Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

    Добър избор! Добре дошъл в отбора.
    не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

    Коментар


    • #32
      От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

      Таман да ти пиша, че по-добре да търсиш Дискавъри, а не рейндж за тея пари иии... допрочетох темата . И ти сам си се ориентирал праилно. Честито. А за раздела на ЛР, май си още млад, не помня вече, какво беше ограничението, но сякаш с 24 мнения няма да стане... Има ЛР форум, в който също можеш да се регистрираш и да четеш и получиш помощ.

      Не знам, какво ще речи нищо особено, но пък то зависи и какво си очаквал. Течовете за такава стара английска щайга са нормално нещо, но се оправят лесно и не особено скъпо. Ел. стъклата може по ред причини да не се отварят, ако не е бушон, то може да е моторчето или по кабелите и обувките им да се губи контакт. Шибидазите не са ми ясни, щото нямам на моето, но ще трябва разглобинг и проверунг, вероятно са за почистване, а може би и тук таме да има пробойни в уплътненията.

      Коментар


      • #33
        От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

        Благодаря, съвсем скоро ще го наснимам и пусна да видите новата машина на 20 години. Въодушавих се от Камел Трофи и така, много приятна машина, изненадващо малък раход /около 8 извън града и гората/, сега съм я вкарал за обслужване и малко кич /паста, почистване на кожата, обсл. и диагностика климатик/ и т.н.
        Прозореца - според ел. техниците - заминали четки на моторчето и не лови.
        Течовете - от някаква кутия на рейката, не самата рейка, ама забравих какво точно било - поправимо, един семеринг трябвало. От дифовете не тече, от раздатката и ск. кутия - също. От вчера вечерта - вече с аларма, която командва новопоставеното центр. закл. на 3-те врати, хубави чистачки, вързани халогенки на ролбара, вече минахме и през КАТ и през общината... Сега се бориме с ел. системата - не стига ток до задните реотани, поставяме диоди в таблото да свети през ноща да видиме как е хавата и устройство за автом. палене на фаровете - забравям както да ги паля, така и да ги гася. Нови плафони ще пернеме също... Проверени са и маслата в дифовете и ск. кутия - има си всичко, само ск. кутия побра около 100гр. /при общо 2800, мисля, не е фрапиращо/, останалите си бяха на необходимото ниво /според майстора/, а големите топки отпред /сферите/ вече са гресирани.
        Абе лека-полека ще го стегнеме дедото и... газ, и из града, и извън него, и в гората - нали за това ги взимаме тия машини и толко масраф плащаме - кеф навсякъде и като реша да ида на риба в река Елешница да не се прекачвам в последното село преди гората в друго МПС.

        Коментар


        • #34
          От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

          Аз бих те посъветвал да смениш течностите в дифовете, скоростите и раздатката! В скоростите сложи АТФ! Моята кормилна кутия /все се бъркам дали така се нарича/ също тече... вече 8 години, но реално нивото не пада и не доливам и не съм я оправял. С един семеринг може и да не стане работата...

          Коментар


          • #35
            От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

            Как така АТФ в скоростите...автомат ли е?
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #36
              От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

              Не е, просто се сипва АТФ в скоростите, има тема даже не една. Такова се налива. Скоростите работят и по-добре с АТФ-а...

              Коментар


              • #37
                От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                Не е, просто се сипва АТФ в скоростите, има тема даже не една. Такова се налива. Скоростите работят и по-добре с АТФ-а...
                Верно,че имаше такова положение при дискавърита-та, но то е хептем "тънко" и на колегата ако и без това му тече, ще тръгне на чешма!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #38
                  От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                  Тече му сектора, не скоростите... А те ако текнат е добре да се оправят веднага, щото може да има мяу... Теча от сектора не е болка за умиране и лесно се следи дали пада нивото или не, както е при мен.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                    А да..сега погледнах, че пише откъде тече! Тогава да се взима 10 литра наливен АТФ, че е евтин и ще стигне и за скорости, па и за доливане в сектора ще остане!
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #40
                      От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                      То в сектора и скоростите няма и 5 литра... сигурно 4 и ще остане. Та не 10, а 5... Ако сектора пие по 5 литра за доливане... лошу

                      Коментар


                      • #41
                        От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                        Eто го убавецо:












                        Сега доста неща понаправих:

                        1. Климатика - вече е 6.
                        2. Халогенките отпред - вече свързани и светят;
                        3. Секторна кутия - свалена, почистена, нови семеринги и секакви уплътнения - вече не течеме.
                        4. Нов акумулатор /+ нова аларма + нови тон-колони + нови диоди навсякъде вътре + ново моторче за стъкло и т.н. и т.н. "дреболии" за 400лв./
                        5. Други, да не продължавам и няма какво да го хваля тоя чекор на 100 години; по-важното е какво

                        ПРЕДСТОИ:

                        1. Елиминиране на теч от задния шибидах - ново уплътнение? /Моля за съвет, полезна практика или насоки/.
                        2. Елиминиране на странен шум над 70 на 4-а и 5-та скорост, само когато е на скорост се чува едно странно виене /като освободиш от скорост го няма, тихо като мъркащо коте/ Това ме притеснява сериозно от какво може да е.
                        3. Намиране на хиляди джунджурийки - кори над краката на пасажера и шофьора отрпед /точно над стелките/, кранчета за рег. и хващане на фаровете, нова врътка на шибидаха отпред /то със задната май са еднакви/, антена отред /мисля, че е ел?/, подлакътник/брезнетовата торба на ЛР за под дянсата ръчичка по време на път и какво ли още не...


                        Хайде със здраве, още веднъж блгагодаря на всички, които се включиха в дискусията, а сега да напиша и в ЛР отделението на форума, че съм станал наш човек )))

                        Ето снимки и по този линк /същите/: http://imageshack.us/g/195/07u2.jpg/

                        Коментар


                        • #42
                          От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                          Харесва ми как процедираш . Дреболиите са ясни и ще си станат... ако не решиш да ги отсвириш с времето като безполезни. Инак това си е такава една машина... как да ти кажа. Дълго време го сравнявах с москвич, но 4х4. Но малко хора ме разбират правилно.

                          Сполай и много без аварийни!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                            Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
                            2. Елиминиране на странен шум над 70 на 4-а и 5-та скорост, само когато е на скорост се чува едно странно виене /като освободиш от скорост го няма, тихо като мъркащо коте/ Това ме притеснява сериозно от какво може да е.
                            Скорости и/или диф. Намаай няколко опаковки добавка XADO, зависи от количеството масло в съответния агрегат. Помага. Ако не си сменил маслото, сложи ги в новото, а ако си го сменил- източи малко, разбъркай го с добавките и го върни! Едни малки зелени тубички представлява от по 15 мл. мисля че бяха.гел за дифове и скорости!
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #44
                              От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              Скорости и/или диф. Намаай няколко опаковки добавка XADO, зависи от количеството масло в съответния агрегат. Помага. Ако не си сменил маслото, сложи ги в новото, а ако си го сменил- източи малко, разбъркай го с добавките и го върни! Едни малки зелени тубички представлява от по 15 мл. мисля че бяха.гел за дифове и скорости!
                              Ще го пробвам този метод. XADO - от къде?

                              Коментар


                              • #45
                                От: Range Rover 2.5 DSE или Isuzu Trooper 2.8 TD

                                Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
                                Ще го пробвам този метод. XADO - от къде?
                                Чукни в гугъла и ще излязат дистрибуторите, иначе аз мога да ти взема от един приятел, който има сервиз, но чак в Понеделник...ако не си намерил-обади се!
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X