход да хвана, взех че излязох от кръговото направо през тротоара (10-ина см) и тревните площи, както си карах с 30-ина км/ч.
    Викам на бра'чеда до мене - представяш ли си, какво щеше да стане, ако бяхме направили това упражнение със чисто новия Сивик на кака ти?!
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

    Коментар


    • #47
      От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

      Тая тема бих я оприличил на въпроса : Какво да пия ? Бира или Мастика ?

      Коментар


      • #48
        От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

        Мастика с бира, разбира се!
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #49
          От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

          Да си дам и моите 5 пари, като човек който наскоро имаше подобна дилема/трилема и т.н. Търсех семеен автомобил, 4х4 с голям багажник да качвам детски колички, багаж и т.н. Винаги съм бил влюбен в боксерите още от времето на VW костенурка, а после и от мотоциклетите. Така, че приоритет естествено ми беше Субаруто, но автомат и 3.0 литров двигател. Комбинацията 2.5 и автомат ми идва слаба - много бръмчи/малко върви и поне според мен се явява безсмислен компромис в полза на по-ниски данъци и разходи за гориво. За системата 4х4 на Субару няма смисъл да говорим понеже е достатъчно доказана и напълно отговаря на моите нужди за градски автомобил SUV. Ако искам да се изкалям и да потроша нещо в гората си имам баба Лада. Недостатъци на Субито са високата начална цена и ограниченото предлагане. В продавалниците се въртят едни и същи автомобили (следя ги отдавна за нещо хубаво), предимно внос от Швейцария (подобаващо ръждиви и с отглеждани кучета вътре ), на не знам си колко хиляди км и на безбожно високи цени за годините си. Подозирам, че има сформиран някакъв субару-търговски картел, който се е наговорил да държи едни и същи цени на любимата марка.

          Митсубишито - е много ме кефи тоя мечок, особено когато е боядисан зелен . Много ми е удобен. Огледалата са супер. Возията също. Багажникът е просто мечта (влиза цяла детска количка без да се налага да я сгъваш). Всичко вътре ми е точно на място и ми е удобно, обаче... С всички, които съм говорил и са го имали, са ми казвали да бягам от дизела. ГНП се сменяло често почти като маслото (малко преувеличих де), но за сметка на това пък струвало скъпо. Постоянни проблеми с датчици и светлинки по таблото. Като прибавим и това, че при каране джипа ми идва и малко муден, което е логично предвид габаритите, за съжалени отпадна от класацията.

          "Катафалката" и "Високата катафалка" (Volvo V70 и XC70) винаги са ми били адски грозни - и отвън и от вътре (на картинка и бърз поглед). Всичко това обаче се промени като седнах в тях - слава Богу, че не легнах. Хахахахахаха.... Много просторен и удобен автомобил. Бялата "еленска" кожа е страхотна. Седалките направо лепнат на г@за ми. Навигацийката ми хареса как излиза от таблото. Двигателя (D5) е отличен като динамика/мощност/разход (Последното истинско Волво), което с кеф може да караш по магистралата с 200км/ч. Телефона си беше наличен - не че ще го ползвам. Щорички на задните прозорци са много готини, климатик, круиз, а бе всичко вътре ми хареса. Багажникът е голям, а като сложиш една дълга "лодка" на покрива може да се пренесеш с цялото домочадие, където си поискаш. И цената, която беше почти на половина спрямо другите кандидати определено ме превърна във фен на въпросния автомобил. Не го купих само, защото не беше автомат. Е вярно - не всеки може да хареса и да заобича шведа, но за всеки влак си има пътници.

          В крайна сметка всеки трябва да си направи избора сам. Според своите габарити, нужди и бюджет. Истината е, че няма универсален автомобил и затова е най-добре човек да си купи няколко.
          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X