Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Discovery 3 vs Land Cruiser 120

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

    Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
    Това като задължително правило ли е или изключение?
    Ако е често явление, то излъчва доста негативно впечатление за модела. Все пак говорим за ТЛК...
    Ако и тея свалят гарда пиши го света на автомобилите (джибките) бегал....
    На моя кръстник 120-ката на 20 хил.км му замина едната дюза(дали е или не е) ,тука в сервиз тойота му искаха 1500 лв . После от къде намери някакъв сервиз в Гърция ,закара я шофьора му и на същия ден я върна и ремонта излязъл 50 евро . Дали тука са се опитали да го метнат и проблема не е бил дюза .................
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

      Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
      А имаме ли в момента крал или всички само са претенденти?
      В моите скромни представи от доста време се гонят няколко марки и модели като Патрол, ТЛК, ЛР Дифендър.
      Старците са с корави души , ама днешната младеж е гейски извратена ,по точно гавра с автомобилостроенето
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

        Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
        Може, наистина не съм запознат.
        Но всеки като клиент, в частност Тойота биха могли да имат железни претенции и изисквания спрямо доставчика си (в случая на дюзите и помпите) относно качеството им. Дори са задължени предвид името и славата си, които имат (все още). Има доста други марки МПС, които са с нива под Тойота и също получават от някой доставчик дюзите и помпите си, но нямат проблеми с тях. Говорим за един от претендентите за кралското място в клас джиб (ТЛК). Ако да беше Фреелендер или Аро да си затвори човек очите.

        Те ги имат.И не само те.Но уви.
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
          Това като задължително правило ли е или изключение ....

          ...
          Не е изключение. Всички инжектори от подобен тип работят що годе в норми до към 150 хил. След това излизат много от тези норми. Проблема тук е, че вследствие на натрупване и на други фактори свързани с работата на ижекторите го отнася механиката на ДВГ - КММ, групата бутало - цилиндър, глава, турбокомпресор и др. За съжаление ремонта на тези инжектори не е дългосрочно решение, ако въобще могат да се ремонтират, защото старите инжектори не подлежат на ремонт.

          Коментар


          • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

            Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
            Може, наистина не съм запознат.
            Но всеки като клиент, в частност Тойота биха могли да имат железни претенции и изисквания спрямо доставчика си (в случая на дюзите и помпите) относно качеството им. Дори са задължени предвид името и славата си, които имат (все още). Има доста други марки МПС, които са с нива под Тойота и също получават от някой доставчик дюзите и помпите си, но нямат проблеми с тях. Говорим за един от претендентите за кралското място в клас джиб (ТЛК). Ако да беше Фреелендер или Аро да си затвори човек очите.
            Ми, ако доставчика е собственост на клиента(какъвто е случая) към кого да предяви претенции...?
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

              Проблема с инжекторите при комън рейл системите е най-голям когато инжектора остане отворен и се "изпикае" в цилиндъра, при тези налягания на впръскване често се топят бутала и други подобни.По принцип ако след запалване на студен мотор се забележи чукане, притрисане, сивкав дим и мирис на сурова нафта, точно това е момента в който да се свалят инжекторите, да се почистят и да им се направи профилактика.Отлагането на подобен ремонт за напред във времето може да е фатално за двг.А иначе съм срещал и мотор на около 2хил.км при който се случи подобно нещо, алуминиевата сплав на буталото се беше налепила по главата и клапаните, буталото беше задрало в цилиндъра.Това е практически нов двигател.Интересното беше, че производителя не прати цял нов мотор с комплект нови инжектори, а даде блок с колянов вал и бутала, нова полу-оборудвана глава и само един инжектор.Също разбира се плати и труда освен за сваляне качване на мотора, и за сглобяването му.А мотора е на форд - само за протокола.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Не е изключение. Всички инжектори от подобен тип работят що годе в норми до към 150 хил. След това излизат много от тези норми. Проблема тук е, че вследствие на натрупване и на други фактори свързани с работата на ижекторите го отнася механиката на ДВГ - КММ, групата бутало - цилиндър, глава, турбокомпресор и др. За съжаление ремонта на тези инжектори не е дългосрочно решение, ако въобще могат да се ремонтират, защото старите инжектори не подлежат на ремонт.
                Благодаря за грамотното техническо обяснение! Аз обаче като лаишки потребител, които не е толкова на вътре с тази техническа проблематика, си задавам някои прагматични и прости въпроса.
                - така създадения дизелов двигател не е ли бил тестван и пробван преди да бъде пуснат в експлоатация?
                - След дълги години на производство и наличието на множество проби, варианти знания в производството, някои, някъде не е ли предположил че ще се стигне до този проблем?
                - Защо след установяването му не се е предприело нещо радикално, с което да се избегне в бъдещето. Все пак говорим за хиляди клиенти на фирмата и модела, които ще изреват в един момент (с всичките икономически И социални последствия от това).
                - Защо всички (не само Тойота) се опитват в днешно време да правят от прости и надеждни технически решения, сложни И ненадеждни такива? Да знам, течнически прогрес и иновации. Но не би ли следвало те предварително да бъдат подложени на жесток контрол и тест и след това вкарани в употреба, след изчистване на детските болести И дефекти?
                Ситуацията поражда в мен и ред други въпроси. Ама май ще си остана само с тях. В интерес на истината имам чуството, че тука в форума ще получа по-атекватни И логични отговори, отколкото ако запитам директно фирмата…

                На времето (1984 год.) баща ми намери начин да си купи западно 20 годишно возило. Беше Опел Рекорд Олимпия от 1964 год. Казваше ми че мотора на модела е тестван в пустинята Сахара преди да бъде пуснат серийно. Не знам дали е легенда или истина, но е факт, че взе колата на 20 години И над 350-400000 км, кара я до 1990 год. Навъртайки още поне 200000. За това цялото време мотора не се пипна, само ходова част и шаси.

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Ми, ако доставчика е собственост на клиента(какъвто е случая) към кого да предяви претенции...?
                Еми към самите себе си. То ако е така, значи резила е още по-голям, щото не могат да решат един вътрешно фирмен проблем с качеството. Излишно е да казвам, че всяка една средна и голяма фирма в производството имат отдели по качеството, развой и течнически отдели и куп др. структори със стотици/хиляди хора, материална и техническа база и какво ли още не. Е за чий …(пиииииииип)…… ги имат? Къде е самоконтрола и спазването на вътрешните традиции и кодекс?
                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                Коментар


                • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                  ?=$
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    ?=$
                    ? = $ = const
                    То това ясно. Всички към това се стремят и всяка фирма за това съществува. Иначе нямаше да са фирми, ами благотворителни дружества с идеална цел.
                    Ама нещо стратегията ми се губи.
                    1 Алтернатива: ставаш като всички останали като почнеш от Тата, та стигнеш до Мерцедес и произвеждаш съвременни електронни кукурузници и кошници, къде с повече къде с по малко иновации и разчиташ на бройката от общия дял на всичко което се продава сред зомбитата.
                    ИЛИ
                    2 Алтернатива: създаваш си/използваш конкурентно предимство пред останалите, например превъзхождащо качество/цена и се отличаваш от всички останали именно с това. Клиентите идват и ти дават $ именно заради това конкурентно предимство.
                    Казано просто аз съм потенциален клиент решил да си купи возило. Ако действам по т.2 знам че Тойота (наистина ми се ще и все още вярвам в това) превъзхожда другите с по-добро качество и цена. Отивам и си давам $ на/за Тойота.
                    Ако Тойота действа обаче по т.1, то за мен няма значение дали ще си купя скапан кукурузник за много пари от Тойота, Мерцедес или марката X. Демек знаейки, че всички са еднакви кошници, които я изкарат, я не до края на гаранцията си, отивам и си купувам на гйотера какво да е, щото така или иначе никoй не блести с нещо повече спрямо другия, всички са се размили в общата млевина и на мен ще ми е все тая какво ще карам. …. Най вероятно Duster, щото е по тънкана….
                    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                    Коментар


                    • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                      Понеже малко и за малко съм се занимавал със сук, та да кажа че много години преди сук да стане задължителен за всички фирми, за да могат да работят помежду си и уж продукцията им да отговаря на разни стандарти, са се произвеждали доста издръжливи автомобили.И преди да бъде създаден този бизнес, производителите са си имали изисквания, спецификации и т.н.(разбира се и по-малък обем производство), а и доста по-голям процент на частите са си били собствено производство.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        Понеже малко и за малко съм се занимавал със сук, та да кажа че много години преди сук да стане задължителен за всички фирми, за да могат да работят помежду си и уж продукцията им да отговаря на разни стандарти, са се произвеждали доста издръжливи автомобили.И преди да бъде създаден този бизнес, производителите са си имали изисквания, спецификации и т.н.(разбира се и по-малък обем производство), а и доста по-голям процент на частите са си били собствено производство.
                        Те тва е май ключа от бараката!!! От кога си мисля и мечтая за такива фирми/возила. Собствена конструкция, собствено качество, собствено производство. Всеки стои зад името си и се вижда кой кого. А сега: збиркенщейн. Автопроизводителите са се превърнали в места за зглобяване на части от кол и въже. Мотор от Китай, лагери от Монголия, седалки от Судан, електроника от Тамбукту. Изсипали в кошницата от къде кво намерили, важното да е по евтино ра´ииш ли. Сложили му една табелка отгоре с марката И това било кола. А на времето, всеки сам за себе си, тогава са си направили името И са се доказвали истински.
                        Нима тогава не са печелили пари И е нямало Пазар?
                        Да ме извини колегата, че му наводнихме темата с тези размисли И страсти- спирам със старомодното си мислене. Да живеят продуктите ала BIC.
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                          ...важното да е по евтино ра´ииш ли. Сложили му една табелка отгоре с марката И това било кола. А на времето, всеки сам за себе си, тогава са си направили името И са се доказвали истински.
                          Да де, ама и двете разглеждани возила са стрували по една шапка пари като нови...А сега де...
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар


                          • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                            Да де, ама и двете разглеждани возила са стрували по една шапка пари като нови...А сега де...
                            Анджек де.
                            Имах предвид по евтино като снабдяване И производствени разходи за фирмата. А цената естествено да е на Max. Демек се опитват (и то май успешно като гледам) да осъществят идеята “от пръдня боя да се сътвори”. То стана масово. Производствени разходи за чифт маратонки на Адидас, произведени в Китай 5$, пристигайки в Германия вече са на пазара за 140$. Телевизор Sony от Китай излиза на 40-50$, тука вече го продават на 550-600$ например. Нещо подобно вграждат И в автоиндустрията май. Ама вече ни Адидаса е Адидас, нито Sonyто е Sony, нито Мерцедеса е Мерцедес И так далше….
                            Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                            Коментар


                            • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                              Да бяха поне от премиум сегмента,разбираемо е да даянат малко...Баровците карат една, две, максимум 3 години и милионници не им трябват.Скачат в новия модел...
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • От: Discovery 3 vs Land Cruiser 120

                                Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                                Да бяха поне от премиум сегмента,разбираемо е да даянат малко...Баровците карат една, две, максимум 3 години и милионници не им трябват.Скачат в новия модел...

                                Мамка му,значи ние третия свят пак сме прецакани
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X