Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

    теми от типа "каква марка МПС да си купя" са мъртвородени - досега няма изключение в нито един форум...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #47
      От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

      Абе четем,четем...и все още не разбирам защо не си закупиш Тойота 120 и да забравиш за тия СУВ-чета,които ще те вкарат в доста многохилядни загуби???Вписва се в ценовата категория...е-може да е с година-две по-стара,но не е от значение!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #48
        От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

        Ми задайте си въпроса-защо примерно Туарега е 2 пъти по скъп. Не е щото швабата иска двойна печалба, нали така. При корееца е пестено от всичко-разработка, технология, материали и т.н. Щото целта, главната е била именно тая-да е по евтин. Не по качествен, по луксозен, по надежден, а по евтин. Такъв му е таргета, в такива потенциални клиенти се цели. Тая евтиния трябва да дойде от някъде, безплатни обяди нЕма....
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #49
          От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Абе четем,четем...и все още не разбирам защо не си закупиш Тойота 120 и да забравиш за тия СУВ-чета,които ще те вкарат в доста многохилядни загуби???Вписва се в ценовата категория...е-може да е с година-две по-стара,но не е от значение!
          И аз съм с двете ръце "ЗА".
          120-ката превъзхожда във всяко отношение посочените в заглавието джипоподобни колички.
          Също така бих се огледал и за Паджеро 4 - ОТЛИЧЕН джип и за тия пари се намират, доста добри екземпляри.
          Послушай ни (с колегата sonda ) и дълги години ще ни споменаваш с добро !

          Коментар


          • #50
            От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

            Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
            И аз съм с двете ръце "ЗА".
            120-ката превъзхожда във всяко отношение посочените в заглавието джипоподобни колички.
            Също така бих се огледал и за Паджеро 4 - ОТЛИЧЕН джип и за тия пари се намират, доста добри екземпляри.
            Послушай ни (с колегата sonda ) и дълги години ще ни споменаваш с добро !
            Да когато цъфне Д4-Дто особенно ще го споменава заедно с роднините.
            Виж паджерото си заслужава да се погледне. Ако е четворката с новия дизел или 3,8 бензин.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #51
              От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

              Напоследък имам допир с Хюнай Санта Фе 3.0 бензин, автоматик и мога да кажа само добро за него. Не е кола, който бих си купил за себе си но е факт, че е надежден и доста приличен за това, което е автомобил.
              Автопаркът ни се състои от немски, френски, шведски, японски и корейски автомобили.
              Най-проблемният автомобил, който съм виждал е Волво С60 - "Черна дупка" за пари... По петите го следват германците, начело с Е500 и разни зафири, VW. Като що годе надеждни се показват французойките а фаворити са японците и корейците. При тях ремонтите са истинска рядкост. Колите са приблизително на една възраст и пробег.
              Доколкото разбирам, "колегата" търси penis enlarger и иска да изглежда богат. Туарегът е неговата кола.
              Последно редактирано от Scrapheap; 10-08-12, 22:03.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #52
                От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                ............. Гроздето е кисело, Бентлито е кофти кола, по добре Дачия...., ай сиктир.
                Що бе, Колега? Дачиите много ги хвалят... а на тия Бентлита определено нещо им има. Не ги карат масово...

                Гиздо, по-добре си вземи по-стар но запазен Туарег отколкото по-нова година от неизвестна марка. Аутлендъра е комби, не е СУВ. Ако се примириш с обема, има доста добри екземпляри на пазара.


                ПП Ако намерите ефтина ,нова и качествена кола, моля някой да ми звънне. Искам и аз.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #53
                  От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Напоследък имам допир с Хюнай Санта Фе 3.0 бензин, автоматик и мога да кажа само добро за него. Не е кола, който бих си купил за себе си но е факт, че е надежден и доста приличен за това, което е автомобил.
                  Автопаркът ни се състои от немски, френски, шведски, японски и корейски автомобили.
                  Най-проблемният автомобил, който съм виждал е Волво С60 - "Черна дупка" за пари... По петите го следват германците, начело с Е500 и разни зафири, VW. Като що годе надеждни се показват французойките а фаворити са японците и корейците. При тях ремонтите са истинска рядкост. Колите са приблизително на една възраст и пробег.
                  Доколкото разбирам, "колегата" търси penis enlarger и иска да изглежда богат. Туарегът е неговата кола.
                  + 100! Автопарка ми е смесен но все повече се насочва към корейските коли! Мноооого по-малко проблеми, по-малко ходения до сервиз и т.н.!
                  За колегите - нали сравняваме Туарег и Санта Фе за едни и същи пари? Ами тогава 100% Санта Фе-то! На много по-малко километри и години ще е! И с много по-малко проблеми! Но няма да има имидж!
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • #54
                    От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                    Виж сега, на дефектен автомобил може да попаднеш от всяка една марка. Но това не значи, че някой си модел не става за нищо. Относно това кой какво може на пътя и извън него има тонове доказателства и "за" и "против"...
                    По-странното в тая тема е, че се прави избор между коли, които нямат нищо общо една с друга.
                    Ок, очевидно е така. Но нали се сещаш, че моята кола не е някаква екзотична поръчкова бройка и е имала лошия късмет да не е зглобена като хората. Тя е една от многото слезнали от поточната линия редом със хиляди други. Само мога да гадая какво е станало с тях и как се чувстват собствениците им. А това именно противоречи на основната идея- отиваш и си купуваш маркова кола за много пари с мисълта да е по-качествена и да нямаш проблеми с нея.
                    Като цяло съвременната тенденция е колите да се произвеждат с качество, което да ти гарантира каране за един период от 4, максимум 5 години, след което сменяш. Това е и горе долу гаранционното време. Е при тея обстоятелства не разбирам (ако се абстрахирам от фактори като статус, социално положение и т.н.) защо да се набутам с хиляди евро повече за нещо, което не ми дава нищо повече в качествено отношение, оборудване или характеристики. Минаха времената в които си купуваш Мерцедес с идеята да го караш 25-30 години и те да ти го направят да издържи 25-30 години.

                    Е така за бъзика, без да целя нещо:
                    Относно военния VW: военния бюджет на Германия гони 9-10 млрд. евро на годниа. Те определено могат да си надвият над масрафа и да си позволят тази изгъзица (чийто бойни качества доста ме съмняват) и да ги сменят през ден каквото и да им стане. Аз нямам такъв бюджет, а ти?
                    В тоя си вид не се сещам за друга функция освен да плашат децата с прашки в Афганистан, където дори тнкове и БМП виждат зор с тарамбуки въоръжени с малко по сносно въоръжение. Но в случая е збъркана самата концепция, а не е виновна джипарата независимо дали е VW, Mercedes или УАЗка ако щете.

                    Това е по-скоро снобария. Да се мъчиш с някакви неща само защото така те задължава социалният ти статус.
                    И защо реши, че е снобария?... Може, щом казваш. Други му казват етикет, кодекс или неписаните правила на бизнеса и живота. Уверявам те, много ме мъчи и мразя да слагам вратовръзка, също така намирам за много практичен и удобен електронен часовник Casio. Но когато тръгнеш на бизнес среща и става дума за зделка от няколко милиона, си слагаш часовник Омега и вратовръзка, а до там е желателно да се замъкнеш с S класа. Всичко друго е непрофесионално и надали някой би те взел на сериозно, в най-добрия случай ще станеш за смях. Теоретически може да стигнеш до там и с Шкода.

                    Според мен снобарията може да се избегне, стига да искаш. Малко е смешно да се оправдаваш като руснак на интервю за работа:
                    На въпроса: "Пиете ли?" отговорил: "Пия, но с отвращение!"
                    Вервай ми не може, колкото и да искаш. Всъщност на интервю за работа може да идеш и по потник и къси панталонки, желая ту успех. Аз не бих рискувал.

                    Ми задайте си въпроса-защо примерно Туарега е 2 пъти по скъп. Не е щото швабата иска двойна печалба, нали така. При корееца е пестено от всичко-разработка, технология, материали и т.н. Щото целта, главната е била именно тая-да е по евтин. Не по качествен, по луксозен, по надежден, а по евтин. Такъв му е таргета, в такива потенциални клиенти се цели. Тая евтиния трябва да дойде от някъде, безплатни обяди нЕма....
                    Всъщност всеки иска не само двойна печалба, той иска ако е възможно и десеторна. Проблема на "швабата" са по-големите производствени разходи: за работна ръка, прозводствен капацитет, матеряли, транспорт и т.н. Има една граница от която надолу почваш да произвеждаш на загуба, демек се самоубиваш. Та тая граница за германците е по височка от тази на корейците при равни други условия. В крайна сметка се произвеждат продукти с почти сходни характеристики и качества, но с значителна разлика в разходите за тях, съответно и цената. Тука проблема не е технически, а прост икономически. Именно поради тая проста истина например, наистина качествени фирми за битова техника като Telefunken или AEG имахе превъзходни по качество продукти, но въпреки това дадоха фира. Подобно стана и с шведските SAAB. Съвсем прагматично погледнато Имаш Туарег и Хюндай. И двата ще те возят 140-160 км/ч, и двата имат климатик, навигационна, дават ти нормален комфорт и т.н. и двата след около 4-5 години ще ги смениш с нещо ново. Туарега обаче е примерно 45000 евро, Хюндая е да кажем 30000€. Аз лично за разликата от 15000 предпочитам с жената да се размавам за по няколко седмици през тия 5 години на Малдивите или на Гранд Канариа.
                    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                      Има обяснение и за проблемите при известни марки, например Мерцедес. Хората постоянно внедряват последните технологии, един вид колите им ги изпитват. Кажете, къде първо бяха внедрени комън рейла, помпа дюзата, пиезо инжекторите, внт компресорите и т.н. и т.н. Правилно-при "снобарските" марки. Нещо да дойде от към корейчетата ?? Само копи-пейст. Много ясно, че колите им ще са по евтини. Прогреса има своята цена и своите рискове също така. Но без него сме си примитиви. На времето и жигулетата изкарваха по 300к в такситата. Е, това значи ли, че са много Убави ?? Верно, климатика не им се разваляше.....беше железен, турбото и въздушното окачване-също
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #56
                        От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        Има обяснение и за проблемите при известни марки, например Мерцедес. Хората постоянно внедряват последните технологии, един вид колите им ги изпитват. Кажете, къде първо бяха внедрени комън рейла, помпа дюзата, пиезо инжекторите, внт компресорите и т.н. и т.н. Правилно-при "снобарските" марки. Нещо да дойде от към корейчетата ?? Само копи-пейст. Много ясно, че колите им ще са по евтини. Прогреса има своята цена и своите рискове също така. Но без него сме си примитиви. На времето и жигулетата изкарваха по 300к в такситата. Е, това значи ли, че са много Убави ?? Верно, климатика не им се разваляше.....беше железен, турбото и въздушното окачване-също
                        Виж под това твърдение бих се подписал с 2 ръце. Държа дебело да подчертая, че никога не съм твърдял, а няма и да го направя, че германците не могат да правят коли. А така също и, че са първите във внедряването на новите технологии и иновации. В това отношение може би са водещи в света. Също така никога няма да чуете от мен, че германците не могат да направят една кола качествена. Те просто не искат поради икономическите фактори. Преди време бях в завода на Мерцедес и там един инжинерни ми даде конкретен пример с най-обикновен алтернатор. Каза ми: може да го направим да не се счупи докато това е кола, но на практика го произвеждат за пробег от около 200.000 км.
                        Ама жълтурите това не ги интересува и както писа колегата, те си спестяват времето и парите за нещо ново и просто го копират.
                        Давам пример: Тисен Круп и Сименс дадоха милярди евро и сумати години за да разработят проекта Транс Рапид (Влак с електромагнитно задвижване). Китайците заявиха, че искат да купят десетки и да ги внедрят масово. Сключиха зделката и почнаха доставката на първите мотриси. След получаването им китайците надлежно се оттеглиха от договора. Проекта и милярдите евро дадени от немците потънаха като вода в пясък и казано по нашенски на германците им се .... майката. А сега китайците си произвеждат "учудващо наподобяващи" влакове по тая технология, даже чувам, че искали и да ги изнасят. Който иска може да им обяви война и да си търси авторските права....
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                          Първият внедрен комън рейл в света е в тежкотоварен автомобил Hino, първият лек автомобил с комън рейл е Алфа Ромео 156. Това ако са ;снобарски; автомобили здраве му кажи.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                            Първият внедрен комън рейл в света е в тежкотоварен автомобил Hino, първият лек автомобил с комън рейл е Алфа Ромео 156. Това ако са ;снобарски; автомобили здраве му кажи.
                            Не се хващай за глупости. Бош внедри тази система масово, а не като екзотика. Можеш ли да направиш разликата ?? В същата тази Алфа с учудване ще откриеш, че цялата горивна система (помпа, дюзи, рейл, датчици, ЕКУ) е на Бош. Първи Мерцедес внедриха масово системата в техните цди. И да, Алфа е (или поне е била) престижна италианска марка, нещо като БМВ в Германия. Не е Хюндай, във всеки случай....Нито Санг Йонг или както беше там...Такива като тях изчакаха системата да се развие и освободи от детските болести и тихомълком я приложиха. При това подчертавам, че не могат и да я изкопират, ползват или Бош или Денсо.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #59
                              От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                              Има обяснение и за проблемите при известни марки, например Мерцедес. Хората постоянно внедряват последните технологии, един вид колите им ги изпитват. Кажете, къде първо бяха внедрени комън рейла, помпа дюзата, пиезо инжекторите, внт компресорите и т.н. и т.н. Правилно-при "снобарските" марки. Нещо да дойде от към корейчетата ?? Само копи-пейст. Много ясно, че колите им ще са по евтини. Прогреса има своята цена и своите рискове също така. Но без него сме си примитиви. На времето и жигулетата изкарваха по 300к в такситата. Е, това значи ли, че са много Убави ?? Верно, климатика не им се разваляше.....беше железен, турбото и въздушното окачване-също

                              От всички, които познавам, които имат Мерцедеси от 2003 насам, всички са сменяли скоростна кутиа между 60 000км и 150 000км без изключение. Плюс безброй други проблеми и разходи...

                              Коментар


                              • #60
                                От: Туарег, Санта Фе или Аутлендър???

                                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                                Ок, очевидно е така. Но нали се сещаш, че моята кола не е някаква екзотична поръчкова бройка и е имала лошия късмет да не е зглобена като хората. Тя е една от многото слезнали от поточната линия редом със хиляди други. Само мога да гадая какво е станало с тях и как се чувстват собствениците им. А това именно противоречи на основната идея- отиваш и си купуваш маркова кола за много пари с мисълта да е по-качествена и да нямаш проблеми с нея.
                                Като цяло съвременната тенденция е колите да се произвеждат с качество, което да ти гарантира каране за един период от 4, максимум 5 години, след което сменяш. Това е и горе долу гаранционното време. Е при тея обстоятелства не разбирам (ако се абстрахирам от фактори като статус, социално положение и т.н.) защо да се набутам с хиляди евро повече за нещо, което не ми дава нищо повече в качествено отношение, оборудване или характеристики. Минаха времената в които си купуваш Мерцедес с идеята да го караш 25-30 години и те да ти го направят да издържи 25-30 години.


                                Относно военния VW: военния бюджет на Германия гони 9-10 млрд. евро на годниа. Те определено могат да си надвият над масрафа и да си позволят тази изгъзица (чийто бойни качества доста ме съмняват) и да ги сменят през ден каквото и да им стане. Аз нямам такъв бюджет, а ти?
                                В тоя си вид не се сещам за друга функция освен да плашат децата с прашки в Афганистан, където дори тнкове и БМП виждат зор с тарамбуки въоръжени с малко по сносно въоръжение. Но в случая е збъркана самата концепция, а не е виновна джипарата независимо дали е VW, Mercedes или УАЗка ако щете.



                                И защо реши, че е снобария?... Може, щом казваш. Други му казват етикет, кодекс или неписаните правила на бизнеса и живота. Уверявам те, много ме мъчи и мразя да слагам вратовръзка, също така намирам за много практичен и удобен електронен часовник Casio. Но когато тръгнеш на бизнес среща и става дума за зделка от няколко милиона, си слагаш часовник Омега и вратовръзка, а до там е желателно да се замъкнеш с S класа. Всичко друго е непрофесионално и надали някой би те взел на сериозно, в най-добрия случай ще станеш за смях. Теоретически може да стигнеш до там и с Шкода.


                                Вервай ми не може, колкото и да искаш. Всъщност на интервю за работа може да идеш и по потник и къси панталонки, желая ту успех. Аз не бих рискувал.



                                Всъщност всеки иска не само двойна печалба, той иска ако е възможно и десеторна. Проблема на "швабата" са по-големите производствени разходи: за работна ръка, прозводствен капацитет, матеряли, транспорт и т.н. Има една граница от която надолу почваш да произвеждаш на загуба, демек се самоубиваш. Та тая граница за германците е по височка от тази на корейците при равни други условия. В крайна сметка се произвеждат продукти с почти сходни характеристики и качества, но с значителна разлика в разходите за тях, съответно и цената. Тука проблема не е технически, а прост икономически. Именно поради тая проста истина например, наистина качествени фирми за битова техника като Telefunken или AEG имахе превъзходни по качество продукти, но въпреки това дадоха фира. Подобно стана и с шведските SAAB. Съвсем прагматично погледнато Имаш Туарег и Хюндай. И двата ще те возят 140-160 км/ч, и двата имат климатик, навигационна, дават ти нормален комфорт и т.н. и двата след около 4-5 години ще ги смениш с нещо ново. Туарега обаче е примерно 45000 евро, Хюндая е да кажем 30000€. Аз лично за разликата от 15000 предпочитам с жената да се размавам за по няколко седмици през тия 5 години на Малдивите или на Гранд Канариа.

                                Браво, много добре со обяснил нещата. Съгласен съм с всяко едно твърдение напълно...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X