Te са си едва ли не предварително зададени... Примерно пежо 207 и 607 дали са в един клас? Или С класа и Меган? Сигурно нещо аз се бъркам... Може и по парите за нов... едно е кола нова да е струвала 200+ К, друго е максималната цена нова да е 20-30 К. Съответно вложени мат'ряли, проектиране и прочее са леекинко различни.
Аз като гледам за какво ще се ползва возилото , бих си позволил да преложа да разгледаш autback на subaru или хс 70 на volvo. Няма да крия , че отскоро имам аутбек и съм безкрайно доволен от избора си. Това от което имах нужда , беше относително висок клирънс,да се справя с непочистени от сняг пътища, свястна система 4х4 , малко лукс, достатъчен обем, не на последно място сигурност за семейството ми, надеждност и относителна нечупливост/не че има нещо дето не се чупи/. Максималнен предвиждан "офроуд" - достигане до полянки за пикник.
Като минал по същия път в избора на семеен автомобил, да се включа и аз. Последната почти една година усилено търсих подходящи бройки и събирах информация за почти всички от изброените по-горе автомобили, демек без Нитро-то. По метода на изключването към елиминирах почти всички от гореизброените докато остана единствения правилен избор за мен - Хондата. И преди да бъда поруган от феновете на ЛК - да поясня още веднъж критериите при избора ми - семеен, сигурен, надежден, непретенциозен, икономичен, лесен за поддръжка и с голямо вътрешно пространство и багажник автомобил. Да не се кандилка много в завоите, да поддържа относително висока скорост на магистралата при възможно най-малък разход на гориво, да е достатъчно голям и комфортен за дълъг път. При нужда да ме преведе през някой черен път до хижата в гората или до язовира, без да ме е грижа че ще задере отдолу. А, и все пак да ми допада визуално поне малко.
Та накратко:
Туарега се спъна на старта, падна и остана да лежи на асфалта в локва масло.
Мураното, Гранда и Субаруто /Трибека/ се удавиха в гориво.
Санта -фе ми харесваше много, преди да го покарам малко.
Х-трейла откровено не ми допада визуално - конкретно волана и таблото. Не мога да дам толкова пари за кола която не ми харесва. По същата причина отпадна и Кашкая. Иначе от техническа гледна точка нямам забележки.
Равчето се бори като лъвче до края, но също отпадна също заради интериора и най-вече заради малкия багажник.
Пропускам няколко за да обявя финалистите в МОЯТ клас автомобили - БМВ Х3, двойка дизел, / по възможност 177 коня / и Хонда ЦР-В дизел 2.2 , след 2008 г.
За БМВ-то недостатъци не намерих... Просто не можах да си го позволя.
Съветът ми е - качи се и покарай. Ако не ти, то сърцето ти ще избере.
На края и Хондата която си взех не се оказа точно тази модификация, но това е друга тема. За мен ЦРВ-то, не е най-добрият автомобил, но е възможно най-удачният и рационален избор.
Успех.
Ами трябвало е да вземеш Х5, не 3 просто, по-евтини са . Шегичка де, но където хондата на съседите едвам тръгва, Х-а не разбира, че има сняг. Зимата това де. Но пък е и по-малка машина и хондата и Х3... та аз за това не ги и приемам за семейни...
..........финалистите в МОЯТ клас автомобили - БМВ Х3, двойка дизел, / по възможност 177 коня / и Хонда ЦР-В дизел 2.2 , след 2008 г.
За БМВ-то недостатъци не намерих... Просто не можах да си го позволя. .......
Хонда не съм имал, но това БМВ е толко скъп таралясник...не е истина. Сервиза на една Х3 на 130к км. ми струва много повече от сервиза на 2 Нисана и 2 Мерцедеса заедно.
ПП ако можеш да понесеш 2-3 литра по-голям разход, си вземи Патрул или по-голяма Тойота. По-добре е щом ще си возиш децата.
...БМВ Х3, двойка дизел, / по възможност 177 коня ....
...За БМВ-то недостатъци не намерих... .
Точно този мотор на БМВ трябва да се избягва. Имат проблем с разтягане на ангренажната верига и оттам се получават големи главоболия. Този проблем, в повечето случаи, се появява при повечето повредени екземпляри на доста под 100к км. Има доста изписано в нета относно проблема на 2.0дизел/177кс
Коментар