Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за конкретен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • въпрос за конкретен джип

    Здравейте,
    преди месец си продадох колата, защото не я бях карал от много време и сега си търся джип за зимата. По принцип не съм фен на джиповете, но е факт, че от пролетта до зимата се придвижвам само с мотор и кола ползвам само, когато вали дъжд или сняг и логичния избор е нещо 4х4. Гледам разни Субарута и прочие, но не ми се дават много пари за кола, която ще ползвам 1000-2000км на година.
    Та днес гледах този Опел Фронтера и ми хареса като цяло.
    <цензура>
    Забележките, които намерих са че няма резервна гума, волана играе малко и левия мигач стои малко накриво. Човекът каза, че е внесена от Италия и я е обслужил (масло и филтър) и няма нищо против да я закараме в който сервиз искам.
    Четох темата за модела във форума и има добри отзиви. Въпросите ми са относно разхода в София и по-скъпи евентуални ремонти? Също така в момента е с някакви всесезонни гуми и не знам дали ще стават за сняг и лед. Също така в кой сервиз мога да я закарам, за да ми кажат дали има нещо по турбо, двигател, окачване?
    Като я карах ми се стори доста мудна, но май от 116к.с. не може да се иска повече. Общо взето ми трябва автомобил, който ще се кара предимно градско и то не всеки ден, а пък лятото още по-рядко. В момента нямам много врере и искам да взема нещо и да го карам, а не да вися по КАТ и сервизи и затова гледам предимно от частници. Ако някой има нещо 4х4 за продаване до 8000лв или е видял нещо, което му харесва също може да ми пише.
    Според вас това ли е джипа за мен и какво мислите за този конкретен Опел?
    Благодаря предварително.
    Последно редактирано от Ясен; 28-11-13, 15:55.

  • #2
    От: въпрос за конкретен джип

    Не може да поставяте линкове към сайтове за продажби тук. Можете по друг начин да опишете за кой автомобил става дума.

    Коментар


    • #3
      От: въпрос за конкретен джип

      OK, става дума за Opel Frontera 2.2 DTI RS, черен кожен салон.

      Коментар


      • #4
        От: въпрос за конкретен джип

        За твоите цели cr-v, субару форестър или rav 4

        Коментар


        • #5
          От: въпрос за конкретен джип

          Първоначално публикуван от mi6ole Преглед на мнение
          За твоите цели cr-v, субару форестър или rav 4
          Много правилно, но проблемите са Форесътр - комби, RAV 4 - женска, CR-V - за тези пари ще е стара, а точно тези са с ужасен дизайн (личен вкус).

          Днес гледх един Freelander и бях тотално разочарован. По принцип съм фен на Grand Cherokee 2.7 или големите бензинови, но не съм сигурен дали мога да си го позволя.

          Коментар


          • #6
            От: въпрос за конкретен джип

            Фронтерата е парт-тайм, така че ще можеш да включваш 4х4 само на сняг и лед. По-удобни за ежедневна градска експлоатация са фул-тайм машините, споменати по-горе.
            Животът е харизан кон според мен...

            Теди

            Коментар


            • #7
              От: въпрос за конкретен джип

              Не виждам какъв е проблема, че е парт-тайм..
              Кашкая също а парт тайм, но не се усеща никакъв проблем по нормални пътища. При парт-тайм ще се усети проблема точно ако излезе от пътищата - може да позагрее муфата...
              Според мен по-големия проблем е размера на машината, щом се избира за градско шофиране...
              Пък и при този планиран пробег ...
              Според мен остави настрана детайлите на задвижването, а наблегни на конкретното състояние на машинката. За толкова пари е важно не марка/модел/задвижване, а в какво състояние е конкретната машинка..
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #8
                От: въпрос за конкретен джип

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Не виждам какъв е проблема, че е парт-тайм..
                Кашкая също а парт тайм, но не се усеща никакъв проблем по нормални пътища. При парт-тайм ще се усети проблема точно ако излезе от пътищата - може да позагрее муфата...
                Според мен по-големия проблем е размера на машината, щом се избира за градско шофиране...
                Пък и при този планиран пробег ...
                Според мен остави настрана детайлите на задвижването, а наблегни на конкретното състояние на машинката. За толкова пари е важно не марка/модел/задвижване, а в какво състояние е конкретната машинка..
                Не заблуждавай човека,Кашкая ти не е парт тайм,при парт тайма няма никакви муфи и дори извън пътя се чувства по-добре,отколкото на пътя.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • #9
                  От: въпрос за конкретен джип

                  Прав си донякъде - Кашо е part time on-demand ...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: въпрос за конкретен джип

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    При парт-тайм ще се усети проблема точно ако излезе от пътищата - може да позагрее муфата...
                    Парт тайм с муфа ? Искаш да кажеш фул тайм, така ще го объркаш човека . Иначе очевидно си е харесал фронтера по една или друга причина та защо да не става за града, само трябва да се запознае малко с особеностите- кое кога и как се включва и толкова. Колкото до бюджета , за тези пари може да се намери доста добра колица само трябва да се внимава. Ако си от София има човек към който да се обърнеш за оглед ....
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #11
                      От: въпрос за конкретен джип

                      Първоначално публикуван от enuff Преглед на мнение
                      ... проблемите са Форесътр - комби ...
                      А Фронтерата, както и всеки друг джип, какво е?
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: въпрос за конкретен джип

                        Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                        Парт тайм с муфа ? Искаш да кажеш фул тайм, така ще го объркаш човека . Иначе очевидно си е харесал фронтера по една или друга причина та защо да не става за града, само трябва да се запознае малко с особеностите- кое кога и как се включва и толкова. Колкото до бюджета , за тези пари може да се намери доста добра колица само трябва да се внимава. Ако си от София има човек към който да се обърнеш за оглед ....
                        Не фул тайм. По принцип е предно, и раздатка (не централен диференциал) а преди задния диференциал има електрически управляема муфа. И като реши - започва да я заключва (може да я остави отключена съвсем или да я заключи съвсем и става 50/50)...
                        Общо взето - като гледам почти като фронтерата, само дето се управлява автоматично (и няма хъбове)...
                        А за фронтерата - по-големия размер може да е препятствие при търсене на място за паркиране в по-голям град...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #13
                          От: въпрос за конкретен джип

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          А Фронтерата, както и всеки друг джип, какво е?
                          SUV

                          По темата:
                          Първоначално публикуван от mi6ole Преглед на мнение
                          За твоите цели cr-v, субару форестър или rav 4
                          Грозното пате може да се окаже твоя красив лебед.
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #14
                            От: въпрос за конкретен джип

                            Непрекъснатно попадам на теми, в които някой е решил, че иска "нещо 4х4 за дъжд и сняг" и се захваща да гледа някакви джипове с "класическо" задвижване /4х4 парт тайм /което е най-евтино и опростено като конструкция, но и непригодно за асфалтови пътища при дъжд и сняг...
                            Много често във въпросните теми никой не си прави труда да им каже на хората какъв таралеж се опитват да си наврат в гащите...
                            точно автомобилите тип "комби 4х4" са за такива цели, а не Фронтери, патроли, витари и т.н., които са "пълна скръб" на асфалта и са мислени само за "придвижване" по него, докато стигнат черния път...
                            Няколко от най-честите заблуди са:
                            - джипът /за 3-4 или дори 10 хиляди/ е по-стабилен на дъжд и сняг от "лек" автомобил:
                            първо и очевидно- за същите пари може да се купи много по-нов и по-запазен "лек" автомобил.
                            второ- комбинацията от висок център на тежестта, високопрофилни /"балонни"/ гуми с А/Т или още по-зле с М/Т шарка е много опасна при нормалните шосейни и магистрални скорости /80-100-140кмч/ и ако водачът е не е свикнал да борави внимателно с волана и спирачката, обръщането е лесно... Знам за индивид който за 1 година се обърна 2 пъти на м-ла Хемус с Рейндж Ровър 4.6HSE /вторият път тамън го бяха отремонтирали от първото обръщане/
                            трето - комфортът, разходът на гориво и подръжката на стар джип са много по-скъпи от тези на лек автомобил от същия ценови клас...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              От: въпрос за конкретен джип

                              Първо, мерси за отговорите, доста неща ми станаха по-ясно. Аз до днес дори не знаех, че разликата между постоянно 4х4 и парт-тайм е толкова голяма - мислех, че второто просто е направено за иконимия и 4х4 да се включва само при нужда т.е. по-доброто за града, но явно е било обратното.
                              Не гледам само за джипове. Откакаха ме от Ягуар Х-тайп. Комбита не гледам, защото са семейни коли, а ако ми потрябва комби вече имаме едно. Това е и едно от нещата, което ме привлече към Фронтерата, че е къса база и сравнително компактна.

                              Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                              Ако си от София има човек към който да се обърнеш за оглед ....
                              Да, от София съм. За кого става дума?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X