Здравейте,решил съм да си взема джипка но колкото повече чета толкова по-голяма каша ми става,та затова реших да пусна тема.
машината ще я използвам за следните неща:
1.40% тежък offroad-корозирали черни пътища,планински тежки преходи/разходки,дерета,калища,изкачване на стръмни наклони,тежки риболовни излети и др.подобни.
2.25% като работно магаре,когато съм си на село.
3.20% за в София,когато ми се наложи (нямам друга кола).
4.15% междуградско каране.
искам машина да има следните качества:
1.висока проходимост.
2.да е максимално здрава със сравнително евтина поддръжка и резервни части.
3.да е пригодна за тунинг.
4.резервните части да се намират лесно.
5.да е сравнително икономична...................май качествата станаха твърде много.
БЮДЖЕТ 5-6000лв
Имайки предвид горенаписаното мисля, че ми трябва максимално лека джипка къса база,затова съм се ориентирал към suzuki samurai ама дългата база,която реално погледнато е "стандартна" къса база. Притиснява ме факта,че не се срещат доста често,но отдруга страна по моята логика всички части трябва да са същите като на стандартния самик.
та като цяло въпроса се свежда до това дали си струва да търся евтина дълга база и с течение на времето да я правя,смисъл ново окачване,гуми поне 31,понижаващи раздатки и тн. или да направя компромис със мястото за багаж и да взема вече направена къса база,гледам по мобилето за тези пари има направени самурай...................или пък някоя витара???
ето няколко конкретни обяви които съм гледал,ще съм благодарен ако изкажете мнение за машините.
..........
машината ще я използвам за следните неща:
1.40% тежък offroad-корозирали черни пътища,планински тежки преходи/разходки,дерета,калища,изкачване на стръмни наклони,тежки риболовни излети и др.подобни.
2.25% като работно магаре,когато съм си на село.
3.20% за в София,когато ми се наложи (нямам друга кола).
4.15% междуградско каране.
искам машина да има следните качества:
1.висока проходимост.
2.да е максимално здрава със сравнително евтина поддръжка и резервни части.
3.да е пригодна за тунинг.
4.резервните части да се намират лесно.
5.да е сравнително икономична...................май качествата станаха твърде много.
БЮДЖЕТ 5-6000лв
Имайки предвид горенаписаното мисля, че ми трябва максимално лека джипка къса база,затова съм се ориентирал към suzuki samurai ама дългата база,която реално погледнато е "стандартна" къса база. Притиснява ме факта,че не се срещат доста често,но отдруга страна по моята логика всички части трябва да са същите като на стандартния самик.
та като цяло въпроса се свежда до това дали си струва да търся евтина дълга база и с течение на времето да я правя,смисъл ново окачване,гуми поне 31,понижаващи раздатки и тн. или да направя компромис със мястото за багаж и да взема вече направена къса база,гледам по мобилето за тези пари има направени самурай...................или пък някоя витара???
ето няколко конкретни обяви които съм гледал,ще съм благодарен ако изкажете мнение за машините.
..........
Коментар