Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

    Газ НЕ. Така че бензиново Паджеро не е в списъка. Дизеловото като разходи ще е горе долу същото. Гуми 235/70/16 от 140 лв. до 278 лв. 215/60/16 от 160 лв. до 242 лв. Гражданска 3200сс от 254 лв до 605 лв 2500сс от 227 лв до 591 лв обслужване малко по-скъпо на Паджеро данък на Паджерото ще е с няколко лева по-нисък.

    Коментар


    • #17
      От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

      +1 за Аутбек-а. Щом няма да го ползваш за сериозен оф-роуд, това е твоята кола. Клирънс от 21 см, 4х4, нисък център на тежеста, малко тромав 4-степенен но дуракоустойчив автомат, който е идеален за градско каране.

      Коментар


      • #18
        От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

        С дизеловото паджеро за 2-3 години ще спестиш от разхода на гориво колкото да си платиш половината от ремонта на ГНП то.
        На Маринов паджерото всъщност е Монтеро 3,8, като този рядък мотор не е ГДИ и става за газифициране. 3,5 ГДИ двигателите не стават на газ.
        Ааа и много поздрави на колегата който писа, че паджерото на ставало за офроуд. Суперселекта, задния блокаж , силния двигател и заводските 31' гуми стават само за каране по жътите павета.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #19
          От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

          Първоначално публикуван от plaskom Преглед на мнение
          ... малко тромав 4-степенен но дуракоустойчив автомат, който е идеален за градско каране...
          Не Пламене..виж годината , за която се пита..тия са вече 5-степенни ! Относно темата- по-горе съм написал ясно, че ако не требе клиренс е безсмислен джипа..което ще оцениш и на магистралата, а и ако ръгнеш в чужбинско на магистрална екскурзия !
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #20
            От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

            Грабвай Субару-то,но разхода не е малък,от14 нагоре градско.Препоръчително автомат,рядко дава проблеми.Основен проблем-протичат гарнитури на глави,най-вече след газифициране.Караш на бензин,сипваш качествено масло и потдържаш в перфектна кондиция охладителната система и сиТи!Също така ходиш в сервизи с опит с боксерите,попрочети в форума на Субару,има много информация.

            Коментар


            • #21
              От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

              Аз съм имал Аутбек преди 6-7 години,после минах през Митсубиши Аутлендър и от 2 години съм с Митсубиши Паджеро 4-2008 г,но с бензинов двигател 3,8. сложил съм му газ и мога да кажа,че това е моята кола,голяма, мощна,красива,с всички глезотии ,въобще м/у Субару-то и Паджерото винаги ще избера джипа.

              Коментар


              • #22
                От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                Паджеро 3 лично за мен е много удобен автомобил. Просторен, с хубава возия, дизелът според мен си е добре като динамика / бензинов не съм карал/. Лично аз го предпочитам пред 120 -ка примерно. Малко ми е шумен двигателя обаче. Отделно аз не бих взел на старо съвременен дизел. Прекалено скъпо става, ако кихне. Не се заблуждавай, че ще даваш малко повече пари за гориво при Паджерото. С времето ще усетиш, че не са малко.За Субито от цитираната година не бих казал , че има някакви "дежурни" проблемни места. Единствено тампони на предни носачи и биалетки на 30 К км приблизително сменях. Но те не струват милиони. Рейката също може да текне, но и там няма драма. Сега , ако се наложи смяна на съединител и маховик с оригинални такива, също не е евтино, но е за предпочитане пред ремонта на Дид. Ако ще е 2.5двг ръчката е доста по-вървежна. Работата със съединителя в града и задръстванията обаче си е наказание.Автомата пък си е муден. Отделно , както е писал Пламен 2.5 ЕАТ си е 4 степени през 04г. Изобщо за мен изборът на автомобил е по-скоро емоция. Иначе все си е разход. Покарай двете и си прецени кое ти допада повече.
                Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
                Opel Frontera V6

                Коментар


                • #23
                  От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                  Яро, джиповете са много хубаво нещо, ама не за всекидневен автомобил... С аутбек или друг кросовър пак можеш да се разходиш до някоя полянка или да отидеш на ски... но на магистралата си е лека кола...
                  Ако бях земеделски производител или имах хижа някъде високо в планината, веднага бих си взел джипка! А сега какво... 300-500км асфалт/магистрала и накрая 1км черен път, който всяка прежалена кола може да мине 350 дена в годината... Единствената полза от "камиона" е, че гледаш отвисоко... но в един миниван е пак същото, обаче събира хора и багаж по две...
                  Големите бензинови двигатели също са много хубави, но не са практични заради огромния разход /не всеки иска АГУ в колата си/.
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                    Забравих евентуално слабост при МТ на Субко. Много възможно е да се наложи смяна на среден диф заради блокировката, която FHI наричат виско лсд. Чувам ремонтирали ги вече де.
                    Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
                    Opel Frontera V6

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                      Ако си избираме кола по това на кой модел кое колко струва да се ремонтира... Всеки си има нещо на ум... Въпросът е да получиш съвет от човек с опит и сходно на твоето мислене...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        Яро, джиповете са много хубаво нещо, ама не за всекидневен автомобил... С аутбек или друг кросовър пак можеш да се разходиш до някоя полянка или да отидеш на ски... но на магистралата си е лека кола... ...
                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        Ако си избираме кола по това на кой модел кое колко струва да се ремонтира...
                        В същност, ако гледаме габаритите, голяма част от джиповете не се различават особено, а някои дори са и по-малки от голямо комби от типа на Subaru Outback.

                        Примерно, при споменаваните в темата Паджеро и Аутбек положението е следното:

                        Ширина: Паджеро - 1875 - 1895 мм : Аутбек - 1820 мм (разлика 5-7 см)
                        Дължина: Паджеро 4830 - 4915 мм : Аутбек - 4790 мм (разлика 4-12 см)

                        Не мисля, че тези разлики представляват някакъв сериозен проблем за движение и паркиране в града. Да не говорим, че, както споменах, има и джипове, които са по-малки от голямо комби (примерно Гранд Чероки WJ е по-къс от Аутбек и само с 1 см по-широк). Проблем може да е по-лошата видимост назад, но пък вече парктрониците и камерите не са някакъв невиждан лукс.

                        Също така няма лошо човек да вземе предвид кое колко струва за ремонт, когато става въпрос за купуване на кола на старо, особено в случай, ако даден модел има типични "болести" с голям % вероятност за възникване.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          Яро, джиповете са много хубаво нещо, ама не за всекидневен автомобил... С аутбек или друг кросовър пак можеш да се разходиш до някоя полянка или да отидеш на ски... но на магистралата си е лека кола...
                          Ако бях земеделски производител или имах хижа някъде високо в планината, веднага бих си взел джипка! А сега какво... 300-500км асфалт/магистрала и накрая 1км черен път, който всяка прежалена кола може да мине 350 дена в годината... Единствената полза от "камиона" е, че гледаш отвисоко... но в един миниван е пак същото, обаче събира хора и багаж по две...
                          Големите бензинови двигатели също са много хубави, но не са практични заради огромния разход /не всеки иска АГУ в колата си/.
                          Напълно съм съгласен с всичко, което си казал, Тедо, с изключение на това, че минивана събира хора и багаж по две. ;-) Никъде не твърдя, че джипките стават за всекидневен автомобил, макар и точно това да са въпросите или мераците на 90% от питащите в този раздел - да се оправдае нуждата от джип за употреба на семейно комби.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            - да се оправдае нуждата от джип за употреба на семейно комби.
                            Точно казано Яро, точно..Да си призная най-големия дразнител за мен в леките коли спрямо джиповете- ниски седалки /не седиш като на стол/ по-трудното "сгъване" /особено при шкембати като мене/ , по-ниска гледна точка , по-малки огледала. Всичките тези елементи при джиповете улесняват градската употреба, а недостатъците всички ги знаем- лакомия, мудност, габарити..така, че въпрос на приоритети наистина. Проблем възниква тогава, когато необходимите приоритети се сблъскат с емоцията, която заслепява разума...
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              ..., макар и точно това да са въпросите или мераците на 90% от питащите в този раздел - да се оправдае нуждата от джип за употреба на семейно комби.
                              Веднага вкарвам още едно оправдание
                              Стара Загора - (близо до) Видин - Стара Загора с лек автомобил и с дребна джипка, един и същи водач, един и същи сезон, приблизително еднакъв трафик:
                              - отиване:
                              лек: 5 часа, 50 лева гориво (тук и нататък - груба сметка, не съм засичал с милилитри и секунди).
                              жипка: 6 часа, 60 лева гориво.
                              - Връщане:
                              лек: 6 часа път + 1 час търсене на гумаджия + половин час смяна на изкъртена гума заради кофти дупка на сянка. Гориво: 55 лева + 160 лева при гумаджията. 3 часа псуване изобщо не го броя.
                              жипка: 8 часа, гориво: 80 лева, удоволствието от връщането по третокласни и черни пътища и зяпането на разни красоти из балканите - безценно

                              Обща сметка ... няма смисъл
                              И това не е еднократно! Само за протокола: говоря за изправни автомобили с нови гуми. Особено единия път бяха на 3 дена ... заболя ме, мамкаму и прасе!

                              Да споменавам ли какво става, ако има начинаещ водач? И колко издържат джантите на леката кола при среща с бордюр и колко на джипа? Това само за размисъл по темата 'разходи'.
                              А местата за паркиране? Че там където със най-елементарния Самурай, пък и с Аутбека, ще си спреш като пич, с обикновена лека кола си останал без картер (дори се сещам за няколко пресни примера с Ауди А3).

                              Е, да, ако човек вижда всичко единствено в стотинки, ще си вземе за 600 кинта Кадет 1.3 комби на 25 години, ще си кара с гуми амнайста употреба за по 15 кинта, с по 6 'фитила' на гума (не се майтапя, познавам такива), ще си долива през ден масло по 2.30 литъра и ще е щастлив от живота ... докато не му хвръкне някое колело в движение или не се натресе в някой и всичката "икономия" не му излезе през г@за. Но това вече е друга крайност, която не препоръчвам на никого.

                              Както и да е, всеки сам си решава как да си направи живота труден
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мицубиши Паджеро или Субару Аутбек

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Веднага вкарвам още едно оправдание
                                ...
                                Все пак сравняваме джип и кросовър - гумите не са баш като на А3 със 17-ки /щото с 15-ки трудно се криви джанта/...
                                За срещата с бордюр... Може да пострада и джип - не лежете на тая кълка...
                                Мой познат беше си спукал 2 гуми на Теракан от минаване през паднали камъни в един от планинските ни проходи...
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X