Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв Ван 4х4?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Какъв Ван 4х4?

    Аз съм за Vito! Имам Vito 115 4x4 2006, купих го 2008 на 40х км сега е на 210х, имам много км черен път и до сега проблем съм имал само с паркитъл филтъра. Разход при 140-170 км 13л

    Коментар


    • #32
      От: Какъв Ван 4х4?

      Първоначално публикуван от plamen chularski Преглед на мнение
      Аз съм за Vito! Имам Vito 115 4x4 2006, купих го 2008 на 40х км сега е на 210х, имам много км черен път и до сега проблем съм имал само с паркитъл филтъра. Разход при 140-170 км 13л
      Е те това е ценен коментар.
      Кажи сега дали е автомат или ръчка и каква база е дълга къса или екстра дълга?
      Притеснява ме този 4 цилиндров мотор с 150 кс дали става за употреба - как е като е натоварен на голям продължителен баир?
      Надявам се че Вито 115 = Виано 220 цди поне по двигател
      Също ако кажеш повече за 4 х 4 например как се държи на заледено в завой. Клирънса колко е (пише че е по висок от нормалните 2 х 4 версии)
      Поздрави
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #33
        От: Какъв Ван 4х4?

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        как го измислихте това, че мултиван е по-евтин от виано? В мобиле.де пускам търсене от 2006+ до 10000 евро и излиза 1бр мултиван на 200,000км и 26бр. виано...
        Не мултиван а Т5 като цяло - има каравели 4 х 4 примерно на никакви пари.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #34
          От: Какъв Ван 4х4?

          Първоначално публикуван от VANKOO1979 Преглед на мнение
          Кадито е ниско,не става и за лек офф-роад.Ако му сложиш 7-те седалки,остава почти без багажник.За твойте цели Мултивана е колата -2,5TDI,но 6-7 тоя автобус няма как да гори,по-скоро 12-13.
          Кадито има дълга база след определена година казва се Макси и определено има 7 истински места и 1 метър багажник.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vw-caddy-maxi-4motion-01.jpg
Прегледи:3
Размер:167.6 КБ
ID:5563327
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • #35
            От: Какъв Ван 4х4?

            Витото е автомат, 4х4 се държи като повечето модерни джипки снабдени със системи за сигорност, или с подходящи гуми почти няма разлика в поведението в сняг. За клириенса, още когато го купих замених гумите с по високи и сега съм със 225/65R17 и в момента съм малко по-висок от нормален джип. Що се отнася до двигателя, тези 150 кс съм ги ппробвал един два пъти и дори с тези двата дифендара се движех спокойно с 130км при поледица( имам и свидетели)Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image.jpg
Прегледи:1
Размер:99.4 КБ
ID:5563336
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #36
              От: Какъв Ван 4х4?

              Cady Макси има 1метър багажник при 5 заети места

              Коментар


              • #37
                От: Какъв Ван 4х4?

                Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
                Еспейса който е 4х4 е много по-стар от твоите изисквния, и не е гранд, .... Грандовете са III и IV поколение, но за съжаление, нямата двойно... имат си метър назад при всички седалки, имат и автоматик и е доста добър за асфалт и може и инцидентно да влезеш на "черно" но офроуда го забрави. Въобще не са чупливи III, някой IV са чуливи...

                Имам III 3.0 V6 автоматик мога много да и кажа за модела конкетно и по ощи неща Еспейс като цяло.....
                .... ех де и аз да имах 4 деца...завиждам .....

                Ако е към мен въпроса...

                Идеален за града, извън градско, магистрално каране, празен-натоварен нищо него събаря ако е голям двигателя!
                Не става за офроуд,дори за риба да отдеш не е подходящ, нисък е а отпед има под бронята един спойлер който прави предницата още по-ниска, ...поне аз моя го пазя и не го вкарвам по черни пътища. Иначе е много мислена кола, всичко си и е на мястото.... има много удобни екстри, които се забелязват като започеш да караш по-интензивно. Малко е тежичка и затова вози много добре, което се усеща и на планиски завои. Този проблем го няма при IV която се кара като играчка. При всички еспейси видимостта е превъзходна. III има много удобства за шофьора, задните пътници са с леко присвити крака...
                Толкова от гледна точка - средно статистически шофьор.
                Аз купих машина с 3.0 двигател понеже малките коли горят много и не им достига мощност когато се кара бързо или колата е натоварена.
                Още: купе от стъкломат, не гние. Стоманени ленти в купето и вратите - много висока сигурност, огромна функционалност на купето, и много други.....
                ...ако искаш на лично или 0878281813

                Коментар


                • #38
                  От: Какъв Ван 4х4?

                  От всички условия които си поставяш, това може би ти е най важното:

                  Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                  ......
                  2. 7 използваеми реални места – да остава поне 1 метър багажник след тях. Ще имаме вече 4 деца от които 2 бебета със всичките им антуражи.....
                  И за целта никакви малки Ванове и подобни тип-баничарки няма да станат.
                  В последствие ще го установиш, защото винаги ще имаш нужда, от поне още едно место /ненадейно/ и още едни + 50см.,за "антуражите" на децата - да са ти живи и здрави.
                  Моето мнение е на база наблюденията и впечатленията от приятел, /в горе-долу същото положение като твоето/ и в случая най-подходящо, би било едно Вито 4х4 .Пробва и смени няколко варианта и накрая се роди с такова.
                  Успех.
                  / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                  Коментар


                  • #39
                    От: Какъв Ван 4х4?

                    Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                    Колегата,предполагам е искал да напише Джъмпер,който е близнак на Боксера,но третото поколение е много по-кекаво и чупливо от първото и второто.А и са в по-горна категория-по-скоро на малко училищно автобусче
                    +1

                    Джъмпер/Боксер/Дукато от втората генерация, пътнически, 2,2 или 2,8 хди, с 4х4 данжел и климатик е точния.Но си е бус.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #40
                      От: Какъв Ван 4х4?

                      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                      Кадито има дълга база след определена година казва се Макси и определено има 7 истински места и 1 метър багажник.[ATTACH=CONFIG]681761[/ATTACH]
                      Няма.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vw-caddy_maxi_life.gif
Прегледи:1
Размер:32.6 КБ
ID:5566374

                      Коментар


                      • #41
                        От: Какъв Ван 4х4?

                        Кой избрахте?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Какъв Ван 4х4?

                          Ами ланд ровър дискавъри 2 е избора за момента, но определено е голям компромис по първоначалните критерии.
                          Обаче си го обичам и ме радва[emoji3]
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Какъв Ван 4х4?

                            Аз нямам пряко впечатление от него, но се замислям за подобен като твоя, затова ще ти бъда благодарен за повече информация от първа ръка. Возил съм се в такъв един път... и ми направи впечатление че е по висок от таурега и х5 на светофарите. Отзад возеше доволно/ с въздушно окачване ли е, кажи ми и какви са компромисте ако не е тайна.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Какъв Ван 4х4?

                              със въздушно окачване ли е отзад колега

                              Коментар


                              • #45
                                Какъв Ван 4х4?

                                Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнение
                                Аз нямам пряко впечатление от него, но се замислям за подобен като твоя, затова ще ти бъда благодарен за повече информация от първа ръка. Возил съм се в такъв един път... и ми направи впечатление че е по висок от таурега и х5 на светофарите. Отзад возеше доволно/ с въздушно окачване ли е, кажи ми и какви са компромисте ако не е тайна.
                                Компромисите:
                                1. Газова уредба, беше като го взех с една бутилка 40 литра отдолу, сложих още една 40 литра между задните седалки. Не много удобен вариант когато се ползват седемте места и багажи. Идеален вариант ако всичко е отдолу. от разхода съм доволен: смесено 22 газ, извън със скорости до 90 16.5, магистрала 20-22
                                2. Окачването беше уморено въздушните възглавници заминаха на боклука– смяна с ново хеви дюти ОМЕ +3” – сега стана супер стабилно и доста по твърдо. И преди смяната и след това не е комфортен, много друса особено отзаде.
                                3. Максимална скорост – не ставе да се кара с повече от 130-140 км/час дори и с оригиналното окачване не е магистална бегачка. Иначе мотора си го може и 200 да дигне и дори без да качи температурата по баирите (пробвах но е опасно, най малкото мърдане на волана може да те изхвърли от пътя). Комфортна скорост след лифта, големите гуми 32” и фланците е 100-110 км/час
                                4. Маневреност – много трудно се набутва при паралелно паркиране, радиуса на завой е ужасяващ. Най лесно е да го качиш на 30-40 санта бордюр ама вече е незаконно и глобяват. Във Варна трудно се паркира в центъра поради теснотата на уличките.
                                5. Видимост – гумата отзаде пречи, парктроник задйлжителен и отпред и отзад.
                                6. Висок товарен ръб и трудно се товари отгоре защото стана 2.05 метра висок. Едвам влиза в гаража ми който разбира се не е предвиден за 2.05 височина, ако е отворен шибидаха задния закача
                                7. За жена ми е камион и не може да го кара.
                                и .т.н.
                                Последно редактирано от rosen_offroad; 23-07-15, 22:27.
                                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                                VW Golf VI variant
                                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X