Обява

Свий
Няма добавени обяви.

нисан терано или уаз 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: нисан терано или уаз 469

    Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
    Имам познат който има магазини и склад за руски части ,но руска кола не притежава айде сакън с тоя режещ диф ,че ми излезнаха киселини
    Е всеки си решава кво да кара.
    Нали за туй сме тук-да си пишим и обменяме мнения.
    Хайде,Лека вечер на всички.

    Коментар


    • #47
      От: нисан терано или уаз 469

      Коле,в твоя случай си прав.
      Аз имах предвид при леко задиране на дифа,когато все още е възможно движение.
      Иначе легне ли джипа с цялата си маса в коловоза работата е ясна-никаква форма на дифа не помага.

      Коментар


      • #48
        От: нисан терано или уаз 469

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Коле,прав си.
        Аз имах предвид за движение при леко задиране.
        Иначе легне ли джипа с цялата си маса в коловоза работата е ясна-никаква форма на дифа не помага.
        Прав си ! Онзи ден на едно място, на което съм минавал десетки пъти минах само със задно и то бавно. Тойотата легна на един голям камък и ни напред ни назад. Пък като имаш на предвид, че не е и най-ниска !
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • #49
          От: нисан терано или уаз 469

          Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
          Това не е вярно, категорично! Аз ползвам УАЗ предимно за лов. За 5 години от както го имам, след първоналчалното стягане и ремонт съм минал 17000 км. От тях най много 2000 да са асвалт. всеки който кара в гората знае какво е това. Всичко друго е безпътие. И то все пълен. На отиване хора и кучета, а на връщане дивеч или дърва. Не е жален грам. Единствените неща които съм правил по него е смяна на реле за мигачите и гресиране. Няма счупени мостове, раздатки или каквото и да е друго. Само гресиране. Чак сега има нужда от реглаж на клапани.
          Както казах малко по-горе, ако колегата ще прави с автомобила големи преходи, УАЗ не е добро решение. Не че няма да ги мине но трябва време и гориво.
          Като допълнение на горното ще кажа че за времето което аз съм с УАЗ-а, в дружинката минаха една фероза и една витара. Минаха и заминаха към вторични суровини. Е и те без никаква подръжка но е факт.
          Колегата да си решава сам!
          Аз пък си спомням един път, кога Галатасарай биха Манчестър Юнайтед в Англия.
          Батка, формата е временна, класата е вечна!
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • #50
            От: нисан терано или уаз 469

            Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
            Имам познат който има магазини и склад за руски части ,но руска кола не притежава айде сакън с тоя режещ диф ,че ми излезнаха киселини
            Да го не е ритал кон!
            Мой приятел в Пловдив е собственик на един от най-реномираните автосервизи в града и внася части САМО за Рено. Питам го - що бе? Па той вика - най-много се харчат, бе брат. Тръгни да внасяш части за Мерцедес и ша умреш от глад!
            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
            Само DIESEL !!!

            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

            Коментар


            • #51
              От: нисан терано или уаз 469

              Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
              Виж това го знам, че се ползва за крадене на дърва ... ма нямаше нужда да се издавате( те това е главната задача на уаза в днешно време) !!!!!!! Те много това 17 000 километра ..почти до луната ....
              Аз се спирам ...станах спамер ...пу
              Драги колега

              Аз за крадени дърва не казах нищо. Казах за превозване на дърва. Всичики ли дърва са крадени? Дървата ги дадох за пример на това,че несъм счупил мостове окачвани или скорости. Дали са крадени или не, оставете на контролните органи да преценят.
              Аз несъм казал че превозваш крадено гориво в гората само заради това че ти е в резервоара нали!
              И що да си спамер, всеки си споделя гледната точка и опита.
              А 17000 километра много ли са, малко ли са в гората незнам? Аз споделям какво съм сменил.
              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

              Коментар


              • #52
                От: нисан терано или уаз 469

                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                Аз пък си спомням един път, кога Галатасарай биха Манчестър Юнайтед в Англия.
                Батка, формата е временна, класата е вечна!
                Те и гърците станаха европейски шампион преди години, но това не промени историята на футбола. Нито моя УАЗ ще промени хода на автомобилостроенето, нито пък твоя автомобил ще стане причина да се забрави хода на историята при същото.
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #53
                  От: нисан терано или уаз 469

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ...съединител...
                  Съединител се хвърля на 100000км като минимум, освен ако целенасочено се трудиш по въпроса, ама и тогава не виждам как, защото дизелово терано (предполагаемо и патрола) върви по 20 градусов наклон на празен ход на първа бавна, че си и държи оборотите на празен ход. От какво да го скапеш, освен от хипер идиотия?

                  Другото - точно на сняг тераното не отстъпва на коя да е от изброените "по-мъдести". Въпрос на гуми и нищо повече. Да, не става за хард, но нищо по-зле от това. Свесовете са му по-зле, особено предния, макар че има оправия. Ако си вземеш дизел преди 1996-та (без интеркулер и без компютър), също без никакви угризения можеш да го миеш с маркуча. Никой не те задължава да държиш щатните мокети и прочие. Иначе е трябва да вдигнеш компютъра по-нависоко.


                  Та, ако се надяваш на някакъв комфорт - за УАЗ-ката направо забрави. Ако ти трябва дрънкаща консервена кутия, за която 90км/ч са предела, и ще я караш само в гората - УАЗ-а е бюджетно решение, ако се примириш с факта че сервизното ръководство е копие на Кама Сутра - ту ти отгоре, ту УАЗ-ката, но за сметка на това ти излиза евтино и достъпно като части.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: нисан терано или уаз 469

                    Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                    Драги колега

                    Аз за крадени дърва не казах нищо. Казах за превозване на дърва. Всичики ли дърва са крадени? Дървата ги дадох за пример на това,че несъм счупил мостове окачвани или скорости. Дали са крадени или не, оставете на контролните органи да преценят.
                    Аз несъм казал че превозваш крадено гориво в гората само заради това че ти е в резервоара нали!
                    И що да си спамер, всеки си споделя гледната точка и опита.
                    А 17000 километра много ли са, малко ли са в гората незнам? Аз споделям какво съм сменил.
                    Няма празно ,я прасета , я дърва .... тя гората е като супермаркет. Преди време имаше една тема дето си мереха кубиците с дървения материал ..... имам доста познати занимаващи се с дърводобив ,но Уаз не използват за превоз на дърва
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #55
                      От: нисан терано или уаз 469

                      Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                      Батка, ти всъщност за кое Терано говориш? 1, или 2? Питам те, щото 2-ката е минала покрай Тераното, само картинката му е Нисан. Аз имах Терано-1, 92-ра година, 2.7 TD. И е голям камион, ша знаеш! Па и си имаше и клима, и ЕЛС .......Па и харчеше нищо и половина. Па и бая УАЗ-ки покарах в казармата, и бая псувни отнесоха. Нема как да сравняваш УАЗ-ка с Японец. Истински, де, не калинкоподобен.
                      Ен те тука нещо сериозно си се объркАл. 2-ката така е минала покрай тераното, че са си направо еднакви като ги погледнеш отдолу. И картинката със все чарковете са си точно нисан. За щастрие никой друг не е пипАл където не му е работа. Ако визираш Ford Maverick - на него само емблемата му е Ford. То и на всичките европейски фордове за извън пътя е така - я Нисан, я Мазда, я нещо от сорта, ама с емблема Форд.

                      Може да си гледал Терано 3 (втория (щото първия си е терано 1) Pathfinder така се води тук-там) - то вече е различно, самоносещо, на макферсони отпред. И категорично не става, ама пък има добри двигатели.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        От: нисан терано или уаз 469

                        благодаря на всички за съветите за сега се спрях на терано 2 98 година мисла да го повдигна леко и да го обуя с гуми тип рибена кост но не6то са замислям за диференциалите да ли няма да са строшат тераното е с десен волан някъкав сажет за други кални гуми ако с тези няма да издаржи

                        Коментар


                        • #57
                          От: нисан терано или уаз 469

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Ен те тука нещо сериозно си се объркАл. 2-ката така е минала покрай тераното, че са си направо еднакви като ги погледнеш отдолу. И картинката със все чарковете са си точно нисан. За щастрие никой друг не е пипАл където не му е работа. Ако визираш Ford Maverick - на него само емблемата му е Ford. То и на всичките европейски фордове за извън пътя е така - я Нисан, я Мазда, я нещо от сорта, ама с емблема Форд.

                          Може да си гледал Терано 3 (втория (щото първия си е терано 1) Pathfinder така се води тук-там) - то вече е различно, самоносещо, на макферсони отпред. И категорично не става, ама пък има добри двигатели.
                          Спарки, аз друго имах предвид - много трудно, не, няма как да ме накараш да нарека 2-ката Терано, истинското терано е онова дъртото, ръбатото. Имах го и знам какво може пущината. 2-ка съм ползвал и не ме радва.
                          И с Патрола същата работа - оня боклук с 3-литровото тамагочи под капака ............... т'ва, ако е Патрол, аз съм Лепа Брена.
                          Дано сега да е по-ясно.
                          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                          Само DIESEL !!!

                          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                          Коментар


                          • #58
                            От: нисан терано или уаз 469

                            Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                            ...Имах го и знам какво може пущината...
                            Ми, двойката може точно същото. Късата дори повече. То е еднакво бре. Само корубата е различна. Ходове, междуосие, колея, размер на гуми - абсолютно всичко. Че до 1996-та и двигателите им са еднакви.

                            В единицата стоиш по-ниско, и уж имаш чувството че е се клати по-малко, но чувството е измамно - седейки по-високо те клати повече, чисто геометрично. Самата джипка се клати все толкова. Тавана на двойката е по-висок, но по-тесен, съответно по-лек, та пак е все тая. Всъщност ако седнеш на тавана, там ще те клати още повече, при все че джипката си си се клати все толкова. За сметка на това единицата е еквивалентна на дълга двойка, тоест реално може по-малко от къса двойка, при еднакви други условия.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: нисан терано или уаз 469

                              Спарки е пристрастен , аз също!
                              Не, виж сега, ставаше дума за това, че е изобщо глупаво да сравняваш УАЗ-ка с Нисан Терано единица, двойка, петнайска ..........
                              Дано само авто-мазохистите да стават все по-малко и по-малко! Дано! Много слепци с очи има по тоя Свят ................
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар


                              • #60
                                От: нисан терано или уаз 469

                                Човека пита като как би било за лов. Ми, има лов и лов. Аз редовно съм виждал например голф синхро или кънтри да се ползва за това, при това без особени грижи.

                                Тераното категорично не е джипка за хард изпълнения, освен ако сериозно не се "пипне". Ама "лов" също категорично не е синоним на хард офроуд в поне 90% от случаите. Но пък предлага комфорт (и във и извън гората), който при УАЗ просто го няма, нито пък някой е мислил уазката така че да го има.

                                Това че витари и ферози отишли за скрап - баща ми от 3-4 години насам мъкне с ферозата тонове кво ли не, точно извън пътя, понекога в доволно тежки условия. Сменени са единствено съединител и ресори. Та е първо до това на какъв екземпляр попаднеш, и воторо да и знаеш възможностите и да не искаш от нея повече, откокото може да даде. Това важи точно толкова и за УАЗ-ката колкото и за всяка друга джипка въобще.

                                Другото е собствения вкус на собственика.

                                Та, според мен сравнението не е глупаво, ами си е сравнение като всяко друго. Джипките са крайно различни концептуално, но какво от това? Просто дават различни неща.
                                Последно редактирано от sparkybg; 04-07-12, 11:54.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X